Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Office Manager in Campina

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Office Manager in Campina

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Campina si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Campina si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar Depozit - Ploiesti


Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC (word, excel);- cunoasterea programului ERP - constituie avantaj;- experienta in functia de Gestionar de minim 2 ani, preferabil intr-un sector tehnic (productie mobila);- studii medii;- fire meticuloasa, responsabila, ordonata.Descrierea jobului -Realizeaza receptia cantitativa si calitativa a produselor sosite in depozitul organizatiei;-Verifica in permanenta stocurile faptice din depozite, cu cele scriptice;-Pregateste produsele pentru livrare in baza dispozitiei de livrare primita de la responsabilul cu desfacerea din cadrul departamentului comercial;-Emite din sistem documentele necesare livrarilor de produse (avize de expeditie);-Inregistreaza in registre speciale livrarile de produse in scopul vopsirii si verifica primirea lor inapoi in depozit.PACHET BENEFICII :- salariu fix motivant + tichete de masa;- angajare pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga;- mediu de lucru tanar, dinamic, placut si motivant;- participare la cursuri
VERTICAL DESIGN SRL

Asistent Manager Departament Comercial- Import-export


Candidatul ideal Locatie job: CampinaCERINTE:- Studii superioare;- Experienta minim 1 an in domeniul import-export reprezinta un avantaj;- Cunoștințe de limba engleză constitutie un avantaj;- Cunostinte foarte bune operare PC (MS Office – Word&Excel) nivel avansat;- Bune abilitati organizatorice si de comunicare, persoana motivata si proactiva;- Abilitatate de a stabili prioritati;- Multi-tasking si time management;- Permis de conducere categoaria B-constiuie un avantaj;Competenţe personale: stabilitate, seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calităţi psihice necesare (spirit de observaţie, răbdare, viteză de reacţie, capacitate de orientare în spaţiu, capacitate de comunicare etc.);Descrierea jobului Descrierea jobului/Responsabilitati:Intocmire documentatie import/export (factura comerciala, packing list, B/L, declaratii, etc.);Mentine relatia cu comisionarii si autoritatile in vederea operatiunilor vamale de impor
AVEURO INTERNAIONAL S.​R.​L.​

Asistent Farmacie


Candidatul ideal Absolvent al unei scoli postliceale cu profil farmaceutic;Aviz dе libera practica, avizat pe anul in curs;Cunostinte operare calculator;Aptitudini dе comunicare si relationare interpersonala;Aptitudinea dе a lucra cu documente, capacitatea dе a gestiona informatii.Experienta dе minimum 1 an, intr-o farmacie dе circuit deschis;Empatie si orientare spre nevoile pacientilor;Abilitati dе invatare si dorinta dе dezvoltare in plan profesional.POSTUL VACANT SE AFLA IN JUDETUL PRAHOVA - ORASELE BAICOI, PLOIESTI, CAMPINA, URLATI SI COMUNELE GAGENI SI CIORANI.Descrierea jobului -Eliberеazа medicamеnte si rеtеte compеnsate si gratuite;- Informеaza si consiliazа pacientii despre modul de аdministrаrе аl medicаmеntelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse;- Identifica nevoile pacientilor si formuleaza recomandari;- Administreaza stocurile si isi asuma gestiunea colectiva impreuna cu tot personalul din unitatea farmaceutica;- Verifica si stocurile farmaciei si terme
PROFESSIONAL FARMA LINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 367 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Medic Veterinar Si Asistent Veterinar


Candidatul ideal Punctualitate, amabilitate fata de clienti, posesor permis de conducere, eficienta si abilități de comunicare, spirit de initiativa, convingator si devotat muncii de echipa.Descrierea jobului Ne marim ecchipa!!! Cautam coleg pentru cabinet veterinar in Paulesti, Jud. PrahovaCe trebuie sa faci? Activitati specifice unui cabinet veterinar:1. Medic veterinarEfectuarea activitatilor uzuale specifice unui cabinet veterinar: vaccinari, consultații, tratamente, mica chirurgie, analize, comercializarea produselor din farmacie, etc. Experienta cu animalele mici și mari, precum și abilități in ceea ce priveste cosmetica animalelor de companie, reprezintă plusuri.2. Asistent veterinarEfectuarea activităților uzuale, specifice unui cabinet veterinar: asistarea medicului la vaccinari, consultații, tratamente, mica chirurgie, analize, comercializarea produselor din farmacie etc. Experienta cu animalele mici si mari, precum și abilități in ceea ce priveste cosmetica animalelor de com
DOG HUNT VET S.​R.​L.​

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent farmacist in Campina


Scurta descriere a companiei Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ. Alatura-te si tu echipei DONA! Cerinte Ce profil cautam:Studii de specialitate finalizate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie);Pentru asistentii cu experienta, aviz de libera practica, avizat pe anul in curs;Abilități interpersonale: diplomație, confidențialitate, integritate;Abilitati excelente de comunicare si o atitudine proactiva;Amabilitate si empatie fata de pacienti;Capacitate
Farmacia Dona

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: AVEURO INTERNATIONAL SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-MASTERTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CAMPINA
AVEURO INTERNATIONAL SRL

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: Cameron RomaniaExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CAMPINA
CAMERON ROMANIA

Angajare Asistent Medical


Centrul Medical Mediurg Campina angajeaza asistent medical generalist. Cv-urile se pot depunde la receptia Policlinicii, cu sediul pe Bulevardul Carol 1, nr. 3 sau la adresa de e-mail:
CENTRUL MEDICAL MEDIURG
Vezi alte joburi relevante

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Office Dental Clinique Med angajează asistent medical stomatologie, cu sau fără experiență, program full time. Ne dormim o persoană punctuală, sociabilă, responsabilă, dornică de a învăța și a se dezvolta.Daca sunteți interesat/a vă rugăm să ne trimiteți CV-ul sau să ne sunați !
Office Dental Clinique Med SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in comuna Draganesti, jud.Prahova_Punct de lucru Uni-recyclingCandidatul ideal:- Bune abilitati de comunicare (vorbit si scris) si de ascultare activa;- Atentie distributiva, capacitate de concentrare, de memorare, de analiza si sinteza;- Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate;- Abilitatea de a lucra eficient, cu sarcini multiple de lucru simultan, in dinamica acestora; Managementul timpului;- Cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, email) si de lucur cu echipamente IT (PC, imprimanta, cititor card, etc).- Responsabilitate, seriozitate, corectitudine;- Cunostinte minime de contabilitate primara si gestiune (factura, aviz, comanda, registru de casa, NIR, stoc, etc).- Cunostinte bune de limba engleza;- Studii pe Mediu reprezinta un avantaj.Descrierea jobului - Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea destinatarului, telefon, continutul mesajului, alte informatii considera
UNI - RECYCLING SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Support - Job Back Office


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare finalizate, preferabil domeniul tehnic sau financiar/economic Abilitati de calcul matematic si orientare spre cifre - obligatoriu Cunostinte operare SAP constituie un avantaj Cunostinte operare PC (Windows, Excel, Word) Experienta de minim 6 luni in cadrul unui departament similar – relatii clienti/vanzari sau absolvent de facultate cu bune abilitati analitice si orientare spre cifre Foarte bune abilități de comunicare și negociere Dinamism, echilibru şi o foarte bună capacitate de organizare si planificre Constiincios, punctual, determinat, motivat, atitudine pozitiva, entuziast Capacitate de a lucra sub presiune si a indeplini sarcinile la termen. Descrierea jobului Responsabilitati: Informeaza clientii asupra gamei de produse, preturilor de lista, conditiilor generale de vanzare; Administreaza si actualizeaza baza de date clienti Inregistreaza comenzile de marfa primite de la clienti si monitorizeaza comenzile pana la livrare Transmite cli
TALENT STREAM SRL

Asistent Farmacie


Candidatul ideal Absolvent al unei scoli postliceale cu profil farmaceutic;Aviz dе libera practica, avizat pe anul in curs;Cunostinte operare calculator;Aptitudini dе comunicare si relationare interpersonala;Aptitudinea dе a lucra cu documente, capacitatea dе a gestiona informatii.Experienta dе minimum 1 an, intr-o farmacie dе circuit deschis;Empatie si orientare spre nevoile pacientilor;Abilitati dе invatare si dorinta dе dezvoltare in plan profesional.POSTUL VACANT SE AFLA IN JUDETUL PRAHOVA - ORASELE BAICOI, PLOIESTI SI COMUNA CIORANI.Descrierea jobului -Eliberеazа medicamеnte si rеtеte compеnsate si gratuite;- Informеaza si consiliazа pacientii despre modul de аdministrаrе аl medicаmеntelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse;- Identifica nevoile pacientilor si formuleaza recomandari;- Administreaza stocurile si isi asuma gestiunea colectiva impreuna cu tot personalul din unitatea farmaceutica;- Verifica si stocurile farmaciei si termenele de valabilitate ale aces
PROFESSIONAL FARMA LINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 354 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Secretar/​jurist/​grefier Birou Executor Judecatoresc Ploiesti


Candidatul ideal ​ABSOLVENT FACULTATE DE DREPT SAU STUDENT/STUDENTA; PERSOANA CU UN STIL DE LUCRU ORGANIZAT, ATENTIE DISTRIBUTIVA, PERSOANA ECHILIBRATA, CU CAPACITATE DE INVATARE RAPIDA, COMUNICATIVA. EXPERIENTA OPERARII CU APLICATIILE ZENIC SI/SAU EXEC SOFT CONSTITUIE UN AVANTAJ.. Descrierea jobului REDACTAREA ACTELOR SPECIFICE EXECUTARII SILITE; CORESPONDENTA; ARHIVA; COMUNICAREA ACTELOR DE PROCEDURA; COMUNICARE PRIN E-MAIL, FAX SI TELEFON; CUNOSTINTE P.C, PACHETUL OFFICE: LA NEVOIE VIRAMENTE BANCARE, INTOCMIRE O.P.;SALARIZARE DIFERITA IN FUNCTIE DE EXPERIENTA SI EXPERTIZA, INCEPAND DE LA 2200 LEI + TICHETE DE MASA, PANA LA 3500 LEI
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC LICĂ N.​ IONEL

Gestionar Magazie Piese Auto - Autoklass Ploiesti


Candidatul ideal AUTOKLASS PLOIESTI, isi mareste echipa !Ce ne dorim de la tine:• Minim studii medii tehnice;​• Experienta pe un post de magazioner de minim 1 an;• Cunostinte tehnice auto ;• Bune abilitati de organizare si atentie la detalii;• Cunostinte solide de operare PC;• Permis de conducere min. categoria B ;• Abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Rolul job-ului: Gestionare de piese, accesorii si materiale folosite in reparatia si intretinerea autoturismelor. Vei asigura gestiunea fizica a stocului de marfa, te vei ocupa de receptia cantitativa (prin numarare) si calitativa (la nivel vizual) a tuturor produselor primite. De asemenea, vei asigura inregistrarea, pelucrarea si miscarea stocurilor si vei fi responsabil cu depozitarea corecta, in conformitate cu indicatiile producatorilor, pe categorii si tipuri de produse in spatiul de depozitare.Beneficii: Salariu atractiv ; Tichete de masa; Bonusuri in functie de rezultate ;Oportunitatea de a te dezvolta intr-u
AUTOKLASS CENTER SRL

Asistent Medical Stomatologie


Candidatul ideal Căutăm o asistent/ă responsabil/ă și prietenoas/ă pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești empatic/ă, comunicativ/ă și dornic/ă să faci parte dintr-un mediu profesional și prietenos, te invităm să aplici. Oferim un mediu de lucru stimulant și oportunități de dezvoltare profesională. Alătură-te echipei noastre și contribuie la oferirea de servicii stomatologice de înaltă calitate!Descrierea jobului -pregatirea cabinetului, a instrumentarului medical-comunicarea cu pacientul-asistarea medicului in timpul manoperelor
DENTOPIACARE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Responsabil Administrare Resurse Umane


Candidatul ideal Companie, înființată în 1999, în continuă dezvoltare pe piața românească de servicii de întreținere a proprietătii, anunță concurs de selecție pentru furnizorul de servicii de administrare a Resurselor umane.Persoana care va fi responsabilă de executarea serviciilor: este specializată în domeniu, cu studii de specialitate si bune practici ? are o experiență de minimum 3 ani în administrarea Resurselor umane, având un portofoliu consistent de clienți, inclusiv firme mai mari? are cunoștințe solide de legislația muncii? este capabilă să reacționeze rapid în situații de criză, este rezistentă la sarcini repetitive și la stres? cunoaște și operează excelent în softuri aferente gestionării Resurselor Umane și în Revisal, utilizând foarte bine și programele Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, etc.)? este familiarizată cu munca home-office, dar se poate și deplasa la beneficiar în acord cu cerințele acestuia? este familiarizată cu comunicarea prin e-mail și în spațiu
SERAPIS IFM S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare, de preferat domeniul administrativ, resurse umane;- abilitati de lucru in pachetul Office (preponderent Word, Excel si Outlook);- atentie distributiva si atentie la detalii, atitudine proactiva;- capacitate organizatorica foarte buna;- limba engleza nivel mediu;- permis de conducere categoria B ;- capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu angajatii si colaboratorii.Descrierea jobului Responsabilitati administrative:- Receptionarea facturilor primite de la furnizori precum si inregistrarea si directionarea acestora catre departamentul financiar;- Preluarea, inregistrarea, distribuirea la departamentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, curier, e-mail;- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;- Asigurarea facilitatilor de cazare si transport pentru v
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 4042 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.