Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Popesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Popesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Popesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Popesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist Resurse Umane Si Salarizare


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic;Curs de Inspector Resurse Umane / Salarizare;Cunostinte foarte bune de legislatia muncii;Abilitati de utilizare a programului SAGA si REVISAL;Bune cunostinte de utilizare a calculatorului ( Excel, Word, Power Point);Minim 3 ani exeperienta in domeniu HR (administrare de personal si salarizare).Descrierea jobului Principalele responsabilitati:Intocmirea documentelor de personal ( contracte de munca, fise de post, acte aditionale, decizii de incetare / suspendare, cercetari disciplinare, etc);Inregistrarea certificatelor medicale in programul de salarizare;Pregătirea documentației în vederea recuperării indemnizațiilor din concedii medicale;Gestionarea pontajelor, opereaza inregistrari specifice, verificarea acestora;Inregistreaza in programul de salarizare elementele specifice de calcul salarial ( deduceri, retineri, etc.);calcul drepturi salariale, intocmire state de plata , declaratiei 112, etc.;Pregateste adeverinte si alte docu
EUROBUSINESS TIPAR S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul Psihologiei / ResurselorUmane Experienta in domeniul resurselor umane de minim 2 ani- Cunostinte aplicate de Legislatia Muncii- Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor MS Office (Outlook, Excel, Word,Power Point);Descrierea jobului - Administrarea dosarelor de personal- Centralizarea documentelor specifice HR si inregistrarea acestora in bazele de date ale companiei;- Conceperea / actualizarea Fiselor de Post din Companie;- Gestionarea procesului de recrutare pentru personalul office: identificarea si intocmirea job description si job specification, redactarea si postarea anunturilor de recrutare, selectia candidatilor, sustinerea interviurilor cu acestia si oferirea de feedback tuturor celor implicati in urma fiecarei etape din procesOferim-pachet salarial atractiv;-tichete de masa;-contract pe perioada nedeterminata;-loc de munca stabil.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de m
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Manager Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: UNITY INTERNATIONAL HUMAN RESOURCE SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
UNITY INTERNATIONAL HUMAN RESOURCE SRL

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Cerințe: Absolvent de studii superioare în domeniul economic. Entuziasm pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Abilitatea de a aborda provocările cu o mentalitate deschisă și proactivă. Orientare către atingerea obiectivelor și perfecționarea profesională.. curs calificare Inspector Resurse UmaneDescrierea jobului Descrierea Postului: Ne extindem echipa de Resurse Umane și căutăm un Economist pasionat și dedicat, specializat în domeniul salarizării. Candidatul ideal este un absolvent de studii superioare economice, dornic să își aprofundeze cunoștințele și să se dezvolte profesional într-un mediu dinamic și provocator.Responsabilități: Învățarea și aplicarea practicilor de salarizare conform legislației muncii în vigoare. Colaborarea strânsă cu echipa de HR pentru implementarea și gestionarea proceselor de salarizare. Participarea la elaborarea și optimizarea politicilor de salarizare.Oferim: Oportunitatea de a te forma și specializa în domeniul resurselo
TRANSFEROVIAR GRUP SA

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Recruiter


Candidatul ideal At least 1 year of previous experience in recruitment High level of proficiency in English (written and oral) Knowledge of HR recruitment processes. Ability to work both in a team environment and independently Ability to work with high volume projectsExcellent communcation skills. Attention to detailsAbility to work with deadlines. Good knowledge of Office Suit. Passion for games is a plusDescrierea jobului Conduct end-to-end volume recruitment Develop strategies in order to identify and select suitable candidates Creating job description Using Social Media as a tool to find out suitable candidates. Screening CV-s and job applications Contact candidates Conduct interviews Provide feedback to candidates following the selection process.
QUANTIC LAB S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1524 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Resurse Umane- Recrutare Si Selectie Personal


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Asistent Resurse Umane entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre efervescente din Cluj Napoca. Dacă ești o persoană orientată către detaliu, cu abilități excelente de comunicare și o pasiune pentru gestionarea resurselor umane, te invităm să aplici. Recrutarea se face pentru domeniul imobiliar, un domeniu dinamic și prestigios, ce te poate dezvolta pe mai multe planuri.Dacă bifezi următoarele cerințe, chiar TU ai putea fi perechea potrivită pentru noi:Studii superioare în domeniul Psihologie/Resurse Umane/Sociologie.Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.Experiența anterioară în domeniul resurselor umane este un avantaj.Motivaţie și determinare în dezvoltarea unei cariere în domeniu.Abilități organizatorice și atenție la detalii.Perseverență, deschidere înspre oameni, proactivitate.Orientarea spre câștiguri în conformitate cu rezultatele obținute.Abilități bune de organizare și time management.Descrierea jobului Respo
Confidenţial

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? Bachelor’s degree in Business, Finance, or a related field; At least 3 years of professional HR experience, preferably in payroll, employee administration, employee relations, and compensation and benefits; Demonstrable up-to-date knowledge of Romanian labor legislation and payroll processes; MS Office suite operating skills at a relevant level; experience with specific payroll software applications (preferably Saga); Strong attention to detail and analytical skills; the capacity to manage and prioritize several tasks, adhere to deadlines, and be adaptable in a fast-paced environment; Confident approach, self-motivation, proactive attitude, and ability to work in teams; Practice great communication skills (verbal, non-verbal, written). Confidentiality is your 2nd nature. Of course, you can interact with all levels of the organization professionally. And you can develop relationships across functional teams because of your strong i
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Inspector Ssm Si Psi


Candidatul ideal Absolvent de studii medii. Studiile superioare reprezintă avantaj Certificare în domeniul securității și sănătății în muncă Certificare în domeniul Prevenirea și Stingerea Incendiilor Cunoștințe solide despre legislația și reglementările de siguranță și sănătate în muncă și prevenirea și stingerea incendiilor Experiență anterioară în domeniul protecției muncii sau într-un rol similar constituie avantaj dar ne poți convinge cu determinarea și orientarea ta spre învățare. Abilități excelente de comunicare și prezentare; Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasări frecvente (1-2 ori pe săptămână) la locațiile/șantierele din țarăDescrierea jobului Răspunde de dezvoltarea, implementarea și monitorizarea respectării politicilor și procedurilor în domeniul Sănătate și Securitate în Muncă și Prevenirea și Stingerea Incendiilor în grupul Far Foundation Cunoaște și implementează legislați
FAR FOUNDATION SRL

Trainer With Polish In Cluj-napoca


Candidatul ideal Languages proficiency:Polish - native/ advanced level.Experience Target:Essential minimum of 6 months call center experience in a sales project or 6 months experience in sales environment.Previous training/coaching experience would be an advantage.Previous experience in tourism would be an advantage.Skills:Fluent English verbal and written communication skills.Previous experience as a B2B sales advisor and/or other sales roles.Good organization / time management skills.Strong Sales skills.Strong communication skills.Ability to work with a variety of people from diverse backgrounds.Ability to solve problems and offer suggestions.Ability to influence behavior.Ability to adhere to all organizational policies and procedures.Coaching skills.Descrierea jobului Create, deliver and conclude trainings for new hires.Develop continuous trainings for the sales teams based on requirements.Conducts scenario & role play based sessions for new and current sales customer advisors.Obser
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Inspector Ssm-su


Candidatul ideal Cerinte: Studii universitare in domeniul tehnic (de preferat Constructii). Minim un an experienta in domeniul SSM si SU. Experienta pe santiere de constructii reprezinta un avantaj. Curs inspector securitate si sanatate in munca 80 ore. Permis de conducere categoria B (sunt necesare deplasari periodice pe santiere). Cunostinte de operare Microsoft Office. Cunostinte de limba engleza, nivel mediu. Limba rusa sau orice limba de circulatie internationala constituie un avantaj. Persoana responsabila, analitica, structurata, organizata atitudine proactiva.​Constituie avantaj: Curs evaluator de riscuri SSM minim 180 ore. Curs cadru tehnic PSI. Autorizatie RSVTI.Descrierea jobului Responsabilitati: Face deplasari periodice pe santierele alocate. Comunica in mod transparent regulile si normele SSM si SU in organizatie. Elaboreaza, planifica, implementeaza si efectueaza programele si actiunile de instruire in domeniul SSM si SU si evalueaza eficacitatea acestora. Efectueaza eva
E-INFRA S.​A.​

Trainer With Bulgarian In Cluj-napoca


Candidatul ideal Languages proficiency:Bulgarian - native/ advanced level.Experience Target:Essential minimum of 6 months call center experience in a sales project or 6 months experience in sales environment. Previous training/coaching experience would be an advantage. Previous experience in tourism would be an advantage.Skills:Fluent English verbal and written communication skills. Previous experience as a B2B sales advisor and/or other sales roles. Good organization / time management skills. Strong Sales skills. Strong communication skills. Ability to work with a variety of people from diverse backgrounds. Ability to solve problems and offer suggestions. Ability to influence behavior. Ability to adhere to all organizational policies and procedures. Coaching skills.Descrierea jobului Create, deliver and conclude trainings for new hires. Develop continuous trainings for the sales teams based on requirements. Conducts scenario & role play based sessions for new and current sales custome
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Team Senior Analyst With Dutch Or French


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role: Microsoft tools: Word, Excel, PowerPoint essential; Excellent customer and interpersonal skills; Positive and proactive attitude, with resilience under pressure; Good customer service or HR knowledge; Language: English – Advanced Dutch - Advanced; Education: Degree level qualification.Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, more than 80 000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time HR Team Senior Analyst w
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Generalist


Candidatul ideal Ce căutăm ca profil profesional dar și uman? Să ai cel puțin 3 ani de experiență în gestionarea de resurse umane. Cheia unei relații de succes este comunicarea, astfel, dacă îți place să comunici asertiv cu siguranță vom avea o colaborare fructuoasă. De asemenea comunicarea în scris este esențială, deci, cu cât ești mai creativ/ă și ști să alegi cuvintele potrivite care fac magie și aduc un plus de energie pozitivă, cu siguranță te vom îndrăgi. Ne place să facem lucrurile bine, spre foarte bine, să lucrăm în echipă, uneori individual, deci e necesar să știi să te adaptezi precum un cameleon. Astfel că, atenția la detalii și o organizare excelentă, te vor ajuta să excelezi. Foarte important este să fii o persoană care se focuseasă pe soluții și nu pe problemă, probleme toată lumea știe să facă, ideea e să identifici soluțiile. Pentru asta te ajută o atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, rezistența la schimbări, energia pozitvă, creativitatea și dinamismul. Să ai
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Senior Recruitment Specialist


Candidatul ideal Position Overview:As a Senior Recruiter at Square Ventures, you will play a crucial role in identifying, attracting, and securing top talent to support our company's strategic objectives. You will be responsible for managing the end-to-end recruitment process, collaborating closely with hiring managers and stakeholders to understand their staffing needs, and implementing effective recruitment strategies to attract qualified candidates. The ideal candidate will possess a strong background in recruitment, exceptional communication skills, and a proven track record of successfully filling positions across various departments and levels within an organization.Descrierea jobului Key Responsibilities: Partner with hiring managers to define staffing needs and develop comprehensive recruitment strategies to attract top talent. Source, screen, and evaluate candidates using various recruiting methods, including job boards, social media, networking events, and referrals. Cond
SQUARE MARKETING AMA S.​R.​L.​

Hr Team Senior Analyst With German


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Microsoft tools: Word, Excel, PowerPoint essential;Excellent customer and interpersonal skills;Positive and proactive attitude, with resilience under pressure;Good customer service or HR knowledge;Language: German – Advanced; English – medium/advanced;Education: Degree level qualification. Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 74,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time HR Team Senior Analyst with Ge
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Responsabil Mediu & Ssm


Candidatul ideal Cautam un Responsabil de Mediu & SSM pentru fabrica noastra din Turda. Aceasta pozitie implica gestionarea riscurilor de mediu si sanatate ocupationala si promovarea practicilor sustenabile in cadrul companiei.Cerinte: Studii relevante in domeniul EHS, cu accent pe managementul mediului si sanatatii ocupationale; Experienta in implementarea si gestionarea programelor de mediu, sanatate si securitate in munca; Cunostinte despre reglementarile legale si nationale in domeniul mediului si sanatatii ocupationale; Abilitati excelente de comunicare si prezentare; Limba Engleza nivel mediu-avansat; Abilitati in lucrul cu Excel, Word, PowerPoint.Descrierea jobului Responsabilitati: Gestionarea riscurilor de mediu si sanatate ocupationala; Asigurarea conformitatii cu reglementarile legale-nationale,internationale; Formare si constientizare pentru angajati privind mediu si sanatate ocupationala; Dezvoltarea si implementarea initiativelor de dezvoltare sustenabila; Investigarea in
MODULO DECORATIVE SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 1939 RON/Luna

Hr Partner With Italian


Candidatul ideal Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business ManagementProven HR partner experienceExperience in leading, managing or coaching a team and collaborating with executive partnersFluency in Italian, plus one other European language is advantageousDescrierea jobului As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalized relationships to help our people and business thrive.Provide personalized employee support, serving as a contact to connect people to projects, mentoring people on “best fit” roles, balancing career goals and business priorities.Manage and lead key HR processes for practice – for example, performance management.Provide employees coaching and mentorship on career development and learning opportunities based on a proven understanding of a person’s interests and aspirations and knowledge of Accenture’s strategic bu
ACCENTURE

Specialist SSM


Scurta descriere a companiei Job Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori. Cerinte erințe:Experiență anterioară în domeniul SSM, preferabil într-un mediu de producție industrială.Cunoștințe solide despre reglementările privind SSM în domeniul construcțiilor civile din metal.Certificare SSM valabilă.Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra eficient în echipă.Atitudine proactivă și capacitatea de a lua decizii în situații critice.Nivel mediu spre avansat de limba engleza. (in fabrica sunt si muncitori straini) Responsabilitati escrierea jobuluiImplementarea Politicii de SSM:Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor SSM pentru a asigura conformitatea cu reglementările locale și naționale.Monitorizarea și actualizarea constantă a politicilor pentru a reflecta cele mai recente standarde și practici în dom
Job Consult

Media netă estimată pe baza celor 402 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Hr Operations Intern (6 Months)


Descrierea jobului Are you looking for an opportunity to expose your skills and grow? Join our dedicated team of motivated professionals who share a collective passion for progress and excellence!Emerson has an appealing role for you in Cluj-Napoca, Romania. The main responsibility of this role will be to build and maintain records in our HR Systems and also to assist the HR Operations team in a variety of HR processes and initiatives.In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Build records in Oracle HCM Cloud and update them on time. Ensure data accuracy* Manage the New Hire processes in Oracle HCM a timely manner. This includes crafting and closing requisitions, progressing candidates in the system* Support the Europe Automation Solutions Organization in crafting training plans in Oracle Learn, ensuring accurate Training recording and reporting* Guide HR professionals and managers on HR systems and processes when needed* Assist with any rollout or implementation of new modules, to
EMERSON SRL

UI/​UX Working Student in HR,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsBachelor's Degree in PR, Communications, Marketing, Arts, or any
Bosch Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.