Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2304 Locuri de Munca Part Time - Joburi Part Time

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2304 Locuri de Munca Part Time - Joburi Part Time

Cauta printr-o varietate mare de joburi Part Time si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Descrierea jobului Client Description:Adecco Romania is looking for its client, a multinational ride-hailing company, to find candidates for the position of System Administrator.Responsibilities:-Provide application support and technical assistance to users on all BAU matters including but not limited to software/app installation, configuration and troubleshooting;-Maintain and monitor internet connectivity on performance related issues;-Assess risks related to data security, programs and equipment;-Create user accounts for new joiners, conduct IT onboarding, termination for leavers, support on password reset and unlocking of user accounts;-Liaise with vendors related to IT assets. Collaborate with IT Systems, IT Network and other teams to perform testing and support the roll out of new project implementation or deployment.Candidate Profile:-College engineering degree;-Familiar with macOS and Windows support that includes installation, configuration and troubleshooting of OS related is
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Caut electrician Part-Time de preferat ar fi din zona localitatilor comunei Fratauti deoarece majoritatea lucrarilor vor fi in aceasta zona.Cunostinte medii in domeniul electricitatii, nu este nevoie de calificare dar pentru cei care o au reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Servicii prestate:Montare lampi iluminat (se va lucra pe nacela 4-5 m, frica de inaltimi nu ar trebui sa fie o problema)Montare ghirlandeInterventii instalatii electricePlata se face la sfarsitul zilei in functie de orele acumulate: 20-35 lei/ora
VAL COM
Candidatul ideal Angajam CONTABIL SENIOR pentru clientul nostru - firma de contabilitate cu expunere multinationala. Postul este PART TIME - 4 ore pe zi, la alegere, in intervalul 9.00-18.00. Se lucreaza de la sediul firmei- zona UNIRII.Candidatul ideal Studii superioare economice Experienta min 5 ani de zile in contabilitate completa Cunostinte foarte bune de contabilitate si legislatie contabila MS Office- avansat Limba engleza fluent Spirit antreprenorial si adaptabilitateDescrierea jobului Gestionarea unui portofoliu de clienti mici si medii cu diferite obiecte de activitate; Inregistrari contabile complete, inclusiv pregatirea balantei si a bilantului contabil; Suport acordat clientilor in in fata autoritatilor de control ; Livrarea rapoartelor solicitate de catre clienti; Consilierea clientilor pentru optimizarea fiscalitatiiOferta Abonament privat de sanatate(Business/Medlife); Cresterea salariului in functie de performanta; Program 4 ore/zi, oricand, in intervalul 9.00-18.00 Zi
ALIAND CONSULTING
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate sau în curs de finalizare; Experiența în domeniu reprezintă un avantaj; Cunoști la nivel mediu spre avansat limba engleză; cunoașterea limbii germane constituie un avantaj; Ești disponibil/ă pentru a lucra în ture; Ești o persoană amabilă, orientată către clienți; Lucrezi cu plăcere într-o echipă, dar poți lucra ușor și independent; Ești o persoană responsabilă, ușor adaptabilă; Ești punctual/ă și rezistent/ă la stres.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al șaselea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Vei prelua, verifica și redirecționa solicitările venite prin diverse canale (telefon, e-mail și altele) către departamentele responsabile; Vei fi responsabil cu prelucrarea și soluționarea sesizărilor primite; Vei răspunde întrebărilor adresate de clienți referitoare la produse, săptămâni tematice și altele
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Ø Studii: medii, student sau absolvent facultate, preferabil de studii economice, limbi straine, comunicare sau sociologie;Ø Experienţă/vechime: nu este necesara, insa ar fi un plus o experienta in domenii conexe relatiilor cu clientii;Ø Cunoştinţe: operare PC;Ø Limbi străine: engleza - nivel mediu;Ø Abilităţi /calităţi individuale: bune abilitati de comunicare, echilibru emotional, incredere in fortele proprii, orientare spre gasirea de solutii, rezistenta la stres, capacitate de a invata rapid, spontaneitate, limbaj si vocabular adecvat, planificare si organizare, atentie la detalii si munca in echipa;Ø Alte cerinţe: voce placuta, dictie buna, intensitate a vocii medie.Descrierea jobului Ø Oferi raspunsuri corecte, complete si prompte la solicitarile primite de la clienti si terti, potrivit limitelor de competenta stabilite intern (prin telefon si/sau email);Ø Preiei reclamatiile primite de la clienti si le solutionezi potrivit procedurilor in vigoare;Ø Cooperezi cu
GLOBAL MANPOWER SERVICES INC
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizateDescrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorări
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii medii, școală profesională; Atenție și precizie în completarea și verificarea documentelor; Bun organizator, serios, responsabil, corect și conștiincios.Reprezintă avantaje, dar nu condiții eliminatorii: Experiență anterioară în gestiune de min. 2 ani; Experiență anterioară sau familiaritate cu echipamentele electrice; Atestat de stivuitorist (ISCIR); Permis de conducere cat.B.Descrierea jobului Responsabilități: Recepția, expediția, gestiunea în depozit a mărfii destinate livrării către clienți; Păstrarea acurateții în documentele specifice gestiunii; Pregătirea livrării mărfii către clienți; Raportarea și documentarea neconcordanțelor (lipsuri/plusuri cantitative la recepția mărfurilor, deficiențe calitative etc.) conform procedurii de lucru; Realizarea periodică a inventarului sau realizarea acestuia la solicitarea managementului.Beneficii: Abonament de servicii medicale Bonuri de masă Salariu competitiv + bonusuri de performanțăProgram de m
ELECTROGLOBAL
Candidatul ideal Cautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra din Plaza Mall!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!? Energie, pozitivism si altruism; Motivatie si spirit de colegialitate; Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului In relatia cu colegii: sunt deschis, intelegator si sincerIn raport cu activitatea: A
OTTER
Candidatul ideal orientare catre clienti, identificarea si intelegerea nevoilor si dorintelor acestora- spirit comercial- interes pentru domeniu si dorinta de dezvoltare pe plan profesional- seriozitate- prezenta placuta si limbaj ingrijit- cel putin absolvent(a) de liceu cu diploma de bacalaureat- experienta in comert Descrierea jobului - promovarea si vanzarea produselor cosmetice si de parfumerie din magazin- consilierea clientilor prin realizarea de recomandari individualizate- realizarea de activitati administrative: aprovizionarea rafturilor, actualizarea preturilor la raft, intretinerea rafturilor, emiterea de comenzi la furnizor pentru brand-urile alocate, aplicarea promotiilor existente, etc.
PARFUMERIE DOUGLAS
Candidatul ideal Esti orientat catre client si cauti o oportunitate profesionala interesanta?Aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine! In calitate de Online Hostess (Virtual Casino), prezentarea si personalitatea sunt cheia, deoarece vei prezenta jocurile de casino live, in fata camerei!Nu este necesara experienta anterioara! Oferim un training complet, unde vei invața jocuri precum Blackjack, Ruleta si Baccarat, dar si cum sa prezinti jocurile in fata camerei. Vei distribui carti, vei roti roata si vei anunta rezultatele castigatoare.Candidatul ideal:• Excelente abilitati de prezentare;• Limba engleza nu este obligatorie, insa reprezinta un avantaj;• Atitudine pozitiva si entuziasta;• Capacitatea de a mentine nivelul de energie ridicat pe durata jocurilor care necesita o stare de spirit mai animata;• Atentie la detalii;• Capacitatea de a interactiona bine cu oamenii/ orientare catre clientDescrierea jobului Responsabilitati:• Implicarea jucatorilor in experienta jocurilor live;
GLOBAL MANPOWER SERVICES INC
Candidatul ideal FUNCTION: MarketingSUB FUNCTION: Marketing - Trade Marketing & Distribution - OfficeSALARY RANGE: competitive salary/remunerationLOCATION: Bucharest, RomaniaJOB TYPE: Fixed term – 6 monthsBritish American Tobacco are in prezent o oportunitate interesanta pentru mai multe roluri part-time (6 ore) in cadrul departamentului Customer Sales SupportRESPONSABILITATI: Cunoaste si respecta strategiile companiei (cunoaste produsele, programele si campaniile desfasurate). Asigura preluarea si procesarea solicitarilor clientilor de tip: inregistrare comenzi, activitati track& trace, suport client, conform procedurilor de lucru. Respecta instructiunile si procedurile de lucru specifice postului. Cunoaste si foloseste corect aplicatiile la care are access. Urmareste respectarea standardelor de imagine si protocol, ca si respectarea standardelor privitoare la corespondenta interna si externa. Asigura comunicarea cu celelalte departamente in vederea prelucrarii informatiilor primite d
British American Tobacco Romania
Candidatul ideal Cautam Fashion LoversDaca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra de la Tezyo!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?- Energie, positivism si altruism- Motivatie si spirit de colegialitate- Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului In relatia cu colegii: sunt deschis, intelegator si sincerIn raport cu activitatea:- Asi
OTTER
Candidatul ideal Cautam Fashion LoversDaca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra din Cotroceni!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine!?- Energie, positivism si altruism;- Motivatie si spirit de colegialitate;- Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion;Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Responsabilitati/BeneficiiIn relatia cu colegii: sunt deschis, intelegator si sincer
OTTER
Candidatul ideal Adecco Resurse Umane recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie in domeniul produselor cosmetice si deingrijire, Beauty Advisors in Iasi.Esti candidatul ideal pentru noi daca:- Cochetezi cu ideea unei cariere in vanzari si ai vrea sa incepi intr- o companie foarte cunoscuta;- Esti pasionat (a) de felul in care arati si esti mereu in cautarea look-ului perfect;- Noile tendinte in make-up sunt o atractie careia nu ii poti rezista;- Ti-ar placea sa stai la o cafea cu make-up artistii oficiali ai celor mai cunoscute vedete pop din Romania in timpul sesiunilor de pregatire;- Imbinand utilul cu placutul, vei deveni fericita posesoare a unor tehnici de vanzare care te vor ajuta in parcursul tau profesional dar si in viata de zi cu zi;- Iti plac provocarile si crezi ca atingerea unor targete de vanzare e doar o modalitate de a-ti demonstra cat de talentata esti.Descrierea jobului Rolul tau:- Esti consultantul de make-up al doamnelor si domnisoarelor cu care vei rela
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Are you an ultimate team player who will support a pleasant environment within the team?We are looking for new colleagues to join our team, in a remote set-up, in any city in Romania, as well as in Sibiu and Bucharest, where our offices are located.Italian speakers and English speakers are welcome to apply to our roles - for our current or future opportunities!As a Support Engineer you are the first point of contact for the external clients who need help with IT related issues. In this role, you should have strong written and verbal communication skills, empathy to guide our customers and quick wit in order to find out ways to solve various situations.Want in? Let’s see:• Do you speak Italian and English at an advanced level?• If you enjoy helping your friends with IT related issues, then most probably you will find our activity here to be exciting;• You are not so familiar with the IT field, but you are driven to explore a new path? We love to help our colleagues grow
STEFANINI ROMANIA
Candidatul ideal Bachelor's degree in computer science or related field;Knowledge of database programming and software installation;Working knowledge of relevant operating systems, software and programming;Excellent problem-solving and critical thinking skills;Pay close attention to detail;Good organization, time management and prioritization;Effective maintenance, troubleshooting skills;IT technical skills (PC software and hardware troubleshooting, basic knowledge of network architecture, operating systems, applications);English at the written / spoken conversational level;Descrierea jobului Provides the first level of technical support for the company's employees;Management of requests received internally so as to ensure the operation in optimal parameters of the company's IT infrastructure;Diagnosing and repairing hardware and software problems of the equipment and applications used within the company;Installation and configuration of computer equipment and software as r
BIMED TEKNIK ROMANIA
Candidatul ideal Aptitudini de operare calculator, în special MS Office Excel; Persoana responsabila si organizata; Putere de concentrare și atenție sporită la detalii; Domiciliul in municipiul Turda sau împrejurimi;Descrierea jobului Căutăm o colegă sau un coleg pe funcția de „Operator introducere date”, pentru sediul din Turda cu program de lucru part-time (4 ore).Programul de 4 ore poate fi la alegere, în intervalul orar 8:00-17:00, de Luni până Vineri.Aplicația in care se va lucra este de tip ERP, moderna si cu interfata flexibila.Se va pune la dispoziție proceduri si training acolo unde va fi necesar.Activitatea principala este de verificare si introducere date de pe documente electronice si fizice cu atentie si acuratete.Oferim:Pachet salarial atractiv in raport cu cunostiintele si rezultatele obtinute;Bonuri de masa;Contract de muncă pe o perioada nedeterminată dupa trecerea perioadei de proba.Alte beneficii, care vor fi discutate la interviu.
NUEVO CONSTRUCT
Candidatul ideal Casier part-time Baicoi, Judet PrahovaDescrierea jobului Casier part-time Baicoi, Judet Prahova
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte de utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.Descrierea jobului Ceea ce cautam noi:- coleg entuziast si pasionat de moda pentru a promova/vinde brandurile noastre;- coleg cu abilitati de comunicare, sociabil, politicos pentru a consilia clientii nostri si a gasi o solutie pentru ceea ce isi doresc;- coleg cu initiativa, dedicat, pentru a performa intr-o companie de top, in zona de Retail;- coleg responsabil, atent la detalii, corect, deoarece vei avea si activitati legate de stoc si de incasare;- coleg dornic sa invete si sa se dezvolte alaturi de echipa noastra;- coleg integru care sa respecte procedurile de lucru si sa inteleaga utilitatea acestora.Ceea ce oferim:Pachet salarial format din: salariu fix, comision din van
OTTER
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2304 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.