Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Office Assistant in Lugoj

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Office Assistant in Lugoj

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Lugoj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Lugoj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Departament Expansiune SR Lugoj (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Elaborarea si administrarea corespondentei interne si externe (scrisori, adrese, alte documente specifice departamentului), precum si realizarea de rapoarte si prezentari; Organizarea si arhivarea documentelor specifice activitatii departamentului; Efectuarea de traduceri in functie de necesitatile departamentului; Solicitarea de oferte pentru servicii/produse si verificarea documentatiei pentru licitatii/cereri servicii; Asigurarea disponibilitatii consumabilelor; Planificarea si organizarea calatoriilor; Ajutarea colegilor prin urmarirea deadline-urilor pentru proiectele derulate in departament; Urmarirea bugetelor; Desfasurarea activitatii
Lidl Romania

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY
Vezi alte joburi relevante

Functionar Administrativ


Candidatul ideal · Nu e necesar experienta in domeniu insa preferabil absolvent de facultate.· Minimum studii medii sau superioare.. Experienta in zona administrativa sau secretariat este un avantaj· Obligatoriu limba engleza, cunoasterea altei limbi de circulatie internationala reprezinta un avantaj net.· Obligatoriu cunostiinte MS Office Excel, Word si Powerpoint.· Bine organizat, ordonat si capacitate mare de structurare a informatiilor.· Sociabil si atitudine pozitiva· Capacitate de analiza si raportare, de organizare eficienta a timpului de lucru.· Rezistenţă la stresDescrierea jobului Emite zilnic si trimite facturile la clientiEmiterea proceselor verbale de compensare, credit note, debite note-urilorIntroducerea in sistem a noilor clienti si a noilor furnizori· Receptioneaza corespondenta, o sorteaza si inregistreaza facturile furnizorilor.Verifica corectitudinea facturilor furnizorilor versus comenzile de transport sau de achizitie.· Verifica daca s-au primit documentele si men
ANASTASIA SPEDITION SRL

Media netă estimată pe baza celor 922 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Manager COR 334303 si lucrator in bucatarie cod COR 941201


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 550 până la 687 USD pe lună
SC COREBOS SRL , cu sediul social in Timisoara, str Hebe, nr 57 (cam 1), judetul Timis , Romania , inmatriculata la Registrul Comertului cu nr. J35/2025/2010 , cod fiscal nr 27814663 ANGAJEAZA URGENT personal pentru posturile de Asistent Manager (Cod COR 334303) si Lucrator in bucatarie / spalator vase mari ( cod COR 941201 ) , Contract perioada nedeterminata, program lucru : 5 zile lucratoare/saptamana, 8 ore/zi ;Salarizare:Asistent Manager :637-687 usd net lunar in functie de experientaLucrator in bucatarie / spalator vase mari : 550-600 usd net lunar in functie de experientaData de start: cat de curand posibilCvurile se pot depune si la sediul firmei
Elite Hospitality SRL

Gestionar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 4000 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza pentru companie de productie, o persoana pentru postul de Gestionar. Cerințele postului-cunoasterea proceselor de gestiune a stocurilor Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-decontarea/ asigurarea transportului-prime de sarbatori Responsabilitățile postului-Se asigura că toate produsele (materia primă, materialul de ambalare, produse finite etc) sunt în locația corectă-Inventarierea tuturor materialelor utilizate în producție-Investigarea completă a oricăror erori de stoc-Participarea la inventariere lunar, semestrial si anual. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Coordonator tehnic_telecomunicatii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 6000 LEI pe lună
Pentru partenerul nostru - o firma de top in instalatii de telecomunicatii din tara - cautam un Coordonator Tehnic echipe tehnicieni in Timisoara. Responsabilitatile postului:-Organizeaza si programeaza echipele de tehnicieni-Ofera solutii pentru problemele identificate;-Stabilibeste strategii de organizare eficienta a echipelor de tehnicieni;-Supervizeaza echipele de tehnicieni; Cerinte:-Studii tehnice medii sau superioare-Seriozitate;-Adaptabilitate;-Experienta in telecomunicatii;-Permis cat. B-Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Beneficii oferite:-Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent resurse umane


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza personal pentru postul de Asistent resurse umane, la companie aflata in plina dezvoltare, din Timisoara. Responsabilități-Programarea întâlnirilor și organizarea documentelor-Menținerea și actualizarea bazelor de date- Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente. Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-oportunitati de invatare Cerințe:-Student/ absolvent de studii superioare-Experiență anterioară nu este necesara-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan-Orientare către detalii și atenție la precizie-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Manager de proiect constructii /​ Coordonator tehnic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Angajam Manager de proiect constructii pentru companie din Timisoara. Cerințe:- Studii superioare tehnice- Experienta in domeniul managementului de proiect- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Cunostinte de AUTOCAD, Microsoft Project- constituie avantaj- Cunoasterea normativelor in constructii- Interes domeniul IT (software) reprezinta avantaj,- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa-Asigurare medicala Responsabilități:- Coordonează activitatea proiectelor din santier- Asigura desfasurarea lucrarilor încredinţate ,in conformitate cu proiectele tehnice, detaliile de executie si caietele de sarcini- Se asigura ca toate lucrarile se desfasoara conform standardelor de calitate.- Implementeaza proceduri si reguli in cadrul proiectelor.- Mentine legatura cu institutiile statului. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest po
Clarismart Consulting SRL

Secretar /​ Secretar Administrativ(a)


Candidatul ideal - Limba italiana mediu/avansat obligatoriu- Persoana organizata, dornica de dezvoltare personala;- Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana;- Sa detina un nivel mediu de experienta pentru activitatea de secretariat;- Sa detina abilitati solide in omeniul operarii pe calculator( Microsoft Word/ Excel)Descrierea jobului - Asigura legatura dintre persoana cu functie de conducere si persoane din cadrul organizatiei sau din afara acesteia;- Primeste, inregistreaza, scaneaza si arhiveaza documente contabile si juridice si le distribuie conform procedurilor interne;- Se ocupa de corespondenta(email, posta) persoanei cu functie de conducere si redacteaza rasounsuri la aceasta;- Realizeaza diverse sarcini administrative- Programul de lucru este full time de luni pana vineri;- Salariu motivant
EUROPE ENERGY SERVICE S.​R.​L.​

Dental Office Manager /​ Asistent Administrativ Clinică Stoma


Candidatul ideal Dental Office Managerul este persoana care coordonează administrativ echipa clinicii pentru a se asigura că serviciile stomatologice de calitate sunt oferite într-un mod eficient și plăcut.Profilul tău: studii superioare încheiate abilități deosebite de comunicare, relaționare și organizare atenție la detalii, responsabilitate, proactivitate, spirit de inițiativă și echipă excelente abilități orientate pe asistența clientului bune cunoștințe de operare PC, MS Office experiență de cel puțin 2 ani pe o poziție asemănătoare comunicare în limba englezăProfesionalism: Un manager de cabinet stomatologic trebuie să fie extrem de profesionist în toate interacțiunile cu pacienții, personalul și alte părți interesate.Flexibilitate: Mediul medical poate fi dinamic și uneori imprevizibil, iar un manager eficient trebuie să fie flexibil și adaptabil la schimbări și situații neprevăzute.Organizare și gestionarea timpului: Este esențial să fie bine organizat și să gestioneze eficient
LUCACI DENTAL CARE S.​R.​L.​

Back-office/​ Vanzari/​ Customer Sales


Candidatul ideal Esti candidata/ul ideal pentru noi daca ai urmatoarele calitati:Ai cunostinte avansate in PC ( pachet MS Office, internet, e-mail,etc).Ai cunostinte de limba engleza ( nivel mediu).Ai experienta in pozitii de vanzari, logistica, achizitii sau contabilitate.Ai abilitati de comunicare excelente si putere de convingere.Te adaptezi usor si “te mulezi” pe cerintele jobului si esti pro activ in rezolvarea eventualelor probleme.Iti place sa lucrezi sub presiune ( sa rezolvi mai multe tasck-uri simultan, sa te incadrezi intr-un interval de timp prestabilit).Daca toate cele de mai sus iti sunt cunoscute, atunci hai sa ne cunoastem!Descrierea jobului Ofera suport general pentru celelalte departamente, raspunde la solicitarile colegilor.Intocmeste documentele necesare solicitariilor.Preia si prelucreaza comenziile telefonic si prin e-mail.Factureaza comenziile primite.Mentine comunicarea/colaborarea in permanenta cu depozitul in vederea pregatirii si livrarii marfii la timp,Comun
INOX METAL SSR SRL

Gestionar


Candidatul ideal Apt pentru munca fizicaConducator stivuitor, Atestatul ISCIR constituie avantaj, dar nu este obligatoriuCunoștințe Fise de magazie &NIR-uriAtenție, SeriozitateAbilitati in utilizarea calculatoruluiExperienta minim 1 an in logistica/depozitPersoana organizata , metriculoasa , responsabila fără cazier judiciar , disciplinataPermis de conducere cat B obligatoriuCunostinte engleza nivel mediu-avansat;Descrierea jobului Pregătire marfa, încărcarea și descărcarea mărfurilor in/din autovehiculele,Verifica bunurile care intra in gestiune cu datele inscrise in actele insotitoare;Raspunde de pregatirea corecta a marfurilor pentru livrare, conform documentelor de insotire a marfiiPregatirea rutelor pentru zilele urmatoare in functie de prioritatiCoordoneaza masinile pentru rutele stabilite, incarcari interne-externePune anunturi pe bursa, gestioneaza incarcariileFace avize, awbGestiunea mărfii , fise de magazie, efectuare receptii-NIRConduce stivuitor
INOX METAL SSR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1978 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar Receptie


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Secretara Administrativa


Candidatul ideal -Persoana organizata, dornica de dezvoltare personala;- Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana;- Sa detina un nivel mediu de experienta pentru activitatea de secretariat;- Sa detina abilitati solide in domeniul operarii pe calculator( Microsoft Word/ Excel)Descrierea jobului - Asigura legatura dintre persoana cu functie de conducere si persoane din cadrul organizatiei sau din afara acesteia;- Primeste, inregistreaza, scaneaza si arhiveaza documente contabile si juridice si le distribuie conform procedurilor interne;- Se ocupa de corespondenta(email, posta) persoanei cu functie de conducere si redacteaza rasounsuri la aceasta;- Realizeaza diverse sarcini administrative- Programul de lucru este full time de luni pana vineri;- Salariu motivant
EUROPE ENERGY SERVICE S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Cu Experienta Timisoara


Candidatul ideal Asistent Vanzari in Shopping City Timisoara.-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari in Shopping City Timisoara.-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Vanzari Iulius Town


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre ca Asistent Vanzari ! Daca ești in cautarea unei cariere in retail, iti place sa lucrezi aproape de oameni si cauti noi provocari, Madhouse. este locul pentru tine!Cerințe Comune:Experiență anterioară în domeniul retail, preferabil în modă de tip streetwear.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Orientare către clienți, cu o atitudine proactivă și orientată spre rezultate.Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și receptiv la schimbare.Descrierea jobului Suntem în căutarea unor profesioniști entuziaști și dedicați pentru a se alătura echipei noastre în calitate de:Asistent VanzariResponsabil pentru interactionarea intr-un mod prietenos cu toate persoanele care viziteaza magazinul.Aplicarea strategiilor de vânzare pentru a atinge și depăși obiectivele stabilite.Coordonarea cu ceilalti membri ai echipei pentru a oferi clientilor o experiența de cumpărături excepționala.Ce Oferim:Oportunități de avansare în cadrul c
ZOMA ENTERPRISES INTERNATIONAL S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.