Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca .net Developer in Ramnicu Valcea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca .net Developer in Ramnicu Valcea

Cauta printr-o varietate mare de joburi .net Developer in Ramnicu Valcea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi .net Developer in Ramnicu Valcea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Programator /​ Operator /​ Programator Cnc In Olanda


Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.​R.​L.​

Tehnician Programator


Atributii : Instaleaza echipamente si sisteme de securitate: control acces, supraveghere video, efractie; Programeaza si testeaza sistemele instalate; Programarea caselor de marcat fiscale. Initial se face instruirea angajatului dupa care acesta va trebui sa instruiasca la randul sau persoanele care vor folosi casele de marcat. Cerinte: Studii tehnice; Permis auto categ B; Cunoasterea limbilor straine:constituie avantaj, Cunoasterea calculatorului: obligatoriu pachetul Office.

Media netă estimată pe baza celor 4050 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Manager Mesopotamia Ramnicu Valcea - Shopping City


Candidatul ideal ManagerCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Râmnicu Vâlcea - Shopping City? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeniu și studiile superioare reprezintă un avantajCe oferim:
SET-CORPORATION SRL

Tehnician It - Francesti,​ Jud.​ Valcea


Candidatul ideal Experiență în domeniul IT sau cunoștințe în electronică și mecanică - reprezinta un avantaj; Nivel mediu de cunoștințe despre rețele, echipamente și servicii de rețea; Cunoștințe medii de instalare, configurare și troubleshooting sisteme de operare; Cunoștințe hardware (troubleshooting și funcționalitate) pentru echipamente tehnice; Capacitate de asimilare rapidă a informațiilor; Abilitati bune de comunicare si de lucru in echipă; Abilitati de analiza, planificare si prioritizare a activitatilor; Capacitate de a lucra sub presiune; Permis categoria B; Engleza - nivel mediu.Descrierea jobului Desfășoară activități de asistență tehnică și mentenanța echipamentelor de cântărire și etichetare; Asigură configurarea/ instalarea/ diagnosticarea/ reparația sistemelor de cântărire și etichetare; Asigură instruirea operatorilor; Colaborează cu ceilalți membri ai echipei tehnice în vederea organizării activităților zilnice și a programării intervențiilor; Crează layout-uri pentru
CARMISTIN INTERNAŢIONAL SRL

Morar,​ Ajutor De Morar,​ Tehnician Morarit


Candidatul ideal Experienta in domeniu constituie avantaj;Abilitati dе comunicare, organizare, lucru in echipa;Cunostiinte privind tehnologiile de macinare a cerealelor;Posibilitate de invatare si perfectionare.Descrierea jobului Raspunde de verificarea parametrilor tehnologici pe tot fluxul de productie;Raspunde de fluxul tehnologic in conformitate cu normele si procedurile companiei;Monitorizează functionarеa corespunzătoare a еchipamеntеlor pе liniile tеhnologice;Supravegheaza operatiile de igienizare aferente instalatiei de productie;Disponibilitate pentru program de lucru in ture;Beneficii: pachet salarial motivant,tichete de masa, decontarea integrala a transportului, asigurare privata de sanatate, plata ore suplimentare, acordare prime si produse cu ocazia sarbatorilor.
BOROMIR IND SRL

Manager De Librarie Ramnicu Valcea


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Specialist AchiziȚii


Candidatul ideal Vrei să te alături unei companii de succes și să îți transformi pasiunea pentru achiziții în rezultate remarcabile?Căutăm un coleg dinamic și plin de viață pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist Achiziții.Dacă te consideri un maestru al negocierilor și al identificării celor mai buni furnizori, suntem nerăbdători să te avem alături de noi!Descrierea jobului Cum arată candidatul ideal: Studii superioare absolvite; Experiență demonstrată în domeniul achizițiilor constituie un avantaj; Abilități excelente de negociere și comunicare; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Orientare către calitate și eficiență; Cunoștințe MS Office (excel, baze de date, rapoarte);Responsabilități: Identificarea, evaluarea și selectarea furnizorilor în conformitate cu cerințele companiei și politicile de achiziții; Urmărește mișcarea stocurilor (intrări de marfă de la furnizori și ieșiri de marfă de la Magazie către secțiile beneficiare); C
DIANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1681 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Te asteptam sa faci parte din echipa noastra daca ai studii de specialitate, esti o persoana placuta, ai abilitati excelente de comunicare,relationare si ai :-Cunostinte avansate de operare MS Office (Excel) si in softurile de salarizare (NEXUS constituie un avantaj);-Foarte bune cunostinte de legislatie cu aplicare in domeniul Resurselor Umane;-Foarte bune abilitati de organizare, atentie distributiva, dinamic, atitudine deschisa in relatiile cu angajatii-Curs de Inspector Resurse Umane (constituie un avantaj);-Studii superioare Economice sau de domenii conexe;-Limba engleza – nivel mediuDescrierea jobului Responsabilitati:-Realizarea documentelor legale privind intocmirea/ modificarea/ incetarea contractelor individuale de munca;-Procesarea si administrarea corecta a tuturor aspectelor legate de salarizare, inclusiv calcularea salariilor, bonificatiilor, deducerilor si retinerilor legale;-Verificarea datelor salariale pentru asigurarea acuratetii si conformitatea cu
STALEX LOGISTIC FMCG S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1471 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Specialist Marketing Digital și Design Grafic


Candidatul ideal Experiență solidă în utilizarea Canva, Adobe Photoshop și alte programe de design grafic; Abilități creative și un bun simț estetic, cu capacitatea de a transpune idei în designuri vizuale captivante; Experiență în crearea de conținut pentru social media și înțelegerea algoritmilor acestora; Abilități de comunicare în limba engleză, atât scris cât și verbal; Organizare, atenție la detalii și capacitatea de a respecta termene limită.Descrierea jobului Creezi conținut vizual inovativ și atrăgător pentru Facebook, Instagram și bloguri, folosind Canva, Photoshop și alte instrumente de design grafic; Elaborezi grafica pentru postări, reclame, infografice și alte materiale de marketing digital; Contribui la dezvoltarea identității vizuale a brandului și asiguri coerența acesteia pe toate platformele online; Colaborezi cu echipa de marketing pentru a concepe și implementa campanii vizuale eficiente; Monitorizezi tendințele în design și social media pentru a asigura că conținu
JAZNEX PROD S.​R.​L.​

Specialist Marketing Cu Abilitati Grafice


Candidatul ideal Angajam un marketing specialist cu abilitati grafice pentru intretinerea si promovarea unei platforme online, B2B, destinata industriei HoReCa.Ce cautam mai exact?Experienta in Photoshop/CanvaExperienta in toolurile Meta/Google (post schedule, ads)Disponibilitate pentru angajare cu CONTRACT de munca (NU cautam freelanceri)Disponibilitate full time (NU căutăm part-time)Experiență în domeniu 2-5 aniCunoștințe lb. Engleză la nivel conversaționalDescrierea jobului Vei administra o platforma online, destinata industriei HoReCaVei stabili strategii de comunicare (Facebook, Instagram)Vei stabili topicurile pentru postările saptamanaleVei crea grafica și descriere pentru postările stabilite (experiență solidă Illustrator/Photoshop/Canva)Vei crea campanii de reclame FB / Google / RadioVei modera secțiunea de comentarii / inbox pentru platforma onlineVei creea si trimite newslettersVei colabora si comunica cu clientii platformei online
STALEX LOGISTIC FMCG S.​R.​L.​

Tehnician It - Frâncești,​ Jud.​ Vâlcea


Candidatul ideal Experiență în domeniul IT sau cunoștințe în electronică și mecanică - reprezinta un avantaj; Nivel mediu de cunoștințe despre rețele, echipamente și servicii de rețea; Cunoștințe medii de instalare, configurare și troubleshooting sisteme de operare; Cunoștințe hardware (troubleshooting și funcționalitate) pentru echipamente tehnice; Capacitate de asimilare rapidă a informațiilor; Abilitati bune de comunicare si de lucru in echipă; Abilitati de analiza, planificare si prioritizare a activitatilor; Capacitate de a lucra sub presiune; Permis categoria B; Engleza - nivel mediu.Descrierea jobului Desfășoară activități de asistență tehnică și mentenanța echipamentelor de cântărire și etichetare; Asigură configurarea/ instalarea/ diagnosticarea/ reparația sistemelor de cântărire și etichetare; Asigură instruirea operatorilor; Colaborează cu ceilalți membri ai echipei tehnice în vederea organizării activităților zilnice și a programării intervențiilor; Crează layout-uri pentru
CARMISTIN INTERNAŢIONAL SRL

Manager Financiar/​expert Contabil In Ramnicu Valcea


Candidatul ideal studii superioare in domeniul economic; experienta vasta in contabilitate (segmentul de productie); experienta in gestionarea si coordonarea activitatii contabile; foarte bune cunostinte de contabilitate, fiscalitate, legislatie; certificare CECCAR; bune competente de operare pc: Microsoft Office, programe de contabilitate; atentie la detalii, acuratete in lucru; capacitate de analiza si sinteza, implicare si seriozitate; abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a respecta termenele limită; buna capacitate de coordonare si luare a deciziilor.Descrierea jobului coordoneaza echipa care inregistreaza documentele contabile în sistemul de operare; inregistreaza si verifica in contabilitate facturile de la clienti si furnizori, actele de casierie, deconturile si celelalte documente contabile ale societatii; efectueaza calculul, inregistrarea si declararea impozitelor si taxelor catre bugetul de stat; intocmeste declaratiile fiscale, balantele de verificare
JOB PARTNER S.​R.​L.​

Manager Comercial/​vanzari - Ramnicu Valcea


Candidatul ideal studii universitare – avantaj marketing/economic/logistica; experienta de minim 10 ani in activitati comerciale; experienta in domeniul vanzarilor catre persoane juridice; interes pentru dezvoltarea continua a competentelor in domeniul vanzarilor; spirit de echipa si aptitudini organizatorice – placerea de a forma echipe si de a inspira oameni; flexibilitate in gandire si putere de decizie; asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate; bune competente operare pc; bune competente de comunicare in limba engleza; permis de conducere, categoria B – obligatoriu.Descrierea jobului managementul activitatii comerciale; coordonarea si dezvoltarea echipei de vanzari din cadrul departamentului; monitorizarea permanenta a pietei si a concurentei si elaborarea strategiei eficiente de dezvoltare a pozitiei pe piata; valorificarea maxima a potentialului firmei; gestionarea bugetului de vanzari; participarea la stabilirea preturilor; analiza factorilor care cresc profitul si i
JOB PARTNER S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti - Raiffeisen Leasing


Candidatul ideal Raiffeisen Leasing cauta Manager Relatii Clienti pentru Judetele Arges, Valcea si Olt.Cu cat esti mai implicat, pasionat si integru in munca pe care o faci, cu atat mai mult te dorim alaturi de noi!Profilul pe care il cautam: Studii superioare; Experienta in domeniul financiar/bancar minim 3 ani – Experienta in domeniul leasingului reprezinta un avantaj.Competentele si abilitatile pe care le cautam: Comunicare si negociere; Integritate si incredere; Orientare spre client si rezultate; Microsoft Office (Excel, Power Point, Word); Analiza financiara; Limba engleza.Descrierea jobului Despre job: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii noi si existenti; Energie si dinamism intr-o piata efervescenta a finantarilor de masini, camioane si echipamente, cu valoare adaugata, care se reflecta direct in economie; Implicarea ta in proiectele strategice de vanzari ale companiei; Obiective clare si transparente de vanzari si profitabilitate.Alte responsabilitati ale jobului
RAIFFEISEN BANK SA

Area Sales Manager - Dobrogea/​oltenia


Candidatul ideal Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniul papetarieiPersoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, fler si imaginatie;Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere;Disponibilitate pentru munca de teren;Orientare catre satisfacerea cerintelor clientilor;Orientare catre rezultat;Capacitate de adaptare si invatare rapida;Permis conducere categoria B (OBLIGATORIU)Aspect fizic placut; prezentabil/a;Descrierea jobului Efectuarea vizitelor regulate conform rutei zonei alocate;Dezvoltarea portofoliului actual de clienti;Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii si abordarii clientilor noi;Mentinerea si dezvoltarea relatilor profesionale cu clientii;Realizarea targetului lunar si incasarea facturilor emise;Intocmirea si raportarea situatiilor de activitate saptamanalaBeneficii:Mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie in continua dezvoltare;Autoturism de serviciu pe care o poti folosi full time;Telefon;Tableta;Salariu fix plus bonusur
LEGEND COM SRL

Key Account Manager/​ Field Sales


Candidatul ideal • Experiență relevantă în vânzările pe teren în zona B2B și oferirea de soluții bazate pe nevoile clienților, de preferință într-o zonă tehnică intensivă în consultanță• Empatie puternică și abilități de comunicare și interpersonale ridicate, cu aptitudini în construirea de relații cu profesioniști de toate nivelurile organizaționale• Înțelegere tehnică solidă a documentelor de planificare și măsurători pentru echipamente tehnice pentru a asigura un nivel ridicat de angajament pentru managementul proiectului.• Abilitate în rezolvarea problemelor și negociere• Personalitate de invingator, orientare spre succes, manevrare entuziastă și încrezătoare a feedback-ului clienților• Cunostinte bune de limba engleza, lucrul anterior in sisteme tip CRM este un avantaj• Permis de conducere de clasa B și disponibilitate ridicata de a călători în zona de vânzareDescrierea jobului Responsabilitati:• Mențineți și dezvoltați relații de încredere cu un portofoliu de clienti pentru a obț
KAISERKRAFT S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Scurta descriere a companiei La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimbă jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust. Cerinte - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani;- Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani;- Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD;- Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză;- Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată;- Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate.- Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp); Responsabilitati - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire;- Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA și ver
Compania Indiilor Orientale CIO

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager - Dobrogea/​oltenia


Candidatul ideal Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniul papetarieiPersoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, fler si imaginatie;Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere;Disponibilitate pentru munca de teren;Orientare catre satisfacerea cerintelor clientilor;Orientare catre rezultat;Capacitate de adaptare si invatare rapida;Permis conducere categoria B (OBLIGATORIU)Aspect fizic placut; prezentabil/a;Descrierea jobului Efectuarea vizitelor regulate conform rutei zonei alocate;Dezvoltarea portofoliului actual de clienti;Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii si abordarii clientilor noi;Mentinerea si dezvoltarea relatilor profesionale cu clientii;Realizarea targetului lunar si incasarea facturilor emise;Intocmirea si raportarea situatiilor de activitate saptamanalaBeneficii:Mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie in continua dezvoltare;Autoturism de serviciu pe care o poti folosi full time;Telefon;Tableta;Salariu fix plus bonusur
LEGEND COM SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani;- Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani;- Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD;- Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză;- Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată;- Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate.- Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp);Descrierea jobului - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire;- Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA și verifică disponibilitatea produselor CIO și a plasărilor secundare;- Stabilește rutele pentru dezvoltarea optimă a zonei alocate;- Coordonează și monitorizează activitatea persoanelor din echipa sa;- Participă la activarea și negocierea contractelor cu clienții
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Montator /​ Tehnician In Instalatii Hvac


Candidatul ideal Montatori, tehnicieni si ingineri in instalatii HVAC (aer conditionat, climatizare, ventilatie si incalzire) - calificati si necalificati.Candidatul ideal:• Cunoaste realizarea si functionarea diverselor tipuri de instalatii AC si ventilatii;• Detine permis de conducere;• Are spirit de echipa;• Este apt pentru lucrul la inaltime;• Cu sau fara experienta in domeniu;• Disponibilitate la deplasari;• Permis auto cat. B.Descrierea jobului Montatori, tehnicieni si ingineri in instalatii HVAC (aer conditionat, climatizare, ventilatie si incalzire) - calificati si necalificati.Responsabilitati:• Participarea si efectutarea lucrarilor specifice de montaj aer conditional climatizare rezidential, comercial si industrial;• Partiziparea si suparea fazelor de lucrari pe tipuri de proiecte alocat;• Participarea la lucrari de mentananta ( revizi si intervente pentru instalatii HVAC);• Analizeaza si alege solutii tehnice pentru instalatii de aer conditionat, ventilatie si climatizare;•
TIN LAVIR SERV S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.