Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Mioveni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Mioveni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Mioveni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Mioveni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager RelaȚii ClienȚi - PiteȘti (relationship Manager)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Manager Relatii Clienti - Pitesti (relationship Manager)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Business Manager Ampère - Franceza Si Engleza


Candidatul ideal Fluent în engleză și francezăStudii superioare economice/tehnicePoseda abilitati si experienta de lucru in transvers, pilotare/animare interlocutori diversi din alte meserii/functiuni si pe diferite niveluri ierarhicePoseda competente in negociere pentru a gasi cele mai bune compromisuri cu partenerii prin utilizarea de cunostinte aprofundate(finante, industrial…) ca punct de pornire in pregatirea negocierilor.Descrierea jobului Gestionarea contractelor existente la nivelurile operaționale 1 și 2;Garantarea respectării condițiilor contractuale și a conformității livrabilelor;Punerea in practica si animarea guvernanței între parteneri;Definirea și punerea în aplicare/actualizarea cadrului contractual adecvat;Participarea la negocierile interne și cu partenerul;Negocierea si implementarea conditiilor de plata prin Cash In/Cash Out;Asigurarea, împreună cu ceilalți Business Manageri din directia sa, a coerentei angajamentelor cu același partener.
AUTOMOBILE-DACIA SA

District Manager Arges


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Coordonator/​ Asistent Manager Centru Echitatie


Candidatul ideal Centrul nostru de echitație pasionat și în creștere caută un coordonator centru dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre entuziaste. Dacă aveți o pasiune pentru cai, abilități de leadership și experiență în gestionarea operațiunilor de natura celor descrise mai jos, sunteți persoana potrivită pentru această poziție.*Cerințe:*- Experiență anterioară în gestionarea responsabilitatilor enumerate- Abilități excelente de comunicare, planificare si organizare- Pasiune pentru cai și animale- Pasiune pentru lucru cu copii- Abilități organizatorice și capacitatea de a gestiona multiple sarcini în același timp.- Abilitati de ascultare si exprimare clara, fluenta, concise- Spirit de echipa- Usurinta in colaborare cu grupuri mari de persoane- Abilitati in a utiliza computer, casa de marcat, pos si softuri informatice Descrierea jobului *Responsabilități Principale:*- Coordonarea și supervizarea personalului, asigurând un mediu de lucru eficient și motivant.- Res
ASANORII CONCEPT S.​R.​L.​

Manager Activitate Post Vanzare - Service Si Piese Schimb


Candidatul ideal •Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara;•Studii tehnice: Universitatea Politehnica, Autovehicule Rutiere – prezinta avantaj, nu e obligatoriu;•Experienta în management echipe;•Cunoasterea limbii Engleza si/sau Franceza – prezinta avantaj;•Cunostinte avansate MS Office - Outlook, Excel, Word ;•Gandire strategica si analitica;•Abilitatea de comunicare, planificare si organizare;•Atitudine comerciala;•Orientare catre client, seriozitate, amabilitateDescrierea jobului Responsabilitati Manager Aftersales :•Tine legatura cu departamentele de aftersales ale partenerului nostru Renault Commercial Roumanie, este responsabil de indeplinirea obiectivelor de cantitate si calitate lunare , precum si de parcurgerea formarilor profesionale ale salariatilor companiei noastre•Organizeaza, conduce si controleaza activitatile de servicii post vanzare;•Controleaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii in cadrul departamentului servicii post vanzare;•Dezvolta portofoliul de c
DAPEROM GRUP AUTO S.​R.​L.​

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Farmacist


Candidatul ideal Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să identifici nevoile pacienților noștri și să formulezi recomandări în funcție de acestea; să consiliezi pacienții, să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și să desfășori acțiuni de fidelizare a acestora; să eliberezi medicamentele cu prescriptie medicală /OTC-uri; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Catena, în timp ce ne ajutăm paciențiiDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: ești absolvent de studii superioare – Facultatea de Farmacie și ai certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor, vizat pe anul 2024; ai cunoștințe de Microsoft Office; esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relaț
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1304 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Key Account Coordonator Transport


Candidatul ideal Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; Urmаrirеa indеаproаpе а reаlizarii transporturilor si intocmirea actelor; Mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventual
ELITON TRANS SRL

Manager Al Sistemelor De Management Al Calitatii - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER AL SISTEMELOR DE MANAGEMENT AL CALITATII - AJOFM | ANOFMAngajator: SEGULA INTEGRATION SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INV. SUPERIOR FARA LICENTATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: MIOVENI
SEGULA INTEGRATION SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Inginer Automatist


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)- PHARMA (all levels) Cerinte Studii superioare tehnice (Inginer Automatica, Electronica,Electromecanica)- Minim 1 an experiență in domeniul tehnic (mentenanta fabricatie)- Persoana dinamica cu bune abilitați de comunicare / proactiv și dorință de a învăța.- Abilitați de lucru cu utiluri: Office, TSX PREMI
SalesConsulting

Media netă estimată pe baza celor 362 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Harness Engineer


Short company description Akkodis este un jucător global în inginerie și IT și un lider în industria smart. Ne sprijinim clienții în proiectele lor de transformare digitală prin 4 linii de servicii: Consultanță, Soluții, Talent și Academie. Akkodis este un partener tehnologic de încredere pentru clienții săi din întreaga lume. Creăm și imaginăm soluții de ultimă oră pentru a răspunde provocărilor majore ale societății noastre, fie că implică accelerarea tranziției energetice și dezvoltarea mobilității ecologice, fie construirea de abordări centrate pe utilizator.Cu o cultură puternică a incluziunii și diversității, cei 50.000 de experți în inginerie și IT, prezenți în 30 de țări, combină cele mai bune abilități tehnologice cu cunoștințe interfuncționale din toate industriile pentru a modela un viitor mai durabil. Suntem pasionați să inventăm împreună un viitor mai bun.Akkodis România numără peste 800 de experți în inginerie și IT în birourile din București, Pitești, Iași, Timișoara și
Akkodis Romania

Quality System Efficiency Specialist


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Higher education;Experience in quality in the automotive industry min 3 years;Knowledge of Core Tools;Knowledge of quality analysis tools;IATF 16949 Quality Management System;Knowledge of English – intermediate level;Knowledge of Microsoft Office;Communication and interpersonal skills and ability to work effectively in a team;Ability to work efficiently and accurately under stress and deadlines;Ability to analyze and solve problems in a timely manner – customer oriented. Responsibilities Ensures the effective application o
RIAN PARTNERS

Analyste De Cout Outillages - Franceza Si Engleza (f/​m)


Candidatul ideal Competente necesare:studii superioare – Inginer TCM – constructii masini si unelte;competente lingvistice: Engleza si Franceza, scris si vorbit nivel mediu-avansat ;competente de comunicare si relationare cu echipa si cu clientii; capacitatea de sinteza, gandire analitica, anticipareabilitati de lucru intr-un mediu intercultural - orientare client;utilizare Excel la nivel mediu (tabele, tabele pivot, grafice, import si export fisiere);cunostiinte economice in estimarea investitiilor pentru noile utilajese considera un avantaj experienta in design-ul, conceptia si realizarea de matrite aluminiu gravitational si sub presiune, stante progresive, transfer sau tandem si realizarea de dispozitive specifice pentru prelucrarea pieselor si verificare lor dimensionala, ;Descrierea jobului Ocupantul postului Analyste de cout outillages (F/M) va avea ca responsabilitati:Cifreaza Bottom-Ups din perimetrele sale (Vendor Tooling)Documenteaza lista de riscuri si oportunitati pentru me
AUTOMOBILE-DACIA SA

Robotics Engineer


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Technical bachelor degree – mechanical profile;Ability to understand technical documentation;Knowledge of ANPQP, AMDEC, SPC, MSA, QRCI;Knowledge of safety procedures, industry terminology and equipment safety features;Knowledge and understanding of the electrical field;Programming of 6-axis robots (ABB, Fanuc, Kuka) is an advantage. Responsibilities Responsible for the achievement of KPIs in terms of maintenance in the thermoforming area;Coordinates all maintenance activities in the thermoforming area and checks their effe
RIAN PARTNERS

Supplier Quality Engineer


Candidatul ideal Lucrul cu oamenii;Manifestă înțelegere și interes față de ceilalți;Construiește spiritul de echipă și rezolvă conflictele, se adaptează adecvat echipei.Rămâneți fidel principiilor și valorilor companiei;Produce o serie de soluții la probleme, caută oportunități de îmbunătățire a organizației, elaborează inițiative eficiente pentru schimbare.Afinitate cu tehnicile de producție și asamblare;Perspectivă tehnică și spațială;Cunoașterea gândirii proceselor, instrumentelor de management al calității (Audit, FMEA, plan de control, MSA etc.) și metodologii de rezolvare a problemelor (8D, SGA etc.)Abilitati de negociere;Cunoasterea limbii engleze, scris si vorbit.Descrierea jobului • Participarea la programe de dezvoltare a produselor cu scopul de a asigura calitatea noilor produse• Lansarea de produse și procese de produse noi atât intern cât și extern (furnizori)• Calificarea și eliberarea de noi furnizori și/sau noi grupuri de produse de la furnizorii existenți• Analizarea ș
ULTIMATE TECH SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 11000 RON/Luna

Tehnician Documentatie Studii


Candidatul ideal - Studii medii- Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel), Internet- Cunostinte de limbi straine-engleza -Nivel mediu- Abilitati de planificare si organizare- Abilitati de lucru cu documente, informatii si inregistrari de date- Abilitati de comunicare si lucru in echipa- Dinamism si receptivitate la solicitarile profesionale- Tenacitate in vederea obtinerii rezultatelor scontate/asteptate- Cunostintele tehnice constituie avantaj- Disponibilitate de a lucra in doua schimburiDescrierea jobului -Tine evidenta scriptica a schimburilor de remorci pentru clienti pe baza informarilor primite de la dispeceri-Solicita si analizeaza pozele si procesul verbal de predare-primire, ce cuprinde exteriorul semiremorcii si defectele identificate de conducatorii auto, pentru fiecare preluare/predare de remorca-Transmite mail de informare catre departamentul tehnic al clientilor, care va contine pozele si procesul verbal de schimb completat de conducatorul auto, mentionand si defectiunil
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.