15 - Locuri de Muncă (joburi) Marketing în Botosani
15 - Locuri de Muncă (joburi) Marketing în Botosani

Candidatul ideal - studii superioare
- cunostinte solide de operare pe PC
- orientare spre client
- abilitati de organizare si planificare
- bune abilitati de management si de coordonare
- dinamism, flexibilitate, capacitate de munca
- atentie la detaliu
- capacitate de reactie si de rezolvare a problemelor aparute neasteptat
- cunostinte de marketing, si experienta in business online constituie avantaj
- cunostinte de HTML si editare de imagini constituie un avantaj
- creativitate si atitudine pozitivaDescrierea jobului - gestionarea si intretinerea a unui magazin online/ecommerce p

Scurta descriere a companieiEstablished in 1993, Interbrands Marketing & Distribution is today one of the most important companies in the distribution and marketing of FMCG in Romania, and our goal is to remain at the forefront of the supply chain solutions, providing value and quality to our customers nationwide.Enjoy the Right Choice!Cerinte - Studii medii finalizate; studiile superioare constituie un avantaj;- Experiență minimă în domeniul FMCG -minim 2 ani; experiența anterioară în marketing și vânzări FMCG constituie avantaj;- Fără antecedente penale;- Experiență rutieră de minimum
Post local de televiziune isi mareste echipaANGAJĂM- reporter - jurnalist de investigatii cu experienta de peste 10 ani in orice fel de anchete ( politice, sociale, etc)- director marketing- agenti publicitate- producator si coordonator emisiuni- personal pentru curatenie 3 ore/zi, program luni-vineriOferta salariala se va negocia la interviu.Rugam trimiteti/depuneti CV-urile la Oficiul Postal. 1 - C.P.33, BOTOSANI

Candidatul ideal Ne-ar placea să te cunoaștem dacă ai:
Studii superioare;
Abilități excelente de comunicare, prezentare si relaționare;
Orientare spre client;
Atitudine/gândire pozitivă;
Abilități de organizare și planificare;
Atenție distributivă;
Cunoștințe de bază în utilizarea și operarea PC;
Limba engleză fluent;
Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului Atribuții principale:
Să identifici, contactezi clienţi noi, cărora să le prezinți produsele şi serviciile companiei;
Să prezinți noile produse şi servicii clienţilor existenți;
Să construiești şi să

Candidatul ideal - Studii medii finalizate; studiile superioare constituie un avantaj;
- Experiență minimă în domeniul FMCG -minim 2 ani; experiența anterioară în marketing și vânzări FMCG constituie avantaj;
- Fără antecedente penale;
- Experiență rutieră de minimum 2 ani;
- Competențe PC;
- Cunoașterea pieței și a concurenței;
- Capacitate de analiză și sinteză, capacitate de comunicare, abilități de vânzare și negociere, abilități numerice, spirit de inițiativa.Descrierea jobului - Este responsabil de modul în care se desfășoară activitatea de subdistribuție a tutunului;
- Monitorize

Candidatul ideal Jacobs Douwe Egberts România are rolul potrivit pentru tine! Dacă ești un profesionist motivat, în căutarea unui rol provocator, această poziție ar putea fi exact ceea ce cauți: Reprezentant Vânzări Suceava & Botoșani.
Rolul raportează Supervizorului de Vânzări și este responsabil pentru implementarea strategiilor de vânzări ale Jacobs Douwe Egberts și atingerea obiectivelor companiei în zona alocată.
Calificări
Studii superioare finalize;
Experiență anterioară în domeniul Vânzărilor;
Cunoașterea pieței, înțelegerea perspectivelor clientului și consumatorului;
Co

Candidatul ideal In vederea extinderii activitatii cautam colegi care doresc o cariera pe termen lung in vanzari
Cunostinte :
legate de domeniul de activitate – vanzari, marketing
de utilizare a calculatorului / programelor specifice activitatii (NAVISION)
Deprinderi:
de invatare si ascultare activa
usurinta de exprimare orala si verbala in conditii de stres
de rezolvare a unor probleme complexe
Aptitudini:
inalte capacitati de negociere
originalitate
comportament de libera initiativa exprimat prin abordarea si solutionarea originala a unor probleme existente

Candidatul ideal
Studii superioare
Experienta in vanzari constituie avantaj
Experienta in coordonare
Capacitate decizionala
Capacitate organizatorica
Spirit de echipa
Rezistenta la stres
Cunoasterea pachetului Office
Permis de conducere categoria B
Cursuri de management constituie un avantaj
Descrierea jobului
Gestioneaza optim echipa
Recruteaza personal in caz de nevoie
Monitorizeaza piata si identifica posibilitati de dezvoltare
Monitorizeaza limitele de creditare
Organizeaza routing-ul pe criterii de eficienta
Implementeaza strategii de vanzare
Monitoriz

Candidatul ideal
Iti petreci timpul pe internet din pasiune pentru Social Media?
Vorbesti o limba straina chiar si la nivel incepator (Italiana - Spaniola - Engleza - Franceza - Germana)? Atunci esti persoana pe care o cautam!
Nu ai experienta deloc? Noi te ajutam sa ti-o formezi in cadrul echipei!
Cautam colegi care sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
cunostinte operare PC.
capacitate de planificare si organizare a timpului de lucru.
abilitatea de a lucra atat in mod independent, dar si ca parte a unei echipe.
abilitati de copywriting.
Descrierea jobului
Pentru ca avem

Candidatul ideal
Excellent verbal and written English is essential
Working as part of a English speaking team essential
The Project Manager will have strong administrative support skills, strong co-ordination skills –in a project environment and will have experience of scheduling work for project teams or similar. They will also have excellent interpersonal skills, be confident and energetic and have a good command of Project Tools (e.g. Asana, Slack, Basecamp, JIRA, etc.), PowerPoint and Excel.
2+ years experience essential
Descrierea jobului The position is to work as part of a sha

Candidatul ideal Colegul pe care ni-l dorim ar trebui sa fie:
*o persoana sociabila, energica, cu un dezvoltat simt al comunicarii verbale si nonverbale, cu abilitati de empatie si persuasiune, bun cunoscator al relatiilor interumane;
* amabilitate, onestitate, capacitate de analiza, planificare, organizare si finalizare a sarcinilor;
* responsabilitate pentru deciziile luate;
* orientare catre client si mai ales catre rezultate;
* capacitate de a pastra confidentialitatea informatiilor interne si de a respecta procedurile si regulile interne ale firmei;Descrierea jobului * prospecteaza p

Candidatul ideal Tchibo Coffee Services, European leader in the B2B (business to business) coffee segment are looking to recruit Business Development Manager for Moldova (counties Iasi, Suceava, Botosani, Neamt, Vaslui, Vrancea).
Partener Coffee Services is official partner of Tchibo Coffee Service GmbH in Bulgaria, Romania and Hungary. The company can offer a complete solution: coffee, tea, chocolate powder, coffee machines, for both home and Out-of-Home (HoReCa, Vending and Office) segments.
Requirements:
- Minimum of one year sales experience in the category of FMCG (high-speed consumer

Candidatul ideal Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul Comertului, Economic sau Telecomunicatii);
Experienta dе minimum 1 an in domeniul vanzarilor dе servicii, dе preferat catre clienti business (avantaj vanzarea dе servicii dе telecomunicatii);
Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor;
Abilitati excelente dе comunicare, prezentare, negociere si persuasiune;
Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
Traininguri in domeniul vanzarilor (reprezinta un avantaj);
Cunostinte limba engleza;
Permis dе conducere - categoria B.Descrierea jobului Anаlizеazа constant pi

Candidatul ideal Daca impartasesti convingerile noastre privind importanta calitatii serviciilor si cauti un mediu de lucru placut si tanar, in care sa cresti armonios din punct de vedere profesional, asteptam sa te alaturi echipei noastre.
Dinamic, dornic de afirmare si invatare.
Atras de munca pe teren si competitia sanatoasa.
Experienta relevanta in vanzari.
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere.
Capabil de a lua decizii rapide.
O persoana energica, cu atitudine pozitiva si orientat catre rezultate.
Disponibilitate de deplasare in judetele limitrofe fata de z

Administrator Operatiuni Curente-brd Group Societe Generale
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:
ai cunostinte economice si bancare generale;
poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office;
esti atent/a la detalii;
ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic;
ai initiativa si spirit de echipa;
si, de ce nu, putina practica bancara.
Descrierea jobului Probabil te intrebi:
Care vor fi responsabilitatile mele?
Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;
efectuezi operatiuni curen
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: