Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Corbeanca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Corbeanca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Corbeanca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Corbeanca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal Ne bucuram sa te avem in echipa , in special daca : Iti place sa vorbesti cu oamenii ( direct, telefonic, scris, prin intermediul retelelor sociale). Iti plac produsele cosmetice Ai experienta in recomandarea de produse cosmetice profesionale Ai experienta in vanzari Poti lucra bine atat in echipa , cat si individual. Preiei initiativa pentru cresterea vanzarilorDescrierea jobului Acest job consta in consilierea clientilor pentru alegerea produselor cosmetice profesionale (cosmeticiene, saloane in special).Abordarea clientilor se face in principal de la birou, online si telefonic.Jobul presupune si cautarea de oportunitati de vanzare in mediul online.Generare de leaduri.Mentinerea contactului cu clientii existenti.Ce oferim? Salariu atractiv Mediu de lucru placut Echipa unita Decontarea combustibilului Bonuri de masa Posibilitate de avansare in cadrul companiei
SUGAR DANCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

General Manager - Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Te pricepi să elaborezi și să implementezi strategii pentru creșterea și succesul continuu al unei afaceri în domeniul producției? HR Design recrutează pentru clientul său - unul dintre cei mai serioși producători și furnizori a unei game variate de ambalaje din PET și PE, destinate produselor alimentare, farmaceutice, cosmetice, chimice și detergenți, din Județul Ilfov - un General Manager! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare de profil tehnic sau economic* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să cunoști limba Engleză la nivel mediu (cel puțin)* să cunoști sisteme ERP și Microsoft Office Suite Competențele cheie pe care le căutăm:* experiență demonstrată într-un rol similar, de preferat în industria producției masei plastice sau în domenii similare* cunoștințe solide în domeniul proceselor de producție și în gestionarea afacerilor* abilități excelente de conducere și de gestionare a echipelor* abilități excelente de comunic
HR Design Consulting

Key Account Manager - Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Ești un profesionist motivat cu pasiune pentru vânzări și managementul clienților cheie? HR Design recrutează pentru clientul său - unul dintre cei mai serioși producători și furnizori a unei game variate de ambalaje din PET și PE, destinate produselor alimentare, farmaceutice, cosmetice, chimice și detergenți, din Județul Ilfov - un Key Account Manager! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare de profil tehnic sau economic (Administrarea Afacerilor, Marketing, Inginerie sau domeniu similar)* să fii concentrat pe atingerea obiectivelor și să urmărești performanța/atingerea cifrelor de vânzări* să ai abilitatea de a lucra independent, de a-ți prioritiza sarcinile și de a gestiona mai multe proiecte simultan* să cunoști limba Engleză la nivel mediu (cel puțin)* să cunoști programe de management al relațiilor cu clienții (CRM), sisteme ERP și Microsoft Office Suite* să ai carnet de conducere categoria B și disponibilitate de a călători în funcție de nevoile
HR Design Consulting

Manager Productie - Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Ești un lider motivat, cu o pasiune pentru excelență operațională și un record de succes în managementul producției? HR Design recrutează pentru clientul său - unul dintre cei mai serioși producători și furnizori a unei game variate de ambalaje din PET și PE, destinate produselor alimentare, farmaceutice, cosmetice, chimice și detergenți, din Județul Ilfov - un Manager de Producție! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare, profil tehnic (licență în Inginerie, Managementul Producției sau domeniu similar)* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să respecți procedurile de lucru și să obții rezultatele bugetate* să ai disponibilitate de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe proiecte simultan* să cunoști limba Engleză la nivel mediu (cel puțin)* să ai competențe avansate în utilizarea MS Office și a programelor de gestionare a producției; experiență cu sistemele ERP reprezintă un avantaj Competențele cheie pe care l
HR Design Consulting

Manager Calitate - Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Ești un profesionist dedicat calității, cu o pasiune pentru îmbunătățirea continuă și asigurarea satisfacției clienților? HR Design recrutează pentru clientul său - unul dintre cei mai serioși producători și furnizori a unei game variate de ambalaje din PET și PE, destinate produselor alimentare, farmaceutice, cosmetice, chimice și detergenți, din Județul Ilfov - un Manager Calitate! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare de profil tehnic (Inginerie sau Managementul Calității)* să identifici soluțiile de evitare și eliminare a problemelor care apar pe parcurs* să respecți procedurile de lucru și să obții rezultatele bugetate* să cunoști limba Engleză la nivel mediu (cel puțin)* să cunoști sistemele de management al calității (QMS), sisteme ERP și Microsoft Office Suite Competențele cheie pe care le căutăm:* experiență dovedită în domeniul managementului calității sau al asigurării calității în industria manufacturieră, cu accent pe plastic sau material
HR Design Consulting

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Store Manager Sinsay Lemon Voluntari


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitati:Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului;Realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli;Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine;Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei. Asteptari:Atitudine pozitiva si dorinta de dezvoltare;Atentie distribuitiva, orientare catre detalii;Bun organizator;Capacitatea de a rezolva sarcini multiple si de a respecta termene limita;Experienta in coordonarea unei echipe;Limba engleza scris si vorbit nivel mediu-avansat; ...Restul lucrurilor le vei invata pe parcurs! Beneficii:Contract de munca pe perioada nedeterminata;Bonus lunar in functie de categoria si de performantele magazinului;Tichete de masa in valoare de 40 de lei/zi lucrata;Asigurare medicala privata;25 la suta discount in toate magazinele LPP Romania;Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie;Posibilitati de avansare
LPP Romania Fashion SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal Experienta minim 2 ani in domeniul productiei publicitare (tipografie, agentie de publicitate, producator materiale promotionale).Experienta si aptitudini in vanzari.Limba engleza.Cunostinte bune de operare in Microsoft Office (Word, Excel)Prezenta si aspect fizic placut.Abilitati de comunicare si organizare, orientat spre rezolvarea problemelor.Meticulos, atent la detalii.Capacitate de analiza.Capacitate de a lucra sub presiune, cu termene limita.Initiativa, dinamism.Abilitati de a lucra in echipa.Descrierea jobului Responsabilitati:- identifica si contacteaza potentiali clienti noi.- asigura interfata cu actuali clientii ai companiei, interactioneaza cu acestia pe toata durata unei solicitari/comenzi.- preia cererile de la clienti si clarifica cerintele acestora.- transmite, la cerere, preturi clientilor potentiali – in baza unei liste existente (preturi standard) si dupa consultarea cu Managing Director (preturi non-standard); sau in baza unei cereri la furnizori.-
PROMO DIVISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1631 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Category Manager


Candidatul ideal Cunoştinţe de limba engleză si utilizare pachet MS Office - nivel avansat; Capacitatea de a prelucra, analiza și interpreta date; Abilitati de comunicare; Experienta relevanta in dezvoltarea de relatii comerciale (negociere, derulare contracte comerciale); Experiență anterioară pe o poziție de Category Management Online Business– minim 1 an;Descrierea jobului Asigura existenta si securitatea stocului de marfa in magazinele din zona si la nivelul distribuitorilor; Raspunde de targetele de vanzari, stabileste strategiile de vanzare si urmareste efectuarea/respectarea marjei de profit; Urmareste zilnic magazinul online in vederea obtinerii de feedback in urma aplicarii procedurilor; Defineste si implementeaza strategia de vanzari a magazinului online; Este responsabil pentru imaginea produselor pe site; Gestioneaza relatia cu reprezentantii brand-urilor comercializate pe site pentru atingerea obiectivelor setate;
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Media netă estimată pe baza celor 458 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare in domeniul biologie, biotehnologie, medicina umana, medicina veterinara, farmacie si fizica.Cunoscator cel putin de nivel mediu de limba engleza. Cunoasterea altor limbi constituie avantaj.Permis de conducere fara incidente majore obligatoriu.Disponibilitate la deplasari in tara si peste hotare.Descrierea jobului Postul este subordonat directorului dezvoltare si are drept scop promovarea si vanzarea de dispozitive medicale, aparatura si consumabile de laborator de ultima generatie spitalelor si clinicilor medicale. Jobul nu este job de product manager farma si implica cunostinte diverse din domeniul stiintelor. Ne intereseaza in principal cunostinte de imunologie, microbiologie, biologie moleculara.si conexe. Sunt doua posturi disponibile. Sediul companiei din aprilie se muta in Str Industriilor 13, Chiajna.Principalele responsabilitati:• identifica noi posibilitati de dezvoltare a portofoliului de clienti din zona alocata• deruleaza act
ELTA 90 MEDICAL RESEARCH SRL

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent Manager Persoana organizata, autonoma, energica, atenta la detalii; Persoana responsabila, dinamica, centrata pe solutii, cu o atitudine proactiva, atentie distributiva si centrata pe solutii; Cunoaste limba engleza si poate comunica cu usurinta in scris si verbal ; Absolventa de studii superioare – cunostine primare de contabilitate si drept; Persoana cu minim 5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Foarte bune cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) si Outlook; Absolvent/a curs de secretariat/asistent manager – reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asistent Manager Operatiuni specifice activitatii de secretariat/receptie ; Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii; Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate et
TECH IT SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager De Proiect


Candidatul ideal Competențele tale Absolvent al Facultății de Construcții, cu specializare Inginer CFDP Experiență de minim 3 ani în domeniul construcțiilor de infrastructură rutieră Limba engleză nivel conversațional Abilități de operare calculator (MS Office, Autocad, MS Project/Primavera) Flexibilitate, capacitate de adaptare la schimbări Abilități de comunicare, organizare, relaționare, control și atenție la detaliiDescrierea jobului Responsabilităţile tale Analiza contractelor de lucrări, verificarea condițiilor și obligațiilor contractuale în faza inițială a demarării proiectului Promovarea strategiilor pentru optimizarea activităților din cadrul proiectului Evaluarea și urmărirea încheierii contrectelor cu antreprenorii și subantreprenorii de specialitate, cu furnizorii de materilale și colaboratorii pentru prestări servicii Alocarea de resurse și distribuirea acestora pe șantier Planificarea termenelor, conceperea și urmărirea plății la termen a acestora Evaluarea competenței p
PORR CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 596 de salarii introduse în Salario: 6700 RON/Luna

Sales Manager


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Sales Manager dinamic si orientat spre rezultate pentru a se alatura echipei noastre in dezvoltare. Compania noastra opereaza un magazin online de succes, listat pe marketplace-urile de top din Romania. Cautam un lider in vanzari care sa isi asume rolul in cresterea veniturilor si a cotei de piata a afacerii noastre prin gestionarea eficienta a echipei de vanzari si dezvoltarea relatiilor cu clientii si partenerii.Cerinte: Experienta demonstrata intr-un rol similar de vanzari, preferabil in domeniul comertului electronic sau retail online Abilitati excelente de comunicare si negociere Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a atinge obiectivele stabilite Orientare catre rezultate si spirit de initiativaDescrierea jobului Dezvoltarea si implementarea strategiilor de vanzari pentru a atinge si depasi obiectivele stabilite Gestionarea si motivarea echipei de vanzari pentru a obtine performante excelente si pentru a atinge targeturile de
MADVIUN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 369 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Achizitii


Candidatul ideal Compania noastra, Matei Conf Grup, lider pe piata in producerea echipamentelor de lucru si de protectie, cauta un Manager Achizitii pasionat si dedicat sa se alature echipei noastre in Racari, str. Industriilor, nr 251, Dambovita. Programul nostru de lucru: luni-vineri 7:00 - 15:30. Transportul este asigurat de angajator.Candidatul ideal: Are o fire placuta, prietenoasa si emanana energie pozitiva; Comunica foarte bine in limba engleza cat si in limba romana; Vine cu o experienta solida si demonstrabila in domeniul achizitiilor internationale; Este un negociator incurabil, simte o satisfactie deosebita de fiecare data cand finalizeaza o negociere; Are capacitatea de a se organiza, de a planifica si de a fi atent la detalii; Studii superioare: in Textile, Economie, Relatii Internationale; Se considera un avantaj: experienta din domeniul achizitiilor intr-o firma de productie confectii textile; cunostinte solide de legislatia achizitiilor publice; studii finalizate cu pr
MATEI CONF GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 2064 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Cunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, navigare Internet; Constituie avantaj experienta intr-o pozitie similara; Aptitudini de comunicare scrisa si verbala: capacitatea de a transmite informatii in mod clar, eficient si diplomat; Persoana organizata, orientata spre rezultate si cu dorinta de performanta; Atitudine proactiva, capacitate de analiza si sinteza; Seriozitate, punctualitate, corectitudine; Cunostinte de limba Engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Responsabilitati: Primeste, sistematizeaza si arhiveaza documentele/comunicarile interne; Redacteaza documente, rapoarte, informari si comunicari generale, in functie de solicitari; Prelucrarea, inregistrarea si directionarea corespondentei; Gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice/e-mailuri primite, catre persoanele avizate; Asigura stocul produselor consumabile; Desfasoara activitati de protocol; Asigura suport administrativ pentru toa
CLIMTEH SRL

Media netă estimată pe baza celor 3820 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.