Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Office Manager in Sinaia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Office Manager in Sinaia

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Sinaia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Sinaia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: U.S. Food Network S.A.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SINAIA
U.​S.​ FOOD NETWORK S.​A.​
Vezi alte joburi relevante

Front Office Manager,​ Vorbitor De Limba Germana


Candidatul ideal Brasov Professional Group cauta pentru sediul central din Brasov (prezenta fizica la birou, deci nu remote) o persoana cu spirit de initiativa pentru a indeplini rolul de Front Office Manager, caruia sa-i faca placere sa-si dovedeasca competenta intr-un mediu international dinamic.Candidatul ideal trebuie sa detina: Cunostinte limba germana, nivel avansat Cunostinte limba engleza, nivel mediu sau/ si avansat Cunoştinţe de operare PC Abilităţi de comunicare și interrelaționare, dinamism si spirit de echipa Abilităţi de organizare a activităţilor, a timpului şi a documentelor Capacitate de rezolvare independenta a problemelor Orientare către clientDescrierea jobului asigura suport administrativ pentru Departamentul Operational; activitati de organizare si coordonare a biroului administrativ; traduceri din limba romana-germana si germana-romanaBeneficii: Pachet salarial peste media pietei Beneficii financiare pe baza parteneriatelor Tichete de masa Decontare transport Pla
BERATUNG ADMINSERV SRL

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Centrul Medical Mediurg Campina angajează asistent medical generalist. Cv-urile se pot depune si la recepția policlinicii cu sediul în Campina, Bulevardul Carol 1, Nr. 3.
Centrul Medical Mediurg SRL

Asistent medical Clinica Wellborn Ploiesti


Companie verificată
Aplica rapid
Principalele responsabilitati:-Intampina clientii care sosesc in spital si ii indruma catre sala de asteptare, respectiv cabinetul medical unde va avea loc consultatia;-Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale si completeaza facturi fiscale;-Claseaza si arhiveaza rezultatele, fisele sau dosarele medicale si cererile pacientilor;-Elibereaza rezultatele analizelor si verifica achitarea contravalorii acestora;- Preia si distribuie corespondenta. Cerinte:-Minim 6 luni experienta de lucru cu clientii intr-o clinica medicala sau spital privat;-Experienta anterioara intr-o pozitie similara poate constitui avantaj;-Orientare catre client;-Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;-Atentie la detalii;-Limba engleza nivel mediu;-Cunostinte medii de utilizare a calculatorului ,internet, aplicatiile Word, Excel;-Studii liceale finalizate; Locatie job: Clinica Wellborn Ploiesti In situatia in care considerati ca indepliniti criteriile de mai sus si va doriti sa lucrati intr-un mediu comp
Promed System SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Customer Support - Job Back Office


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare finalizate, preferabil domeniul tehnic sau financiar/economic Abilitati de calcul matematic si orientare spre cifre - obligatoriu Cunostinte operare SAP constituie un avantaj Cunostinte operare PC (Windows, Excel, Word) Experienta de minim 6 luni in cadrul unui departament similar – relatii clienti/vanzari sau absolvent de facultate cu bune abilitati analitice si orientare spre cifre Foarte bune abilități de comunicare și negociere Dinamism, echilibru şi o foarte bună capacitate de organizare si planificre Constiincios, punctual, determinat, motivat, atitudine pozitiva, entuziast Capacitate de a lucra sub presiune si a indeplini sarcinile la termen. Descrierea jobului Responsabilitati: Informeaza clientii asupra gamei de produse, preturilor de lista, conditiilor generale de vanzare; Administreaza si actualizeaza baza de date clienti Inregistreaza comenzile de marfa primite de la clienti si monitorizeaza comenzile pana la livrare Transmite cli
TALENT STREAM SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Studii medii;Persoană atentă, organizată, responsabilă, disciplinată și punctuală;Experiența în activitatea de gestiune constituie un avantaj;Abilități de adaptare, comunicare și lucru în echipă;Abilități de operare PC;Prezinta un avataj daca cunoaste produsele de vinificatie;Cursul de motostivuitorist prezinta un avantajPermis de conducere categoria B;Domiciliul în Valea Calugareasa sau în zonele limitrofe.Descrierea jobului Participă la operațiuni de încarcare/descărcare a mărfii din depozit;Se ocupă de aranjarea mărfurilor pe rafturi;Realizează inventarele lunare/periodice;Asigură ordinea și curățenia la locul de muncă;Recepționează cantitativ și calitativ produsele de la furnizori, precum și mărfurilor eliberate din depozit;Organizează spațiul de depozitare pentru optimizarea stocării mărfurilor.Beneficii oferite de noi:O politică salarială competitivă și motivantă;Un mediu de lucru dinamic, provocator și o echipă de colegi care te vor susține!Dacă ești interesat/ă
DA BACCO SRL

Media netă estimată pe baza celor 485 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar Magazie Piese Auto - Autoklass Ploiesti


Candidatul ideal AUTOKLASS PLOIESTI, isi mareste echipa !Ce ne dorim de la tine:• Minim studii medii tehnice;​• Experienta pe un post de magazioner de minim 1 an;• Cunostinte tehnice auto ;• Bune abilitati de organizare si atentie la detalii;• Cunostinte solide de operare PC;• Permis de conducere min. categoria B ;• Abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Rolul job-ului: Gestionare de piese, accesorii si materiale folosite in reparatia si intretinerea autoturismelor. Vei asigura gestiunea fizica a stocului de marfa, te vei ocupa de receptia cantitativa (prin numarare) si calitativa (la nivel vizual) a tuturor produselor primite. De asemenea, vei asigura inregistrarea, pelucrarea si miscarea stocurilor si vei fi responsabil cu depozitarea corecta, in conformitate cu indicatiile producatorilor, pe categorii si tipuri de produse in spatiul de depozitare.Beneficii: Salariu atractiv ; Tichete de masa; Bonusuri in functie de rezultate ;Oportunitatea de a te dezvolta intr-u
AUTOKLASS CENTER SRL

Sales Asistant /​ Consilier Vestimentar - Made By Society


Candidatul ideal Consultant vanzari / consilier vestimentar - Made By SocietyCandidatul idealIntra in familia Made By Society si pe langa toate responsabilitatile pe care le cere acest job si pe care le enumeram putin mai jos, vei avea ocazia sa-ti demonstrezi abilitatile intr-un mediu dе lucru cool, alaturi dе o echipa tanara si ambitioasa si vei face parte dintr-un brand care se contureaza intr-un ritm foarte rapid si care este in plina dezvoltare.Alaturi dе noi vei invata sa te bucuri dе realizarile mici, care duc spre rezultate marete.Calitatile dе baza pe care le cerem dе la viitorul membru al echipei Made By Society sunt :• orientare totală către cerinţele clienţilor• experienţă pe o poziţie similară în domeniul vânzărilor (2-3 ani în retail)• rezistenţa la sarcini repetitive şi stres• flexibilitate în gândire şi forţă dе decizie• simţ acut al responsabilităţii şi implicării; atenţie distributivă• capacitate dе organizare şi coordonare la locul dе muncă şi abilitate eficientă dе
VICOL GENERATION BUSINESS-ROMANIA S.​R.​L.​

Coordonator Vanzari Divizia Horticultura - Moldova


Candidatul ideal Ambiția noastră? Inovația. Misiunea noastră? Depășirea viitoarelor provocari nutriționale.Timac Agro Romania mentine angajamentul de a inova constant si de a furniza cele mai performante solutii! Dezvolta linia de business care cuprinde produsele fabricate de Grupul Roullier adresate pietei culturilor horticole (legume, pomi, vita de vie)!Puterea noastra? Sunt persoanele care împărtășesc valorile noastre: inovație, performanță, spirit antreprenorial și îndrăzneală.Esti tu cel pe care il cautam? Atunci te asteptam in cadrul echipei albastre pentru a consolida impreuna expertiza tehnica prin deschiderea unui nou drum in agribusiness-ul romanesc!Candidatul ideal :- absolvent de studii horticole/ agronomice- 4-8 ani de experienta in domeniul culturilor horticole- bun cunoscator al ariilor culturilor horticole atat tehnic cat si comercial- recunoscut ca un consultant in aria sa geografica- bune abilitati de relationare si colaborare cu fermierii din zona- pasionat de inovat
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Lucrator Gestionar Depozit Piese Auto


Candidatul ideal Materom angajeaza LUCRATOR GESTIONAR DEPOZIT.Postul este valabil pentru : Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Ploiesti, Popesti-Leordeni (S4)Adresa depozitelor: str. Frunzisului, nr. 88, Cluj-Napoca, jud. Cluj str. Industriala, nr. 6, Logistik Park, Constanta, jud. Constanta str. Silozului nr.30, Cârcea, jud Dolj str. Marin Mehedinteanu, nr. 1G, Ploiesti, jud Prahova str. Pavel Ceamur 2b, (Popesti-Leordeni), Sector 4, Bucuresti📣Vrem sa te cunoastem daca: ai cunostinte de operare PC; esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa; ai etica profesionala si morala.Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca lucrator gestionar depozit: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi si confirmi produsele pe rafturi; participi la efec
MATEROM SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare, de preferat domeniul administrativ, resurse umane;- abilitati de lucru in pachetul Office (preponderent Word, Excel si Outlook);- atentie distributiva si atentie la detalii, atitudine proactiva;- capacitate organizatorica foarte buna;- limba engleza nivel mediu;- permis de conducere categoria B ;- capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu angajatii si colaboratorii.Descrierea jobului Responsabilitati administrative:- Receptionarea facturilor primite de la furnizori precum si inregistrarea si directionarea acestora catre departamentul financiar;- Preluarea, inregistrarea, distribuirea la departamentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, curier, e-mail;- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;- Asigurarea facilitatilor de cazare si transport pentru v
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 4042 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Coordonator Activitate Productie Asfalt


Candidatul ideal disponibilitate program prelungit cunostinte primare operare PC creativitate disciplina spirit de lucru in echipa inclinatie catre reparatii mecanice capacitate de conducere si coordonare echipa de mecanici, operatori si conducatori auto cu sau fara experienta (inclusiv stagiar) dar cu capacitate de invatareDescrierea jobului Societate comerciala cu profil constructii cu sediul in com. Bucov angajeaza inginer, subinginer, tehnician mecanic, electromecanic, utilaje de constructii sau similar, cu sau fara experienta, posesor permis categ. B.
TERRA STRADE TOTAL CONSTRUCT SRL

Asistent Vanzari /​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal Asistent Vanzari / Consilier VanzariSe cauta consilier vanzari cu:* Atitudine pozitiva si personalitate placuta* Abilitati de comunicare si relationare* Spirit de echipa* Seriozitate, corectitudine, punctualitate* Creativitate, simt estetic, dinamismDescrierea jobului Asistent Vanzari / Consilier Vanzari* Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul* Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor* Utilizarea casei de marcat, incasarea vanzarilor (cash/carte credit)* Indeplinirea obiectivelor stabilite de seful direct* Completarea produselor la raftSe ofera:* Oportunitati reale de dezvoltare a carierei* Salariu fix + tichete de masa + bonus din vanzari* Garantia ca se lucreaza intr-un mediu prietenos si dinamic
INTERTOY ZONE SRL

Manipulant Marfa (ajutor Gestionar Depozit Frigorific)


Candidatul ideal Betty Ice caută un nou coleg / o nouă colegă pentru filiala din Prahova, punct de lucru Ploiești.Cerințe:- Abilitati de comunicare, negociere, spirit de echipa;- Simt de raspundere dezvoltat, gandire pozitiva;- Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților;- De preferat sa aiba domiciliu in Ploiești sau imprejurimi;- Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă, orientata spre rezultate si client.Descrierea jobului Responsabilități: Acordare ajutor pentru gestionarul depozitului; Pregatirea mărfii; Descarcarea autovehiculelor de livrare; Întocmirea comenzilor; Alte activități.
BETTY ICE DISTRIBUTIE S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal empatiedeterminarecooperareadaptabilitateabilitati de comunicare si relationareatentieDescrierea jobului - Participa, alaturi de medic, la consultatie (initiala,de control,la cerere sau a bolnavilor inclusi in programe de sanatate) ;- Se ocupa de programarea pacientilor pentru consultatie si intocmeste liste de prioritate pentru serviciile medicale programabile,daca este cazul ;- Efectueaza evaluarea primara a starii bolnavului (aspect general, culoare, edeme, postura, stare de agitatie) si face masuratori ale constantelor biologice (temperatura, TA, puls, respiratie);- Pregateste pacientul pentru examinare si asista medicul in realizarea investigatiilor;- Efectueaza tratamente (per os, injectabil, percutanat, etc.), la recomandarea medicului
CABINET MEDICAL DR.​ REBEGEA CRISTINA ELENA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2690 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.