33 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Suceava
33 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Suceava

Candidatul ideal Educatie: min. absolvent studii medii, de preferat economice;
Experienta profesionala: min. 1 an pe un post similar;
Utilizare Ms Office;
Cunostiinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu;
Cunostiinte contabilitate primara;
Persoana organizata, spirit de echipa si o buna putere de concentrare;
Atentie la detalii.Descrierea jobului Intocmeste deconturi de cheltuieli;
Intocmeste facturi,bilete de ordin, dispozitii de plata si incasari;
Intocmeste situatia platilor si a incasarilor;
Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic.
Rasp

Candidatul ideal
Educaţie necesară: Studii superioare tehnice profil electric, autorizare ANRE electrician gradul 3A
Experienţă practică necesară: 3 ani în activitatea de distribuţie a energiei electrice, 1 an în activitatea de proiectare rețea electricitate, 2 activități relevante rețea electricitate
Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţia din domeniul energiei electrice
Cunoştinţe IT: Cunoştinţe operare PC (Word, Excel, Outlook, Power Point, Autocad)
Altele: Permis de conducere categoria B
Descrierea jobului
Realizezi activitatea serviciului de verificare şi re
Aplicantul va gestiona in echipa cu un coleg experimentat, un magazin in care se comercializeaza scule, accesorii si echipamente pentru constructii.Sarcini: - efectuiaza receptii si livrari de marfa - consiliaza clientii - gestioneaza stocurile de marfa- supravegheaza modul de prezentare a produselorConstituie avantaj:- cunostinte de operare PC- studii tehniceOferta noastra:- Carte de munca- Program fix riguros fara depasiri ale limitelor stabilite- Nu se lucreaza sambata si duminica- Respectarea drepturilor angajatilor (zile libere legale, concedii de odihna, etc)- Nu se fac deplasari- Condit
Tv Plus Suceava angajează editor imagine.Cerințe:Operare pcCunoștințe Adobe PremierPhotoshop After EfeectsȘi să știe graficăDetalii la 0748211221sau 0731500393
Magazin accesorii mobila si scule electrice angajeaza agent comercial. Ce cautam:- cunostinte operare PC si minime de facturare- organizat, implicat, pozitiv- carnet de sofer categ.BOferim salariu motivant și posibilitate de bonusare.Te asteptam in echipa noastră!Relatii la tel. Corneliu

Candidatul ideal
Studii superioare juridice
Experienta relevanta in domeniu
Cunostinte bune de operare PC
Persoana organizata cu excelente abilitati de comunicare
Capacitate de lucru in echipa
Implicare personala, initiativa si creativitate.
Descrierea jobului
Intocmirea, redactarea, supervizarea si gestionarea de contracte comerciale
Reprezentare companiei în fața diverselor organisme/ instanțe sau parteneri desemnați
Consiliaza si ofera suport si solutii legale departamentelor societatii
Relationare continua cu departamentele interne
Monitorizarea legislației relevan
Candidatul ideal Cerinte:
- cunostinte de limba engleza avansat
- abilitati de grafic design ( bannere site, afise magazine, catalog intern al produselor)
- minim 1 an experienta pe o pozitie similara, in cadrul unui magazin on-line
- cunostinte solide de operare PC (MS OFFICE - Word, Excel, Photoshop), navigare internet
- abilitati de comunicare (verbala, scrisa) si de interrelationare
- organizare, atentie la detalii, capacitate de planificare a propriei activitati, rigurozitate
- capacitate de adaptare rapida la sarcini variate
- abilitatea de a desfasura simultan diferite activitat
Magazin accesorii mobila si scule electrice angajeaza agent comercial. Ce cautam:- cunostinte operare PC si minime de facturare- organizat, implicat, pozitiv- carnet de sofer categ.BTe asteptam in echipa!Relatii la tel. Corneliu
Cerinte:-Studii superioare in unul din domeniile: juridic / economic / administrativ-secretariat-Abilitați de comunicare, organizare, analiza si atentie la detalii-Cunoștințe operare PC Microsoft Office utilizare Internet si posta electronica, utilizare platforme si programe specifice activitatii desfasurateDescrierea postului:-Primirea, sortarea si verificarea atenta a corespondentei, precum si pregatirea si expedierea corespondentei din partea biroului (inclusiv e-mail, fax)-Arhivarea imediata a documentelor in dosare in ordine cronologica-Tehnoredactare acte, copiere documente-Preluarea s
SC TRUTZI SRL , punct de lucru Scheia, str. Aleea Vămii nr 26, Suceava:Angajeaza:OPERATOR UTILAJE (Ucenic) PRODUCTIE:Utilaj debitat laser;Abkant;Strung comandă numerică;Cerințe:Conoștiințe tehnice (operare utilaje)Cuonoștiințe de bază operare PCStudii profesionale sau liceale tehniceMotivat, hotărât să învețe pentru o cariera pe termen lung.Se asigura transport pe ruta :- Suceava-Dorohoi- Suceava-Liteni-Dolhasca- Suceava-SiretSalariu motivant (negociat la angajare cu creșteri periodice pe perioada de învătare)Oferim și cerem seriozitate.Oferim stabilitate.Cautam oameni serioși pentru colaborar
Candidatul idealPersoana dinamica, adaptabila, cu urmatoarele aptitudini:simt estetic, creativitate, atentie la detalii, atentie distributiva;excelente abilitati de comunicare si relationare;capacitate organizatorica;implicare, entuziasm si dorinta de success;capabil sa lucreze sub presiune la mai multe task-uri simultan pentru respectarea deadline-urilor;finalizarea sarcinilor, acuratete in intocmirea documentelor;colegialitate, profesionalism;cunostinte avansate operare PC;abilitati de comunicare in limba engleza obligatoriu.Descrierea jobuluicreatie generala de concepte, solutii grafice;DTP
SC Tegola Romania SRL, firmă cu activitate pe piața românească din 1996, caută un coleg tanar, motivat, pentru a face parte din echipa noastra de vanzari: Agent vanzari pentru zona Galati-Braila-Vrancea.Noi îți oferim:Autoturism, laptop și telefon;Salariu fix PLUS bonusuri a căror valoare doar tu o poți limita;Lucrul într-o echipă tanără, unită și dinamică;Pregatire profesională continuă.Cerințele noastre:Cunostinte operare PC (Office, Windows, Internet);Permis conducere categoria B;Abilitati de vanzare, negociere, comunicare si relationare;Spirit de initiativa si integritate;Cunostiințe tehni

Candidatul ideal - studii superioare de specialitate
- minim 4 ani experienta pe o pozitie similara
- certificarea CECCAR se considera avantaj
- cunostinte operare PC: MS Office, programe de contabilitate
- experienta in lucrul cu gestiuni
- cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil
- identificarea problemelor potentiale si implementarea solutiilor
- receptivitate, spirit de echipa, dispus la colaborare;Descrierea jobului -consultanta in organizarea contabilitatii financiare
- evidenta contabila completa de tinut - balanta contabila

Candidatul ideal
Studii superioare, preferabil inginerie
Atitudine pozitiva si putere de persuasiune;
Aptitudini si abilitati de comunicare interna si externa;
Capacitatea de a stabili si dezvolta relatii de colaborare;
Spirit creativ si inovativ;
Capacitate organizatorica si gandire analitica;
Corectitudine si seriozitate in tratarea problemelor;
Capacitate de previziune a evenimentelor;
Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbatoare/situatii de criza in care este direct/indirect implicat;
Cunostinte operare PC (MS Office, Excel, PM Project, ERP, Power Point, etc);
Candidatul ideal • Bune abilitati de operare PC
• Capacitatea de a prioritiza si de a fi foarte organizat
• Capacitatea de a acorda atentie detaliilor
• Capacitatea de a comunica usor si cu incredere
• Orientarea catre client
• Experienta intr-o pozitie similara poate constitui un avantajDescrierea jobului • Efecuarea de activitati specifice de vanzare back-office
• Oferirea de suport pentru procese specifice - procesarea comenzilor, preturi, discutii generale despre client si cu clientii
• Procesarea de comenzi in sistem si furnizarea de informatii departamentelor implicate
• Discutar
Descrierea jobului
Apreciem oamenii de calitate și îi dorim alături de noi. Vino să ne cunoști și să te cunoaștem!
✅Atribuții:
- Pregateste instrumentarul, aparatura necesara si asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale
- Intreține instrumentarul și echipamentele;
- Recolteaza probe pentru diverse analize de laborator;
- Acorda sprijin pacienților în activitatea cotidiană precum și în terapia acestora;
✅Profilul candidatului:
- Absolvent/ă a unei școli de asistente medicale;
- Cunoștințe de operare PC și limba engleză.
- Minim 1 an experiență pe o poziție

Candidatul ideal Radburg Center își mărește echipa! Suntem în căutarea unei persoane dornice să-și dezvolte cariera în vânzări într-o companie de top în România și în Europa.
Cerințe:
- Cunoașterea limbii engleze (comunicare scrisă și orală) la nivel avansat;
- Cunoașterea limbii spaniole sau franceze (comunicare scrisă și orală) la nivel avansat;
- Experiență anterioară în vânzări reprezintă un avantaj;
- Cunoștințe de operare PC;
- Abilități de comunicare și negociere;
- Abilități de planificare și organizare;
- Atitudine pozitivă și proactivă;
- Persoană comunicativă, punctuală ș
Esti pregatit pentru schimbare?Daca ai experienta in vanzari, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, relationare si negociere si esti orientat spre rezultate, vino sa te alaturi echipei noastre!Care va fi rolul tau?Să oferi consultanță în vânzarea produselor electronice și electrocasnice în magazinul Practic Electrocasnice prin implementarea strategiilor de vânzare stabilite de conducerea firmei.Constituie un avantaj:– Experiența în vânzări– Permis de conducere: BBeneficii:– perioada de inductie– mediu de lucru placut– salariu fix si posibilitati de promovare.

Candidatul ideal -Absolvent de studii superioare, de preferat absolvent al Facultatii de Constructii;
-Abilități de comunicare, leadership, spirit de echipa, capacitate de adaptare, organizare și planificare;
-Persoana proactiva, dedicata, flexibila;
-Orientare catre rezultate;
-Cunostinte operare PC (Word, Excel), programe de tip ERP;
-Experientă pe o poziție similară de minim 2 ani, in execuția lucrarilor de confectii metalice;
-Competențe manageriale susținute de experiența în coordonarea echipelor intr-o companie de productie;
-Cunoștințe de limba engleză;Descrierea jobului - Conduc

Candidatul ideal • Studii superioare în domeniul economic sau alte specializări
• Experiența într-o poziție similară poate constitui un avantaj
• Cunoștințe de bază a principiilor contabile
• Cunoștințe avansate de operare PC (MS Office, SAP - poate fi considerat un avantaj)
• Cunoștințe avansate de limba engleză/germană
• Atenție la detalii, acuratețe a datelor în activitatea zilnicăDescrierea jobului • Verificarea facturilor primite în conformitate cu cerințele legale
• Înregistrarea plăților speciale (cecuri, cambie, etc.)
• Procesarea facturilor pentru plata și înregistrarea propune
Departament:
Industrie:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: