357 Locuri de Munca in Otopeni - Joburi in Otopeni
357 Locuri de Munca in Otopeni - Joburi in Otopeni
Cauta printr-o varietate mare de joburi in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Specialist vanzari auto teren |
Companie verificată
Aplica rapid
Euro Tehno Group recrutează în vederea angajării pentru Regiunea Muntenia ( Ilfov , Arges, Olt) SPECIALIST VANZARI AUTO TEREN Dacă ești o persoană orientată către rezultate, comunicativă și cu abilități excelente de negociere, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine de a te alătura echipei noastre. Misiunea noastră este sa oferim clienților nostri posibilitatea sa iși implineasca visul de a-și cumpăra mașina dorită printr-un proces transparent, la cel mai bun preț posibil în concordanță cu specificațiile autoturismului. Cerințe:Experienţă într-un post similar constituie un avantaj.Capacitate foarte bună de planificare, organizare, comunicare, relaționare si negociere.Capacitatea de a lucra independent și de a-ți organiza eficient timpul.Experienta in dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii.Cunostinte foarte bune de operare PC.Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări în zona alocată.Studii superioare finalizate reprezintă un avantaj. Re
Euro Tehno Group
![]() |
Casier / facturare |
Companie verificată
Aplica rapid
Euro Tehno Group OtopeniRecrutează în vederea angajăriiCasier / Facturare / Contabilitate primară Cerințe:Experiență într-un post similar minim 2 ani, de preferință într-un service auto Cunoștințe de contabilitate primară;Cunostinte foarte bune de operare PC Experiență în operarea caselor de marcat / POSCapacitate foarte bună de planificare, organizare, comunicare și relaționare Responsabilitati:Răspunde de ținerea corectă și la zi a evidenței primare privind activitățile de încasări și plăți prin casierie a punctului de lucru.Înregistrează în programul contabil toate facturile de la punctul de lucru .Procesarea contractelor din showroom/service: facturare, încasări cu numerar / card persoane fizice/juridiceIntocmire dispozitii de plata/incasareIntocmeste zilnic monetarulÎndosarierea documentelor contabile și administrative Beneficii:Salariu motivant T
Euro Tehno Group
![]() |
Manager/Consilier despagubiri accidente rutiere |
Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici.În plus, dacă esti o persoană:perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;cu spirit antreprenorial;care deține o capacitate de analiză și sinteză;cu abilități de comunicare și negociere;care merge înainte, indiferent de obstacole;ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului:Responsabilitățile tale: Manager:Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;Planificarea și organizarea activității;Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță în despăgubiri;Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Consilier în despăgubiri:Identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu;Recomandarea celor mai potrivite
Serar Invest Consult SRL
![]() |
Asistent Vanzari Jysk Otopeni |
Candidatul ideal Esti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, tiche
JYSK ROMÂNIA SRL
![]() |
Hr Business Partner |
Candidatul ideal Echipa faina de HR cauta un HR BUSINESS PARTNER pe masura!Daca ai studii in domeniul psihologiei organizationale, ai experienta in domeniul de resurse umane si iti plac provocarile, te asteptam in echipa noastra.In rolul de HR Business Partner vei fi responsabil de recrutare, onboarding, administrarea planului de comp&ben dar si de tot ce tine de relatiile intre angajati si dezvoltarea acestora.Ce criterii ne asteptam sa indeplinesti pentru a avea succes in acest rol: absolvent studii superioare intr-unul dintre urmatoarele domeniile: resurse umane, psihologie, sociologie, comunicare; un master in psihologie organizationala; experienta de lucru in domeniile ce acopera acest rol de min 3 ani; abilitati excelente de comunicare si relationare cu capacitatea de a influenta si colabora eficient; inteligenta emotionala; bune abilitati de planificare si organizare a activitatii; abilitati si experienta in analiza de date si project management; orientare catre gasirea de solut
DACRIS IMPEX S.R.L.
![]() |
Gestionar Depozit Otopeni |
Candidatul ideal Candidatul Ideal: Studii medii (diploma de bacalaureat) Experienţă pe un post similar Cunoştinţe operare MS-Office Experienta operare intr-un soft de gestiune Rezistenţă la efort fizic Autorizare utilizare motostivuitor constituie avantajDescrierea jobului Descrierea jobului Operare in programul de gestiune a tranzacțiilor specifice activității : recepții, intrari, iesiri, CMR, AWB, Descărcare si recepţionare marfă, livrare, inventariere Gestionarea spatiului alocat, asigurand optimizarea şi calitatea depozitării produselor
THETYS PUMPS S.R.L.
![]() |
Personal De Serviciu Snagov (f/m) |
Candidatul ideal Profilul tău Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat, prec
LIDL DISCOUNT SRL
![]() |
Personal de Serviciu Snagov (f/m) |
Tmpreuna suntem Lidl, Angajator de Top tn Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, tn care poti creste si de la care poti tnvata tn fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care tti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa te ocupi de curatenia din interiorul si exteriorul magazinului, cu precadere tn grupurile sanitare si parcare, dar si pe sala de vanzare; Contam pe tine ca te vei ocupa de strangerea ambalajelor de carton si folie aflate pe sala de vanzare si ca vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii conteaza pe tine sa asiguri curatenia si igienizarea aparatului de reciclare (RVM) si a incintei tn care acesta este plasat, precum si a spatiilor de colectare selectiva. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 6850 RON raportat la norma de lucru mentionata tn anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime, bonusuri si sporuri). Co
Lidl Romania
![]() |
Customer Service Representative - English Speaker |
Scurta descriere a companiei WeDoHR team, with more than 15 years of experience in the field of Human Resources, provides complete, professional and dedicated services to the specific needs of our clients in the field of human resources management.The role of WEDOHR as a provider of recruitment services for our clients is to enable partners to focus on business development and take on the role of identifying and attracting the most suitable candidates for partner organisations. Cerinte Candidatul Ideal:• Good English speaking skills (French speaking skills are appreciated, but not required);• Previous work experience as a customer representative;• Strong communication skills;• The ability to deal with problematic clients;• Familiar with the software used to connect with customers and gathering their information;• Knowledge of applicable products and markets. Responsabilitati Descrierea jobului:• Managing orders for 2 hotels brands in EMEA, mostly print and promotional items;• Providing
WEDOHR
![]() |
DECLARANT VAMAL TRANSPORT AERIAN, location: Otopeni |
Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)- PHARMA (all levels) Cerinte• Experiență de minim 3 ani pe un post similar;• Cunoștințe limba engleză – nivel avansat;• Bune abilități de comunicare;• Bune cunoștințe de operare pachet Microsoft Office. Responsabilitati• Preluarea și întocmirea documentelor pentru efectuarea formalităților vamale de impor
SalesConsulting
![]() |
Junior Marketing Specialist |
Scurta descriere a companiei ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lugera team in Romania. A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally! We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us. We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of “WE CAN DO IT!” And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"! Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic! Cerinte Pregatirea continutului pentru postarile d
Lugera Makler
![]() |
Responsabil de Tura Corbeanca (f/m) |
Tmpreuna suntem Lidl, Angajator de Top tn Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, tn care poti creste si de la care poti tnvata tn fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care tti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la tmbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor; Colegii conteaza pe tine sa le oferi suport tn activitate si sa contribui activ tn dezvoltarea si motivarea lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 7950 RON raportat la norma de lucru mentionata tn anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime, bonusuri si sporuri). Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat
Lidl Romania
![]() |
Inginer Coordonator De Rețea și Infrastructură |
Candidatul ideal Cerinte minime:- 5 ani experienta- Constituie avantaj calificarile in domeniu: Administrator retea calculatoare, CISSP, MCSE, CitrixCandidatul Ideal:Dorim sa angajam persoane care au:- Experiență în coordonarea proiectelor de implementare a soluțiilor de infrastructură și de rețea- Experiență în proiectarea, construirea și implementarea rețelelor- Experiență în implementarea și întreținerea componentelor de infrastructură, cum ar fi Server Hardware, Server Windows, Server Citrix, Azure, VMWare- Experiență în implementarea și întreținerea componentelor de rețea de la mai mulți furnizori, cum ar fi: Fortinet, Cisco, Meraki, Juniper, Checkpoint.- Experiență în toate aspectele legate de securitatea infrastructurii și a rețelei (de exemplu, firewall-uri, IPD/IDS,)- Înțelegere de specialitate si experienta cu tehnologiilor LAN, WAN si VPN- Experiență în planificarea capacității și optimizarea rețelei (de exemplu, CoS/QoS, optimizarea WAN).- Experiență în managementul proiect
DNATA CATERING SRL
![]() |
Adjunct Manager Magazin Otopeni (f/m) |
Tmpreuna suntem Lidl, Angajator de Top tn Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, tn care poti creste si de la care poti tnvata tn fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care tti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Managerul de magazin conteaza pe tine sa oferi suport tn tndeplinirea tuturor indicatorilor de performanta; Colegii conteaza pe tine sa contribui activ tn coordonarea activitatilor si tn dezvoltarea si motivarea lor; Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la tmbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 9550 RON raportat la norma de lucru mentionata tn anunt (include salariu brut, tichete de masa, pri
Lidl Romania
![]() |
Compliance Specialist - Kyc |
Candidatul ideal CERINȚEStudii superioare, preferabil juridice sau economice;Diplomă /certificări profesionale naționale și/ sau internaționale aferente funcțiilor sistemului de control (ex. ICA/ACAMS, altele asemenea) - avantaj;Experiență bancară specifică în domeniul aferent funcției de conformitate;Cunoașterea normelor și a legislatiei specifice domeniului financiar-bancar, a reglementărilor naționale și internaționale în domeniu;Cunoașterea standardelor și practicilor interne și internaționale în domeniul conformității și al riscurilor operaționale;Cunoștințe generale despre produsele și serviciile bancare;Cunoștințe MS Office și de limba engleză - avansat.Onestitate, responsabilitate, proactivitate și orientare spre rezultate;Atenție la detalii, rigurozitate, o bună capacitate de organizare și spirit de echipă;Abilități de comunicare și relaționare interpersonală;Capacitate de respectare a deadline-urilor și atingere a obiectivelor stabilite;Abilitati de documentare, procesare, an
ALPHA BANK ROMANIA SA
![]() |
Lucrator Comercial |
Candidatul ideal Lucrator ComercialDiplomă de Bacalaureat;Flexibilitate (se lucrează în ture, inclusiv în unele weekend-uri);Experientă de minim 1 an în domeniu (reprezintă un avantaj);Aptitudini de comunicare orientate spre client;Cunoștințe de limba engleză;Cunoștințe sisteme informatice și de registru de casă ( reprezintă un avantaj).Descrierea jobului Lucrator ComercialVei oferi îndrumare clienților cu privire la produsele disponibile în magazin, manifestând bunăvoință și politețe, respectând standardele companiei;Vei aranja produsele pe rafturi în funcție de colecții și de culori, de asemenea le vei împacheta specific unei bune prezentări;Vei înlocui articolele vândute din magazin și te vei asigura că nivelul stocului este mentinut;Vei pune sistem de alarmă și vei marca eticheta cu preț și compoziție material;Te vei asigura că spațiul de vânzare este zilnic curat și igienizat.
SKILLD BY EJOBS
![]() |
Agent De Vanzari Utilaje De Constructii |
Candidatul ideal Abilitati de negociere Experienta pe un post similar de minimum 2 ani; Cunostinte foarte bune de limba engleza (scris si vorbit), limba germana constituie avantaj; Studii superioare tehnice; Cunostinte foarte bune de utilizare calculator MS Office; Disponibilitate la program prelungit; Disponibilitate la deplasari prin tara; Foarte bune abilitati de comunicare; Orientare catre client; Bune cunostinte a tehnicilor de promovare si vanzare; Atitudine pozitiva si dinamism; Adaptabilitate si flexibilitate; Confidentialitate; Permis categoria B , experienta min 2 aniDescrierea jobului Contribuie la strategia de vanzari si va transpune zilnic in sistemul de operare propriu al companiei informatiile relevante din piata; Mentine legatura permanenta cu colaboratorii companiei; Planifica activitatile zilnice in sistemul de operare propriu al companiei; Participa la targuri si la orice alte activitati de promovare ale echipamentelor comercializate; Se ocupa de prezentarea profesio
LIEBHERR-ROMANIA SRL
![]() |
Gestionar Depozit |
Candidatul ideal - experienta pe un post similar min. 2 ani- studii medii ori superioare- cunostinte tehnice in domeniul metalurgiei- cunostinte operare PC- atestat ISCIR pentru stivuitorist, daca nu este se va obtine dupa angajare- seriozitate, responsabilitate, spirit organizatoric, implicare, lucru in echipa- disponibilitate la program prelungitDescrierea jobului - organizarea activitatii de depozitare si gestiune la nivelul depozitului;- asigurarea fluxului de intrari - iesiri marfuri conform regulilor interne;- organizarea depozitarii marfurilor dupa criterii functionale care sa permita identificarea rapida, manipularea in siguranta si evitarea deprecierii/pierderilor/degradarea/sustragerea de marfuri;- verificarea si evidenta documentelor asociate intrarii / iesirii marfurilor;- intocmirea rapoartelor de gestiune solicitate;- intocmirea inventarului scriptic si faptic;-bonuri de masa/zi lucratoare-ore suplimentare platite conform intelegerii
CATALONIA INOX SRL
![]() |
Agent Rent A Car |
Candidatul ideal Inainte de a citi detaliile jobului va rugam sa luati in considerare ca jobul este pentru Otopeni,Ilfov, permisul categoria B (minim 1 an) si limba engleza sunt OBLIGATORII.- Persoana organizata, punctuala, dinamica- Capabila sa se descurce cu diferite categorii de clienti- Bune abilitati de sales- Disponibilitate de a lucra in ture- Capacitatea de a comunica in limba engleza ( o mare parte din clientii nostri sunt din afara Romaniei)- Cunostinte de operare PC: WORD, EXCEL;nivel mediuDescrierea jobului Activitatea agentului:- Prezinta clientului serviciile companiei (categorii de autoturisme si asigurari) si il insoteste in demersul achizitionarii acestora- Preda si preia autoturisme pe aeroportul Otopeni si in Bucuresti- Ofera suport telefonic clientilor pe perioada inchirierii- Intretine autoturismele companiei: mentine relatia si contracteaza serviciile spalatoriei auto cu care colaboram si cu service-ul auto partener, verifica integritatea autoturismului atat la pr
TRIO SERVICES COMPACT SRL
![]() |
Specialist Logistica |
Candidatul ideal Compania noastra este in cautarea unui Specialist Logistica dedicat si talentat pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana proactiva, cu o atitudine pozitiva si pasionata de acest domeniu, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie. Descrierea jobului Responsabilitati: Planificarea si organizarea transporturilor de la furnizori.Negocierea cu furnizorii pentru conditii de transport avantajoase.Coordoanarea livrarilor, expedierilor si retururilor in conformitate cu contractele.Completarea datelor transportatorilor/ date de incarcare si descarcare marfa.Controlul indeplinirii comenzilor de catre prestatori: Prin monitorizarea constanta a datelor de preluare si de livrare a produselor in conformitate cu datele din comenzile de achizitii/vanzari; Verificarea costurilor de transport; Raportarea oricaror modificari ale datelor de transport/livrarea catre departamentele direct interesate;Monitorizarea neconformitatilor in livrari si urmarirea decontarii acestor
LUXURY FURNITURE S.R.L.
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 357 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: