Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator Call Center in Voluntari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator Call Center in Voluntari

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Clienti - Call Center


Candidatul ideal - Abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, web, chat și e-mail);- Atitudine pozitivă, proactivă - orientare către client;- Abilități foarte bune de organizare și prioritizare a sarcinilor zilnice;- Cunoștințe de utilizare PC (pachetul Microsoft Office în special Excel, e-mail, interfețe online) - nivel mediu;- Absolvent(ă) a unei forme de învățământ medii;- Limba engleză- nivel conversaționalDescrierea jobului -Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor apelurilor telefonice venite prin intermediul numarului de call-center;-Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor mesajelor si solicitarilor venite prin intermediul site-ului Autoklass;-Efectuarea programarilor sau reprogramarilor clientilor pentru reparatia autovehiculelor in service, la test- drive, etc;-Preia feed-back-ul clientilor pentru departamentele Vanzari si Servicii Post Vanzare;-Ofera suport departamentului Marketing in derularea proiectelor specifice;-Contribu
AUTOKLASS CENTER SRL

Customer Support


Candidatul ideal Our expectations: Min. 1 year of experience working in a Help Desk/Call Centre Experience in the area of process development and quality Interest in IT and technology Knowledge of ticketing systems, for example Dynamics, JIRA Willingness to visit stores Goal-oriented and Excellent time management skills Openness, communicativeness and the ability to build business relationships English proficiency at a minimum level of B2Offer:With us you will also find a pleasant, relaxing, but professional environment.The Position of Partner Support specialist offers the opportunity to develop their business knowledge, communication skills, teamwork, diagnosis, and problem solving. We put a lot of emphasis on people and their development. We have a culture of performance-oriented, and we inspire creativity, initiative, and teamwork. Attractive salary package Trainings and development programs (in the country and abroad) Pleasant and open working atmosphere International work environm
EXORIGO - UPOS SRL

Media netă estimată pe baza celor 2270 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Call Center


Candidatul ideal Cum ar fi ca următorul tău job să fie într-unul dintre domeniile de nișă ale comerțului online din România?Acest lucru este acum posibil pentru o persoană empatică, răbdătoare și pricepută în interacțiunile umane. Căutăm un agent call center cu dorință de învățare a unui domeniu nou, care e foarte bun comunicator, atent la detalii și care știe să se adapteze situațiilor neprevăzute.Te regăsești până aici? Perfect.Hai să ne cunoaștem dacă:* Comunici clar și eficient: le transmiți celor din jur mesaje specifice și concrete* Ești o persoană empatică: îți place să asculți și identifici rapid nevoile clienților* În momente de conflict poți să îți păstrezi claritatea în gândire și gesturi* Poți să te adaptezi ușor fiecărei situații și persoane cu care discuți* Poți să lucrezi eficient în echipăDescrierea jobului Ne potrivim până aici? Minunat. Iată ce responsabilități vei avea în cadrul anticariatului nostru online:* Comunici telefonic cu clientii (inbound și outbound), dar
PRINTRE CARTI SRL

Media netă estimată pe baza celor 435 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Responsabil Relații Clienti (junior și Senior)


Candidatul ideal Comunica profesionist in scris si telefonic. Este atent la detalii si este focusat pe intelegerea nevoilor clientilor. Are bune abilitati de planificare si organizare. Este o persoana motivata, capabila sa lucreze independent si in echipa. Are abilitatea de a rezolva sarcini multiple si are capacitatea de a prioritiza sarcinile.Descrierea jobului Mentinerea permanenta a legaturii cu reprezentantii ansamblurilor rezidentiale. Organizarea, coordonarea si controlul activitatii personalului si al furnizorilor in spatiile administrate. Asigurarea fluxului de comunicare intre departamente pentru solutionarea problemele aflate in zona de responsabilitate. Managementul contractelor si negocierea lor cu furnizorii de utilitati si servicii. Asigurarea unei administrari eficiente a intregii infrastructuri alocate. Acordarea de suport in managementul operational. Pastrarea legaturii cu departamentului tehnic pentru rezolvarea punctuale aparute. Verificarea facturilor de la furnizo
SQUARE MANAGEMENT SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: TELERENTA SRLEducatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: VOLUNTARI
TELERENTA SRL

Customer Service Advisor with Serbian/​Croatian - Full-Time


Customer Service Advisor with Serbian/CroatianMichelin is hiring!- - - - - - - - - - - -What we're looking for:Advanced or native Croatian/ Serbian speaker;Fluency in English;Strong communication skills;A team-worker attitude and customer-oriented approach;Negotiations skills & problem solving attitude.The Customer Service Advisor will:• Captures, records and commits customer orders according to customer needs, agreement and defined service level;• Proposes product alternatives in case of phase-out or shortage;• If relevant, optimizes, plans and coordinates the delivery with customers and partners.• Handles customer orders portfolio and monitors execution;• Liaise with the relevant partners to ensure on-time deliveries and service commitment;• Proactively alerts customer in case of any event, delay or failure regarding the service commitment and engages in the search for a solution to the customer;• Informs and follows up with customers.• Captures customer’s requests & claims;•
MICHELIN

Customer Service Advisor with Slovenian - Full-Time


Customer Service Advisor with SlovenianMichelin is hiring!- - - - - - - - - - - -What we're looking for:Advanced or native Slovenian speaker;Fluency in English;Strong communication skills;A team-worker attitude and customer-oriented approach;Negotiations skills & problem solving attitude.The Customer Service Advisor will:• Captures, records and commits customer orders according to customer needs, agreement and defined service level;• Proposes product alternatives in case of phase-out or shortage;• If relevant, optimizes, plans and coordinates the delivery with customers and partners.• Handles customer orders portfolio and monitors execution;• Liaise with the relevant partners to ensure on-time deliveries and service commitment;• Proactively alerts customer in case of any event, delay or failure regarding the service commitment and engages in the search for a solution to the customer;• Informs and follows up with customers.• Captures customer’s requests & claims;• Analyses and p
MICHELIN
Vezi alte joburi relevante

Operator Call Center


Candidatul ideal Dr.Max, linia de retail a Dr.Max România este în căutarea unui Operator Call Center pentru sediul din Buiacului, Mogosoaia.Ce așteptăm de la tine?- Studii medii;- Microsoft Office (Excel, Word) – nivel mediu;- Bune abilitati de comunicare;- Orientarea catre client;- Initiativa si implicare;- Planificare, organizare si control;- Atentie la detalii, spirit dе observatie si corectitudine;- Experienta anterioara in relatii cu clientii - avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati principale:• Preia solicitările clienților intrate de toate canalele comunicate de companie pentru relatia cu clientii referitoare la comenzile plasate online, cat si la aspecte care vizeaza activitatea farmaciilor fizice;• Inregistreaza solicitarile si reclamatiile conform fluxurilor aplicabile;• Raspunde pe loc sau in termenul garantat (pentru solicitari complexe) pe canalul pe care au fost primite si urmareste rezolvarea acestora cf termenelor garantate clientilor;• Ofera clientilor suport si i
DR.​MAX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 346 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Salut! Te invitam sa te alaturi echipei AlecoAirCe ne dorim de la tine?- Foarte bune abilitati de comunicare verbale si scrise- Stapanirea limbii romane la nivel impecabil- Abilitatea de a invata lucruri noi intr-un timp relativ scurt. Inclinarea catre tehnologie este un plus.- Abilitatea de a asculta si intelege contextul unei situatii- Abilitatea de a oferi solutii intr-o maniera simpla, eleganta, profesionala- Adaptabilitate si entuziasm pentru rezolvarea task-urilor zilnice, dar si creativitate pentru a gasi solutii rapide in situatii noi.Descrierea jobului - Preluarea comenzilor telefonice si a sesizarilor din partea clientilor- Consilierea clientilor cu profesionalism si promovarea produselor din magazinul online- Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online, operarea facturii, generarea si transmitere AWBului;- Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati.- Colectarea feedback-ului clienților pentru a ne ajuta s
ALT ALECO GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 435 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office, Baze de date, Aplicaţii online şi Internet; Foarte bune abilitati de comunicare scrisa si verbala; Abilitati de comunicare si negociere; Orientare catre client; Punctualitate, politețe și respect; Studii medii, studiile superioare reprezinta un avantaj; Experienta in interactiunea cu clientii prezinta avantaj.Descrierea jobului Contactarea clientilor actuali si potentiali in vederea promovarii si vanzarii serviciilor companiei conform campaniilor planificate; Punerea in practica a strategiilor si proceselor de colectare a datoriilor de la clienti; Primirea, analizarea si solutionarea solicitarilor clientilor primite telefonic; Oferirea de suport si consiliere precum si furnizarea informatiilor corecte si complete clientilor, in functie de solicitarile acestora; Abordare proactiva, directa a potentialilor clienti; Cresterea vanzarilor pentru serviciile promovate; Sustinerea campaniilor de vanzare/informare conform politicilor
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 435 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte Absolvent studii medii / superioare;•Experienta anterioara in call center - constituie avantaj;•Cunoștințe MS Office;•Bune abilitati de comunicare, orientare catre client;•Bune abilități de lucru în echipă;•Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor; Responsabilitati Principalele responsabilități:•Preluarea apelurilor telefonice și a solicitărilor primite prin e-mail;•Oferirea serviciilor de informare și consultanță către clienți;•Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării solicitărilor (comenzi, sesizări);•Notarea informatiilor obtinute
Help Net Farma

Media netă estimată pe baza celor 546 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center - Salariu 3400 Ron - 5000 Ron Net Zona Pod Baneasa


Candidatul ideal Operator Call Center - Salariu 3400 RON - 5000 RON NET Zona Pod Baneasa Studii medii / superioare; Excelente abilitati de comunicare si de vanzare, orientare catre obtinerea de rezultate Experienta in call center si in vanzari prin telefon. Perseverent, punctual, dornic de succes Bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Experienta in domeniu instalatiilor termice si sanitare (executie, ofertare) constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati : Sa se situeze cu o rata de conversie de 12 % dintr-un numar de minim 120 apeluri; Prezinta cu încredere beneficiile produselor noastre. Identificare a nevoilor clienților și ofertarea de soluții personalizate Sa transeze si sa finalizeze apelurile de primire, iar activitatile sau situatiile preluate prin apelurile de primire care nu tin de competentele sale, sa fie identificate si transferate ca si apel la persoana desemnata pentru acele probleme din cadrul companiei sau pe mail catre acesta cu Cc Dis
SC FLI INSTAL SERVICE SRL

Cautam operatori call center!


Responsabilitati: preluarea apelurilor telefonice ; inregistrarea comenzilor & informatiilor in baza de date utilizand programe specifice; identificarea problemelor cu care se confrunta clientii si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare; propunerea de vanzari supliemtare; initializarea de apeluri telefonice catre clienti cu scopul de fidelizare a acestora; inregistrarea in baza de date a tuturor interactiunilor cu clientul. Asteptam CV la adresa [email protected]
EPSN WORKFORCE

Operator call center preluare comenzi telefonice


Echipa eGospodarul.ro din Voluntari se mareste. Salut, te invitam sa te alaturi echipei eGospodarul.roCaracteristici Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: daDetalii suplimentareFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Ambasad’Or Events angajeaza Operator Call-Center


Ambasad’Or Events, locatie de evenimente, angajeaza Operator Call-Center Remote;Caracteristici Domeniu activitate: HORECA, turism Locatie job: telemunca / remoteFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Ambasad’Or Events angajeaza Operator Call-Center


Ambasad’Or Events, locatie de evenimente, angajeaza Operator Call-CenterCaracteristici Domeniu activitate: HORECA, turism Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: daFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Dispecer Centru De Alarma - Ajofm | Anofm


Ocupatia: DISPECER CENTRU DE ALARMA - AJOFM | ANOFMAngajator: SECURITY VOL S.A.Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: VOLUNTARI
SECURITY VOL S.​A.​

Dispecer Centru De Alarma - Ajofm | Anofm


Ocupatia: DISPECER CENTRU DE ALARMA - AJOFM | ANOFMAngajator: UNIFORCE SECURITY SRLEducatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: VOLUNTARI
UNIFORCE SECURITY SRL

Customer Service Representative - French


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, French and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.