Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Chiajna

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Chiajna

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Product Manager


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare in domeniul biologie, biotehnologie, medicina umana, medicina veterinara, farmacie si fizica.Cunoscator cel putin de nivel mediu de limba engleza. Cunoasterea altor limbi constituie avantaj.Permis de conducere fara incidente majore obligatoriu.Disponibilitate la deplasari in tara si peste hotare.Descrierea jobului Postul este subordonat directorului dezvoltare si are drept scop promovarea si vanzarea de dispozitive medicale, aparatura si consumabile de laborator de ultima generatie spitalelor si clinicilor medicale. Jobul nu este job de product manager farma si implica cunostinte diverse din domeniul stiintelor. Ne intereseaza in principal cunostinte de imunologie, microbiologie, biologie moleculara.si conexe. Sunt doua posturi disponibile. Sediul companiei din aprilie se muta in Str Industriilor 13, Chiajna.Principalele responsabilitati:• identifica noi posibilitati de dezvoltare a portofoliului de clienti din zona alocata• deruleaza act
ELTA 90 MEDICAL RESEARCH SRL

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager Achizitii


Candidatul ideal Compania noastra, Matei Conf Grup, lider pe piata in producerea echipamentelor de lucru si de protectie, cauta un Manager Achizitii pasionat si dedicat sa se alature echipei noastre in Racari, str. Industriilor, nr 251, Dambovita. Programul nostru de lucru: luni-vineri 7:00 - 15:30. Transportul este asigurat de angajator.Candidatul ideal: Are o fire placuta, prietenoasa si emanana energie pozitiva; Comunica foarte bine in limba engleza cat si in limba romana; Vine cu o experienta solida si demonstrabila in domeniul achizitiilor internationale; Este un negociator incurabil, simte o satisfactie deosebita de fiecare data cand finalizeaza o negociere; Are capacitatea de a se organiza, de a planifica si de a fi atent la detalii; Studii superioare: in Textile, Economie, Relatii Internationale; Se considera un avantaj: experienta din domeniul achizitiilor intr-o firma de productie confectii textile; cunostinte solide de legislatia achizitiilor publice; studii finalizate cu pr
MATEI CONF GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 2064 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Area Sales Manager Bucuresti


Candidatul ideal - sa detina obligatoriu, cel putin studii medii- cunostinte in utilizarea calculatorului- abilitati de comunicare- abilitati de planificare si organizare- initiativa- insusiri de lider- onest, sociabil, dinamic.Descrierea jobului Descrierea jobului- promovarea numelui, a imaginii si a produselor companiei- produsele promovate sunt destinate vopsitoriilor auto (vopseluri, lacuri, chituri etc)- cautarea si stabilirea de contacte a potentialilor clienti- identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti- vizitarea clientilor, cu regularitate- maximizarea vanzarilor si a valorii adaugate- idei de promovare produse, oferte specifice;Beneficii:- masina de serviciu;- telefon;- participarea la training-uri;- participare la team building-uri;- zilele libere legale nu se lucreaza;- program de Luni pana Vineri (nu se lucreaza in weekend);- concediu de odihna 21 zile, cand doreste angajatul;- posibilitatea unei cariere pe termen lung.Pachetul salarial este motivant si este for
SELERON SRL

Warehouse Manager,​ Warehouse Worker


Candidatul ideal Previous experience in pool and SPA equipment sales, distribution, installation, etc.- Proven experience in stock control and inventory management in a warehouse or distribution environment.- Experience in a similar position or coordinating a team.- Excellent analytical and problem-solving abilities, with a keen eye for detail.- Proficient in using warehouse software and inventory hardware.- Forklift operator skills.- Solid understanding of stock inventory principles, procedures, and best practices.Descrierea jobului - Be responsible for managing and overseeing the stock operation. You will play a critical role in ensuring the accuracy, efficiency, and availability of stock, contributing to the overall success of the operation.- Be responsible for a warehouse operatives, ensuring effective communication, training, and development.- Implement and enforce stock procedures, ensuring compliance with company policies and regulations.- Monitor and maintain stock levels and a
Confidenţial

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Coordonator Depozit Materiale De Constructii


Candidatul ideal SC MAX BAU MATERIALE SRL angajeaza gestionar - coordonator depozit, pentru depozitele de materiale de constructii din Bucuresti ( Chiajna ) si Cluj-Napoca ( Floresti )Cerinte minime :- principala cerinta, eliminatorie, este experienta in coordonarea tuturor activitatilor care se desfasoara intr un depozit de materiale de constructii; activitati de receptie marfa, constatare diferente, descarcare, depozitare optima la raft si in depozit, etichetare, pregatire comenzi de livrare si incarcare a materialelor de constructii de uz general- experienta relevanta in organizarea modului in care sunt depozitate produsele, in organizarea fluxurilor de descarcare, depozitare, pregatire marfa conform comenzilor si rutelor de transport, de capacitare optima a camioanelor incarcate- experienta in coordonarea echipelor din subordine, astfel incat operatiile de descarcare-incarcare, cele de depozitare si pregatire produse pentru livrare precum si cele de incarcare flota, sa se desfasoar
MAX BAU MATERIALE S.​R.​L.​

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: SC BLACK ROSE EXPERIENCE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHIAJNA
SC BLACK ROSE EXPERIENCE SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Specialist Marketing


Candidatul ideal Cunostinte in utilizarea programului SAP (reprezinta un avantaj);Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel, Power Point);Persoana organizata, atentie la detalii, abilitati de comunicare si relationare, capacitate de lucru in echipa;Descrierea jobului ​Dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor si serviciilor in conformitate cu regulamentele si politicile specifice domeniului de activitateCoordonarea campaniilor de marketing offline si online pentru a atrage si retine clientiiAsigură actualizarea social media în conformitate cu politica interna.Gestioneaza paginile de Social Media ale companiei, pentru brandurile din portofoliuAnaliza tendintelor din industrie pentru a identifica oportunitati de dezvoltare al business-uluiMonitorizarea performantei campaniilor si raportarea rezultatelor catre managementGestionarea si optimizarea bugetului de marketingCrearea si implementarea programelor de fidelizare pentru a spori retentiaPar
ION MOS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1178 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Tehnician It-help Desk


Candidatul ideal - Experiența de tehnician IT minim 3 luni costituie un avantaj;- Cunoștințe de rețelistică;- Instalare, configurare și administrare Sisteme Windows;- Cunostinte si experienta în configurarea si administrarea sistemelor de operare (Windows,Linux etc);- Administrare echipamente intermediare de retea ( imprimante).- Persoana serioasa , responsabila , punctuala , organizata , atenta la detalii- Spirit de initiativa;- Spirit de echipa;- Permis de conducere categoria B- disponibilitate la deplasari in alte locatii ale firmei in jud Ilfov cat si in tara.Descrierea jobului -contract de munca pe perioada nedeterminata-Bonuri de masa-Weekend-uri si sarbatori legale libere-Programul se desfasoara fizic la sediul din locatie Ilfov/Rosu in intervalul orar 08:00-16:30
ION MOS S.​R.​L.​

Tehnician Reparatii Lize,​ Depozit Chiajna


Candidatul ideal Profilul tău Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture și în weekend; Ai studii tehnice finalizate; Ai vechime în domeniu de minimum 2 ani; Dai dovadă de abilităţi şi deprinderi tehnice (domeniul tehnic de maşini Jungheinrich); Ai absolvit cursul ISCIR, RSL-IR constituie avantaj (sau să fii deschis pentru o școlarizare în acest sens).Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să monitorizezi şi să controlezi utilajele din depozit și filiale; Contăm pe tine să efectuezi reviziile şi verificările tuturor echipamentelor din depozit și filiale; Colegii contează pe tine să arhivezi şi să păstrezi toate informaţiile tehnice; Contăm pe tine să
LIDL DISCOUNT SRL

It Support Engineer


Candidatul ideal Requirements: Ability to work independently by setting own deadlines and priorities 1+ years IT Support Knowledge in Windows Server administration, Active Directory, DHCP, File Server, DNS, Group Policy Microsoft O365 knowledge Basic network understanding Good level of speaking and writing in English is a must Experience working with Service Now or a similar platform Strong problem analysis and problem-solving skills Ability to support users and show a positive attitude Willing to learn and grow professionally Ability to be a team player and work together with other colleagues Descrierea jobului Some of your main responsibilities will be: Log your day-to-day activity in Service Now by working with tickets, requests, change requests and tasks. Supporting the day-to-day business users’ activities including printer configurations, password resets, access permissions, folder permissions, software installs and upgrades. Create new accounts for users in different various app
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE SRL

Tehnician Electrician - Philip Morris - Bucuresti


Candidatul ideal Atestat de electrician (minimum de tip B, gradul II, III sau IV); Carnet de conducere fara probleme (cat. B); Bune abilitati de organizare a timpului de munca; Abilitati de comunicare, capabil de lucru eficient cu altii; Minimum studii medii de specialitate; Abilitati aritmetice; Seriozitate, responsabilitate si implicare; Onest, aspect curat si ingrijit; Disponibil pentru lucru in sistem planificat cu rute zilnice; Fara antecedente penale.Descrierea jobului - Instaleaza si dezinstaleaza casete luminoase si alte echipamente de comunicare (rafturi usoare etc.) in cadrul magazinelor;- Efectueaza operatiuni de intretinere a instalatiilor de joasa tensiune necesare activitatii/functionarii echipamentelor de care este responsabil (prize, becuri, prelungitoare, transformatoare alimentare LED-uri sau PPOSM)- Executa masuratori specifice asupra zonelor desemnate in locatiile indicate, pentru a determina dimensiunile/forma obiectelor ce urmeaza a fi confectionate, la solicitare
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Accounting Analyst (french)


Candidatul ideal • Bachelor's degree in Accounting, Finance, or a related field, or an equivalent combination of education, training and experience; CECCAR/ACCA would be a plus;• IFRS and consolidation reporting including inter-companies reconciliation knowledge would be a plus;• Proven accounting experience;• Intermediate to advanced skills and knowledge of Excel (formulas, functions, pivot tables), as well as other Microsoft Office applications;• Experience with accounting software; Ability to navigate ERP software;• Good oral and written French; B2 level required;• Ability to communicate and build good relationships cross functionally/countries• Self triggered, organized, focus on deadlines;• Strong analytical and problem-solving skills;• Team player and best practice sharing;• Strong adaptability to the changing environment.Descrierea jobului As an Accounting Analyst, you will be responsible for the accounting and reporting activities for the French entities of Societe Generale
SOCIETE GENERALE GLOBAL SOLUTION CENTRE S.​A.​

Air /​ Sea Freight Operations Specialist


Candidatul ideal Good knowledge of AIR or SEA transports (of domestic and international carriers, legal processes and procedures) 3-5 years experience in a maritime / air transport role; Customer and service oriented; Good knowledge of English; Cargowise is a plus;Descrierea jobului Responsibilities: Negotiating fares through different ports / airports with good efficiency. Daily transport management: issuing/verifying documentation, bookings to GSAs/ship lines and communication with origin/destination agencies; Processing and processing of reservations for all parties involved (agents, GSA/ship lines, customs broker, carriers, etc.); Analyzing requests from the sales department and external agencies and offering appropriate solutions; Calculation of rates for bidding; Updating operational information in the company's systems (Cargowise + internal reports) Maintaining good relations with Customers/Agents/Lines/Carriers (sending, monitoring and finalizing orders); Monitoring the shi
YUSEN LOGISTICS ROMANIA S.​R.​L.​

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Aptitudinile pe care le cautam sunt: - Studii de specialitate electric/electromecanic/electronic/automatizari- Experienta in service echipamente industriale- Cunostinte de baza despre mecanica si pneumatica- Avantaj experienta in domeniul masini unelte cu CNC / PLC- Avantaj permis de conducere categorie B- Si nu in ultimul rand spirit de echipa, responsabilitate si atitudine proactivaDescrierea jobului ManPower Group Romania recruteaza Tehnician Mentenanta pentru unul dintre clientii sai, o cunoscuta companie din domeniul aerospatial.Responsabilitatile specifice job-ului sunt: - Asigura mentenanta echipamentelor de productie;- Asigura întreținerea preventiva si predictiva a echipamentelor de productie;- Participă la analiza defectelor in vederea gasirii cauzei radacina si propune solutii proactive pentru evitarea defectelor repetitive si cu impact major (timp/cost);- Propune solutii de imbunatatire in privinta functionarii echipamentelor si/sau in general a procesului
MANPOWER

Media netă estimată pe baza celor 142 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Tehnician Gestiune Stoc


Candidatul ideal Persoana proactiva; Cunostinte operare MS-Office, WMS Abilitati de a lucra in echipa si inclinatie spre cifre; Experienta anterioara intr-un mediu de logistica/transport- reprezinta avantaj dar nu este obligatoriu;Descrierea jobului Responsabilitati: Verifica operarea in sistem a datelor referitoare la miscarile de marfuri; Intocmeste rapoarte periodice privind stocurile, pe categorii de marfuri (deteriorate, vandabile, blocate) Urmareste zilnic miscarile de marfuri; depisteaza si corecteaza anomalii de stoc; Efectueaza periodic inventare si regleaza diferentele de stoc; Raporteaza catre superiorul ierarhic dificultatile aparute si participa la corectarea acestora;Ce oferim? Salariu competitiv; Tichete de masa; Diverse prime si bonusari; Oportunitati reale de dezvoltare in cadrul unei compani internationale;Locatie: Sector 6-Bucuresti (zona Pacii)Program: 2 ture, luni-vineriTe asteptam alaturi de noi!
YUSEN LOGISTICS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 25 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Specialist Achizitii- Rudeni,​ Chiajna


Candidatul ideal Studii superioare; Experienta pe o pozitie similara minim 1 an; Abilitati de comunicare verbala si scrisa; Atentie la detalii; Cunoasterea pachetului MS Office - excel la un nivel avansat; Capacitate de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit).Descrierea jobului Evaluarea cu recurenta a stocurilor si identificarea necesarului de marfuri; Comunicarea cu furnizorii si plasarea comenzilor conform politicilor companiei; Se asigura ca furnizorii efectueaza ambalarea / marcarea produselor in conformitate cu legislatia in vigoare; Plasarea comenzilor de timbre fiscale catre Biroul Vamal si Imprimeria Nationala; Expedierea / exportul timbrelor fiscale catre furnizori; Comunicarea si verificarea documentelor impreuna cu un comisionar vamal; Identificarea celor mai optime costuri de transport si initierea procesului de transport; Inregistrarea produselor in sistemul ERP, respectand politicile companiei; Generarea de rapoarte necesare declaratiilor va
BRANDS INTERNATIONAL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.