Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

9 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

9 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager/​resurse Umane


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul economic;- Experienta in domeniu minim 1 an;- Atestat Inspector Resurse Umane;- Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office- Cunostinte de limba italiana – prezinta avantaj- Cunostinte solide de legislatia muncii precum si politici si procese in domeniul resurselor umane- Cunostinte de PSI, SSM, Mediu – prezinta avantaj.Descrierea jobului - Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal: contracte individuale de munca, acte aditionale, adeverinte, alte documente solicitate intern sau extern de legislatia / Inspectia Muncii;- Asigura evidenta corecta a inscrierilor in REVISAL si in softul care gestioneaza baza de date;- Mentinerea relatiei cu autoritatile statului;- Colecteaza si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, etc; creeaza/ actualizeaza fisele de post (ori de cate ori este nevoie);- Organizeaza si desfasoar
ROCOMES SRL

Hr Business Partner - Oradea


Candidatul ideal Căutăm un HR Business Partner cu experiență și proactiv pentru a alinia inițiativele și funcțiile noastre de resurse umane cu obiectivele strategice și nevoile de afaceri ale companiei.Candidatul Ideal:• Absolvent de sociologie, psihologie, economic sau alte profile conexe;• Atestat Inspector Resurse Umane;• Cunoștințe avansate despre legislația muncii;• Experiență într-un soft de Administrare HR constituie avantaj;• Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii;• Minim 3 ani experiență în administrare de personal;;• MS Office avansat;• Discernământ profesional și cunoașterea implicațiilor legale ale relațiilor de muncă;• Abilități de comunicare avansate;• Excelente abilități analitice;• Bune abilități de planificare și organizare;• Atenție la detalii;Descrierea jobului Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salaria
CEMACON - S.​A.​

Referent Resurse Umane (oradea)


Candidatul ideal studii superioare constituie avantaj (domeniul socio-uman); cunoștințe operare PC (pachetul Ms Office); experiență de muncă anterioară în domeniu constituie un avantaj; abilități de comunicare și relaționare; simț organizatoric și atenție la detaliu.Descrierea jobului Responsabilități: gestionarea pontajului lunar; inserarea și actualizarea datelor de personal în evidențele specifice; integrarea și orientarea în organizație a nou-angajaților (asigurarea materialelor și documentațiilor administrative necesare integrării nou-angajaților); gestionarea registrelor intrare – ieșire; arhivarea și păstrarea în condiții optime a documentațiilor necesare întocmirii pontajului lunar; colaborarea cu furnizorii de servicii și asigurarea unei bune gestionări ale serviciilor (servicii de curățenie, de reparații și întreținere ale sistemelor electrice/tehnice instalate); colaborarea cu medicul de medicina muncii; colaborarea cu lucrătorul desemnat pe domeniul de securitate și sănătat
FINPROM S.​R.​L.​

Hr Generalist


Candidatul ideal Qualifications Bachelor’s degree in Human Resources or related field, or equivalent work experience. Proven experience as an HR Generalist. Understanding of general human resources policies and procedures. Good knowledge of employment/labor laws. Excellent communication and people skills. Aptitude in problem-solving. Desire to work as a team with a result-driven approach. Excellent proficiency in English; Italian and/or German is an added value.Descrierea jobului Task: In this role, you will take care of our employees in Romania, reporting directly to the Executive Director HR at the headquarters in Italy, and cooperating with the different HR teams in Italy in the following areas: Recruitment and Selection: Assist in the recruitment process by posting job ads, organizing resumes and job applications, and scheduling job interviews. Onboarding: Facilitate the onboarding process for new hires. Training and Development: Identify training needs, organize training intervent
GRUBER LOGISTICS SHARED SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal Candidatul Ideal: Are cel putin un an de experienta in HR Este empatic, cu calitati de comunicare eficienta si clara atat verbal, cat si in scris Are abilitatea de a înțelege profilul companiei noastre si a colegilor pe care ii avem in firma si de care avem nevoie pe viitor Detine skills-uri organizatorice atat a resursei de timp, cat si a celei umane si atentie la detalii Are abilitatea de a lucra cu profesionalism, integritate si confidentialitate Descrierea jobului Suntem in cautare de HR specialist care sa: Poata gestiona nevoia de personal a firmei si sa conduca campanii de recrutare independent pe diferite nivele si pozitii in firma Colaboreze cu departamentele din firma si sa inteleaga care sunt abilitatile si competentele necesare pentru posturile disponibile aferente fiecarui sector Va cauta cele mai bune metode si canale de recrutare, in functie de pozitia disponibila si de bugetul stabilit pentru recrutare si pentru angajare Va posta anunturi de recrutare, v
HELPSHIP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 151 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Business Partner


Candidatul ideal • Excellent computer skills (Microsoft Office)• HR inspector certificate is an advantage• Relevant professional experience in HR tasks• Fluent in written and spoken English is a must, German advantageous• Good communication, organizational and interpersonal skills• Ability to prioritize• Team player, cost-conscious, independent, flexible• Absolute confidentialityDescrierea jobului Assist the management board in developing and executing personnel procedures and policies and provide guidance and interpretation for business operations. Participate in development of HR objectives and systems, including metrics, queries, and ongoing reports for company requirements. Assist the management board in administering benefits, compensation, and employee performance programs. Propose new procedures and policies for improving employee experience as well as the efficiency of HR department and company. Ensure compliance with local and national regulations and applicable employment law
VALIANT TMS RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 965 de salarii introduse în Salario: 7010 RON/Luna

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: H.ESSERS DISTRIBUŢIE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
H.​ESSERS DISTRIBUŢIE SRL

Referent Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REFERENT RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIM EXPERT ACCOUNTING SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Primar-FARA STUDIITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
PRIM EXPERT ACCOUNTING SRL
Vezi alte joburi relevante

Responsabil Mediu,​ Ssm,​ Psi


Candidatul ideal Candidatul ideal: persoana responsabila, punctuala, organizata, adaptabila la situatii neprevazute, cu cunostinte excelente de legislatie generala si specifica de mediu si protectie a muncii, preocupata de ridicarea nivelului profesional individual. Se considera avantaj cunostinte de sistem management integrat.Descrierea jobului Responsabilitati:- indruma, urmareste si controleaza modul de respectare a legislatiei de mediu si a actelor de reglementare in vigoare- asigura informatiile si documentele necesare pt obtinerea autorizatiilor de mediu- este responsabil cu gestiunea si evidenta gestiunii deseurilor cf legislatiei in vigoare- organizeaza si asigura SSM si PSICautam persoana cu experienta pe post similarInformatii la tel-0720400601
INOVATIV LOGISTIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 1939 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 9 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.