103 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Cluj-Napoca
103 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Cluj-Napoca
Candidatul idealStudii mediiExperienta de minim 1 an pe o pozitie similaraExperienta in domeniul farmaceutic reprezinta un real avantajCunostinte solide de operare PCAtentie la detalii, persoana organizataSpirit de lucru in echipaDescrierea jobuluiTe vei ocupa de apelarea comenzilor in timp util astfel incat sa se poata efectua atat operatia de colectare cat si cea de verificare, pana in momentul livrariiVei fi responsabil de listarea facturilor si avizelor din depozit conform procedurilor de lucruVei participa la inventarierea produselor din depozitBeneficiiPachet salarial atractiv (bonuri de

Cunostinte in domeniul ITCunostinte baze de date SQL Server;Cunostinte despre componentele hardware ale unui server, PC sau unitate de stocare;Cunostinte avansate despre componentele unui sistem IT (retea, periferice, servere, statii de lucru, etc.);Cunostinte avansate despre sistemele de operare Microsoft Windows;Cunostinte despre retele de calculatoare (TCP/IP);Office (Word, Excel);Cunostinte despre masini virtuale si infrastructura virtuala (Hyper-V, Virtual Box). Cerinte si reponsabilitatiInitiativa si entuziasm;Capacitate de analiza si sinteza;Responsabil si punctual;Excelente abilitati d

Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, cat mai ales in relatia cu pacientii, carora le acordam intreaga atentie.
- Experienta reprezinta un avantaj;
- Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala;
- Cunostinte operare PC;
- Autorizatie de libera practica medicala / certificat OBBCSSR vizat la zi;
- Orientare catre pacient.Descrierea jobului - pregateste analizoarele si reactivii;
- pregateste probele biologice pentru analizat;
- analizeaza probele biologice pe analizoare automate,semiaut

Candidatul ideal - Cunostinte de utilizare a PC-ului (pachet Microsoft Office)
- Nivel studii - cel putin nivel liceal, studii universitare in curs ori finalizate;
- O buna cunoastere a tehnicilor de comunicare moderne si a suporturilor pentru utilizarea acestora: telefon mobil, solutii de conectare la serviciile de date mobile;
- Interes pentru activiati sportive;
- Orientare catre client si rezultate; capacitate de a transpune in actiuni concrete obiectivele de vanzari in termenele comunicate;
- Abilitati de comunicare, relationare, prezentare si negociere ;
- Munca in echipa, initiati

Candidatul ideal
Studii superioare tehnice,
Experienta constitue un avantaj
Cunostinte de limba engleza;
Atentie la detalii;
Capacitate de analiza si sinteza
Bune cunostinte operare PC: Autocad, MS Project, Word, Excel;
Capacitatea de a interpreta proiecte;;
Bune abilitati de relationare
Bune abilitati de planificare si organizare;
Descrierea jobului
Realizeaza oferte de pret pe baza specificațiilor proiectelor, a caietelor de sarcini;
Intocmeste documente pentru participarea la licitatii
Realizeaza antemasuratori, liste de cantitati, procese verbale de predare prim

Candidatul ideal
Studii finalizate
Experienta in vanzari minim 1 an
Abilitati de operare PC nivel mediu spre bun
Persoana serioasa, resonsabila, corecta
Abilitati de comunicare si negociere
Dorinta de dezvoltare personala si profesionala
Permis de conducere categoria B, minim 2 ani (lipsa incidente majore)
Constituie avantaj cunoasterea limbii maghiare si daca s-a mai lucrat in domenii ca papetarie/birotica, tipografie, agentii publicitate, vanzari soft.Descrierea jobului
preluare baza de clienti care vor fi gestionati
gasirea de clienti noi pe zona arondata
participarea la licita

Candidatul ideal
Limbi straine: engleza, germana (avantaj)
Persoana ordonata, responsabila, optimista, prompta
Abilitati excelente dе organizare si planificare, atenta la detalii
Operare PC, pachet Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
Fotografie, Adobe Photoshop,
Abilitati excelente dе comunicare, convingere si negociere.
Mod dе gandire orientat spre satisfacerea clientului
Permis dе conducere categoria B avantaj
Descrierea jobului Descrierea jobului
Intocmеstе nеcesare si comеnzi dе aprovizionаrе
Mentine relatia cu furnizorii si clientii
Ofera suport partenerilor
Candidatul ideal FOR THIS ROLE YOU WILL NEED:
* This role is appropriate for a student with IT experience or as a first role for a tech-savvy individual
* ITIL certification or equivalent awareness is beneficial
* Language knowledge: must be fluent in business English (speaking / writing), other languages especially Romanian, Tagalog and Spanish are an advantage
* PC Hardware, printing, and software knowledge
* Microsoft Windows (Server/ Client) and Office basic administration awareness
* Able to manage challenge of daily remote communicat

Candidatul ideal * experienta in domeniul instalatiilor termice, sanitare si HVAC constituie un avantaj;
* studii superioare finalizate, preferabil in domeniul tehnic ;
* experienta in domeniul vanzarilor;
* abilitati comerciale;
* gandire si capacitate de analiza si selectie;
* persoana pozitiva, dinamica, spontana, ordonata;
* cunostinte de operare PC.Descrierea jobului * realizeaza oferta tehnica si comerciala;
* comunica cu departamentul de vanzari sau direct cu clientul pentru eliminarea neintelegerilor referitoare la cerintele clientului;
* colecteaza informatii necesare unei cot

Candidatul ideal - studii superioare
- experienţă în vânzări – minim 3 ani
- cunoştinţe bune de operare PC - Microsoft Office
- cunoaşterea unei limbi străine de circulaţie internaţională
- abilităţi de comunicare, negociere, organizare şi spirit de iniţiativă
- seriozitate, corectitudine, dinamism
- dorinţă de autoperfecţionare şi acumulare de cunoştinţe
- orientare către eficienţă / rezultate
- rezistenţă la stres şi efort prelungit
- permis de conducereDescrierea jobului - promovarea şi vânzarea întregului portofoliu de servicii şi produse, fiind răspunzător de realizarea planului

Candidatul ideal ROOMINNOVATIONS ROMANIA angajeaza agent vanzari.
Esti o persoana dinamica, proactiva, atenta la detalii si organizata?
Esti comunicativ?
Esti capabil sa lucrezi la mai multe sarcini deodata si esti ordonat?
Esti o persoana orientata catre client, organizata, autodidacta, proactivă? Daca raspunsul este DA, pe tine te cautam.
Candidatul Ideal:
- experienta de minim 3 ani in vanzari;
- dinamic, creativ, proactiv, flexibil, sociabili, atent la detalii si organizat;
- capacitate de analiza, sinteza si redactare concisa si corecta a informatiilor;
- cunostinte avansate de

Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane la nivel senior, din Cluj-Napoca sau cu dorința de relocare în Cluj-Napoca, pasionate de domeniul HR, în special de People Development.
În calitate de coleg/ă, vei fi implicat/ă în procesele de recrutare și selecție, assessment, managementul performanței, al riscurilor, acțiuni de retenție, dezvoltare a angajaților și asigurarea unui climat de lucru benefic.
Procesele sunt gestionate la nivel național, clienții interni acoperind diverse arii de business precum: Cercetare, Marketing, Achiziții, Calitate, Producție, Vânzări, Financiar-Conta

Candidatul ideal Educație:
cursuri de specializare în domeniu;
studii terminate la o facultate cu profil tehnic (Informatică, Automatica si calculatoare. Informatica economica etc.);
Know-How:
la inceput va predomina partea de testare manuala, urmand ca pe parcurs, dupa cateva luni, candidatul sa aiba capacitatea de a automatiza o parte a testelor intr-un procent cat mai mare posibil, existand totusi posibilitatea de a testa 50% manual si 50% automat ;
cunoașterea proceselor de testare si a ciclului de viata al dezvoltarii software ;
capacitatea de a automatiza test-cas
angajez asistenta personala persoana dinamica comunicativa cunoastere operare pc disponibilitate de a face deplasari

General Job description:We are looking for a passionate IT Systems Engineer to join our IT Department. You will work within our IT Team and will be responsible for helping build, maintain, and troubleshoot our rapidly expanding infrastructure. As an IT Systems Engineer you will interact with all users within different production departments and collaborate closely with IT Management in order to keep ongoing operations at the most efficient level possible. RequirementsMinimum 5 years work experience in the IT field and at least 1 year of experience in a similar role. Knowledge of IP Networking

Candidatul ideal Operator date in Cluj-Napoca
Se adreseaza celor care doresc ca perspectiva stabilitate, siguranta locului de munca si conditii deosebite office.
Ideal pentru tipul de persoane linistite, calme, cu rabdare si deschise pentru munca in echipa.
Cerintele minime ale postului presupun utilizarea PC-ului si cunostiinte cu referire la continutul documentelor comerciale, administrative si economice.
Studii medii absolvite.
Experienta nu este obligatorie.
Domiciliu stabil in Cluj-Napoca.
Descrierea jobului Postul prevede verificarea si introducerea de date in cadrul pro

Candidatul ideal Cerinţe:
Studii superioare în domeniul ingineriei mecanice;
Experiență în producție/mentenanță utilaje;
Cunoştinţe temeinice în domeniul mecanic;
Cunoștințe desen tehnic (de releveu) – constituie avantaj;
Abilități operare PC la nivel mediu – avansat (MS Office);
Cunoștinte AutoCAD – constituie un avantaj.
Competenţe esenţiale:
Comunicare şi muncă în echipă;
Abilități de analiză, organizare, flexibilitate în gândire;
Rezolvarea de probleme.
Descrierea jobului Scopul postului:
Coordonează și se asigură de buna funcționare a tuturor matrițelor

Candidatul ideal Divizia BDO Advisory recruteaza pentru un client care activeaza in domeniul importului si distributiei de scule si consumabile profesionale utilizate in sectorul constructiilor, pentru pozitia de Reprezentant vanzari, in Cluj:
- o persoana avand experienta in vanzari magazine si distribuitori
- o persoana avand experienta in domeniul B2B- santiere si depozite
Daca esti pasionat de vanzari alatura-te echipei!
Candidatul ideal:
Absolvent studii superioare, profil tehnic
Experienta in vanzari constructii sau mobilier de minim 3 ani
Foarte bune abilitati de:
vanza

Candidatul ideal Studii medii sau colegiu tehnic (de preferință în domeniul mecanic sau electric).
Experiență 1 - 3 ani în domeniul utilajelor de construcții, industriale sau agricole/autovehicule.
Bune cunoștințe de operare PC (MS Office, sisteme de gestiune informatică a datelor).
Bune cunoștințe tehnice.
Cunoștințe medii de limba engleză.
Abilități de comunicare și relaționare.
Buna capacitate organizatorică.
PROFIL CANDIDAT
Spirit comercial.
Adaptabilitate, corectitudine, seriozitate.
Atenție la detalii, persoană ordonată, metodică, riguroasă.Descrierea jobului Administrează

Candidatul ideal Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa pentru care satisfactia clientilor, ultimele descoperiri tehnologice sau lansarile celor mai avansate modele dе telefoane, accesorii sau tablete sunt tot atatea oportunitati dе invatare si dе dezvoltare?
Dаca ai raspuns cu DA, аtunci insеamna cа esti pe drumul cel bun pentru а dеveni urmatorul Customеr Relationship Advisor IPP.
Certificari/competente necesare:
Diploma Bacalaureat esentiala / Preferabil Diploma studii superioare;
Cunostinte operare pc (Word, Excel, Power Point, Outlook);
Cunostinte limba engleza nivel conver
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: