Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Piatra Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Piatra Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Contabilitate Primara/​resurse Umane


Candidatul ideal Un persoana poztiva cu mentalitate productiva.O buna reputatie de la angajatorii precedenti.Experienta in colectarea documentelor si inregistrarea lor in programul SMART Bill.Capacitatea de a analiza datele financiare.Un bun cunoașterea a software-urilor contabile, cum ar fi Excel, ERP-uri (Enterprise Resource Planning) și alte programe specifice contabilității este esențială. Descrierea jobului Financiar Contabil:Face intrările de marfă în sistemul Smart Bill la toate cele 4 magazinele, in maxim 2 zile de cand a primit marfa.Ia legătura cu furnizorii cu privire la neregulile constatate (diferențe între facturi și marfa primită) / solduri / plăți.Face platile catre furnizori.Transfera marfă între gestiuni și facturare între magazine.Incarca facturi în RO E-Factura si generareaza cod UIT.Verificare facturi primite in SPV de la frunizori (semi automatizat).Completare ordine de deplasare (pentru decontare bon combustibil și diurnă)Centralizeaza actele pentru contabilitate
6AM REVENUE SRL

Angajam Responsabil Resurse Umane


Ne marim echipa si suntem in cautarea unui coleg sau a unei colege care sa aiba; - studii superioare economice sau juridice; - experienta anterioara in calcul salarii si administrare de personal; - experienta in utilizarea aplicatiilor informatizate de salarizare; - cunostinte legislatia muncii; - bune cunostinte MS Office (Excel, Word). Printre activitatile pe care le vei desfasura se numara: - primirea, centralizarea si prelucrarea datelor primare primite de la client; - intocmirea documentelor de personal (Contracte de munca, acte aditionale, Decizii, Adeverinte etc); - efectuare si verificare calcul salarial, emiterea statelor de plata si a altor raportari specifice clientului; - intocmire si validare D112; - prelucrare si transmiterea modificarilor in Revisal - evidenta concedii medicale, concedii de odihna, etc; - intocmire dosare recuperare concedii medicale Casa de Sanatate Oferim: - venit intre 3500-5000 lei functie de cunostinte si implicare - tichete de masa - bonusuri Daca
Magdana Consulting SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.