Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator Calculator in Afumati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator Calculator in Afumati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Calculator in Afumati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Calculator in Afumati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Calculator /​ Operator Facturare Si Aviz


Candidatul ideal Operator Calculator / Operator Facturare si avizNe cautam colegi / e pentru Departament Facturare si aviz, persoane energice, atente si responsabile!Profil candidati ideal:- Cunostinte PC - MS Office (Word, Excel, Outlook) - nivel mediu;- Capacitate de organizare si planificare;- Persoana cooperanta si cu spirit de echipa;- Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Operator calculator:-Comenzi magazine- Emitere facturi si avize de insotire a marfii pentru magazinele proprii.-Verificare stocuriOferta noastra este:- salariu net 2500 - 2800 lei (negociabil - in functie de experienta) + bonuri de masa 600 lei + comision;- program: L-V: 08:00-17:00;- transport gratuit asigurat - sediul companiei se afla in Afumati;- discount 30% la toate produsele magazinului;- posibilitate de promovare in cadrul companiei.Pentru mai multe detalii: 0771 759 964; [email protected], www.germag.ro
GERMAG TREND SRL

Operator Depozit Magazin Online In Voluntari


Candidatul ideal Cautam o persoana indemanatica si cu disponibilitate la efort fizic si lucru in depozit.Aptitudini necesare: Indemanare si agilitate. Rezistenta la efort fizic.Ideal ar fi sa ai experienta in domeniu, insa atata timp cat esti dornic sa inveti, lipsa experientei nu va fi un impediment, suntem siguri ca impreuna putem face lucrurile sa functioneze.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitatile tale? Pregatirea comenzilor (picking si coletare) si predarea lor catre curier la sfarsitul zilei Aprovizionare raft Receptie marfa Diverse activitati in depozit (manipulare marfa)Ce oferim?Un mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara si dornica sa te ajute sa te acomodezi si ulterior sa evoluezi.Salariu de baza stabilit impreuna, in functie de experienta ta, bonusuri anuale, precum si bonusuri in functie de performanta si dorinta ta de a iti mari veniturile.Salariul va creste progresiv, si se va stabili in functie de experienta si abilitati.Programul este de Luni pana V
TERRA MOTORS SRL

Operator Introducere Date


Candidatul ideal Are cunoștințe de operare pe calculator într-un program ERP, platforme online.Asimilează cu ușurință proceduri noi de muncă.Lucrează în echipă.Are cunoștințe de operare pe calculator.Dă dovadă de punctualitate, corectitudine și seriozitate.Are spirit de observaţie dezvoltat și atenţie la detalii.Descrierea jobului - raportare pe platforma E-transport pentru livrarile de marfa pe teritoriul Romaniei;- proceseaza documentatia sub forma de rapoarte si documente;- întocmește corect sarcinile atribuite;- menține legătura cu celelalte departament ale companiei;
OCEAN FISH SRL

Media netă estimată pe baza celor 932 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Operator Introducere Date E-transport


Candidatul ideal Are cunoștințe de operare pe calculator într-un program ERP, platforme online.Asimilează cu ușurință proceduri noi de muncă.Lucrează în echipă.Are cunoștințe de operare pe calculator.Dă dovadă de punctualitate, corectitudine și seriozitate.Are spirit de observaţie dezvoltat și atenţie la detalii.Descrierea jobului - raportare pe platforma E-transport pentru livrarile de marfa pe teritoriul Romaniei;- proceseaza documentatia sub forma de rapoarte si documente;- întocmește corect sarcinile atribuite;- menține legătura cu celelalte departament ale companiei;
OCEAN FISH SRL

Operator Introducere Date (remote)


Candidatul ideal Are cunoștințe de operare pe calculator într-un program ERP, platforme online.Asimilează cu ușurință proceduri noi de muncă.Lucrează în echipă.Are cunoștințe de operare pe calculator.Dă dovadă de punctualitate, corectitudine și seriozitate.Are spirit de observaţie dezvoltat și atenţie la detalii.Descrierea jobului - raportare pe platforma E-transport pentru livrarile de marfa pe teritoriul Romaniei;- proceseaza documentatia sub forma de rapoarte si documente;- întocmește corect sarcinile atribuite;- menține legătura cu celelalte departament ale companiei;
OCEAN FISH SRL

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL

Operator Calculator- Facturare


Angajam fata pe postul de operator calculator- facturare Punctul de lucru se afla in Orasul Afumati Ilfov, zona Doraly Condiții: - bun cunoscator al programului SMART BILL - cunostinte de lucru in Microsoft Office - capacitate de lucru in echipa; - capacitate de comunicare şi relaţionare cu clientii si colegii; - studii medii sau superioare Responsabilitati: -facturare: emiterea facturi in baza comenzilor receptionate ( in programul Smart bill ) -contabilitate primara; -diverse rapoarte si evidente solicitate de catre conducerea companiei; -arhivarea documentelor salariu 3200 lei Full time
Gold Glass

Operator Pc - Facturare


S.C. GEOLAILA COMIMPEX SRL. depozit produse cosmetice si detergenti angajeaza operator PC penrtu facturare. Va rugam transmiteti CV-urile la adresa :
S.​C.​ GEOLAILA COMIMPEX SRL
Vezi alte joburi relevante

Office Manager /​ Asistent Manager (sky Pipera-voluntari)


Candidatul ideal Daca esti: ambitioasa, dornica sa te faci remarcata, serioasa si muncitoare, cu care sa facem echipa buna comunicativa, organizata si creativa,Si detii: tehnici de editare fotografii (photoshop/corel), cunostinte program Saga / contabilitate primara, cunostinte DocProcess, cunostinte MS Office si aplicatii on-line.Asteptam un CV de la tine.Adresa: Voluntari, Bd. Pipera 17, cladirea Sky Pipera.Descrierea jobului Beneficii: Salariu Fix + bonusuri in functie de performante TelefonCe vei avea tu de facut: prelucrarea si gestionarea comenzilor din mediul on-line / marketplace-uri, cat si din vanzarile directe; facturarea si organizarea livrarilor, atat interne, cat si pentru export; verificarea stocurilor si actualizarea lor permanenta; editarea si listarea produselor noi si existente pe marketplace-uri; editarea (photoshop/corel) fotografiilor produselor in vederea listarii lor; pregatirea lunara a documentelor pentru contabilitate; sarcini in procesul de administrare a co
TECHNOWORKER GROUP S.​R.​L.​

Assistant Manager Pentru Directorul Comercial


Descrierea jobului 1. Asistență administrativă și organizatorică: Planificarea și organizarea agendei Directorului Comercial, inclusiv programarea întâlnirilor, conferințelor și deplasărilor. Redactarea și gestionarea corespondenței comerciale. Pregătirea și prezentarea rapoartelor periodice referitoare la activitatea comercială. Menținerea unei bune organizări a documentelor și dosarelor departamentului comercial.2. Suport în gestionarea relațiilor comerciale: Comunicarea cu clienții și furnizorii pentru coordonarea întâlnirilor și urmărirea relațiilor comerciale. Asistarea în negocierea contractelor și în urmărirea îndeplinirii acestora. Contribuția la dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări și marketing.3. Analiză și raportare: Colectarea și analizarea datelor de vânzări pentru a sprijini deciziile strategice. Monitorizarea performanței vânzărilor și identificarea oportunităților de îmbunătățire. Asistarea în elaborarea bugetelor departamentului și monitorizarea cheltui
MARATHON DISTRIBUTION GROUP SRL

Senior Buyer (category Management) - Departament Achizitii


Candidatul ideal • Studii superioare• Experienta in achizitii de minimum 3 ani; poate constitui un avantaj expertiza in domeniul produselor alimentare• Abilităţi de comunicare (verbale şi scrise) si de negociere• Perseverenţă în atingerea obiectivelor propuse, orientare catre rezultat• Capacitate de sinteza si anticipare• Atitutine pozitiva, adaptabilitate• Limba engleză fluent• Cunoştinţe operare PC, in principal Microsoft Excel• Experienta in utilizarea unui sistem informatic tip ERPDescrierea jobului • Coordoneaza activitatile de achizitii pentru categoriile de produse si partenerii furnizori alocati• Identifica, negociaza, evalueaza si selecteaza potentialii furnizori de marfa• Gestioneaza şi răspunde cererilor de achiziţie realizate de departamentul Vânzări• Administrează derularea contractelor de achizitie• Urmăreşte din punct de vedere logistic achizitiile de marfă până in momentul receptiei finale• Pregateste periodic analize de categorie bazate pe rapoarte specifice• Colaborea
MARATHON DISTRIBUTION GROUP SRL

Junior Buyer/​ Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Studii superioare Nu necesita experienta in achizitii Abilităţi de comunicare (verbale şi scrise) Atitudine pozitiva, adaptabilitate Limba engleză nivel mediu Cunoştinţe operare PC, in principal Microsoft ExcelDescrierea jobului Intretine corespondenta comerciala cu partenerii alocati; Analizeaza necesarul, initiaza cereri de cotatii, identifica cea mai buna oferta si initiaza procedurile de achizitie pentru categoriile de produse alocate, cu indrumarea Senior Buyerului; Lanseaza comenzi catre partenerii furnizori de marfa alocati si le introduce in sistemul ERP; Intretine ierahia de parteneri furnizori de marfa si produse in cadrul organizatiei. Alte activitati administrative.
MARATHON DISTRIBUTION GROUP SRL

Asistent Manager (cu Competente De Contabil Primar)


Candidatul ideal - studii superioare, de preferat economice, juridice, resurse umane;- cunoasterea pachetul Microsoft Office, in special EXCEL, nivel avansat;- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat - CONDITIE de angajare;- eperienta in contabilitate primara;- experienta in achizitii reprezinta un avantaj;- disponibilitate pentru deplasari interne si externe, peste 30% din timp;- persoană atentă, organizată, implicată și serioasa. Descrierea jobului - Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc);- este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor;- Pastreaza legatura cu Vama;- Intocmeste contracte cu fabrici internationale;- Verifica respectarea termenelor de livrare contractuale;- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu pr
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager /​ Secretara - Zona Moara Vlasiei (ilfov)


Candidatul ideal Locația job-ului: Str. Statorniciei Nr 12A, Moara Vlăsiei, IlfovPentru noi, candidatul ideal: Este o persoană organizată și atentă la detalii; Este o persoană flexibilă și rezistentă la stres; Are o puternică orientare către client; Are o bună capacitate de coordonare și de a realiza multiple sarcini; Are cunoștințe de contabilitate primară; Are cunoștință de limba engleză; Cunoaște programele Office (Word, Excel, PowerPoint).Constituie avantaj: cunoașterea programului SmartBill; cunoașterea platformelor online WordPress și Merchant Pro; deținerea permisului auto categoria B.Nu aplica dacă: nu ești o persoană ordonată și atentă la detalii; nu îți place să comunici frecvent cu alte persoane.Descrierea jobului Principalele responsabilități ale job-ului vizează: Comunicare permanentă cu clienții noștri și asigurarea de asistență individuală în vânzarea produselor; Menținerea legăturilor cu diverși furnizori, colaboratori; Efectuarea recepției de marfă, etichetarea acestei
ALL INDUSTRIAL FV S.​R.​L.​

Product Manager - Spare Parts


Candidatul ideal What we're looking for from you: Mandatory prior experience working in spare parts is essential. Technical expertise in spare parts for agricultural machinery, equipment, or related areas like automotive, trucks, or construction. Highly organized with a proactive, customer-focused attitude. Strong communication skills, both verbal and written. Proficient in computer skills, including parts identification programs, ERP systems, MS Office, and Microsoft Outlook. Descrierea jobului Some insights into your responsibilities: Identifying procurement needs, assessing current and potential markets, and establishing supply sources. Procuring spare parts and aftermarket products for agricultural machinery. Negotiating with suppliers on pricing, quality, payment terms, and delivery conditions. Compiling analyses and reports on prices and product specifications. Overseeing contracts and managing orders. Developing procurement policies.What's in it for you: A competitive co
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Warehouse Manager


Candidatul ideal Expertise Overview Have minimum 5 years’ experience, in Warehouse Management in FMCG, Food Retail or other fast paced environment, with managing large multi-cultural teams; You have a high ambition and are very hands-on; Entrepreneurially minded, attention to detail and takes an innovative approach to problem solving; Excellent analytical skills and able to present complex issues in an understandable manner to the staff at the floor; Good with data as Business Intelligence is a crucial part of our success; High attention to detail and proven ability to manage multiple competing priorities, simultaneously; Driven to achieve highest quality in daily work and constantly improve customer satisfaction; Team player with good communication skills; Fluency in English is a must, as well as a valid driving license (B category); You enjoy working in an innovative and ever-changing environment. KPI’s typical for the position High customer satisfaction index; High productivity rate
COVRIG CROCANT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 24 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal absolvent minim liceu, studiile superioare constituie avantaj cunostinte de limba engleza – nivel avansat din zona Afumati, Voluntari – constituie avantaj experienta intr-un post similar de minim 1 an excelente abilitati de comunicare, relationare si prezentare discretie, diplomatie, loialitate, seriozitateexperienta operare PC, Microsoft OfficeDescrierea jobului • Asigura un flux informational eficient intre Directorul General si departamentele din cadrul companiei• Urmareste indeplinirea sarcinilor si termenelor date de catre Directorul General catre reprezentantii celorlalte departamente• Pregateste materialele pentru diverse intalniri• Pastreaza legatura cu toti colaboratorii companiei• Redacteaza corect gramatical documente, rapoarte, referate, informari, comunicari generale• Organizeaza, centralizeaza, indosariaza si arhiveaza documentele• Asigurarea activitatii de secretariat si protocol a societatii (rezervari hotel, bilete de avion)• Punctualitate, perseverent
OCEAN FISH SRL

Media netă estimată pe baza celor 4109 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Medic/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.