Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Alexandria

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Alexandria

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Alexandria si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Alexandria si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Agenti


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa dе Manageri dе Agenți.Dacă îți dorești să îți construiești si să îți dezvolti o echipă dе profesioniști în vânzarea dе asigurări, dacă lucrezi in vânzari și ai deja o echipă, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Cautăm colegi Manageri dе Agenți: Cu studii superioare Certificare ISF ca distribuitor dе asigurări (cod RAF) – constituie avantaj Experiență în domeniul asigurărilor și pe un post dе coordonare dе minim 2 ani Foarte bune abilități dе comunicare, colaborare și influențare Orientare către client și către dezvoltarea membrilor echipei Atitudine pozitivă, adaptabilitate si deschidere la învățare și dezvoltare personală Bune abilități dе folosire a calculatorului (Word, Excel, Outlook)Descrierea jobului Cе fаce Managerul de Agеnți: Recrutеаză și coordoneаză echipa de аgenți аsigurări non-viață Instruiеștе agеnții cu privire lа produsеle, normelе de asigurаre și procedurile interne Dezvoltă echipa de agenți pe care o co
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Program Dezvoltare "branch Manager"


Candidatul ideal Metropolitan LifeBranch manager - Craiova, Dolj si Alexandria, TeleormanDirector agentieAsigurariVanzariTrainingAntreprenorBranch Manager/ Director agentie Metropolitan Life Agentia Craiova, AlexandriaBeneficii adaptate nevoilor și performanței taleÎți oferim un pachet de beneficii care să recompenseze generos performanța ta și a consultanților financiari în asigurări de viață din echipa ta de vânzări.Ce așteptăm de la viitorul Branch Manager Metropolitan Life, din Craiova?Atitudine proactivă și implicare activă în dezvoltarea oamenilor din echipa proprieEști persoana potrivită dacă îi inspiri pe ceilalți și cauți constant inspirație în cei din jurul tău, dar și dacă ai curaj și vezi oportunități în fiecare provocare.Gândire antreprenorială și dorința de a inovaVei beneficia de multiple oportunități pentru a-ți construi propriul business în domeniul protecției financiare.Studii superioare și dorința de a acumula noi abilitățiDacă ai absolvit o formă de învățământ super
METROPOLITAN LIFE ASIGURARI METLIFE EUROPE D.​A.​C DUBLIN SUCURSALA BUCURESTI

District Manager Giurgiu/​teleorman


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparent
PROFI ROM FOOD SRL

Manager Proiect Local Alexandria


Candidatul ideal Cerinte de calificare: ​Absolvent studii superioare tehnice: energetica, electromecanica, electrotehnica, electronica, calculatoare, automatica, economica ; Permis de conducere categoria B; Dorinta de cautare noi perspective si invatare continua; Abilitati de lucru in echipa si colaborare;Atitudine orientata catre siguranta si respectarea regulilor.Descrierea jobului Responsabilitati principale: Asigura promovarea catre Departamentul achizitii a lucrarilor de investitii si gestionarea programului de investitii; Participa ca membru sau expert tehnic in cadrul procedurilor de achizitii pentru lucrarile de investitii; Urmareste respectarea disciplinei contractuale, receptia si punerea in functiune a lucrarilor de investitii; Intocmeste rapoarte specific activitatii.
EVRYO POWER S.​A.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Relationship Manager Individuals


Candidatul ideal Profilul tău: Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minim 1 an în vanzari in sectorul bancar Ai certificare în distribuția de asigurări conform cerințelor legale în vigoare – constituie avantaj Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ai disponibilitate pentru activitate de teren Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane fizice, promovând produsele băncii atât în sucursală, cât și pe teren Identifici nevoile financiare ale clienților și le oferi consultanță de specilitate țînând cont de portofoliu de produse al băncii Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii Asiguri buna desfășurare a activităţii de bancassurance Prezinți oferte speciale persoanelor fizice, angajaţi ai unor companii IMM/Corporate Prospectezi ac
UNICREDIT BANK S.​A.​

Manager Magazin Alexandria /​ Teleorman (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa fii responsabil de intreaga activitate si de imaginea magazinului; Echipa noastra conteaza pe tine sa fii implicat direct in construirea si buna coordonare a colegilor si proceselor; Contam pe tine sa te asiguri ca indicatorii operationali si de personal sa fie indepliniti; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Profilul tau Ai studii superioare finalizate (diploma de licenta); Ai minimum 3 ani experienta profesionala in domeniu si minimum 1 an in coordonarea unei echipe; Contam pe t
Lidl Romania

Manager Magazin Alexandria /​ Teleorman (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa fii responsabil de intreaga activitate si de imaginea magazinului; Echipa noastra conteaza pe tine sa fii implicat direct in construirea si buna coordonare a colegilor si proceselor; Contam pe tine sa te asiguri ca indicatorii operationali si de personal sa fie indepliniti; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Profilul tau Ai studii superioare finalizate (diploma de licenta); Ai minimum 3 ani experienta profesionala in domeniu si minimum 1 an in coordonarea unei echipe; Contam pe t
Lidl Romania

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Coordonator Formatie Mentenanta Cej Mt/​jt Alexandria


Candidatul ideal Studii superioare tehnice; Cunostinte privind activitatea in instalatiile electroenergetice; Atitudine orientata catre munca in siguranta si respectarea regulilor; Dorinta de invatare continua; Capacitatea de a lucra eficient in echipa.Descrierea jobului Intocmeste programele de lucru pentru Formatia de Mentenanta si le transmite echipei in aplicatia MWM-WB pentru realizare; Urmareste realizarea in termen a lucrarilor planificate si tine evidenta realizarilor tuturor lucrarilor efectuate cu formatia de mentenanta; Se asigura ca personalul are in dotarea toate mijloacele de productie necesare desfăsurarii în bune conditii a lucrarilor in teren; Intocmeste documentatiile privind domeniul propriu de activitate care urmeaza sa fie supuse aprobarii conducerii centrului; Desfasoara activitatea de control operational al executiei lucrarilor de mentenanta realizate cu Prestatorii Externi in baza unui program intocmit impreuna cu sef CE MT-JT urmarind:-calitatea lucrarilor, res
EVRYO POWER S.​A.​

Reprezentant Vanzari Ika /​business Developer Ka (ag,​ Gr,​ Tr)


Candidatul ideal Minim studii medii ( diplomă de bacalaureat ), studii superioare reprezintă avantaj Onestitate, seriozitate, perseverență și capacitate mare de muncă Permis de conducere categoria B Experiență profesională pe o poziție similară și în domeniul FMCG, constituie avantajDescrierea jobului Planifică, organizează şi efectuează activităţile de valorificare a produselor şi serviciilor societăţii prin utilizarea platformei electronice MOBISOL (raportare în program a plasărilor secundare, decont de cheltuieli, orice alte informații legate de activitatea lor zilnică) Efectuarea de vizite în magazinele-client KA Realizarea targetului lunar și anual (vizite și plasări secundare) conform obiectivelor stabilite de companie Account management-menținerea relației cu persoanele de decizie locale Disponibilitate produse marca Hell Energy conform matricei de listare cont/cluster Comunicarea oricărui fel de problemă sau oportunitate sesizată în magazine (pierdere spaţiu de expunere, posibi
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: VALAHIA GUARD SECURITY SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ALEXANDRIA
VALAHIA GUARD SECURITY SRL

Manager Financiar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER FINANCIAR - AJOFM | ANOFMAngajator: JTEKT Bearings Romania SAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ALEXANDRIA
JTEKT BEARINGS ROMANIA SA

Manager Achizitii - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER ACHIZITII - AJOFM | ANOFMAngajator: JTEKT Bearings Romania SAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ALEXANDRIA
JTEKT BEARINGS ROMANIA SA

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Manager De Proiect


Asigura legatura cu beneficiarul si gestioneaza modificarile contractuale si ale proiectului. Urmareste realizarea si gestioneaza si asigura intocmirea decontarilor. Gestioneaza intocmirea documentelor de calitate. Asigura conformitatea lucrarilor cu proiectul tehnic Cerinte: Studii superioare tehnice Permis de conducere cat.B
SC EURO PRIM BUILDING SRL

Media netă estimată pe baza celor 5273 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Angajam Asistent Manager


Societate de constructii angajează pentru postul de secretară Poziția implică suportul echipei , activitate de birou. Cerințe: - Abilități de comunicare și lucru în echipă, capacitatea de a comunica clar și eficient cu membrii echipei - Abilități de operare PC, MS Office, MS Excel, Internet - Seriozitate, confidențialitate, punctualitate; - Abilități organizatorice, atenție sporită la detalii; - Atitudine colaborativă și disponibilitate pentru suport; Responsabilități: - Suport administrativ si secretarial; - Gestionarea apelurilor telefonice; - Întâmpinarea clienților si asigurarea protocolului și a bunei desfășurări a întâlnirilor din punct de vedere organizatoric; - Comunicarea cu clienții, furnizorii, colaboratorii sau alte persoane și instituții de contact; - Recepționarea, înregistrarea si distribuirea corespondenței; - Suport privind documentele electronice - formatare, organizare fișiere - și fizice -copiere, scanare, îndosariere, arhivare; - Administrarea agendei de întâlniri,
SC EURO PRIM BUILDING SRL
Vezi alte joburi relevante

Specialist Mentenanta Retele Electrice Mt/​jt- Ag,​ Tr


Candidatul ideal Liceu/Scoala profesionala profil electric; Cunostinte privind instalatiile electroenergetice; Permis auto categoria B; Cunostinte tehnice privind exploatarea si mentenanta liinilor electrice aeriene, subterane, posturi de transformare, medie si joasa tensiune; Spirit de initiativa, flexibilitate, adaptare rapida la medii noi, atitudine proactiva; Bune abilitati de organizare si gestionare a timpului, un nivel ridicat de etica de lucru si integritate morala; Capacitate de a lucra eficient in echipa.Descrierea jobului Realizeaza serviciul de mentenanta pentru instalatiile si echipamentele electrice aflate in administrarea CEJ MT-JT; Executa lucrari de defrisari vegetatie si toaletare/decoronare arbori in retelele de joasatensiune si, punctual, in retelele de medie si inalta tensiune din cadrul DEO (fasonator mecanic), respectand instructiunile proprii de securitatea muncii - ISPM 1 DEO si Instructiunile proprii de sucuritatea muncii pentru lucrul la inaltime - IPSM 3/200
EVRYO POWER S.​A.​

Account Development Representative


Candidatul ideal Studii superioare Permis de conducere Cat. B Abilitati foarte bune de comunicare si negociere Experienta in domeniul vanzarilor de minim 2 ani Gandire analitica si intelegere financiara Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Power Point, Word)Descrierea jobului Viziteaza zilnic un anumit numar de clienti, cu focus specific pe fiecare client Negociaza si asigura un nivel de executie in conformitate cu politicile PepsiCo Este responsabil de dezvoltarea clientilor prin cresterea portofoliului si prin obtinerea de plasari suplimentare Transmite zilnic rapoarte de vanzari in vederea optimizarii procesului si a strategiei de vanzari Mentine continuu relatia cu clientii si le ofera asistenta si solutii de rezolvare optima a situatiilor dificile Interactioneaza cu echipa de vanzari si coordoneaza activitatea agentilor pentru a asigura realizarea obiectivelor de executie Colaboreaza cu managerii zonali pentru a alinia cel mai bun plan de dezvoltare pentru clientii
QUADRANT - AMROQ BEVERAGES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.