2 Locuri de Munca Operator Facturare in Chiajna
2 Locuri de Munca Operator Facturare in Chiajna
Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Facturare in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Facturare in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Operator Facturare |
Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in cadrul unei reprezentante auto si vei face parte din departamentul de facturare. Responsabilitatea principala va fi incasarea contravalorii serviciilor prestate catre clienti (service auto; piese de schimb; accesorii auto etc.) si intocmirea evidentelor ce tin de departamanetul de facturare.Ce abilitati si cunostinte ar trebui sa ai? Studii medii/ superioare finalizate; Cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook); Capacitate de a lucra in echipa; Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente; Cunostinte elementare contabilitate primara; Persoana responsabila si organizata; Experienta pe o pozitie similara constituie un avantajDescrierea jobului Rolul tau: Factureaza si incaseaza facturile emise; Urmarirea comenzilor nefacturate; Pregatirea si trimiterea documentelor conform cerintelor stabilite in contabilitate; Verifica si preda numerarul in vederea depunerii la banca; Arhivarea documentele
KAIZEN AUTO SRL
Operator Facturare |
Candidatul ideal MAX BAU MATERIALE SRL angajeaza pentru filiala Bucuresti ( Chiajna ) , operator facturare cu urmatoarele cerinte:- Experienta relevanta intr-un post similar, inclusiv in utilizarea de programe specifice de facturare si evidenta de gestiune- Experienta in domeniul materialelor de constructii sau conexe.; usurinta in asimilarea de cerinte noi privind procesul si procedurile de facturare.- Constituie un avantaj cunostinte utilizare Wizpro, Wizcount- Experienta in utilizarea pachetului Microsoft Office ( preponderent Excel si Word )- Abilitati de comunicare si relationare.- Spirit de organizare, proactivitate, seriozitate- Randament crescut in activitatea zilnicaDescrierea jobului Atributii principale :- Intocmirea documentelor aferente primirii si vanzarii marfurilor, inclusiv facturare, in sistemul informatic al societatii.- Intocmirea documentelor diverse care tin de functionarea optima a filialei – rapoarte, situatii, tabele, informari, etc., conform fisei postului.- M
MAX BAU MATERIALE S.R.L.
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 2 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: