5 - Locuri de Muncă (joburi) Office Manager în Alexandria
5 - Locuri de Muncă (joburi) Office Manager în Alexandria

Candidatul ideal Sef Santier
Persoane care locuiesc in Bucuresti, Alexandria, Ostroveni sau zone adiacente sau persoane care au disponibilitate pentru deplasare in tara – relocare.
Titularul postului este responsabil de gestionarea si controlul eficient al tuturor aspectelor legate de procesul de constructie al unui proiect, conform specificatiilor de mai jos.
Calificare/ Experienta/ Abilitati:
Experienta semnificativa privind ciclul complet de derulare a proceselor unui proiect de constructii;
Absolvent al Universitatii Tehnice - cel putin 5 ani de experienta pe santier ca Site
Candidatul ideal Ce aptitudini, abilitati si competente sunt necesare:
Experienta de minimum cinci ani in vanzari de input-uri agricole (cunostinte solide in cultura mare)
Experienta de minimum 2 ani in coordonarea echipelor
O buna cunoastere a fermierilor si distribuitorilor din zona de activitate
Foarte bune abilitati de vanzare, comunicare si relationare
Studii superioare finalizate
Spirit antreprenorial dezvoltat
Persoana organizata si cu atitudine pozitiva
Domiciliul in zona de activitate profesionala
Abilitati tehnice de lucru cu calculatorul (MS Office)
Permis auto

Candidatul ideal LRS Office IT isi formeaza o echipa !
Avem nevoie de specialiști în instalarea, configurarea și mentența calculatoarelor, serverelor, rețelelor de calculatoare, imprimantelor și multifuncționalelor.Descrierea jobului Asiguri suport IT specializat utilizatorilor pentru rezolvarea incidentelor cauzate de software/calculatoare/retea si pregătești documentarea și raportarea activitați către clienți în sistemul de ticketing
Cerințe minime :
- cunoștințe diagnosticare și depanare hardware și software
- cunoștințe diagnosticare și depanare rețele calculatoare/conexiuni internet

Administrator Operatiuni Curente-brd Group Societe Generale
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:
ai cunostinte economice si bancare generale;
poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office;
esti atent/a la detalii;
ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic;
ai initiativa si spirit de echipa;
si, de ce nu, putina practica bancara.
Descrierea jobului Probabil te intrebi:
Care vor fi responsabilitatile mele?
Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;
efectuezi operatiuni curen

Candidatul ideal Are you an enthusiastic, passionate developer, who loves to create things every day, to evolve and use his creativity to give his best skills to create state of art software ? Do you want to be part of a start up company, to become a tech lead, or a project manager in a short time ? You want to develop your analytical skills, on a always growing and evolving system? Do you like to bring practical, solid solutions to occurring problems, so they don't happen again? Are you a forward thinker? Then this is the right job for you !
The daily rate is between 130EUR-150EUR / da
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: