Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

256 Locuri de Munca in Otopeni - Joburi in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

256 Locuri de Munca in Otopeni - Joburi in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal A University degree in Economics, Sales and Marketing or Business Studies is preferred.Fluency in Romanian and English.Experience in Electric retail (Sales of MDA is considered an advantage).Good understanding of the Romanian retail market – local & international retailers.Proven experience in integrating of marketing and sales strategies.Excellent problem-solving and analytical skills regarding the interpretation of sales performance and market trend information.Willingness and desire for training and self-improvement.Excellent verbal and written communication skills.Willingness for intensive travel in and out of the country (roughly 75 % of the time)A valid and clear driver’s license.Energetic, self-initiative and motivated person.Descrierea jobului General Summary: Planning, managing and controlling all activities in a specific region or sales channel in Romania. Ensure growth in the sales volume and achieving the KPI’s. Identifies objectives, strategies and action
LIEBHERR-ROMANIA
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umanre recruteaza SOFER- CATEGORIA C SI E pentru unul dintre clienti sai, un principal lider de maculatoraResponsibilities:-colectarea maculatorii de la diferite puncta de lucru din BucurestiCandidate Profile:- Studii: permis de conducere B si C- Experienta: min. 2 ani- Disponibilitate-Bune abilitati de comunicareBenefits: -Program Luni-Vineri 8.00-16.30-Salariu 2925 NET ( IN MANA)-Tichete de 20 lei/tichet-Decont transport-Contract pe perioda nedeterminata Locatie: OTOPENI
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal - Notiuni de contabilitate si operare PC (MS-Office, Internet, Word si Excel);- Bune abilitati de calcul matematic;- Absolvirea unei scoli cu profil economic (constituie un avantaj);- Bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii;- Flexibilitate;- Persoana responsabila, organizata, dinamicaDescrierea jobului -Emite facturile de vânzare şi documentele specifice de expediţie către clienţii companiei;-Contabilizează şi înregistrează facturile emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate de companie;-Transmite prin email sau fizic facturile catre clienti;- Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli ;- Organizeaza documente contabile si le preda la termen firmei de contabilitate;- Verifica incasarile, platile;- Intocmeste diferite rapoarte solicitate ;- Arhiveaza documentele financiar-contabile;
EASI LOGISTIC
Candidatul ideal Experienta in zona logistica – receptii – inventare-livrari etc.;Studii medii – superioare finalizate;Cunostiinte excel – nivel mediu;Descrierea jobului Responsabilitati:Monitorizare fluxuri interne,indicatori de performanta;Supraveghere respectare standarde interne;Mentinere sistem raportari/informari, semnalare deviatii de la procese.Beneficii:Tichete de masa;Asigurare medicala;Transport asigurat;Program: L-V - 8 ore.
YUSEN LOGISTICS (ROMANIA)
Candidatul ideal Cautam un Asistent Vanzari care va avea urmatoarele atributii: • Sa intampini cu un zambet si sa consiliezi toti clientii • Sa oferi solutii competente fiecarui client, prin identificarea nevoilor • Sa mentii un magazin atractiv (aranjare, aprovizionare marfa, etc) • Sa efectuezi operatiuni corecte si la timp la casa de marcat • Sa receptionezi bunurile/produsele in depozit si la livrare • Manipularea marfurilor in depozit, cat si pe suprafata de vanzareDescrierea jobului Te implici si … • iti place sa vinzi si esti super zambaret • pui clientii pe primul loc si oferi servicii competente clientilor • lucrezi din greu si esti activ si vizibil in cadrul echipei tale • esti determinat si iti doresti sa faci cariera in JYSK • iti place sa lucrezi intr-o echipa si comunici usor
JYSK ROMANIA
Candidatul ideal - Niveau avancé de la langue française- Sens de l’écoute active- Personne orientée vers le client, empathique- Une bonne gestion du temps- Bonnes habilités de communication- Aisance utilisation PC- L’expérience antérieure dans un poste similaire constitue un avantage Descrierea jobului - Appels entrants- Traitement tickets- Traitement Chat- Traitement demandes FacebookAvantages• transport assuré• horaire de travail : lundi-vendredi 9h - 18h• formation rémunérée• salaire attractif• tickets-restaurant
OPEN PUBLIC SERVICE
Candidatul ideal Studii universitare, cel putin 2 ani experienta intr-o pozitie similara ( experienta in vanzari auto - constituie un avantaj); Initiativa; Abilitati de comunicare/ negociere; Abilitati comerciale (persuasiune, tact); Orientare catre atingerea obiectivelor; Cunoasterea pietei auto; Cunostinte de operare pe calculator; Permis de conducere categ. B.Descrierea jobului Sa prezinte si sa vanda gama de autoturisme si autoutilitare; Sa prospecteze piata si sa identifice potentiali clienti; Sa contacteze clienti, sa organizeze intalniri cu potentiali clienti.Beneficii Tichete de masa Asigurare privata de sanatate Retribuite : Salariu fix atractiv pentru obiectiv realizat +bonus depasire obiectiv
EURIAL INVEST
Candidatul ideal - Limba Engleza scris si vorbit.- Experienta pe un post similar- Carnet de conducere categoria B- Persoana responsabila, cu spirit organizatoric.CUNOSTINTE NECESARE:- Cunostinte de management- Microsoft Office- Cunoasterea in profunzime a pietei locale- Cunostinte minime de contabilitate primara- Cunoasterea legislatiei in domeniu.Descrierea jobului Scopul general al postuluiScopul general al postului reprezinta coordonarea si supervizarea activitatii de logistica si administrare in zona de lucru.Obiectivele postului- Managerul de baza este responsabil de gestionarea si rezultatele departamentului, de planificarea, coordonarea si supervizarea activitatii din cadrul acestuia si a personalului din subordine, cu respectarea strategiei si politicii societatii.- Managerul de baza, in subordinea directorilor responsabili si in colaborare cu alti conducatori de directii si servicii, supravegheaza respectarea normelor practicate in regimul schimbului de marfuri si cheltuielile
ANSAMBLE CATERING & SERVICES
Candidatul ideal Cautam colegi noi care sa se alature echipei dе suport vanzari B2B. Iti place sa vorbesti la telefon, esti o persoana convingatoare si te stimuleaza atingerea unui target dе vanzari? Atunci trimite-ne un CV pentru CUSTOMER CARE SPECIALIST. Te asteptam in echipa noastra.CANDIDATUL IDEALPentru a avea succes in acest rol trebuie sa indeplinesti urmatoarele criterii: Experienta minim 2 ani intr-un post similar; Foarte buna cunoastere a sistemului dе operare windows - EXCEL LA NIVEL AVANSAT); Persoana deschisa, atenta la detalii; Promptitudine in rezolvarea problemelor; Bune abilitati dе comunicare; Bune abilitati dе negociere; Abilitatea dе a lucra in conditii dе termene scurte si presiune.Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII Introducerеa in sistеmul dе gеstiune a comenzilor primitе de lа clienti; Suport pentru clienti in еlаborаreа comenzii, prin furnizаrea dе informаtii privind cаrаcteristicilе produsеlor; Upsеll si crossеll catre clientii alocati, in stransa
DACRIS IMPEX
Candidatul ideal Profilul tău Ai studii medii finalizate; studiile superioare absolvite constituie un avantaj; Ai minim 1 an experiență profesională anterioară relevantă; Ești rezistent/ă la stres și flexibil/ă; Ești amabil/ă și orientat/ă către client; Ești organizat/ă și orientat/ă către rezultate; Ești implicat/ă și responsabil/ă în tot ceea ce faci; Cunoașterea limbii engleze constituie avantaj.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Vei coordona echipa și vei reprezenta managerul de magazin în lipsa acestuia sau a adjunctului managerului de magazin; Vei fi responsabil/ă de comenzile de marfă, de gestionarea stocurilor și vei participa la inventare; Te vei asigura că principiile de vânzare sunt implementate corespunzător în magazin; Te vei asigura că indicatorii operaționali și de personal se îndepl
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Experienta din domeniul transportului / logistica constituie un avantajCapacitate de comunicareSpirit de echipaCunostinte de operare PC (word, excel, Internet,etc)Limba engleza scris si vorbitDescrierea jobului Sa analizeze cererile venite din partea partenerilor externi sau a clientilorSa gaseasca solutia optima pentru derularea transportuluiSa intocmeasca un dosar complet de transportSa urmareasca transportul pe tot parcursul lui de la preluare la livrareSa urmareasca incasarea platilor pentru transportul contractat
TIME CRITICAL LINE
Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic; Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook; Relationezi si comunici foarte bine cu oricine; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar.Vino in echipa ING Office. Te asteapta: Experiente de invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere; O organizatie orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete; Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta: Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, dedicate clientilor persoane fizice.Ce vei face in acest rol? Promovezi produsele si serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale); Participi activ la realizarea target-ului de vanzari si la atingerea obiectivelor calitative; Oferi consultanta cli
ING Bank
Candidatul ideal Rolul tău este de a ajuta la derularea comenziilor sau contractelor, de la momentul ofertarii si pana la livrare, respectiv facturarea si incasare. Ne dorim un coleg care să ajute la mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii.Iar dacă, comunici foarte bine și îți place să ajuți alți oameni, poți face mai multe lucruri simultan și nu lași lucrurile nerezolvate, esti inteligent, cu prezenta de spirit si dorinta de relationare cu oamenii - aplică acum la postul nostru. Descrierea jobului Responsabilititatile postului:- vei verifica ofertele trimise de către managerii de vanzari.- vei urmari derularea ofertelor, comenzilor si a contratelor.- vei face oferte de produse uzuale pe baza de cod.- vei inregistra produsele in aplicatia de avizare/facturare.- vei emite avize si facturi- vei ajuta la receptia si la pregatirea produselorBeneficii:- Program flexibil- Autoturism (după o perioada de acomodare)- Salariu atractiv, in functie de implicarea si de evolutie
KRONECT COMUNICATII
Candidatul ideal - Abilitati de comunicare eficienta, relationare- Abilitate de a reprezenta profesional organizatia catre clienti externi, atitudine proactiva- Orientare catre client- Spirit de echipa- Atentie la detalii- Spirit organizatoric- Permis de conducere categoria B Descrierea jobului Responsabilitati- Preluarea si livrarea expeditiilor din/in zona in care isi desfasoara activitatea- Incasarea taxelor de transport si a drepturilor vamale- Introducerea informatiilor in sistemele puse la dispozitie- Descarcarea si sortarea expeditiilor de export- Completarea documentelor interne cu privire la predarea incasarilor, actelor si a volumului de export aferent zilei de lucruOferta (bonusuri, beneficii)- bonuri de masa de 20 de lei pe zi- decontarea transportului domiciliu – serviciu in limita unei sume lunare- asigurare de sanatate pentru Dvs. si un membru al familieiUn avantaj remarcabil- Salariu net: 3000 RON
UPS ROMANIA
Candidatul ideal - experienta in domeniu, de preferat in cadrul unui hotel de lant- calificarea de Bucatar reprezinta un avantaj- flexibilitate- seriozitate- atitudine prietenoasa si pozitiva- motivatia de a progresa- aspect placut, curat si ingrijit- abilitati de lucru in echipaDescrierea jobului - indeplineste sarcinile specifice postului de BucatarOferim:- mediu de lucru profesionist- posibilitati de dezvoltare profesionala- pachet salarial competitiv, decont de transport, tichete de masa, etc- program de 8 ore pe zi
APEX ALLIANCE AERO 5
Candidatul ideal Daca esti pasionat de domeniul auto, ai lucrat intr-un service sau iti doresti o schimbare, Union Motors isi extinde echipa!Mecanic auto:- pregatire de specialitate: studii medii si pregatire de specialitate;- perfectionari (specializari): in domeniul cunoasterii procedurilor de intretinere si reparatie a autovehiculelor.Experienţa:- in specialitate: sa posede cunostinte specifice domeniului mecanic auto;- pe post: o experienta de minimum 2 ani constituie un avantaj.Spalator:- atentie la detalii;- pasionat de ceea ce face;- seriozitate.Descrierea jobului - venit net fix + bonus lunar;- bonuri de masa;- abonament medical in sistem privat;- program de lucru de 8 ore (luni-vineri).- contract de munca pe o perioada nedeterminata.
NEW KOPEL ROMANIA
Candidatul ideal Rolul de Product Manager ți se potrivește dacă: Ai cel puțin 3 ani experiență într-un rol cu responsabilități similare: achiziții de produse, crearea strategiilor de vânzare; Deții cunoștințe de marketing - în ceea ce privește promovarea produselor, promoțiile, afișajele, ofertele etc.; Ai experiență de Product Manager într-o companie B2C, de preferat eCommerce; Ai abilități de comunicare, prezentare și negociere; Ai capacitatea de a planifica și de a prioritiza volumul de muncă; Îți place să îți realizezi activitatea în mod autonom, fiind direct responsabil de propriile rezultate; Ai gândire strategică, orientată către rezultate și soluții; Ai cel puțin nivelul mediu de experiență în utilizarea pachetului Microsoft Office; Ai cel puțin nivelul mediu de comunicare, scriere și înțelegere al limbii engleze.Descrierea jobului Responsabilitățile principale includ: Dezvoltarea portofoliului de produse pentru categoria de produse alocată; Dezvoltarea portofoliului de furnizo
TEKPAD DISTRIBUTION
Candidatul ideal Studii superioare; - Experienta in domeniul transportului rutier international de marfa - Foarte bune abilitati de comunicare - Capacitate de lucru in echipa - Cunostinte limba engleza nivel avansat - Cunostinte operare MS Office, Internet - Persoana punctuala, organizata si ordonataDescrierea jobului Contactarea furnizorilor, ofertarea - Mentinerea contractelor permanente cu colaboratorii existenti, identificare noi oportunitati; - Organizarea serviciilor de transport respectand cerintele companiei; - Urmarirea programarilor facute si actualizarea permanenta cu traseul marfii pana in momentul livrarii catre client - Asigurarea permanenta a unui nivel inalt de servicii clientilor
QUADRA CASA
Candidatul ideal Sa ai cunostinte solide de contabilitate primara;Sa ai cunostinte si experienta in utilizarea unui soft de contabilitateSa fii o persoana organizata, responsabila, implicata si cu o buna capacitate de intelegere a tuturor ariilor de activitate ale companiei;Sa ai experienta de contabilitate pentru activitatea de productie, de gestionare a stocurilor, etc.Sa ai cunostinte medii de operare PC: Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Powerpoint, e-mail;Sa fii atent si sa ai capacitatea de a respecta termene limita;Sa fii serios si sa ai abilitatea de a lucra in echipa;Descrierea jobului Sa pregatesti toate actele contabile necesare si sa le transmiti catre furnizorul extern de servicii contabile;Sa inregistrezi corect si la zi, toate datele de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de furnizori, facturi de clienti, avize de expeditie, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc;Sa urmaresti
QUADRA CASA
Candidatul ideal FedEx Trade Networks Transport & Brokerage SRL is currently recruiting for the following positions:Ocean Operations Agent (Expeditor International) - code OOAIf you would like to apply for any of the above positions please send your application and letter of intention in English including the job code in the e-mail subject. Descrierea jobului Ocean Operations Agent Main responsibilities:- Plan and organize the transport orders from customers- Prepare all documentation necessary for transport- Ensure the smooth flow of transports- Update daily the operational system- Track and trace all transports- Maintain and develop a good relationship with customers- Communicate and negotiate rates with suppliers- Pricing and administrative activities- Comply with company's policies and procedures- Collaborate closely with all departmentsMain requirements:- Mininum 2 years experience in Freight Forwarding- Good knowledge of Ocean freight market- Experience in both ocean and rir
FEDEX TRADE NETWORKS TRANSPORT & BROKERAGE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 256 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.