29 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Arad
29 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Arad

Candidatul ideal
Cerinte:
- studii superioare finalizate;
- permis de conducere categ. B
- limba engleza - minim nivel mediu;
- cunostinte temeinice de operare PC;
- bune abilitati de negociere, comunicare scrisa si verbala;
- dinamism, seriozitate, corectitudine, o bună organizare a activităţilor şi a timpulu
Oferta:
-mediu de lucru placut intr-o echipa tanara;
-formare profesionala continua;
-posibilitatea de a lucra pentru o marca de renume, la standarde de calitate deosebite.
-sistem de salarizare corelat cu performanta.Descrierea jobului Responsabilitati:
-rece

Candidatul ideal - Seriozitate/responsabilitate,
- Loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva,
- Spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare
- Foarte bun organizator
- Prestanta si carisma
- Bun negociator
- Orientare catre client, empatie
- Bune abilitati de leader, de fomare echipe si motivarea personalului din subordine
- Bune abilitati de organizare, planificare si prioritizare
- Bune abilitati de instruire a membrilor echipei
- Abilitati de mediere si rezolvare probleme aparute in magazi

Candidatul ideal
Studii superioare în domeniul economic de specialitate (financiar-contabil);
Cunoştinţe privind sistemul organizatoric şi financiar-contabil;
Cunoştinţe privind legislaţia în vigoare în domeniul financiar-contabil;
Cunoştinţe operare PC (pachetul MsOffice);
Abilităţi de comunicare şi relaţionare;
Capacitate de problem solving;
Organizare şi flexibilitate;
Orientare spre rezultat;
Cunoaşterea limbii italiene si engleza constituie un avantaj;
Experienţă profesională în domeniu de specialitate de minim 3 ani de zile constituie un avantaj.
Descrierea jobului

Descrierea jobului Sunteti in cautarea unui loc de munca? ADECCO, lider national si mondial in domeniul resurselor umane, cauta pentru clientul sau:Functionar AdministrativCerinte:Experienta intr-o companie multinationala reprezinta un plusCunoştinţe operare PC - pachetul MS Office - nivel mediu (buna cunostere MS EXCEL);Abilitati de organizare, planificare si prioritizare a activitatilor;Abilitati de comunicareCapacitate de analizaInitiativa si orientare spre invatarePersoana capabilă să lucreze cu termene limitaBeneficii:Salariu motivantAvantajul de a face parte dintr-o echipa unita si dinam

Candidatul ideal Îţi doreşti să activezi într-un domeniu profesional, cel al serviciilor financiar-bancare?
Scopul tău primordial este să îţi dezvolţi abilităţile profesionale şi personale pentru a-ţi putea lua viaţa în propriile mâini?
Eşti student şi ai nevoie de flexibilitatea programului de muncă pentru a te prezenta la cursuri sau examene?
Doreşti să activezi într-o societate în cadrul căreia să te identifici cu valorile companiei: meritocraţie, teamwork, interculturalitate în mediul organizaţional, dezvoltare continuă şi profesionalism?
Competenţe necesare pentru a face parte din e
Candidatul idealEste o pozitie de maxima importanta care are ca obiectiv central valorificarea maxima a potentialui farmaciei, prin oferirea catre pacienti/clienti a unor servicii de inalta calitate, bazate pe competente profesionale solide.- studii de specialitate (Facultatea de Farmacie)- cunostinte operare PC- excelente abilitati de comunicare si relationare- flexibilitate, implicare, dinamismDescrierea jobului- relationare pacienti/clienti- identificare nevoi, recomandare- eliberare medicamente- administrare stocuri- creearea si promovarea unei imagini profesionale pe piata
Caut job, stau in Turnu(la 15min de Arad), am 23 de ani, permis b(4ani), studii superioare, engleza avansat. Imi doresc: operator pc, productie, introducere date, administrare magazine online, telecomunicatii, chiar si sofer(in anumite conditii, distributie, rute fixe, etc). Astept propuneri, contact intre 09-21.(apel, whatsap, mesaj). Conteaza:- sa am transport asigurat la Turnusau- programul sa fie intre ora 06:00 sau 06:30 - pana-n ora 15:30 si sa se ofere decontare transport!
Descrierea postului:- Gestiunea fizica a stocului de marfa- Introducerea marfii in stoc in baza documentelor de intrare- Asigurarea miscarii storurilor- Pregatirea comenzilorCerinte:-Cunostinte operare PC-Limba engleza- nivel conversational-Experienta- minim 3 aniCV- urile se pot trimite la adresa:
Candidatul ideal- capacitate de organizare si coordonare- dinamic, analitic, capacitate de decizie rapida- meticulozitate, tenacitate- organizat, metodic si orientat pe detalii;- disponibilitate si flexibilitate;- abilitati de comunicare;- persoana responsabila, implicata;- operare PCDescrierea jobului- coordoneaza echipele de Inspectie Calitate- organizeaza activitatea de Inspectie Calitate, repartizeaza sarcinile pentru fiecare controlor de calitate din echipa- supravegheaza executia ritmica a lucrarilor- confirma realizarea normelor de produc ie i eventualele cauze în caz de nerespectare a

Candidatul ideal Candidatul ideal ar trebui sa fie:
- absolvent studii superioare tehnice;
- abilitati operare PC;
- experienta in domeniul mecanic, hidraulic, pneumatic;
- capacitate de analiza si sinteza;
- abilitate de a invata lucruri noi si de a le aplica;
- bune capacitati de comunicare cu clientii;
- carnet de conducere tip B;
- spirit de echipa.Descrierea jobului Principalele responsabilitati :
- insusirea de noi cunostinte tehnice, in domeniul hidraulic si mecanic;
- ofertarea comerciala a produselor pe mail sau direct catre client;
- mentinerea legaturii cu clientii firmei

Candidatul ideal - Cunostinte de desen tehnic industrial (citire desene, dimensiuni geometrice / tolerante);
- Cunostinte operare PC (MS Office) obligatoriu;
- Experienta minim 1 an in domeniul calitatii reprezinta un avantaj;
- Disponibilitate pentru munca pe schimburi.Descrierea jobului - Intocmire a inregistrarilor de calitate rezultate in urma inspectiilor si testelor efectuate asupra Produsului;
- Efectuare inspectii si incercari la receptie;
- Efectuare inspectii si incercari in cursul si la finalul fabricatiei;
- Control al Produsului neconform identificat, evaluat, tratat, eliber

Candidatul ideal
Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa pentru care satisfactia clientilor, ultimele descoperiri tehnologice sau lansarile celor mai avansate modele dе telefoane, accesorii sau tablete sunt tot atatea oportunitati dе invatare si dе dezvoltare?
Dаca ai raspuns cu DA, аtunci insеamna cа esti pe drumul cel bun pentru а dеveni urmatorul Customеr Relationship Advisor IPP.
Certificari/competente necesare:
Diploma Bacalaureat esentiala / Preferabil Diploma studii superioare
Cunostinte operare pc (Word, Excel, Power Point, Outlook)
Cunostinte limba engleza nivel conversatio

Candidatul ideal - buna capacitate de comunicare, adaptare si invatare rapida
- cunostinte profesionale specifice canalului Retail- Food& beverages
- experienta de management, vanzare si fidelizare clienti in sistemul retail ( hipermarket si/sau supermarket)
- capacitate de analiza rapoarte vanzari
- orientare catre indeplinirea obiectivelor
- coordoneaza echipa IKA, TT, agenti de vanzari
- studii superioare
- disponibilitate de munca pe teren
- cunostinte de operare PC
- permis de conducere cat. BDescrierea jobului - prospectarea pietei in vederea identificarii de noi clienti, dezvol

Candidatul ideal - studii superioare finalizate ;
- experienta in vanzari reprezinta un avantaj;
- abilitati de negociere si persuasiune;
- abilitati de comunicare si relationare;
- abilitati calcul matematic;
- ambitie, perseverenta, competitivitate;
- orientare catre client si catre rezultat;
- cunostinte operare PC - Word, Excel;
- persoana fara alte obligati personale: job secundar sau firma proprie
- posesor carnet conducere categ. B
- persoana cu potential de dezvoltare ca manager
- pot aplica si candidatii din zonele adiacente.
- pot aplica si candidati fara experienta dar c

Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar/contabil
Experienta in domeniul contabil
Cunostinte de operare PC (Ms Office, Excel); experienta in sisteme de tip ERP reprezinta un avantaj
Spirit de initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si munca in echipa, capacitate de organizare si prioritizare.
Cunoaste bine legislatia in domeniuDescrierea jobului
Urmareste standardizarea si procedurizarea proceselor contabile conform prevederilor legale si corelat cu politicile societatii
Este responsabil de inchiderea la termen si corecta a balantei contabile;
Caut job, stau in Turnu(la 15min de Arad), am 23 de ani, permis b(4ani), studii superioare, engleza avansat. Imi doresc: operator pc, productie, introducere date, administrare magazine online, telecomunicatii, chiar si sofer(in anumite conditii, distributie, rute fixe, etc). Astept propuneri, contact intre 09-21.(apel, whatsap, mesaj).Conteaza:- sa am transport asigurat la Turnusau- programul sa fie intre ora 06:00 sau 06:30 - pana-n ora 15:30 si sa se ofere decontare transport!

Candidatul ideal -Absolvent studii superioare;
-Experienta de min 3 ani in activitatea de conducere (echipe mai mari de 10 persoane);
-Experienta de min 4 ani in activitatea de comert (experienta intr-o retea de magazine reprezinta un avantaj);
-Cunostinte bune de limba engleza ( germana reprezinta un avantaj);
-Flexibilitate si disponibilitate de a calatorii;
-Cunostinte de operare PC : MS Office;
-Permis de conducere categoria B;
Candidatul ideal va avea abilitati foarte bune de organizare, comunicare si lucru in echipa, un nivel ridicat de etica si integritate si va fi orientat spr

Candidatul ideal Cerinte:
• Acuitate vizuala;
• Organizat, metodic si orientat pe detalii;
• Disponibilitate si flexibilitate;
• Seriozitate, responsabilitate, abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa;
• Operarea PC constituie un avantaj.Descrierea jobului Descrierea jubului
Realizeaza activitati de Inspectie Calitate in conformitate cu cerintele clientilor, cu obiectivele, programul si standardele de calitate ale organizatiei, orientate spre cresterea satisfactiei clientilor.
Beneficii:
Pachet salarial motivant
Training-uri de specialitate, IPC, VDA, WELCOME TO Q
Candidatul ideal Absolvent studii superioare in domeniul (economic/juridic/inginerie si management);
Cunostinte de limba engleza si/sau germana si/sau italiana (nivel conversational);
Cunostinte de operare PC (Word, Powerpoint, Excel, Outlook);
Bune abilitati de comunicare, capabil sa se integreze intr-o echipa tanara;
Persoana organizata, atenta la detalii, dinamica, ambitioasa cu simt al raspunderii pentru ceea ce face;
Capacitate si dorinta de invatare si perfectionare, capacitate de a identifica solutii si de a lua decizii;
Capabil de a lucra si a se adapta si in perioade cu conditii

Candidatul ideal Studii medii;
Cunostinte operare PC-nivel mediu;
Cunostinte contabilitate primara;
Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc;
Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti;
Prezenta agreabila, sociabila si activa;
Atentie la detalii;
Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere;
Gestionarea incasarilor si a platilor;
Intocmirea documentelor de contabilitate primara;
Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.
BENEFICII:
Tichete de masa;
Bonusuri in functie de performanta si implicare;
Departament:
Industrie:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: