Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Lugoj

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Lugoj

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Lugoj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Lugoj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Relatii Clienti - Timisoara (relationship Manager)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Manager RelaȚii ClienȚi - TimiȘoara (relationship Manager)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Regional Sales Engineer


Candidatul ideal Ai absolvit o facultate tehnică cu profil mecanic, Construcții de mașini, Știința și ingineria materialelor sau Rezistența materialelor Ai minim 1 an de experiență în lucrul cu aparatura de control de calitate, cât şi în vânzările de echipamente industriale, mașini de încercări mecanice pentru metale, mase plastice, compozite, cauciuc, hârtie sau carton Ai curiozitatea de a descoperi și de a învăța lucruri noi legate de activitatea ta sau a companiei Știi bine pachetul Microsoft Office. Dacă ai lucrat până acum într-un sistem de ERP vei avea un avantaj în competiția cu ceilalți candidați Poți să comunici ușor și eficient cu ceilalți colegi și cu clienții Ai o atitudine proactivă, îți place să preiei inițiativa și găsești soluții la cerințele clienților Sartorom astfel încât să generezi rezultate Îți este ușor să îți setezi prioritățile și să îți organizezi eficient timpulDescrierea jobului Iată ce vei avea de făcut: Să te implici în activități de vânzare consultativă a
STRATEGIC MANAGEMENT BROKER SRL

Regional Sales Inginer


Candidatul ideal Ai absolvit o facultate tehnică cu profil mecanic, Construcții de mașini, Știința și ingineria materialelor sau Rezistența materialelor Ai minim 1 an de experiență în lucrul cu aparatura de control de calitate, cât şi în vânzările de echipamente industriale, mașini de încercări mecanice pentru metale, mase plastice, compozite, cauciuc, hârtie sau carton Ai curiozitatea de a descoperi și de a învăța lucruri noi legate de activitatea ta sau a companiei Știi bine pachetul Microsoft Office. Dacă ai lucrat până acum într-un sistem de ERP vei avea un avantaj în competiția cu ceilalți candidați Poți să comunici ușor și eficient cu ceilalți colegi și cu clienții Ai o atitudine proactivă, îți place să preiei inițiativa și găsești soluții la cerințele clienților Sartorom astfel încât să generezi rezultate Îți este ușor să îți setezi prioritățile și să îți organizezi eficient timpulDescrierea jobului Iată ce vei avea de făcut: Să te implici în activități de vânzare consultativă a
STRATEGIC MANAGEMENT BROKER SRL

Inginer Vânzări Cu Expertiză în Fluxul De Producție


Candidatul ideal Ai absolvit o facultate tehnică cu profil mecanic, Construcții de mașini, Știința și ingineria materialelor sau Rezistența materialelor Ai minim 1 an de experiență în lucrul cu aparatura de control de calitate, cât şi în vânzările de echipamente industriale, mașini de încercări mecanice pentru metale, mase plastice, compozite, cauciuc, hârtie sau carton Ai curiozitatea de a descoperi și de a învăța lucruri noi legate de activitatea ta sau a companiei Știi bine pachetul Microsoft Office. Dacă ai lucrat până acum într-un sistem de ERP vei avea un avantaj în competiția cu ceilalți candidați Poți să comunici ușor și eficient cu ceilalți colegi și cu clienții Ai o atitudine proactivă, îți place să preiei inițiativa și găsești soluții la cerințele clienților Sartorom astfel încât să generezi rezultate Îți este ușor să îți setezi prioritățile și să îți organizezi eficient timpulDescrierea jobului Iată ce vei avea de făcut: Să te implici în activități de vânzare consultativă a
STRATEGIC MANAGEMENT BROKER SRL

Farmacist


Candidatul ideal Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să identifici nevoile pacienților noștri și să formulezi recomandări în funcție de acestea; să consiliezi pacienții, să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și să desfășori acțiuni de fidelizare a acestora; să eliberezi medicamentele cu prescriptie medicală /OTC-uri; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Catena, în timp ce ne ajutăm paciențiiDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: ești absolvent de studii superioare – Facultatea de Farmacie și ai certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor, vizat pe anul 2024; ai cunoștințe de Microsoft Office; esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relaț
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1304 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Regional Sales Developer Zona Vest


Candidatul ideal Ai absolvit o facultate tehnică cu profil mecanic, Construcții de mașini, Știința și ingineria materialelor sau Rezistența materialelor Ai minim 1 an de experiență în lucrul cu aparatura de control de calitate, cât şi în vânzările de echipamente industriale, mașini de încercări mecanice pentru metale, mase plastice, compozite, cauciuc, hârtie sau carton Ai curiozitatea de a descoperi și de a învăța lucruri noi legate de activitatea ta sau a companiei Știi bine pachetul Microsoft Office. Dacă ai lucrat până acum într-un sistem de ERP vei avea un avantaj în competiția cu ceilalți candidați Poți să comunici ușor și eficient cu ceilalți colegi și cu clienții Ai o atitudine proactivă, îți place să preiei inițiativa și găsești soluții la cerințele clienților Sartorom astfel încât să generezi rezultate Îți este ușor să îți setezi prioritățile și să îți organizezi eficient timpulDescrierea jobului Iată ce vei avea de făcut: Să te implici în activități de vânzare consultativă a
STRATEGIC MANAGEMENT BROKER SRL

Regional Sales Developer Zona


Candidatul ideal Ai absolvit o facultate tehnică cu profil mecanic, Construcții de mașini, Știința și ingineria materialelor sau Rezistența materialelor Ai minim 1 an de experiență în lucrul cu aparatura de control de calitate, cât şi în vânzările de echipamente industriale, mașini de încercări mecanice pentru metale, mase plastice, compozite, cauciuc, hârtie sau carton Ai curiozitatea de a descoperi și de a învăța lucruri noi legate de activitatea ta sau a companiei Știi bine pachetul Microsoft Office. Dacă ai lucrat până acum într-un sistem de ERP vei avea un avantaj în competiția cu ceilalți candidați Poți să comunici ușor și eficient cu ceilalți colegi și cu clienții Ai o atitudine proactivă, îți place să preiei inițiativa și găsești soluții la cerințele clienților Sartorom astfel încât să generezi rezultate Îți este ușor să îți setezi prioritățile și să îți organizezi eficient timpulDescrierea jobului Iată ce vei avea de făcut: Să te implici în activități de vânzare consultativă a
STRATEGIC MANAGEMENT BROKER SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Manpower Recrutează Manager Calitate în Lugoj


Descrierea postului: - Coordonează activitatea departamentului de calitate cu scopul menținerii și dezvoltării sistemului de management al calității în concordanta cu standardele automotive; - Este responsabil pentru formularea și executarea masurilor de control al calității, inclusiv planificarea investițiilor și a cheltuielilor, obținerea certificării în concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949); - Pregătește standardele interne de calitate și asigura aplicarea acestora; - Furnizează rapoarte către management și către HQ; - Acționează pentru asigurarea îmbunătățirii continue a calității; - În colaborare cu managementul, se asigura că specificațiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, în vederea asigurării nivelurilor de calitate cerute; - Planifica și organizează efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs și proces); - Asigura managementul reclamaților clienților; - Determina cerințele de personal și stabilește programe de training pentru
Manpower Timioara
Vezi alte joburi relevante

Tehnician /​ Inginer chimist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Studii medii - profil chimie (constituie avantaj);-Confidenţialitate, loialitate, spirit de echipă, rezistent la stres;-Abilităţi de comunicare;-Disponibilitate la deplasări;-Persoană organizată, riguroasă, capabilă sa-și organizeze munca, proactivă. Responsabilități principale:-Asigura functionarea instalatiilor de evacuare a apelor pluviale si a levigatului;-Asigura functionarea canalizarii si instalatiilor de epurare a apelor uzate menajere;-Asigura functionarea statiei de tratare levigat si a instalatiilor de preepurare levigat;-Asigura functionarea drenurilor de gaze din masa deseurilor si a sistemului de ardere a gazului din deposit;-Asigură buna funcționare și întreținerea echipamentelor cu care lucrează;-La solicitarea sefilor ierarhici executa si alte sarcini de serviciu cu respectarea normelor legale. Beneficii:-salariu fix-tichete de masă-al-13-lea salariu;-prime de sarbatori-training-uri de pregătire; SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scop
Clarismart Consulting SRL

Material Flow Specialist Buzias - 412499


Candidatul ideal What you need to make real what matters.· Bachelor or Master’s degree preferably in business administration, industrial engineering or logistics. · Minimum of 3-5 additional years of professional experience in Materials Flow and Planning. · Very good proficiency English (spoken & written) is an absolute must to this role since you work in an international environment. Proficiency of German is a big benefit.· A very good understanding of SAP R/3 or SAP S4 (MM module) and openness to AI-driven or RPA-optimized planning tools· Experience in operations, inventory management, MRP and basic knowledge of LEAN manufacturing processes / Value stream optimization.· Good MS Office experience, including excellent spreadsheet skills.· Basic knowledge of project management, having at least partially managed smaller projects· Proven analytical and organizational ability.· Highly analytical with persuasive abilities.· Able to work autonomously and be a proactive problem solver with ef
SIMEA SIBIU S.​R.​L.​

Test Engineer


Short company description Dacă ești pasionat de tehnologie și dornic să faci parte dintr-o echipă care modelează viitorul fabricației electronice și al energiei noi, alătură-te Topband. Aplică acum și începe o călătorie către inovație și excelență alături de noi. Alătură-te Topband astăzi și fii parte din misiunea noastră de a crea un viitor mai luminos și mai durabil pentru toți. Aici îți începe călătoria spre succes. Requirements • Average English skills, B1 level or higher;• Bachelor’s degree or higher in the engineering field;• More than 3 years of management experience in PCBA testing, especially ICT and PCT; • Abilities in conducting debugging and maintenance for relevant machines;• Good knowledge of automation, electrical engineering;• Good skills in computer operation, MS Office, AutoCAD. Ability of operating in Windows and DOS system;• A strong sense of responsibility;• Good interpersonal and communication skills;• Ability to maintain confidentiality and handle sensitive infor
Topband Smart Europe Company Limited S.​R.​L

Media netă estimată pe baza celor 1283 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Senior Order Processing & Production Planning Specialist


Candidatul ideal What you need to make real what matters:· Bachelor or Master`s degree preferably in business administration, industrial engineering or logistics. · Minimum of 3-5 additional years of experience in operations order management & production planning and production levelling.· Very good proficiency of English (spoken & written) is an absolute must to this role since you work in an international environment. Proficiency of German is a big benefit.· A firm understanding of SAP R/3 or SAP S4 (SD and PP module) and openness to AI-driven or RPA-optimized planning tools.· Basic knowledge of process improvement approaches and LEAN manufacturing / Value stream optimization.· Good MS Office experience, including excellent spreadsheet skills.· Basic knowledge of project management, having at least partially managed smaller projects· Proven analytical and organizational ability.· Highly analytical with persuasive abilities.· Able to work autonomously and be a proactive problem solver
SIMEA SIBIU S.​R.​L.​

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.