20 Locuri de Munca Manager in Jilava
20 Locuri de Munca Manager in Jilava
Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Jilava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Jilava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Area Sales Manager |
Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an
Retail Relationship Banking Manager |
Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE
Manager Agentie Turism |
Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL
Coordonator Departament Tehnic |
Candidatul ideal - Absolvent studii superioare tehnice- Experienta intr-o pozitie similara intr-un departament de productie, constituie avantaj- Cunostinte tehnice solide privind procesele de productie- Cunostinte de limba engleza: scris/vorbit la nivel mediu- Foarte buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii- Persoana constiincioasa, dinamica, proactiva si comunicativaDescrierea jobului - Analizeaza si verifica documentatia tehnica, respectiv timpii de executie ai lucrarilor;- Ofera asistenta in implementarea proiectelor pe perioada de executie a lucrarilor;- Urmăreşte fluxul tehnologic şi oferă suport tehnic departamentului de productie;- Propune solutii pentru remedierea problemelor tehnice;- Coordonează şi supervizează activitatea din departament;- Intocmeste rapoarte specifice privind activitatea desfasurata
COVILRAM GRUP SRL
Coordonator Vanzari |
Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA
Romtehnochim Angajeaza Asistent Manager |
Romtehnochim angajeaza asistent manager. Cunostinte: operare PC, office word si excel, limba engleza scris vorbit. Sarcini: supravegherea desfasurarii activitatii in conditii optime, intocmire documentatii necesare desfasurarii activitatii zilnice, organizarea sarcinilor zilnice, indosariere si arhivare documente, verificare continut site documente (dupa caz). Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic la sau pe adresa - Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava Ilfov. Echipa tanara si moderna, cauta candidatul ideal care trebuie sa fie punctual si foarte organizat cu munca sa Salariul va creste in functie de performanta.
Romtehnochim
Vezi alte joburi relevante
Asistent Manager / Secretariat |
Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL
Store Manager Sinsay Lemon Voluntari |
Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitati:Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului;Realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli;Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine;Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei. Asteptari:Atitudine pozitiva si dorinta de dezvoltare;Atentie distribuitiva, orientare catre detalii;Bun organizator;Capacitatea de a rezolva sarcini multiple si de a respecta termene limita;Experienta in coordonarea unei echipe;Limba engleza scris si vorbit nivel mediu-avansat; ...Restul lucrurilor le vei invata pe parcurs! Beneficii:Contract de munca pe perioada nedeterminata;Bonus lunar in functie de categoria si de performantele magazinului;Tichete de masa in valoare de 40 de lei/zi lucrata;Asigurare medicala privata;25 la suta discount in toate magazinele LPP Romania;Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie;Posibilitati de avansare
LPP Romania Fashion SRL
Manager/Consilier despagubiri accidente rutiere |
Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL
Asistent Manager |
Candidatul ideal Candidatul idealStudii superioare finalizateCunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, navigare Internet;Aptitudini de comunicare scrisa si verbala: capacitatea de a transmite informatii in mod clar, eficient si diplomat;Persoana organizata, orientata spre rezultate si cu dorinta de performanta;Atitudine proactiva, capacitate de analiza si sinteza;Seriozitate, punctualitate, corectitudine;Cunostinte de limba Engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilitati:Primeste, sistematizeaza si arhiveaza documentele/comunicarile interne;Redacteaza documente, rapoarte, informari si comunicari generale, in functie de solicitari;Prelucrarea, inregistrarea si directionarea corespondentei;Gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice/e-mailuri primite, catre persoanele avizate;Asigura stocul produselor consumabile;Desfasoara activitati de protocol;Asigura suport administrativ pentru toate departamentele;Indeplineste zilnic activitati administrati
VERDESI CO SRL
Asistent Manager |
Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.R.L.
Product Manager |
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare in domeniul biologie, biotehnologie, medicina umana, medicina veterinara, farmacie si fizica.Cunoscator cel putin de nivel mediu de limba engleza. Cunoasterea altor limbi constituie avantaj.Permis de conducere fara incidente majore obligatoriu.Disponibilitate la deplasari in tara si peste hotare.Descrierea jobului Postul este subordonat directorului dezvoltare si are drept scop promovarea si vanzarea de dispozitive medicale, aparatura si consumabile de laborator de ultima generatie spitalelor si clinicilor medicale. Jobul nu este job de product manager farma si implica cunostinte diverse din domeniul stiintelor. Ne intereseaza in principal cunostinte de imunologie, microbiologie, biologie moleculara.si conexe. Sunt doua posturi disponibile. Sediul companiei din aprilie se muta in Str Industriilor 13, Chiajna.Principalele responsabilitati:• identifica noi posibilitati de dezvoltare a portofoliului de clienti din zona alocata• deruleaza act
ELTA 90 MEDICAL RESEARCH SRL
Product Manager |
Candidatul ideal capacitate bună de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor bună organizare a muncii proprii, independență și inițiativă interes pentru managementul și vânzarea produselor, cunoașterea tendințelor pieței gândire analitică deschidere către schimbări orința de dezvoltare proprie și perfecționare profesionalăDescrierea jobului crearea de modele de afaceri și analiza competiției monitorizarea și folosirea datelor analiticeș raportare creșterea vizibilității produselor, dezvoltarea lor pe piața locală elaborarea de strategii detaliate pentru mărcile atribuite planificare anuală/trimestrială, strategii de prețuri gestionarea conturilor cheie colaborarea cu echipa de management al produselor din sediul central menținerea relațiilor cu partenerii existenți dezvoltarea continuă a rețelei de parteneri
ROBERT BÅÄDOWSKI
Asistent Manager |
Candidatul ideal ASISTENT BRAND MANAGER-studii superioare-experienta in domeniu sau intr-un domeniu similar-excelente abilitati de comunicare si relationare-capacitate de analiza si sinteza, influenta si convingere-orientare catre client, initiativa, dinamism-buna cunostere a limbii engleze-cunostinte bune Excel:VLOOKUPDescrierea jobului ASISTENT BRAND MANAGER-elaborarea si implemkentarea strategiei de brand/produs, analiza oportunitatilor din piata si identificarea produselor de succes pentru portofoliul alocat-plasarea precomenzilor de aprovizionare negocierea cu partenerii si asistenta oferita acestora in construirea precomenzilor-intocmirea si recomandarea planului de marketing, stabilind strategia de comunicare eficienta, sustinerea brandului in activitati specifice (promotii, oferte, prezentari)-implicarea in stabilirea strategiei si a planului de vanzari-analiza portofoliului, recomandari pentru rationalizare
SPORT PARTNER DISTRIBUTION SRL
Asistent Manager |
Candidatul ideal Asistent Manager Persoana organizata, autonoma, energica, atenta la detalii; Persoana responsabila, dinamica, centrata pe solutii, cu o atitudine proactiva, atentie distributiva si centrata pe solutii; Cunoaste limba engleza si poate comunica cu usurinta in scris si verbal ; Absolventa de studii superioare – cunostine primare de contabilitate si drept; Persoana cu minim 5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Foarte bune cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) si Outlook; Absolvent/a curs de secretariat/asistent manager – reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asistent Manager Operatiuni specifice activitatii de secretariat/receptie ; Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii; Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate et
TECH IT SOLUTIONS S.R.L.
Product Manager |
Candidatul ideal Cautam persoane motivate pentru a ocupa postul de Product Manager Cunoștințe generale de afaceri. Studii superioare finalizate (de preferat in domeniu) Limba Engleza scris si vorbit, Experienta minima 2 ani in domeniul electro IT(distributie sau integratori IT) Cunostinte tehnici de vanzare, tehnici de negociere, tehnici de prezentare. Cunoștințe primare de operațiuni și documente financiar-contabile . Cunoașterea generală a mediului de afaceri din România, cunoștințele pieței de copiatoare, imprimante, calculatoare, software, precum și principalii concurenți vor constitui un plus. Abilități de comunicare la toate nivelurile, abilități de organizare și planificare. Cunostinte avansate de limba romana, engleza – scris si vorbit. Cunostinte PC - MS Office. Ușurință, claritate și coerență în exprimare, rezistență la stres, echilibru emoțional, adaptabilitate, atenție distributivă . Oferirea de consultanta si consiliere. Punctualitate, perseverență. Permis de conducere cat
ATLAS CORPORATION SRL
Asistent Manager |
Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Cunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, navigare Internet; Constituie avantaj experienta intr-o pozitie similara; Aptitudini de comunicare scrisa si verbala: capacitatea de a transmite informatii in mod clar, eficient si diplomat; Persoana organizata, orientata spre rezultate si cu dorinta de performanta; Atitudine proactiva, capacitate de analiza si sinteza; Seriozitate, punctualitate, corectitudine; Cunostinte de limba Engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Responsabilitati: Primeste, sistematizeaza si arhiveaza documentele/comunicarile interne; Redacteaza documente, rapoarte, informari si comunicari generale, in functie de solicitari; Prelucrarea, inregistrarea si directionarea corespondentei; Gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice/e-mailuri primite, catre persoanele avizate; Asigura stocul produselor consumabile; Desfasoara activitati de protocol; Asigura suport administrativ pentru toa
CLIMTEH SRL
Contract Manager |
Candidatul ideal Competențele tale Studii superioare finalizate (de preferat Drept / Construcții) Minimum 2 ani experiență într-o poziție de Manager Contract sau Consilier Juridic în domeniul construcțiilor Cunoștințe despre formele contractuale de tip FIDIC Abilități excelente de comunicare scrisă și orală Abilități de planificare, organizare, prezentare Cunoștințe de limba engleză - nivel mediu Cunoștințe bune operare PC (Excel, Word, PowerPoint)Descrierea jobului Responsabilităţile tale Verificarea respectării condițiilor și termenelor contractuale (FIDIC), pe toată durata derulării contractului dintre companie și Client Menținerea la zi a documentației contractului și revizuirea periodică, urmărirea drepturilor și obligațiilor contractuale Administrarea și gestionarea contractul principal și oferirea de ajutor în administrarea contractelor de subcontractare/ furnizare/prestări servicii Redactarea corespondenței către beneficiari, consultanți, subantreprenori, prestatori și/sau furn
PORR CONSTRUCT SRL
Account Manager |
Candidatul ideal Căutăm un manager de cont talentat și cu experiență care să se alăture echipei noastre. In calitate de Account Manager, vei fi responsabil de dezoltarea si mentinerea relatiilor comerciale cu clientii cheie ai companiilor.Vei fii responsabil de dezoltarea de noi parteneriate si mentinerea lor. Cunostinte temeinice in activitatea de account manager Hypermarketuri: Auchan,Carrefour,Kaufland Mega Image, etc. Experienta in activitatea de vanzare catre conturi mari. Capacitate de analiza si sinteza, orientat catre rezultate. Abilitati bune de comunicare cat si de negociere, capabil de ascultare si asimilare cunostiinte noi. Cunostiinte de operare pachet Office. Bune abilitati de dezoltare portofoliu clienti (existenti si noi). Cunostinte de limba engleza avansat.Descrierea jobului Gestionarea si dezoltarea portofoliului existent de clienti. Prospecteaza permanent piata si clientii pentru identificarea noilor oportunitati. Reprezinta organizatia in fata clientilor si a poten
ELVIN COSMETIC SRL
Manager Logistica |
Candidatul ideal Experienta anterioara de minim 3 ani intr-un rol similarCunoasterea regulilor de transport si a principiilor de logisticaAbilitati excelente de leadership, comunicare si rezolvare a problemelorCapacitatea de a lucra sub presiune si de a gestiona eficient multiple proiecte si prioritatiCunostinte PC: MS Office si a sistemelor IT relevante pentru activitatea de logisticaLimba engleza - nivel conversationalDescrierea jobului Supervizarea si coordonarea activitatilor din depozit, asigurandu-se ca toate operatiunile sunt efectuate in conformitate cu standardele interne de calitate si siguranta.Elaborarea si implementarea planurilor strategice pentru gestionarea eficienta a lantului logistic.Gestionarea eficienta a costurilor de transport, inclusiv evaluarea si optimizarea rutelor de distributie pentru a minimiza cheltuielile si a imbunatati eficienta logistica.Dezvoltarea si implementarea strategiilor pentru eficientizarea procesului de transport, inclusiv utilizarea tehnol
GOLDEN FISH SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: