39 Locuri de Munca Metrorex - Joburi Metrorex
39 Locuri de Munca Metrorex - Joburi Metrorex
Cauta printr-o varietate mare de joburi Metrorex si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Metrorex si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Personal Receptie URGENT |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
DESCRIERECompanie produse pentru industria jocurilor de noroc. Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:Experiență dovedită ca Front Desk Officer/Receptionist sau funcție relevantă;Cunoștințe de limba engleză (oral și scris);Cunoștințe excelente despre MS Office (în special Excel și Word);Capacitate buna de comunicare si relationare - atat cu clientii cat si cu colegii;Capacitate de auto-organizare si de stabilire a prioritatilor;Orientarea către clienți;Studii medii ( minim diploma de BAC );Calificările suplimentare vor fi un plus. Descrierea jobuluiResponsabilitățiMentinerea ordinii si organizarea biroului in zona de receptie;Intâmpinarea oaspețiilor;Preluarea/directionarea apelurile telefonice, mesaje si e-mail-uri;Primirea, inregistrarea si distribuirea corespondentei cat si a diverselor documente;Relatia cu firmele de curierat;Monitorizarea rechizitelor de birou și plasarea comenzilor de birotica-papetarie atunci când este necesar. Localizarea biro
Recruitment Marathon SRL
|
Operator productie - Aparatura Cazino |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Angajam personal in productie, dezasamblarea si asamblarea aparatelor de jocuri de noroc.Minime cunostinte tehnice si conditie fizica buna - se pot ridica greutati 5-8 kg. Program:Luni- Vineri 8:00-17:00 (o ora pauza de masa)Locatie depozit: Chitila- BufteaTransport asigurat de la Metrou Straulesti Beneficii:salariu 600 euro net+ o masa calda zilnicBonusuri de performanta din a patra lunadecont STB si MetrorexAsigurare Regina Maria
UNITY CONSULTING SRL
![]() |
Dispecer metrorex |
Libro Events SRL angajeaza dispecer program 8 ore/schimburi, pentru obiective situatie la Metrorex. salariu brut 3876 lei plus tichete de masa ,Caracteristici Domeniu activitate: Alte domenii de munca Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Beneficii: tichete de masa Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV
![]() |
Economist |
Candidatul ideal EconomistStudii superioare financiar contabile, finalizate;ţă de minim 5 ani în domeniul contabilităţii. Experienţă în domeniul construcţii constituie avantaj;Foarte bune cunoştinţe de contabilitate şi fiscalitate;Cunoaşterea softurilor Saga şi Charisma ERP constituie avantaj;Capacitate de lucru atât în echipă cât şi individual;Aptitudini analitice, de sinteză şi raportare;Foarte bune cunoştinţe MS Office (word , excel);Capacitate de a respecta termenele şi orientare către rezultat;Meticulosă şi atentă la detalii;ţă la stres, spirit de observaţie, răbdare, viteză de reacţieFlexibilă şi responsabilăDescrierea jobului EconomistDescrierea jobului:Înregistreaza cronologic şi sistematic documentele contabile, pe centre de cost (facturi, bonuri fiscale, extrase, deconturi);Verifică documentele justificative primite, din punct de vedere al respectării legalitaţiei de întocmire;Verifică corectitudinea înregistrărilor contabile;Calculează taxele şi întocmeşte declaraţiile fisca
UBITECH CONSTRUCTII SRL
![]() |
Marketing & Product Management Internship - 12 Months |
Candidatul ideal You must have Final years of bachelor study within data science, marketing, or related similar field; Excellent English skills; Ability to communicate concisely at all levels inside and outside the company; Excel skills.We value Analytic, attention to details, organized; Result-oriented, proactive, team-player; Very good communication skills, able to prioritize and work under pressure.Descrierea jobului This role has the XX key responsibilities:1) Price walks2) Dashboards automation3) Tools efficiency4) Data qualityResponsibilities include:1) Price Walks• Conduct price walks to support global Customer Teams in the preparation of Price Quotation Forms (PQFs) for business bids.• Maintain database of parameters for awarded and bidding programs.• Maintain database of key cost reference points.• Enhance offline price walks tool to reflect latest industry developments and to improve user-friendliness.• Lead IT team to complete development of online price walks tool.• Develop
GARRETT MOTION ROMANIA SRL
![]() |
Cost Controller |
Scurta descriere a companiei Ne dorim să devenim un important furnizor de servicii de resurse umane în România, oferind soluții inovatoare, adaptate provocărilor candidaților. Email: [email protected] Cerinte - Studii superioare; - Experiență (junior +1-2 ani, senior +4 ani); - MS Office; - Lb. engleză; - Orientare către detalii, acuratețe, gândire analitică. Responsabilitati - Elaborează costurile de producție; - Calculează costurile pe produs real și analizează variațiile fără de costul standard; - Întocmirea de diferite rapoarte periodice; - Întreținerea bazei de date, cum ar fi centrele de cost și elementele de cost; - Analiză de piață. Alte informatii Programul este de luni pana vineri 08:00 – 16:30 (30 minute pauză de masă), există microbuzul companiei care preia angajații din zona Metrou Păcii in cazul in care candidatii nu dispun de masină personală. Beneficii: - 21 de zile de CO + 1 zi extra oferită cu ocazia zilei de naștere; - Tichete de masă (25 lei/tichet); - Tiche
TRENKWALDER
![]() |
Farmacist/asistent Farmacie |
Candidatul ideal Absolvent studii de specialitate finalizate;Certificat de membru vizat pe anul 2023;Sa detii bune abilitati de comunicare si relationare;Sa fi o persoana empatica,atenta la detali,punctuala;Sa oferi ajutor, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului - Elibereaza medicamentele cu prescriptie medicala;- Informeaza pacientii despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse;- Identifica nevoile pacientilor si formuleaza recomandari;- Interactioneaza cu clientul si face recomandari individualizate, in functie de nevoile sale;- Promoveaza imaginea companiei prin oferirea de consultanta clientilor/pacientilor.- Face parte din comisia de inventariere periodica;- Administreaza stocurile si isi asuma gestiunea colectiva impreuna cu tot personalul din unitatea farmaceutica;Beneficii:- Pachet salarial competitiv si grila de bonusare transparenta;- Tichete de masa in valoare de 30 ron;- Decont transport in comun(stb/metrorex);-
FARMACIA SFINTA ECATERINA
![]() |
Asistent Manager Achizitii |
Candidatul ideal Candidatul Ideal- Spirit de observatie, atent la detalii, organizat, eficient- Muncitor, disciplinat si orientat către rezultate,- Abilităţi de comunicare, flexibilitate, gândire pozitivă- Integritate şi dedicare, deschidere şi onestitate.- Nivel ridicat de atenţie şi concentrare, abilităţi multiple- Foarte bune abilităţi de lucru cu calculatorul: Word, Excel, GmailDescrierea jobului- Introduce si administreaza intregul flux de informatii legat de aprobarea cererilor de achizitii şi a cererilor de aprovizionare receptionate;- Administreaza fluxul de informatii legat de aprobarea cererilor de achizitii;- Contribuie periodic la raportarea/inchiderea tranzactiilor lunare pentru departamentul financiar (facturi);- Receptioneaza facturile de servicii si produse din partea furnizorilor, valideaza conformitatea acestora cu solicitarile Managerului de achizitii si depune documentele in departamentul financiar;- Asigura permanenta actualizare in modulul Naxos a contractelor, ac
eJobs
![]() |
Consilier Vanzari Bijuterii Argint (insula) Bucuresti Si Constanta |
Candidatul ideal NE MARIM ECHIPA!Magazin tip insula de bijuterii din argint! Ne marim echipa si ne dorim constituirea unei echipe dinamice, dornice sa fie imaginea unui brand modern, cu notorietate pe piata!O echipa tanara si deschisa, profesionista si mereu dornica sa te ajute in dezvoltarea ta profesionala te asteapta cu drag!Vino alaturi de noi daca:Detii abilitati de comunicare si relationare cu toate tipologiile de clienti, cat si in echipa.Îți place mediul de lucru dinamic, creativ si ai spirit de initiativa.Ai capacitatea de a finaliza corect si la timp sarcinile.Atunci când interacționezi cu cei din jurul tău ești pozitiv, deschis și sincer.Ești de acord să lucrezi în sistem de ture (inclusiv în weekenduri).Ai un bagaj de cunostinte minime de operare PC (Word, Excel);Descrierea jobului Oferirea de consultanta de specialitate, promovarea si vanzarea gamei de produse (bijuterii, ceasuri).Mentinerea unei atitudini orientate catre client.Fidelizarea clientilor.Realizarea corecta a
PERIDEO INTERNATIONAL SRL
![]() |
Consilieri Vanzari Cos - Baneasa Mall |
Candidatul ideal Despre dumneavoastră...Pentru a lucra ca Consilier vânzări, nu este esențial să aveți experiență anterioară. În schimb, căutăm oameni cu următoarele calități:orientați spre clienți;cu inițiativă și atitudine pozitivă;politicoși;flexibili;care manifestă un real interes față de alte persoane;deschiși să învețe despre produsele noastre și să le vândă.Informații suplimentareDe ce să alegeți COS?Când vă veți alătura echipei COS, vă vom oferi o prezentare completă, o instruire excelentă și un mentor care vă va sprijini în primele zile, săptămâni și luni. În plus, veți avea parte de numeroase avantaje fantastice, printre care:Un loc de muncă într-o companie globală, dar cu un mediu cald şi prietenosRespectăm diversitatea şi ne ajutăm reciprocAsigurare medicalăSalariu net norma 6h/zi - 2000 lei, plus bonuri masa 450 leiSalariu net norma 8h/zi - 2650 lei, plus bonuri masa 600 leiTransport in comun gratuit - abonamente pe toate liniile STB si MetrorexBuget anual pentru uniformă
H&M Romania
![]() |
Stivuitorist Depozit Farmaceutic - Chitila |
Candidatul ideal Iti doresti sa ai ocazia de a face parte dintr-o companie care ajută oamenii să trăiască mai sănătos?Iti oferim aceasta oportunitate! Ca furnizor de top de servicii de logistică în domeniul sănătății, ambalare și etichetare, gestionare de comenzi și servicii de depozitare produse farmaceutice, ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA / ALLOGA este o opțiune de carieră pentru profesioniștii din logistică!Poti face si tu parte din echipa noastra daca:• esti absolvent de studii medii/Scoala profesionala/Liceu;• ai atestat ISCIR de stivuitorist;• te consideri o persoana serioasa, organizata si responsabila;• ai abilitati de calcul matematic si de comunicare;Descrierea jobului Ce vei face tu pentru noi?• vei folosi stivuitorul cu lame laterale pentru a receptiona, urca sau cobora paletii cu marfa de pe rafturile depozitului;• vei pregati, in conditii de securitate, produsele paletizate in vederea livrarii acestora catre clienti;• vei respecta normele de depozitare si de manipulare a pro
Farmexpert
![]() |
Hr Payroll Specialist |
Candidatul ideal YOU NEED: Bachelor’s degree in HR, Finance, Accounting area 3 years’ experience in Payroll HR English - advanced Experience with Internal & External audit Experience with processing and validating the payroll Experience working with SOX compliance Ensure compliance with local legislation, tax and social security laws Oracle, SAP userDescrierea jobului Job responsibilities:• Responsibility for assigned country payrolls, payroll delivery - processing payrolls, including: calculating, bonus payments, starters and leavers, payroll payments• Ensuring that Payroll processes are in line with global directions, legal and taxation standards, procedures, internal controls, collective tariff agreements, country specific requirements and comply with legislative obligations and internal auditing requirements• Data entry and verification, new employees set up in payroll system and respective government system applicable for the country (such as Revisal in Romania)• Meeting complianc
GARRETT MOTION ROMANIA SRL
![]() |
Specialist Marketing & Comunicare Online |
Candidatul ideal Delta Studio dezvoltă echipa de marketing cu un specialist pasionat de comunicare și marketing digital, dornic să coordoneze și să facă parte din proiecte ample, de portofoliu.Cerințe Studii superioare de comunicare și/sau marketing finalizate Gândire analitică, abilități de planificare și raportare, capacitatea de a lucra cu obiective și livrabile măsurabile Experiență demonstrată în coordonarea de proiecte online Minimum 2 ani de experiență relevantă în Performance Marketing și cunoștințe solide ale diferitelor canale și instrumente conexe: Google & Facebook Ads (PPC, display, re-targeting, segmentare audiențe), Google Analytics Cunoștințe de user experience, online sales funnel și direct mailing (newslettere) Flexibilitate, capacitate de multi-tasking și focus concomitent pe proiecte diferite Capacitate de lucru în echipă, dar și individualDescrierea jobului Descrierea job-ului & activități Participă la dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare a brandur
DELTA STUDIO
![]() |
Operator Gestiune Service |
Candidatul ideal persoana organizata si disciplinata; este o persoana de incredere; are bune abilitati de comunicare; seriozitate, responsabilitate si implicare; cunostinte de baza in operare PC; experienta in domeniul tehnic si lucrul cu piese de schimb - poate constitui un avantaj.Descrierea jobului receptia corecta a marfurilor; asigura eliberarea produselor din stoc numai pe baza de documente si intocmeste certificatele de garantie; ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii pentru transportul in provincie (raspunde de acuratetea adreselor postate pe colete); intocmeste borderoul pentru transport; completeaza pe calculator si printeaza documentele de transport pentru coletele care urmeaza a fi livrate; presteaza orice alta activitate care are legatura cu depozitarea, manipularea si gestionarea marfurilor, arhivarea documentelor.Vino in echipa YALCO Romania. Te asteapta:Beneficii: Pachetul salarial 3200 - 3500 lei este format din : Salariu net - 2600 lei , Tichete de masa -
YALCO ROMANIA
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Căutam o persoana analitica, ordonata si inteligenta, care doreste o cariera in domeniul contabilitatii, cu foarte bune cunostinte de contabilitate si fiscalitate si in utilizarea programelor de contabilitate SAGA . Capabila sa lucreze cu termene si date limita.Cu experienta cel putin 2 ani in domeniul financiar-contabil.Abilitati de planificare, organizare si comunicare;Cunostinte informatice Office, Internet, Outlook.Un avantaj il reprezinta cunoasterea activitatii de Resurse Umane (intocmire de contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii, adeverinte, etc.)Experienta in cadrul unei companii de expertiza contabila si audit reprezinta un avantaj semnificativ.Descrierea jobului Responsabilitati:- tinerea evidentelor contabile complete ale clientilor firmei noastre cu ajutorul programelor de contabilitate SAGA;- contactul permanent cu clientii, in vederea rezolvarii operative a problemelor specifice activitatii financiar-contabile;- colaborarea stricta cu de
PEC CONTEXPERT COMPANY
![]() |
Call Center / Helpdesk Pt. Semnaturi Electronice - Bucuresti |
Candidatul ideal - absolvent liceu- student in anii terminali sau absolvent de facultate- utilizator mediu/avansat PC (in special sisteme de operare Windows - instalare aplicatii)- aptitudini bune de comunicare- capacitate de lucru in conditii de solicitare intense- capacitate de a gasi solutii rapide- capacitate de a rezolva situatii dificile cu calm- foarte buna cunoastere a limbii romane (citit/scris/vorbit)- cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit) la nivel incepator- atitudine proactiva si orientata spre client- disponibilitate de a lucra in tureDescrierea jobului Responsabilitati:- acordarea de asistenta tehnica, telefonic si e-mail, in legatura cu obtinerea, instalarea si utilizarea certificatelor digitale furnizate de Digisign- indeplinirea taskurilor interne legate de certificate digitaleBeneficii:-mediu de lucru modern-lucrul intr-o echipa tanara si dimanica-flexibilitate la programul de lucru-posibilitate de avansare si perfectionare profesionala-alte beneficii: bonuri de m
DIGISIGN
![]() |
Consilier Juridic |
Ocupatia: Consilier Juridic,Angajator: Sc Metrorex Sa,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Bucureşti
Sc Metrorex Sa
![]() |
Deputy of Sales Director with SAP |
Scurta descriere a companiei La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii. Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei. Cerinte We're looking for a Deputy of Sales Director with SAP for our client. Education and experience: - SAP experience of +2 years; - Very good English knowledge; - Proven sales executive experience, meeting or exceeding targets; - Previous experience as a sales executive, sales manager. - Ability to communicate, present and influence all levels of the organization, including executives; - Proven ability to drive the sales process from plan to closing stage; - Proven ability to articulate the distinct aspects of products and services; - Proven ability to position products against competitors; - Demonstrable experience as head of sales, developing client-focused, differentiated and achievable solutions; - Excellent listening, negotiation, and presentation skil
VALORIS CENTER
![]() |
Inginer proiectant tuneluri |
Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane. Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman. Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri. Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte • Absolvent studii sup
ABC HUMAN CAPITAL
![]() |
Inginer proiectant poduri |
Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane. Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman. Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri. Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte • Absolvent studii sup
ABC HUMAN CAPITAL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 39 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: