Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Moinesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Moinesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Moinesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Moinesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Adjunct Manager Magazin Moinesti (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale G
KAUFLAND ROMANIA SCS

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin Moinești (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Sarcinile tale
KAUFLAND ROMANIA SCS

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Consultant/​formare Manager


Intra in echipa noastra si descopera libertatea de a-ti face programul asa cum vrei. Hai in echipa noastra si fa-ti viata la birou asa cum visezi. Noi credem ca e normal sa ai un program flexibil si un venit lunar la fel. Sa lucrezi atat cat iti place, de unde iti place si sa programezi in ritmul tau. Asa e in echipa noastra. Tu decizi cum vrei sa-ti arate ziua de lucru, iar noi te sustinem cu programe de dezvoltare profesionala si cu venituri pe masura ambitiei tale. Ce competente trebuie sa ai: Cunostinte medii de utilizarea PC; Atitudine proactiva si perseverenta; Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; Spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; Diploma de bacalureat/Studii superioare constitue un avantaj Experienta in vanzari constitue un avantaj; Vanzarea produselor recomandate conform optiunii clientilui; Ce responsabilitati vei avea: Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor companiei; Efectuarea analizei nevoilor clien

Consultant/​formare Manager


Intra in echipa noastra si descopera libertatea de a-ti face programul asa cum vrei. Hai in echipa noastra si fa-ti viata la birou asa cum visezi. Noi credem ca e normal sa ai un program flexibil si un venit lunar la fel. Sa lucrezi atat cat iti place, de unde iti place si sa programezi in ritmul tau. Asa e in echipa noastra. Tu decizi cum vrei sa-ti arate ziua de lucru, iar noi te sustinem cu programe de dezvoltare profesionala si cu venituri pe masura ambitiei tale. Ce competente trebuie sa ai: Cunostinte medii de utilizarea PC; Atitudine proactiva si perseverenta; Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; Spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; Diploma de bacalureat/Studii superioare constitue un avantaj Experienta in vanzari constitue un avantaj; Vanzarea produselor recomandate conform optiunii clientilui; Ce responsabilitati vei avea: Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor companiei; Efectuarea analizei nevoilor clie
sc company

Moinesti-bc - Firma De Proiectare Angajeaza Devizieri Si Coordonator Tehnic -monitorizare Proiecte


Firma de proiectare - constructii cladiri civile si industriale cu sediul in orasul Moinesti, judetul Bacau angajeaza: - DEVIZIERI si - INGINER cu studii superioare tehnice - absolvent al unei Facultati de Constructii - Monitorizeaza si raporteaza activitatile privind proiectele aflate in derulare (calendar, stadiu, proceduri, verificare interna) Oferim salariu atractiv. Mediu de lucru placut in colectiv prietenos:) Relatii la numerele de telefon: sau
CGE
Vezi alte joburi relevante

Warehouse Manager


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Experinta pe o pozitie similara >2 ani;- Cunoasterea sistemelor informatice de tip WMS;- Experinta in gestionarea contractelor cu furnizori din domeniul logistic;- Abilitati de a lucra in echipa;- Abilitati de coordonare si relationare;- Cunostinte legislative, de baza: SSM / SU.Descrierea jobului - Coordoneaza activitatea zilnica din depozit, organizeaza spatiul de depozitare;- Gestioneaza circuitul produselor, receptie intrari/iesiri, stocare, atat din punct de vedere cantitativ precum si al starii tehnice;- Asigura planificarea activitatilor si alocarea resurselor;- Intocmeste documentele necesare conform normelor specifice de gestiune precum si cerintelor firmei;- Urmareste si imbunatateste indicatorii KPI si SLA;- Organizeaza activitatiile in deplina siguranta fata de angajatii din subordine;- Asigura folosirea corecta si sigura a echipamentelor din depozit.
IDL BUCHAREST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 15 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Manager Ecommerce


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre în calitate de Manager eCommerce și participa la crearea si implementarea strategiei noastre de vânzări online!Vei fi crucial în dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente, dezvoltarea și gestionarea platformei de comerț electronic, optimizarea experientei clientilor, generand astfel si creșterea vânzărilor online.Trebuie să ai abilități puternice de relaționare interpersonală și comunicare, abilități de gândire strategică, competențe în rezolvarea problemelor și o înțelegere profundă a marketingului digital și a analizei datelor.Familiarizarea cu tendințele și practicile curente din industrie este esențială pentru succesul în acest rol.Vei construi portofoliul de produse și servicii ce urmează a fi vândute prin intermediul platformei on-lineAbilități și calificări esențiale: Diplomă de licență în Marketing, Managementul Afacerilor sau într-un domeniu similar. Minim 3-5 ani de experiență în managementul comerțului electronic, prefera
BARRIER S.​R.​L.​

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1354 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Zonal


Candidatul ideal Profilul tau: Studii medii/superioare constituie un avantaj Experienta de conducere ( domeniul panificatiei, Retail) de minimum 2 ani Spirit antreprenorial, gandire orientata spre performanta Bune abilitati interpersonale Organizat, motivat si cu dorinta de dezvoltare Disponibil la program prelungitDescrierea jobului Responsabilitatile tale: Conduci, motivezi colegii din subordine Optimizezi indicatorii economici Coordonezi locatiile din subordinePropunerea noastra: Salariu motivant si posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei Asigurare medicala privata
TINERVIS GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 191 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Ne dorim o persoana care vrea sa isi asume acest rol, ce isi asuma rezultatele muncii sale , dar si esecurile. O persoana ce stie sa se organizeze singura, si poate dezvolta zonele alocate, isi poate realiza obiectivele de vanzare stabilite. Daca consideri ca te potrivesti cerintelor de mai jos si iti doresti sa conduci o echipa catre atingerea obiectivelor campaniei noastre, atunci asteptam sa te cunoastem.Cum ne dorim să fii?- sa ai studii superioare, cursuri de specialitate ar fi Ideal,- sa fii dispus sa faci munca de teren,- sa stapanesti tehnici de vanzare si de negociere,- sa ai experienta in coordonarea unei echipe.Descrierea jobului Ce trebuie să faci?- sa ne ajuti in sustinerea si dezvoltarea Brandului IFL,- sa repartizezi obiectivele si targetul pe agenti, la inceputul fiecarei luni si sa urmaresti si sa sustii echipa in realizarea lor,- sa participi la negocierea contractelor cu clientii, acolo unde se impune,- sa ajuti la implementarea cu succes a strategii
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Manager Calitate


Candidatul ideal Asigura suport in organizarea si coordonarea departamentului de calitate; Monitorizeaza și evalueaza procesele de producție pentru a garanta conformitatea produselor finite cu standardele de calitate stabilite; Asigura suport la organizarea activitatii de asigurare a calitatii in procesul de productie; Investigarea non-conformităților și reclamațiilor legate de calitate și implementarea măsuri corective pentru a preveni recurența lor; Integreaza si formeaza echipe de controlori tehnici de calitate; Raporteaza direct managerului de calitate situatiile intalnite.Descrierea jobului Studii superioare tehnice finalizate (Industria Textila / Controlul Calitatii); Experienta in managementul calitatii (sistem & procese) – minim 5 ani; Experienta in coordonarea unei echipe – minim 2 ani; Experienta in gestionarea neconformitatilor; Abilitati de analiza si sintetizare a informatiei; Foarte bune abilitati de comunicare; Bune cunostinte MS Office: Word, Excell, Power Point; Dispon
INDUSTRIES YIELD SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Compania Ferro doreste sa angajeze doi Area Sales Manageri care sa fie locati intr-unul din orasele: Iasi, Bucuresti, Constanta, Piatra Neamt, Bacau.Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii tehnice, preferabil universitare; Experienta in vanzari minim 3 ani; Cunostinte obligatorii despre domeniul instalatiilor termice sau sanitare; Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire stategica, orientata spre rezultate si capabila sa lucreze independent; Abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare, coordonare si negociere; Abilitati operare PC; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei face parte din Departamentul de Vanzari si vei avea urmatoarele responsabilitati: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu partenerii din zona alocata in vederea mentinerii si dezvoltarii relatiei de colaborare. Prezentarea si promovarea produselor comercializate
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 102 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Vanzari Bacau


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Iată ce vei face: Vei coordona și susține echipa în vederea atingerii obiectivelor de business; Vei dezvolta strategii de prospectare și vânzare în vederea atragerii de noi clienţi şi menținerii celor existenţi; Vei recruta și dezvolta oamenii pe care îi ai în echipă, asigurând o performanță durabilă; Vei oferi în mod constant coaching pentru creşterea performanţei, feedback şi suport pentru fiecare membru din echipă
Confidenţial

Manager Operatiuni - Oras Roman


Candidatul ideal Recrutăm în echipa TERMOPLASTMANAGER OPERAȚIUNI locat la sediul companiei din RomanÎn subordinea Directorului General, Managerul de operațiuni are rolul de a conduce și de facilita colaborarea între departamentele companiei asigurând totodată respectarea procedurilor, termenelor și calității serviciilor.Cerințe studii superioare absolvite cu diplomă de licență cursuri în management, audit intern, reprezintă un plus experiență de +3 ani în management operațional, audit, control intern, din care minim 2 ani într-o companie cu peste 100 angajați abilități de lucru cu MS Office (excelent în Excel), alte sisteme BI, ERP experiență relevantă de lucru cu echipe de manageri excelente abilități de leadership și motivare abilități de planificare, coordonare, conducere și control gândire strategică și previziune, viteză de reacție în luarea deciziilor centrare pe rezultate, inițiativă, dinamism, pragmatism și responsabilitate, asertivitate gândire critică și înclinație spre rezol
TERMOPLAST SRL

Manager Achizitii In Roman


Candidatul ideal Rolul postului este de a asigura managementul activităților de achiziții de materii prime, materiale și auxiliare necesare în producția de tâmplărie PVC și geam termopan, cu încadrarea în idicatorii de performanță agreați.Managerul de achiziții va urmări implementarea unui model de lucru la nivel operațional care să asigure cele mai bune servicii în termeni de cost, calitate și timp, astfel încât să răspundă cât mai prompt și eficient cerințelor.Cerințe: experiență relevantă în achiziția de materii prime, materiale și auxiliare necesare în procesele de producție competențe demonstrate de management a unei echipe de achizitori abilități foarte bune de comunicare, negociere și relaționare constructivă cu furnizorii, colegii și propria echipă cunoștințe bune privind contractele comerciale capacitate de analiză și lucru cu un volum mare de date și informații, capacitate de a sesiza esențialul și de a extrage concluzii apreciem o atitudine proactivă, orientată către clientu
TERMOPLAST SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.