Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Pascani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Pascani

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Pascani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Pascani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Referent Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REFERENT RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: DEDEMAN SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PASCANI
DEDEMAN SRL
Vezi alte joburi relevante

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Te asteptam sa faci parte din echipa noastra daca ai studii de specialitate, esti o persoana placuta, ai abilitati excelente de comunicare,relationare si ai :-Cunostinte avansate de operare MS Office (Excel) si in softurile de salarizare (NEXUS constituie un avantaj);-Foarte bune cunostinte de legislatie cu aplicare in domeniul Resurselor Umane;-Foarte bune abilitati de organizare, atentie distributiva, dinamic, atitudine deschisa in relatiile cu angajatii-Curs de Inspector Resurse Umane (constituie un avantaj);-Studii superioare Economice sau de domenii conexe;-Limba engleza – nivel mediuDescrierea jobului Responsabilitati:-Realizarea documentelor legale privind intocmirea/ modificarea/ incetarea contractelor individuale de munca;-Procesarea si administrarea corecta a tuturor aspectelor legate de salarizare, inclusiv calcularea salariilor, bonificatiilor, deducerilor si retinerilor legale;-Verificarea datelor salariale pentru asigurarea acuratetii si conformitatea cu
MEDICAL DENTAL INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1493 de salarii introduse în Salario: 4475 RON/Luna

Inspector Resurse Umane Si Salarizare


Candidatul ideal Denumirea rolului:Inspector Resurse Umane si SalarizareDepartament:Resurse UmaneCautam o persoana care are urmatoarele calitati: Curs de Inspector Resurse Umane – Obligatoriu Experienta in domeniul salarizarii Cunostinte bune ale pachetului MS Office, cu preponderenta Word/Excel Cunostinte avansate in domeniul resurselor umane si REVISAL Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului Abilitatea de a lucre cu cifre, atentie pentru detalii, aptitudini de analiza si sinteza Cunoasterea programului SAGA, Mentor, Nexus Cunostinte bune de limba engleza Fire dinamica, flexibila, pozitiva si foarte bine organizata Experienta de minim 3 ani in domeniul HR – Experienta in prestari servicii poate reprezenta un avantajDescrierea jobului Responsabilitatile aferente postului sunt: Gestionarea unui portofoliu de firme Redactarea si intocmirea dosarelor de personal (CIM, adeverinte, acte aditionale, decizii de incetare, suspendare..etc) Operarea tuturor mo
GP TAX MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Inspector Resurse Umane On-site Iasi


Candidatul ideal Angajam o persoana pe functia de Inspector resurse umane, program full time de Luni pana Vineri.Te potrivesti echipei daca: cunosti legislatia muncii, in special partile legate de intocmirea contractelor de munca și de evidenta personalului; ai capacitate de analiza si sinteza, de organizare si de a rezolva probleme; esti o persoana calma, punctuala, comunicativa si atenta la detalii.Descrierea jobului Descrierea jobului: Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca si a carnetelor de munca; Gestionarea dosarelor personalului; Organizarea si mentinerea evidentei personalului si salarizarii din firma; Lucrul cu Revisal; Cunostintele de limba italiana pot constitui un plus.Sarcini si responsabilitati: Verificarea valabilitatii documentelor prezentate de angajati la inscrierea in registrul de evidenta a salariatilor; Intocmirea si arhivarea contractelor individuale de munca; Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca; Primirea, verif
Confidenţial

Hr Specialist


Candidatul ideal We are looking for a passionate HR Specialist to join our team and manage all human resource procedures. As an HR specialist, your primary responsibility will be that of recruiting new coworkers for our team and preparing and administrating personnel files. Descrierea jobului RESPONSIBILITIES Preparation and administration of personnel files; Preparation of employment documents (job descriptions, labor contracts, additional documents, etc.), as well as drafting various documents solicited by the employees; Ensuring day-to-day HR administration support to employees and management; Responsible for the entire recruiting process (posting job advertisements, candidate screening, scheduling interviews, participating in or conducting interviews, and providing feedback to candidates); Active participation in the development and improvement of HR processes and policies regarding different HR activities; Manage onboarding and exit interview process for employees; Organization an
SEVIO SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 158 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Inspector Resurse Umane - Targu Jiu


Candidatul ideal Studii superioare definitivate; Atestat de Inspector Resurse Umane; Experienta ca Inspector Resurse Umane, minim 2 ani; Cunostinte privind legislatia muncii, salarizarea si alte procese de resurse umane; Cunostinte Excel si Word - nivel mediu; Atentie la detalii, abilitati de organizare si comunicare; Atitudine pozitiva si proactiva; Descrierea jobului Gestioneaza procesul de angajare (contracte individuale de munca, fise de post, dosare de personal, s.a.); Completeaza si actualizeaza permanent baza de date a angajatilor; Intocmeste formalitatile legale din cadrul proceselor de modificare, suspendare, incetare a contractului individual de munca; Verifica pontajele lunare si face operatiunile necesare pentru calcularea salariilor; Primeste, verifica, inregistreaza şi arhiveaza certificatele medicale; Arhiveaza contractele individuale de munca, dosarele de personal si alte tipuri de documente; La cererea salariatilor si in conformitate cu prevederile legale elibereaza ad
SAPTE SPICE SA

Inspector Ssm – Psi


Candidatul ideal Inspector SSM – PSIAbsolvent cu studii superioare tehnice – obligatoriu;Curs inspector SSM nivel mediu (80 ore);Curs postuniversitar “Evaluator riscuri accidentare i îmbolnavire profesionala”;Curs în domeniul situaiilor de urgena (protecie civila i aparare împotriva incendiilor);Experiena în cercetarea accidentelor d munca;Deprinderea d a studia, înelege i interpreta legislaia în vigoare în domeniu(poate fi un avantaj);Are bune cunotine d operare la calculator (în special, pachetul MS Office- Word, Excel);Experiena în domeniu minim 1 an;Permis d conducere, categoria B;Disponibilitatea pentru deplasari i lucrul pe teren;Abilitai excelente d comunicare i exprimare în limba româna, d analiza, sinteza iorganizare, d lucru autonom i în echipa.Tichete de masa (30 lei/zi);Training-uri soft skills & hard skills;Abonament medical privat;Acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta cari în mod gratuit;Prime de Pate i Craciun.Trimite-ne CV-ul
ATTRIUS DEVELOPMENTS SRL

Inspector Ssm Si Psi In Iasi


Candidatul ideal Cerințe: Experiență anterioară în domeniul SSM și PSI, măcar 6 luni. Studii tehnice absolvite. Diplomă sau certificare în domeniul SSM și PSI reprezintă un avantaj Cunoașterea detaliată a legislației și reglementărilor relevante în domeniu. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Capacitatea de a implementa și monitoriza procedurile și politicile de SSM și PSI în întreaga organizație. Diplomă sau certificare în domeniul SSM și PSI reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Simigeria PETRU este în căutarea unei coleg dedicat și experimentat în domeniul Sănătății și Securității în Muncă (SSM) și Protecția Securității Împotriva Incendiilor (PSI), pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Inspector SSM și PSI colaborator cu o firmă specializată în acest domeniu.Responsabilități: Colaborarea strânsă cu firma de SSM și PSI pentru a asigura respectarea tuturor reglementărilor și standardelor legale. Imple
BRIO GROUP SRL

Inspector Ssm,​ Ctpsi,​ Rsvti,​ Responsabil Mediu


Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra, daca esti:- responsabil;- ambitios;- comunicativ;- organizat;- punctual;- disponibil pentru deplasari;De asemenea, trebuie sa:- fii absolvent de studii superioare (studiile tehnice - constituie un avantaj) ;- ai permis auto - categoria B;- ai cunostinte de operare PC - Word, Excel, Power Point;- detii diplome de: inspector SSM, CT PSI (OP RSVTI, Responsabil gestiunea deseurilor - constituie un avantaj)Descrierea jobului Responsabilitati:Deplasarea la sediile clientilor, pentru:- instruirea introductiv generala a angajatilor in domeniile securitatii si sanatatii in munca si al situatiilor de urgenta;- consultanta pe probleme SSM, SU, RSVTI si MEDIU, privind reglementarile legale in domeniu (efectuarea controalelor interne la sediile clientilor, diverse evidente cerute de catre clienti; actualizare documentatii, etc);- planificarea si organizarea activitatilor de securitate si sanatate in munca, situatii de urgenta, RSVTI si mediu;- suprave
WORK MANAGEMENT SRL

Inspector Ssm Si Psi


Candidatul ideal Absolvent de studii medii. Studiile superioare reprezintă avantaj Certificare în domeniul securității și sănătății în muncă Certificare în domeniul Prevenirea și Stingerea Incendiilor Cunoștințe solide despre legislația și reglementările de siguranță și sănătate în muncă și prevenirea și stingerea incendiilor Experiență anterioară în domeniul protecției muncii sau într-un rol similar constituie avantaj dar ne poți convinge cu determinarea și orientarea ta spre învățare. Abilități excelente de comunicare și prezentare; Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasări frecvente (1-2 ori pe săptămână) la locațiile/șantierele din țarăDescrierea jobului Răspunde de dezvoltarea, implementarea și monitorizarea respectării politicilor și procedurilor în domeniul Sănătate și Securitate în Muncă și Prevenirea și Stingerea Incendiilor în grupul Far Foundation Cunoaște și implementează legislați
FAR FOUNDATION SRL

Hr Admininstrativ - Targu Jiu


Candidatul ideal • Disponibilitate pentru program in regim full time, 8 ore pe zi in intervalul orar 09:00 - 18:00 de luni pana vineri de la sediu din Targu Jiu.• Cunostinte de calculator: Office (Excel si Word).• Bune abilitati de comunicare.• Experienta sau cursurile în domeniu constituie un avantaj.• Limba engleza la nivel mediu.• Abilitatea de a lucra in aplicatii de lucru.Descrierea jobului -Actualizarea aplicatiei de HR.-Intocmirea contractelor de munca ale angajitolor si alte documente pentru dosarul de personal.-Raporteaza evidentele angajatilor (concedii medicale, concedii de odihna, fluctuatia de personal).-Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului companiei.-Programari la medicina muncii.-Intocmire adeverinte de angajat si alte documente.
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Hr Assistant With Portuguese And English (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Good knowledge of English and Portuguese (B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented. Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in HR would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support. The HR Assistant with Portuguese and English is responsible for: Providing support to employees, via email, chat or by phone and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or imp
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Recruiter Cu Limba Italiana


Candidatul ideal Recruiter HRCovisian România, membră a grupului Covisian unul din leaderii de piață în sectorul BPO, este in căutareaunui nou coleg pe pozitia de HR Recruiter , pentru sediul nostru din Iași.Suntem interesați să luăm legătura cu candidații care au următoarele caracteristici: Excelente abilități de relaționare și comunicare Abilitatea de prioritizare a taskurilor Capacitatea de a lucra simultan pe proiecte multiple Atitudine pozitivă, orientare spre găsirea de soluții Bune cunoștințe de limbă italiană scrisă si vorbită (B2 / C) Cunostințe minime de limbă engleză scrisă și vorbită (A1 / A2)Descrierea jobului Recruiter HR Gestionarea procesului de recrutare și selecție pentru posturile alocate (realizarea profilului candidatului, alegerea surselor de recrutare, gestionarea procesului de recrutare conform procedurii, ofertarea) Identificarea și atragerea celor mai potriviți candidați conform prioritătilor și specificului companiei Monitorizarea pieţei forţei de muncă și gă
COVISIAN ROMANIA S.​R.​L.​

Junior Recruiter ( Customer Service)


Candidatul ideal The ideal candidate for a recruiter will have a combination of education, skills, and experience that make them well-suited for the job.Recruitment experience: Previous experience working in recruitment constitutes an advantage, but is not obligatory. This would demonstrate that you have experience in identifying and attracting suitable candidates, as well as screening and interviewing candidates.Communication skills: Excellent communication skills are essential for this role. The ideal candidate should be able to communicate effectively with recruitment consultants, and candidates through various channels, including email, by phone, and in person. Sales skills are needed to sell the job opportunity and the company to potential candidates. This is not mandatory as you will be undergoing a training that will help you in developing this skill, as well as others.Knowledge of the industry: A good understanding of the construction industry, including the different roles and
VAO GROUP S.​R.​L.​

Specialist Ssm - Psi


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare tehnice – obligatoriu; Curs inspector SSM (nivel mediu-avansat); Curs Cadru Tehnic PSI; Bune cunostinte de operare pe calculator (in special pachetul MS Office-Word, Excel); Experienta anterioara de minim 3 ani in domeniul confectiilor metalice (productie); Atitudine proactiva si capacitatea de a lua decizii in situatii critice; Atentie la detalii; Experienta in cercetarea accidentelor de munca; Deprinderi de a studia, intelege si interpreta legislatia in vigoare; Abilitati excelente de comunicare si exprimare, de analiza, de sinteza si organizare, de lucru autonom si in echipa; Persoana dinamica si dornica sa se dezvolte personal si profesional in mod continuu.Descrierea jobului Responsabilitati: Controlul si urmarirea modului in care se aplica reglementarile legislative in vigoare, privind Securitatea Muncii si situatiilor de urgenta de catre toti angajatii; Dezvoltarea si implementarea politicilor si procedurilor SSM, SU, si PSI pentru
GRENZEBACH ROMANIA S.​R.​L.​

Trainer– On-site,​ Iași


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient or bilingual in English Have at least 1 year experience in a similar position (BPO preferred) Are open-minded and eager to learn new things It will be a plus if you have: BPO experience in Fintech If you feel you don’t check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it’s this or another role. Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll be the trainer of our new and enthusiastic team. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services. Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other’s success and we
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Hr Analyst With French


Candidatul ideal We are looking for HR Analysts, entry-level positions for every HR enthusiast. The specialists we are looking for will have the opportunity to deepen their knowledge in one HR process or more, to deliver qualitative service to our Clients and to develop their professional career following many paths Capgemini is opening in this domain. What do you need to start? Min. 6 months experience of managing employee life cycle activities like Talent development, Mobility, Workforce administration, talent acquisition, case management, helpdesk, remuneration, etc. Strong communication skills; Fluent English and French (min. B2); Good organizational skills, ability to work in tight deadlines and fast paced environment; Good knowledge of MS Office.Descrierea jobului What duties will help you grow as an expert? Process HR requests (administrative/payroll/compensation & benefits/learning & development); Provide clarification on HR policies and procedures; Manage assigned part of the
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Inspector Ssm/​ Su/​ Pm Pentru Lucrari De Investitii Gaz (225015)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii tehnice superioare în domeniul construcții, instalații, geodezie, geologie (studiile în domeniul construcțiilor sau instalațiilor reprezintă avantaj) Formare specifică de coordonator în materie de securitate şi sănătate, actualizată la fiecare 3 ani Cursuri de formare și perfecționare profesională în domeniul securității și sănătății în muncă, situațiilor de urgență și protecției mediuluiExperienţă practică necesară: Experienţă profesională în construcţii și/ sau instalații sau în coordonarea şantierului de minimum 3 ani Nivel mediu-avansat în pregătirea de rapoarte de inspecție și/ sau audit Cunostințe bune privind mentenanța echipamentelor de siguranță și cerințe de inspecție ale acestora Experiență în investigarea incidentelor și accidentelor, cu folosirea de metode în identificarea și analizarea cauzelor rădăcină Experiență în evaluarea riscurilo Experiență în domeniul tehnic având atribuții de coordonare SSM Cunoașterea proceselor specifi
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Inspector Ssm Si Psi în Iași


Descrierea jobului Simigeria PETRU este în căutarea unei coleg dedicat și experimentat în domeniul Sănătății și Securității în Muncă (SSM) și Protecția Securității Împotriva Incendiilor (PSI), pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Inspector SSM și PSI colaborator cu o firmă specializată în acest domeniu.Responsabilități: Colaborarea strânsă cu firma de SSM și PSI pentru a asigura respectarea tuturor reglementărilor și standardelor legale. Implementarea și actualizarea politicilor și procedurilor de SSM și PSI în conformitate cu cerințele legislative și reglementările actuale. Participarea la evaluarea riscurilor de securitate și sănătate în muncă și la elaborarea planurilor de gestionare a acestora. Organizarea și facilitarea instruirilor periodice privind siguranța și sănătatea în muncă, în colaborare cu firma de SSM și PSI. Verificarea și întreținerea echipamentelor de protecție împotriva incendiilor și a altor echipamente necesare conform recomandărilor furnizate de fir
BRIO GROUP SRL

Sap Inhouse Consultant Hr - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Studii: Superioare Economice (Informatica, Business, Tehnic, Academie Comerciala sau altele)Limbi straine: Engleza – avansat, Germana – reprezinta avantaj;Experienta: Minim 3 ani de experienta in utilizarea si personalizarea modulelor SAP HRCompetente:ComunicareOrientare spre solutiiRezolvare de probleme complexe intr-un mod independentMunca in echipa (echipe interfunctionale)Beneficiile pe care le oferim sunt:Transport gratuitTichete de masăTichete cadouBonus anual de performanțăAbonament medicalAl 13-lea salariuBonus de fidelitateMediu de lucru tânăr și dinamicTraininguri pentru dezvoltare profesională și personalăDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului Business Integration și presupune următoarele sarcini:​ Participarea activa in cadrul proiectelor SAP, inclusiv in cadrul viitoarelor implementari globale a solutiei SAP S/4HANA, cu accent deose
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.