27 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Pitești
27 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Pitești
Candidatul ideal
Knowledge of national and international accounting procedures;
Knowledge of Tax and VAT procedures;
Knowledge of standard social legislation;
Minimum 3 years of experience;
Communication with ANAF and official Romanian bodies;
Romanian and English written and spoken;
PC literate: Word, Excel, Outlook,…;
Be self-motivated;
Operate independently following the instructions by head office;
Knowledge of Dynamics NAV is a plus;
Experience in a ‘transportcompany’ is a plus.
Descrierea jobului
Responsible for the company administration: registration of outgo

Candidatul ideal - Experienta in gestionarea bunurilor .
- Cunostinte operare PC.
- Comunicativ .
- Responsabil .
- Abilitati de lucru in echipa .
- Disponibilitate de a lucra in Weekend.Descrierea jobului Gestionarea si vanzarea bunurilor din gestiune .
Receptionarea marfurilor .
Etichetarea cu preturi a tuturor produselor .
Aprovizionarea rafturilor cu marfa .
Promovarea produselor .
Registrul de casa si scoaterea Z- ului.

Candidatul ideal Se solicita experienta in domeniul Comercial-vanzari mase plastice;
Limba engleza –nivel conversational;
Disponibilitate la deplasari;
Operare PC: Word, Excel, Powerpoint, OutlookDescrierea jobului Asigura intretinerea relatiilor comerciale cu clientii din portofoliu (diverse solicitari, anticipare decalaje);
Stabileste cu clientii prioritatile de executie a comenzilor si colaboreaza in vederea planificarii si realizarii acestora;
Raspunde la RFQ-urile clientilor din portofoliu;
Asigura monitorizarea incarcarii capacitatilor de productie;
Se asigura de buna comunicare c

Scurta descriere a companieiHunt Recruitment is an executive search and head hunting company, with a young team of passionate professionals.You will find in Hunt your ideal partner in understanding what a pleasant, fast and friendly recruitment process looks like.Eager to start or further develop your career in recruitment? You have found the right place! :)Cerinte - Experience in the field of gambling is an advantage- Bachelor’s degree: management / marketing / communication- Experience in marketing or in an operational team (represents an advantage)- Very good knowledge of the Romanian lan

Descrierea jobului Adecco Resurse Umane recruteaza pentru clientul sau, o importanta compаniе din Romаniа in domеniul comеrciаlizarii produselor dе gradinarit dе inalta calitate,
Dirеctor Financiar.
Locаtia clientului nostru еstе in Pitesti, judetul Arges.
Candidatul ideal
- Studii superioare finalizate- Experienta relevanta pe o pozitie similara- Cunostiinte solide dе legislatie- Cunostinte operare PC: Microsoft Office, Internet- Abilitati decizionale, capacitate dе organizare si planificare, rezistenta la stres
Descrierea jobului
Rеsponsаbilitati:- Cooperarea cu managerii functionali

Candidatul ideal - experienta in vanzari;
- bune abilitati de comunicare si negociere, putere de convingere, flexibilitate, orientare in functie de cerintele si tipologia clientilor;
- persoana responsabila, organizata, cu dorinta de afirmare pe plan profesional;
- cunostinte operare PC;
- studii superioare - constituie un avantaj;
- permis de conducere categoria B.
Prin aplicarea CV-ului dvs, la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter persona

Candidatul ideal Dacă ONESTITATEA, INTEGRITATEA ŞI RESPECTUL sunt valori care te reprezintă şi dacă eşti convins că munca susţinută îţi va aduce succes, noi te aşteptăm în marea echipă a SUN WAVE PHARMA pentru a deveni:
Un ambasador al companiei noastre
Promoter al brandurilor SUN WAVE PHARMA
Întreprinzătorul propriei zone
Ce dorim să ai:
- minimum 2 ani experiență in vânzări - piața farmaceutică constituie avantaj;
- foarte bune abilități de comunicare și negociere;
- orientare către client și centrare pe rezultate;
- implicare, flexibilitate, dinamism;
- dorință de autodepăși

Candidatul ideal Persoana dinamica, flexibila, responsabila, cu capacitate de autodepasire, seriozitate si responsabilitate asumata, onestitate, organizare, atentie la detalii si atitudine pozitiva.
Cerinte:
- cunostinte bune operare PC MSOffice - word, excel, navigare internet, gestionare e-mailuri;
- limba engleza nivel mediu/avansat;
- studii superioare finalizate constituie un avantaj;
- experienta de lucru in domeniul secretariat/ administrativ/comercial/marketing/vanzari minim 3 ani constituie un avantaj;Descrierea jobului - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departame

Candidatul ideal Lugera &Makler Broker, partener autorizat Raiffeisen Bank, isi completeaza echipa de
CONSULTANTI BANCARI:
Ne dorim dе la tine excelente abilitati de:
• Comunicare si negociere;
• Organizare si coordonare;
• Analiza si sinteza;
• Operare PC (MS-Office);
Ai un avantaj daca esti:
• Energic;
• Team player;
Vei avea foarte multe dе invatat si dе aceea iti va fi mult mai usor sa acumulezi daca ai:
• Studii superioare (cele economice constituie un plus);
• Experienta in sectorul financiar/bancar/asigurari;
• Experienta in vanzarea produselor financiare.Descrierea j

Candidatul ideal Cerinte:
minim studii medii finalizate;
experienta profesionala dе minim 2 ani in domeniul vanzarilor;
capacitate buna dе comunicare si relationare cu clientii, capacitate rapida dе decizie, capacitate dе lucru in echipa, atentie distributiva, abilitati dе vanzare dezvoltate si orientare catre client;
personalitate energica, cu gandire pozitiva, cu spirit autodidact si simt pentru detaliu semnificativ;
cunostinte bune dе limba engleza si dе operare PC;
permis dе conducere categoria B.
Descrierea jobului
crearеа, аdministrаrеa si dеzvoltаreа portofoliului dе c

Descrierea jobului Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Sef raion.
Experienta in coordonarea echipei este importanta, dar credem ca o poti acumula si pe parcurs.
Cunostintele despre materialele de constructii iti vor fi de un real folos.
Ne dorim sa fii orientat spre oameni, sa iti faca placere sa lucrezi in echipa si sa contribui la dezvoltarea membrilor acesteia.
Ne asteptam sa ai cel putin studii medii, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti.
Cunostintele de operare PC sunt obligatorii.
Suntem pregatiti sa te sprijinim prin:
instruir
SC PAVONE SRL , angajaza Dispecer Transport pentru autoutilitatre de 3,5t si camioane 40 de toneBeneficii: Salariu motivant functie de realizari Mediu de lucru plăcut; Echipă tânără și dinamică.Cerințe: Minim studii medii; Cunoștințe de operare PC; Experiență în posturi similare de minim 2 ani; Cunoașterea limbi engleze la nivel avansat scris / vorbit;( cunoasterea limbi Germana constitue avantaj) Aptitudini de comunicare, planificare și negociere; Seriozitate, dinamism, meticulozitate și adaptabilitate.Responsabilități: Planifică, organizează și controlează activitățile legate de
Pentru transport intern si extern . Cerinte: Abilitatea de comunicare si relaționare Capacitatea de auto organizare si gestionare de obiective multiple Cunostinte de operare PC Organizează coordonează si conduce activitatea de transport Cunoasterea pozitiei si programul masinilor pe care le coordonează Informează in mod curent beneficiarii de transport cu privire la situatia transportului pana la destinatie Să preia si sa accepte comenzile de transport primite Optimizează rutele si transmite soferilor cele mai bune trasee Trasmiterea detaliilor despre transport conducătorilor auto si mentiner

Candidatul ideal - Studii medii/superioare, de preferinta in domeniul tehnic;
- Experienţa in vanzari directe min. 1 an;
- Cunoştinţe temeinice de operare PC – MS Office;
- Cunoştinţe/experienta in domeniul auto (reprezinta un avantaj);
- Abilitati dezvoltate de comunicare si negociere;
- Permis de conducre categoria B.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:
- Dezvoltarea retelei de clienti
- Loializarea clientilor existenti
- Castigarea clientilor noi
- Organizarea eficienta a activitatii si a vizitei la clienti
- Implementarea actiunilor de vanzari prevazute de planurile comerciale
-
Angajam Coordonator Transport Cerinte:- studii medii sau superioare;- cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet etc.)- experienta de cel putin 1 an - aptitudini de comunicare, planificare si negociere- spirit de initiativa ,seriozitate, dinamism, meticulozitate si adaptabilitate,rezistenta la stres Responsabilitati si sarcini:- Planifica, organizeaza si controleaza activitatile legate de transport;- Coordoneaza si supravegheaza activitatea conducatorilor auto;- Preluarea cererilor de oferte si a comenzilor din partea clientilor;- Primirea si confirmarea comenzilor de transport;- G
LGD Recruitment recruteaza pentru partenerul nostru :OPERATOR CALL CENTER vorbitor de ITALIANA NIVEL AVANSAT.Locatia este in Pitesti Salariu negociabilCe ne dorim de la tine?-sa vorbesti limba italiana la nivel avansat (la scris mai lucram impreuna)-sa folosesti un pc cu windows 10 -sa ai energie si sa fi automotivatCe oferim? -program de lucru 8 ore/zi de luni pana vineri, fara ore suplimentare.-vei fi liber in toate zilele de sarbatoare legala, atat cele din Romania cat si cele din Italia.-vei avea 30 de zile de concediu platit pe an. -contract nedeterminat, dupa primele 90 de zile. -formare

Candidatul ideal •Experienta in domeniul vamal - constituie avantaj
•Studii medii/superioare
•Cunostinte de legislatie vamala -constituie avantaj
•Cunostinte operare PC (sistemul vamal SIIV, MS Office, Outlook etc.)
•Perseverent, organizat, eficient si capabil de a-si stabili prioritatile
•Bune abilitati de comunicare, spirit de echipa
Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.Descrierea jobului •Intocmirea documentatiei necesare declararii marfurilor in conformitate cu legislatia vamala in vigoare
•Urmarirea procesului de prelucrare a documentelor in vama;
•Prezentarea marfur

Candidatul ideal Ne dorim ca viitorul nostru coleg sa fie o persoana cu foarte bune abilitati de vanzare si negociere, cu atitudine orientata catre client, cu abilitati de planificare, organizare, ascultare si intelegere, atent la detalii, cu atentie distributiva si disponibil de a efectua deplasari zilnice pentru atingerea obiectivelor de vanzari.
Constituie un avantaj:
- experienta in domeniul vanzarilor de produse pentru constructii, instalatii, gradina si/sau cunoasterea pietei zonale din acest domeniu (distribuitori);
- studiile superioare tehnice;
- cunostinte de operare PC (MS Offic

Candidatul ideal Studii medii în domeniul veterinar;
Aptitudini de organizare, bune abilităţi de comunicare și vânzare;
Receptiv, cooperant, deschis dialogului, calm, cu un bun potenţial energetic și control comportamental;
Persoană perseverentă, orientată spre soluţii și rezultate;
Cunoștinţe de operare PC (Word, Excel, Outlook).
Descrierea jobului Vânzarea produselor farmaceutice/ accesorii / hrană;
Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislaţiei în vigoare;
Implicarea directă în aprovizionarea și gestionarea produselor din stocul farmaciei;
Promovarea portofoliului de produ

Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Sales Manager pentru unul dintre clientii nostri, o companie care are ca obiectiv de activitate comertul cu materiale de constructii in judetele din sudul tarii. Compania detine in portofoliu peste 400 de puncte de vânzare si peste 100 de firme de construcții. Obiectivul principal al postului este coordonarea intregii activitati de vanzari in conformitate cu politica de vanzari a companiei.
Cerinte:
Experienta relevanta de minim 5 ani in domeniul vanzarilor materialelor de constructii din comertul Traditional si comertului B2B
Experienta manage
Departament:
Industrie:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: