Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator Date in Satu Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator Date in Satu Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Date in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Date in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Programator cu abilități de SEO și marketing social


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2300 până la 3200 LEI pe săptămână
Companie internațională caută programator/developer web, cu bune cunoștințe de SEO, Social Media Marketing inclusiv campanii Google, campanii Facebook și Instagram și programare PhP. Cel mai binevenit, de asemenea, mysql, PHP, Htlm și așa mai departe, cunoașterea foarte bună a limbii engleze este obligatorie, iar engleza și italiană este un plus. Software-ul de proiectare este, de asemenea, un plus. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Development Quality Engineer


Candidatul ideal BS Engineer/BEng with significant experience in automotive project quality and customer relations.2 years in a similar position in the automotive industryProject Management and Quality knowledge related to mass production.Sector knowledge / activity sector: General knowledge in the field of mechanics and thermoplastics for automotive applications. Knowledge of ISO 9001, IATF 16949, APQP and its core tools as DFMEA, PFMEA, Control plan, Quality work instructions, R&R, Capabilities / SPC, and 8D / Problem solving toolsInternational experience: work in an international environmentEnglish (intermediate level minimum) & German desirableSoftware tools: Google suiteDescrierea jobului Drive, coordinate and implement all the quality activities during the RFQ and project (including all the containment and problem solving for customer claims in project phase)Identify, evaluate and prevent all the product and process risks that can occur during the product lifetime.Assist Project
DELFINGEN RO-SATU MARE S.​A.​

Specialist Salarizare


Candidatul ideal studii superioare absolvite în domeniul Economic sau domenii conexe; experiență în salarizare, finanțe și administrare de personal – reprezintă avantaj; cunoștințe solide privind legistlația muncii; cunoștințe avansate de limba engleză; cunoștiințe de operare PC: MS Office (Excel, Word, Outlook); cunoașterea programului Winmentor – reprezintă avantaj; abordare energică, orientat spre rezultate și proactiv.Descrierea jobului introducerea și revizuirea corectă a datelor în programul de salarizare; întocmirea și revizuirea corectă a statelor de plată și a documentelor aferente; asigurarea acurateții și livrării la timp a fișelor de salarizare; urmărirea și aplicarea prevederilor legale în domeniul relațiilor de muncă și al asigurărilor sociale; elaborarea și transmiterea rapoartelor solicitate de conducere; rezolvarea promptă a solicitărilor venite din partea celorlalți angajați privind relațiile de muncă.Oferim: pachet salarial atractiv; posibilităti reale de dezvoltare
ZAUNER ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 311 de salarii introduse în Salario: 4775 RON/Luna

Manager De Librarie Satu Mare


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal capacitate de invatareDescrierea jobului office, asistentmanager
CIMERIEN SRL

Media netă estimată pe baza celor 4040 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Business Developer - Satu Mare


Candidatul ideal Business Developer - Satu MareDescrierea jobului Business Developer - Satu Mare
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal - Studii superioare in domeniul economic sau tehnic- Abilitati de negociere si comunicare- Capacitatea de a lucra in echipa si de a colabora cu departamentele interne- Cunoastere limba engleza si limba italiana- Abilitati de planificare si organizare- Adaptabilitate si flexibilitate- Perseverenta- Experienta in domeniul achizitiilor prezinta avantajDescrierea jobului Descrierea postului:Specialistul in achizitii este responsabil pentru gestionarea procesului de achizitie si dezvoltarea Supply Chain.Responsabilitati:- Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare- Identificarea furnizorilor potriviti pentru bunurile si serviciile necesare companiei- Negocierea cu furnizorii a conditiilor comerciale- Intocmirea documentelor necesare pentru achizitii (ordine, contracte, facturi etc.)- Respectarea procedurilor interne si a legislatiei in vigoare in procesul de achizitie- Identificarea necesarului de aprovizionare in colaborare cu departamentele intern
SOMIPRESS ROMANIA SRL

Manager Relatii Clienti - Satu Mare (relationship Manager)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Electrician /​ tehnician mentenanta


Scurta descriere a companiei CJR Renewables is a global service provider, offering full EPC/BoP/BoS solutions in the renewable energy sector, operating across all project implementation processes. Cerinte Cerintele noastre sunt:>>Studii medii in domeniul electroenergetic sau calificare profesionala in domeniu;>>Certificare ANRE (grad II B);>>Permis de conducere cat. B;>>Minim 2 ani de experienta. Responsabilitati Principalele tale responsabilitati sunt:>>Monitorizarea și întreținerea echipamentelor electrice și mecanice în cadrul parcului fotovoltaic;>>Asigurarea întreținerii preventive și corective a echipamentelor electro-mecanice;>>Analiza, detectarea și rezolvarea anomaliilor echipamentelor parcului fotovoltaic;>>Verificarea și întreținerea regulată a panourilor solare, inversoarelor și altor componente ale sistemului fotovoltaic;>>Asigurarea respectării normelor de siguranță și a reglementărilor în vigoare în timpul intervenții
CJR Renewables

Sales Manager


Candidatul ideal Abilităţi de leadership - organizare si motivarea echipeiAbilităţi de comunicare si persuasiuneResponsabilităţi de supraveghere/supervizareAbilităţi superioare de operare PCCapacitatea de a lua deciziiCapacitatea de a lucra sub presiuneRaţionament pentru urmărirea metodelor de lucruRaţionament pentru a crea, a formula şi a evalua implementarea politicilor firmeiGândire sistemicăDescrierea jobului Gestionarea activităţiilor de vânzare , a echipei si coordonarea acestora pentru atingerea targetului de vanzare;O buna conlucrare si cooperare cu departamentele conexe in mod special -Achizitii/ Productie/Transport;Promoarea imaginii companiei;Să se asigure că activitatea de vânzări şi marketing se desfăşoară după cele mai înalte standarde de etică conform politicii;Să dezvolte, menţină şi extindă portofoliul de clienţi în concordanţă cu cele mai înalte standarde ale eticii stabilite de firma;Să se asigure cele mai ridicate standarde de deservire şi satisfacere a cerinţelor c
METAMOB SRL

Media netă estimată pe baza celor 449 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Depozit


Candidatul ideal Experiență relevantă în gestionarea unui depozit sau într-un rol similar. Abilități puternice de organizare și planificare. Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a gestiona mai multe sarcini simultan. Abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă. Cunoștințe solide în utilizarea sistemelor informatice specifice gestiunii de depozit.Competențe Lider natural, capabil să motiveze și să ghideze echipa. Atenție la detalii și orientare către calitate. Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări.Descrierea jobului Managerul de depozit este responsabil pentru planificarea, coordonarea și supervizarea tuturor activităților zilnice ale depozitului, asigurând o gestionare eficientă a comenzilor, livrărilor, recepției mărfii, inventarului, retururilor și produselor defecte, transportului mărfii, precum și organizarea montajelor și formarea noilor colegi.Responsabilități PrincipalePlanificarea Activităților de DepozitElaborează și implementează planuri zilni
MEBELISSIMO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 626 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari; Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii); Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Posesor de permis de conducere Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta); Initiativa; Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor; Integritate profesionala; Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la client; Identifica potentiali clienti in zona alocata; Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei; Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei; Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil; Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companiei; E
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 164 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Departament Manager


Candidatul ideal Diploma de bacalaureat este obligatorie; Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara de preferat in retail; Abilitati excelente de Customer Service si relationare; Dornic de dezvoltare continua, auto-motivare, si orientat catre rezultate; Capacitatea de a rezolva probleme, de a organiza si planifica; Personalitate flexibila careia sa ii placa sa lucreze intr-un mediu multinational si multicultural. Daca esti gata pentru o activitate dinamica si dornic sa te dezvolti prin provocari, te asteptam in echipa noastra! Echipa LC Waikiki aloca timp fiecarei aplicatii.Daca profilul tau este potrivit nevoilor noastre te vom contacta pe mail sau telefon.Descrierea jobului Ca Section Manager vei coordona o sectiune sau doua din magazin, vei inspira si conduce echipa din sectiunea/sectiunile tale. Vei fi responsabil/a cu cresterea vanzarilor, de serviciile oferite clientilor si profitabilitatea magazinului. Vei combina experienta ta, cunostiilele dobandite si aptitudinile de visu
LC WAIKIKI RETAIL RO SRL

Specialist Social Media


Candidatul ideal Societatea AdStylist cauta un coleg/a pentru biroul din Satu Mare.Candidatul ideal: Persoana creativa; Cunoatinte minime despre platformele de social media; Scriere si vorbire corecta in limba Romana; Cunoastre limba engleza nivel 1-2; Skill-uri de comunicare; Skill-uri de operare sisteme informatice;Descrierea jobului Beneficii:- Salariu atractiv;- Program de lucru flexibil;- Asiguram in prima luna un training;- Cafea, prajituri si multa voie buna saptamanal;- Prima de Paste & Craciun;Responsabilitati: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pe platformele de socializare, adaptate specificului fiecarui client; Crearea și publicarea de conținut relevant și atractiv pentru audiența țintă ale fiecarui client; Monitorizarea și analizarea performanței postarilor si story-urilor de social media, ajustând strategiile pentru a maximiza angajamentul și a obține rezultatele dorite. Crearea de storys; Crearea de feed-uri; Crearea de texte creative si atractive;
ADSTYLIST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 192 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Clienti Importanti,​ Locatia Cluj/​ Salaj/​ Satu Mare


Candidatul ideal Studii economice/ tehnice/ juridice; Cunostinte tehnice si economice din domeniul energetic si din legislatia asociata; Competente de negociere; Experienta in domeniul relatii cu clientii; Bune cunostinte operare suita Office; Cunostinte utilizare aplicatii informatice SAP si CRM – constituie un avantaj; Experienta in domeniu 2 - 5 ani; Disponibilitate pentru deplasari si desfasurarea activitatii pe teren; Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Gestionarea portofoliului de clienti existenti si monitorizarea permanenta a acestora; Atragerea de noi clienti; Contactarea, vizitarea, ofertarea, negocierea si incheierea de contracte de vanzare energie electrica si gaze naturale a potentialilor clienti, dar si a celor existenti in portofoliu; Conduce negocierile cu clientii din portofoliu, face propuneri pentru cele mai potrivite produse tinanand cont de specificul acestora; Semneaza contracte de furnizare energie electrica la clienti si introduce datele acestora
CEZ ROMANIA SA

Inginer Automatist


Candidatul ideal Ne dorim alături de noi, într-o echipă de succes, viitori colegi cu entuziasm și dorință de a face performanță într-o industrie unică:Inginer automatistCerinţe: studii superioare finalizate: domeniul automatizări, roboți electrici cunoștințe depanare și programare PLC Siemens Simatic Step 7, TIA Portal bune cunoștințe ȋn domeniul electric, de citire a schemelor electrice și hidraulice abilități de organizare, prioritizare și luare a deciziilor persoană orientată spre dezvoltare continuă ȋn muncăDescrierea jobului Atribuţii: controlul şi monitorizarea proceselor de producţie ȋn vederea creşterii productivităţii depanarea și punerea ȋn funcțiune a echipamentelor electrice, mecanice, hidraulice și pneumatice urmărirea și optimizarea programului de lucru al utilajelor asigurarea derulării reviziilor periodice ale liniilor de produucție și gestionarea derulării contractelor de service verificarea și menținerea stării de funcționare a utilajelor oferirea de suport ȋn cazul p
ALU MENZIKEN SRL

Media netă estimată pe baza celor 233 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Full Stack Developer


Candidatul ideal Location: Zalau / Cluj-NapocaPurpose: Executes tasks related to one or more IT applications, during their life cycle.Department: IT Applications Development Web & MobileAre you a resourceful full stack developer? Then, we want to make you one of us! If you get here, it is clear that you love programming and creating new web&mob. applications.Let us give you a few about us. We have a pleasant work environment and we strive as a team. We provide continuous feedback and together we establish the right career & development plan for you.We also reward your implication and results. We care about your well-being, hence why we offer a variety of flexible benefits.What do we give you in return? Flexible working environment (Short Friday/Late Monday) 1 days / week home office MyFlexiBenefits - personalized benefits for you and your family members) Fixed bonuses for Easter, Christmas, Holiday and Metallurgist Day Performance based salary increase Performance based bonus Transport
SILCOTUB S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1840 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari; Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii); Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Posesor de permis de conducere Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta); Initiativa; Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor; Integritate profesionala; Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la client; Identifica potentiali clienti in zona alocata; Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei; Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei; Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil; Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companiei; E
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 270 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.