Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

42 Locuri de Munca Manager in Piatra Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

42 Locuri de Munca Manager in Piatra Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Logistics Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Description The main responsibility of this position is to assist the Sales Team through interaction with suppliers and customers, handling orders, and managing the logistics of our shipments. This role will be based at our office in Piatra Neamț and offers an appealing compensation package depending on your qualifications and experience. Job responsibilities o Work independently to solve logistics, documentation, and freight solutions.o  Generate sales and purchase contracts as directed by the Sales team.o  Process orders provided by the Sales team, by securing purchase and sales as agreed by the sales teamo  Coordinate the documentation flow and other paperwork: including Health Certificate, Certificate of origin and alike.o  Manage and build relationships with freight providers to ensure on-time deliveries and low-cost rateso  Coordinate and direct transportation needs at multiple facilitieso  Project work or items outside
OLAHUS TRADING SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Shop Manager


Candidatul ideal Un om care știe să sustina si sa contribuie la dezvoltarea, conducerea si supervizarea implementarii activitatilor de vanzari in magazin, cu scopul de a atinge obiectivele Echipei; Sa stie să asculte dar și să se facă ascultat și înțeles; Sa ii placa sa ii îndrume pe alții și să îi motiveze; Sa cunoasca tehnici de negociere și de vânzare; Sa aiba studii superioare finalizate.Descrierea jobului Responsabilitati: Va construi o echipă, de care va avea grijă ca de o a doua familie, folosind cunoștințele și abilitățile pentru coordonarea și dezvoltarea ei. Va participa nu doar la setarea obiectivelor de vânzări ci și la realizarea lor, ajutând, motivând și evaluând performanțele fiecărui membru al echipei. Puterea exemplului va fi întotdeauna mai mare decât cea a cuvintelor, prin urmare va avea un rol activ în promovarea și comercializarea produselor si serviciilor, alături de echipa pe care o va coordona. În plus va fi responsabil de managementul eficient al stocului de ma
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 271 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sales Manager B2b


Candidatul ideal Suntem în căutare de noi colegi!Köber Industries este un brand în continuă dezvoltare și caută candidați experimentați pentru poziția de Reprezentant Vânzări pentru industria Vopselelor Pulberi. Candidatul ideal va juca un rol important în creșterea bazei de clienți și consolidarea portofoliului de vânzări reprezentând imaginea Köber Industries în relația cu partenerii actuali și potențialii clienți. Cerințe:• Studii tehnice de nivel mediu sau superior;• Organizare, responsabilitate și respectarea termenelor limită;• Abilități tehnice corelate cu demonstrații practice;• Abilități de comunicare și negociere (prezență placută și discurs coerent);• Cunoașterea și aplicarea tehnicilor de vânzare;• Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări săptămânale.Descrierea jobului Responsabilități:• Identificarea și prospectarea clienților potențiali în vederea creșterii portofoliului de clienți;• Vizitarea clienților existenți pentru a înțelege nevoile lor ș
KOBER SRL

Office Manager Departament Financiar


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi;Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Office Manager - Piatra Neamt


Candidatul ideal OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTDorim să ne mărim echipa și căutăm colegă/coleg care să îndeplinească următoarele cerințe:Studii superioare finalizate;Permis de conducere;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Atenție sporită la detalii;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă.Descrierea jobului OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTTe invităm să te alături unei echipe tinere, dinamice și preocupate neîncetat să evolueze în fiecare zi (lucru back-office);Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activi
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1605 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Relationship Manager Micro


Candidatul ideal Rolul de Relationship Manager Micro presupune identificarea oportunitatilor de vanzare, pentru produsele si serviciile Bancii, adresate clientilor Persoane Juridice, care se incadreaza in categoria Micro (cifra de afaceri pana in 1,5 milioane de euro).Profilul tau: Experienta anterioara in vanzarea produselor bancare (persoane fizice sau juridice); Bun cunoscator al legislatiei bancare; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Cunostinte MS Office; Limba engleza – nivel conversational.Descrierea jobului Ce vei face: Vei identifica clienti noi persoane juridice care se incadreaza in categoria Micro (cifra de afaceri pana in 1,5 milioane de euro); Vei identifica oportunitatile de vanzare pentru toate produsele si serviciile OTP Bank Romania SA adresate clientilor Micro; Vei dezvolta portofoliul de clienti existenti si volumul de afaceri,
OTP BANK ROMANIA SA

Manager Magazin Piatra Neamț (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Autoturism de serviciu, inclusiv pentru uz personal și card de combustibil Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale Ești responsabil pentru toate procesele din magazinul tău, de la disponibilitatea produselor pân
KAUFLAND ROMANIA SCS

Manager Regional Vanzari


Candidatul ideal Manager Regional VanzariCare vor fi responsabilitatile tale: Gestionarea responsabila a regiunii din punct de vedere al vanzarilor, logisticii si financiar Coordonarea activitatii a celor 8-10 filiale din regiunea alocata, monitorizarea si asigurarea unei bune functionari a acestora Autoritate manageriala deplina asupra echipei, aproximativ 100 de persoane, coordonarea si evaluarea acesteia Stabilirea obiectivelor de vânzari, In conformitate cu strategia companiei, elaborata de catre top management Dezvoltarea vanzarilor de pe zona alocata (racolarea de noi piete, deschiderea de noi filiale, analizarea concurentei) Mentinerea si Imbunatatirea relatiei profesionale cu clientii strategici ai companiei Intocmirea unor statistici, rapoarte pentru transmiterea lor catre top managementDescrierea jobului Manager Regional VanzariCe iti oferim: Pachet salarial motivant cu parte fixa si bonusuri de performanta Masina de serviciu, laptop, telefon Autoritate operationala pentru în
UNIX AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 7100 RON/Luna

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA

Agent Vanzari /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Agent Vanzari / Area Sales Manager Salariu – 4000 si 15000 leiMid level/senior levelStudii medii/superioare3 posturi Italia disponibile1 post in Neamt1 post in Constanta zona SudCautam colegi pentru o companie reprezentativa in domeniul ferestrelor si usilor din PVC cu geam izolant din Piatra Neamt.Area Sales Manager B2B – Italia, zonele: Abruzzo e Molise, Emilia Romagna,Umbria e Marche cu domiciliul in jud Neamt.Area Sales Manager B2B – Romania, zona sud cu domiciliul in jud Constanta.Area Sales Manager B2C – Romania, Neamt cu domiciliul in jud Neamt.- Îți place să comunici și să negociezi.- Ai experiență în domeniul vânzărilor, experienta in domeniul tehnic reprezinta un avantaj.- Ai studii superioare/medii și cunoștințe de Microsoft Office.- Ai înclinație naturală și disponibilitate pentru vânzare directă pe teren (permis categoria B).- Ai disponibilitate la deplasări - minim 50% din timpul de lucru.Descrierea jobului - Identifica si contacteaza potentiali clienti i
TOMKAT 4U SERVICES S.​R.​L.​

Agent Vanzari B2b Manager Zonal


Candidatul ideal Agent Vanzari B2BExperiență de minim 2 ani în vânzări pe segmentul B2B (condiție obligatorie);- O bună cunoaștere a industriei din zona alocată;- Domiciliul în orașul reședință de județ;- Limba engleză: nivel mediu;- Bune abilități de utilizare a pachetului MS Office;- Posesor carnet de conducere categoria B;- Persoana organizată, orientată către rezultate, cu excelente abilități de comunicare și negociere, cu atitudine proactivă și constructivă;- Disponibilitate pentru deplasări în țară;- Constituie avantaj experiență în domeniul produselor industriale (de preferat în domeniul echipamentelor de protecția muncii);Descrierea jobului Descrierea jobului- Gestionează și dezvoltă clienții activi ai companiei- Prospectează piața pentru creșterea portofoliului de clienți și dezvoltă noi oportunități de afaceri- Identifică nevoile clienților și realizează oferte specifice- Promovează întregul portofoliu de produse al companiei- Negociază cu clienții condițiile comerciale în li
DALGECO CONFECII TEXTILE SRL

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Office Manager - Departament Asigurari


Candidatul ideal OFFICE MANAGER - DEPARTAMENT ASIGURARIDorim să ne mărim echipa și căutăm colegi care să îndeplinească următoarele cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă;Descrierea jobului OFFICE MANAGER - DEPARTAMENT ASIGURARITe invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi.Atribuțiile și responsabilitațile zilnic sunt predominate de cifre și diverse situații în excel;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, dr
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Manager Operatiuni - Oras Roman


Candidatul ideal Recrutăm în echipa TERMOPLASTMANAGER OPERAȚIUNI locat la sediul companiei din RomanÎn subordinea Directorului General, Managerul de operațiuni are rolul de a conduce și de facilita colaborarea între departamentele companiei asigurând totodată respectarea procedurilor, termenelor și calității serviciilor.Cerințe studii superioare absolvite cu diplomă de licență cursuri în management, audit intern, reprezintă un plus experiență de +3 ani în management operațional, audit, control intern, din care minim 2 ani într-o companie cu peste 100 angajați abilități de lucru cu MS Office (excelent în Excel), alte sisteme BI, ERP experiență relevantă de lucru cu echipe de manageri excelente abilități de leadership și motivare abilități de planificare, coordonare, conducere și control gândire strategică și previziune, viteză de reacție în luarea deciziilor centrare pe rezultate, inițiativă, dinamism, pragmatism și responsabilitate, asertivitate gândire critică și înclinație spre rezol
TERMOPLAST SRL

Area Sales Manager - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Experiență de minimum 3 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență; Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj; Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Câteva cuvinte despre responsabilități: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți; Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora; Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii; Întocmir
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic Experienta de cel putin 2 ani in vanzarea produselor si serviciilor financiare destinate clientilor Persoane Fizice Deschiderea de a forma un portofoliu de clienti Persoane Fizice prin actiuni desfasurate atat in sucursala, cat si in afara acesteia (prospectarea pietei, contactarea telefonica a prospectilor, sustinerea de prezentari pentru promovarea produselor bancare) Bune abilitati de relationare si comunicare Limba engleza, cel putin nivel mediu Permis conducere- categoria B, constituie un avantajDescrierea jobului Identificarea oportunitatilor de vanzare catre clienti Persoane Fizice Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancare adresate segmentului Persoane Fizice (Creditul ipotecar si Noua Casa, Creditul de nevoi personale, Overdraft-ul, Depozitul bancar, produse de asigurare atasate creditelor) Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilo
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Business Development Manager zona Moldova


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Manager Adjunct Magazin Proges


Candidatul ideal -amabil, energic, harnic-comunicativ, orientat catre clienti-sociabil, capacitate de motivare a echipei-experienta in management/vanzari constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-implicare in coordonarea activitatii echipei magazinului-consultanta de specialitate in magazin-deservirea prompta si amabila a clientilor-coordonarea mentinerii standardelor de aranjare a produselor in magazin-activitati administrative specificeBeneficii:-training de initiere in domeniu-pachet salarial motivant-posibilitati de dezvoltare a unei cariere
PODNET CONSULTING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 42 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.