Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

21 Locuri de Munca Prime Kapital Development - Joburi Prime Kapital Development

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

21 Locuri de Munca Prime Kapital Development - Joburi Prime Kapital Development

Cauta printr-o varietate mare de joburi Prime Kapital Development si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Prime Kapital Development si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Property Accountant - Dambovita Mall


Candidatul ideal Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Experiența anterioara in contabilitate nu este obligatorie dar este de preferat Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS Excel Cunostinte bune de limba englezaDescrierea jobului Gestiunea clienților: Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune. Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client. Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților. Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor: Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru. Pregătești săp
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Business Analyst - Asset Management Team


Candidatul ideal The ideal candidate will be responsible for using their analytical mindset to analyze and interpret financial data, then relating it to potential business trends and issues. This candidate will feel comfortable using insights they have discovered to communicate important themes and discoveries to company leadership.Descrierea jobului Responsibilities Analyze current and past financial data and performance to make recommendations on profit enhancement. Consistently analyze financial information based on both routine and ad-hoc reports. Interpret financial data to recognize changing trends, patterns, and their meaning related to key performance indicators. Process of preparing individual and consolidated budgets. Communicate financial insights suggesting business issues to management. Prepares financial analysis reports of the companies of interest and makes recommendations. Assist with short and medium term financial planning. Prepares and monitors budgets at assets lev
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Property Manager - Condominium Administration/​ Avalon


Candidatul ideal Valid condominium administrator certificate Minimum 2-3 years’ experience in property/facility management Technical/Economical studies preferred ( bachelor's degree in business administration, Property Management, or related field prefered) Previous experience in property management or HOA administration preferred Strong understanding of legal procedures and property regulations (knowledge of HOA laws, property rights and relevant regulations governing property management Proficiency in Microsoft Office Suite and property management software is required (software for accounting, database management, and communication platforms used within the community) Excellent communication and organizational skills Solid English language knowledge (speaking, writing, and reading) Meticulous attention to detail and strong organizational skills. Ability to multitask and prioritize.Descrierea jobului Property: Avalon EstateGeneral Management & Administration Prepare the Management
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Contabil /​ Economist - Militari Shopping Centre


Candidatul ideal Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Experiența anterioara in contabilitate nu este obligatorie dar este de preferat Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS Excel Cunostinte bune de limba englezaDescrierea jobului Gestiunea clienților: Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune. Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client. Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților. Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor: Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru. Pregătești săp
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Contabil Centru Comercial - Baie Mare Value Centre


Candidatul ideal Cunostinte si experienta necesare: Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS ExcelDescrierea jobului Responsabilitati: Gestiunea clienților· Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune.· Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client.· Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților.· Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor· Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru.· Pregătești săptămânal lista plăților către furnizori si te asiguri ca
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Director Centru Comercial - Zalau Value Centre


Candidatul ideal Directorul centrului comercial este responsabil pentru managementul integrat operational al activelor din portofoliu.Locatie: Salaj, ZalauCunostinte si experienta necesara Studii superioare finalizate; Cunostintele in domeniul property management, este un plus; Minimum 1 an intr-un rol de management; Spirit antreprenorial avansat; Abilitati avansate de comunicare si relationare; Utilizator avansat PC (MS Office) Carnet de conducere categoria B; Limba engleza – nivel mediu-avansat.Descrierea jobului Responsabilitati​ Stabileşte obiectivele strategice privind elaborarea bugetelor de cheltuieli si investitii (OPEX si CAPEX), fiind implicat direct in elaborarea si monitorizarea ulterioara a bugetelor; Propune investitii privind intretinerea si modernizarea activelor din portofoliu; Stabileşte obiective privind administrarea corespunzatoare, in parametrii de eficienta si continuitate, a echipamentelor si instalatiilor tehnice; Coordoneaza si deruleaza licitatii pentru servi
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Financial Analyst - Asset Team


Candidatul ideal The ideal candidate will be responsible for using their analytical mindset to analyze and interpret financial data, then relating it to potential business trends and issues. This candidate will feel comfortable using insights they have discovered to communicate important themes and discoveries to company leadership.Descrierea jobului Responsibilities Analyze current and past financial data and performance to make recommendations on profit enhancement. Consistently analyze financial information based on both routine and ad-hoc reports. Interpret financial data to recognize changing trends, patterns, and their meaning related to key performance indicators. Process of preparing individual and consolidated budgets. Communicate financial insights suggesting business issues to management. Prepares financial analysis reports of the companies of interest and makes recommendations. Assist with short and medium term financial planning. Prepares and monitors budgets at assets lev
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Contabil Centru Comercial - Arges Mall


Candidatul ideal Cunostinte si experienta necesare: Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Experiența anterioara relevanta - minim 2 ani Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS ExcelDescrierea jobului Responsabilitati: Gestiunea clienților· Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune.· Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client.· Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților.· Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor· Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru.· Pregătești săptămânal li
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Tehnician Proiecte Rezidentiale - Avalon Estate


Candidatul ideal capacitatea de analiză şi sinteză; discernământul; spiritul de observaţie; spirit metodic/analitic/practic; comunicare eficientă;Responsabilități: Proiect rezidential nou, localizat in zona urbana, cu peste 450 de unitati, birouri si spatii comerciale Asigura mentenanta corectiva, preventive si predictiva a instalatiilor din cadrul proiectului; Verifica periodic/zilnic instalatiile de incalzire, electrice, iluminat emergenta, climatizare, alimentare cu apa potabila, a instalatiilor de stingere si limitare a incendiilor, a instalatiilor de detectie si alarmare a incendiilor; Noteaza parametrii instalatiilor, conform fisei de rond, precum si eventualele deficiente/nereguli intalnite, dupa care anunta imediat persoana responsabila; Urmareste punerea in functiune a echipamentelor oprite/defecte dupa ce acestea au suferit o oprire partiala sau o pana, pe cat posibil si informeaza de urgenta coordonatorul direct; Supravegheaza si asigura exploatarea cazanelor de abur si de a
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Supervisor Regulament Ordine Interioara - Residential /​ Silk


Candidatul ideal ​Complex Residential SILK DISTRICT: Experiență demonstrată în roluri de supraveghere ordine interioara, preferabil într-un mediu de condominiu rezidențial. Capacitatea de a implementa în mod corect și eficient regulamentul condominiului si operatiunile de securitate Abilități excelente de comunicare pentru interacțiunea cu rezidenții, vizitatorii și alte părți interesate. Atenție la detalii, intelegerea si documentarea precisă a incidentelor și menținerea înregistrărilor. Capacitatea de a monitoriza și aborda încălcările regulilor în incinta condominiului rezidențial Capacitatea de a asigura că toate vehiculele din proprietatea condominiului sunt înregistrate și respectă regulile de parcare. Abilitatea de a aborda orice probleme legate de comportamentul/ inregistrarea animalelor de companie Abilitatea de a investiga incidentele de deteriorare a proprietății și a accidentelor cauzate de rezidenți în incinta condominiului Capacitatea de a furniza rapoarte detaliate către
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Contabil Junior


Candidatul ideal Contabilul junior este implicat in activități contabile, servicii administrative și asistență a echipei de contabilitate din cadrul companiei.In vederea cunoasterii activitatii contabile a companiei in cel mai potrivit mod, se va implica in in fiecare sarcina beneficiind de suportul si supravegherea contabililor seniori.Activitatea se desfasoara de la birou, in zona de nord a capitalei - in Globalworth Tower, lângă Promenada Mall.Descrierea jobului Rolul pe care îl vei avea Înregistrezi facturi de clienți si furnizori. Înregistrezi extrase bancare. Înregistrezi note contabile diverse; Oferi asistență pentru emiterea facturilor către clienții companiei. Oferi suport în orice activitate contabilă după cum este solicitat de contabilul senior. Participi activ in procesul de închidere de luna. Gestionezi activitățile contabile de zi cu zi, sub îndrumarea contabilului senior, astfel încât termenele limită să fie îndeplinite. Urmărești facturile de furnizori scadente și le în
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 354 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Property Accountant - Era Mall/​ Iasi


Candidatul ideal Locul de desfasurare a activitatii: birouri in incinta ERA Mall, Luni-Vineri, 9-18:00 (program fix).Cunoștințe și experiență necesare: Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Experiența anterioara relevanta - minim 2 ani Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS ExcelDescrierea jobului Responsabilitati:Gestiunea clienților Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune. Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client. Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților. Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor Înregistrezi in programul de gestiune fact
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Supervisor Regulament Ordine Interioara - Residential/​ Buc


Candidatul ideal Experiență demonstrată în roluri de supraveghere ordine interioara, preferabil într-un mediu de condominiu rezidențial. Capacitatea de a implementa în mod corect și eficient regulamentul condominiului si operatiunile de securitate Abilități excelente de comunicare pentru interacțiunea cu rezidenții, vizitatorii și alte părți interesate. Atenție la detalii, intelegerea si documentarea precisă a incidentelor și menținerea înregistrărilor. Capacitatea de a monitoriza și aborda încălcările regulilor în incinta condominiului rezidențial Capacitatea de a asigura că toate vehiculele din proprietatea condominiului sunt înregistrate și respectă regulile de parcare. Abilitatea de a aborda orice probleme legate de comportamentul/ inregistrarea animalelor de companie Abilitatea de a investiga incidentele de deteriorare a proprietății și a accidentelor cauzate de rezidenți în incinta condominiului Capacitatea de a furniza rapoarte detaliate către managementul proprietății și părțil
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Senior Operational Controller


Candidatul ideal This is a very varied and exciting role where you will be required to reconcile complex information, have excellent attention to detail, strong communication skills and the ability to follow a methodical process whilst remaining in control of the situation and job at hand.Requirements University degree in finance/accounting Knowledge of cost control mechanisms Confident use of Microsoft Office (Excel, Word) Knowledge of an accounting system is a plus Very good communication skills Fluent in English, both written and verbal Understand of the legal complexities of operational, administrative or development contracts, interest rates, penalties, and their impact on payments Have a pro-active, positive attitude, independent, flexibility, organized, good team member Demonstrate problem solving capacity, effective time management, ability to work independently in accordance with Group Policies and Procedures Be honest and up front, communicate clearly with no mitigationDescri
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Property Manager - Condominium Administration/​ Pleiades


Candidatul ideal Valid condominium administrator certificate Minimum 2-3 years’ experience in property/facility management Technical/Economical studies preferred Solid English language knowledge (speaking, writing, and reading) Solid knowledge of MS Office (with a focus on Word and Excel) Strong interpersonal skills, including ability to communicate at all levels, ability to work in a team and in stressful situations Able to perform under pressure Responsible and proactive Organized and results oriented Very good analytical and time management skillsDescrierea jobului Property: PLEIADES RESIDENCEGeneral Management & Administration Prepare the Management Plan and the yearly budget (OPEX & CAPEX) In charge with all related contract management, including contract negotiations on behalf of Homeowner’s Association related to property management Maintaining contact with the Direct Superior in respect to management services (notifying him of events that require action to be taken or decisions
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Assistant Manager - Militari Shopping Centre


Candidatul ideal Cerinte:- Studii superioare (domeniile: economic, juridic sau administrarea afacerilor reprezinta un avantaj)- Experienta relevanta de minim 2 ani pe un post similar: activitati de secretariat, receptie/registratura, interfata cu clienti interni si externi, managementul documentelor- Cunostinte bune de limba engleza (vorbit, citit si scris)- Reprezinta un avantaj cunoasterea unor softuri de tip ERP/CRM- Abilitati foarte bune de comunicare, ascultare activa si follow-up- Abilitati de management al documentelor si utilizare competenta a aparaturii specifice de birou (calculator, telefon / mini-centrala telefonica, interfata cu dispeceratul, fax, copiator, scanner)- Abilitati de organizare / auto-organizare si multitasking- Cunostinte solide de MS Office (in special Word, Excel si PowerPoint)- Abilitati de planificare si management al timpului, efectuarea cu atentie si rigurozitate a unor sarcini cu caracter repetitivDescrierea jobului Locul de desfasurare a activitatii:
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Residential Senior Contract Manager


Candidatul ideal Pozitia presupune coordonarea echipei de contract management. Persoană organizată și responsabilă. Atenta la detalii. Bune cunoștințe administrative si juridice. Experiența in domeniul juridic/notariat. Cunoștințe de operare calculator si a suitei Microsoft Office.Descrierea jobului Redactare: Pregătirea documentațiilor necesare întocmirii contractelor Redactarea contractelor si a actelor aditionaleRaportare: Crearea rapoartelor la cerere Urmarirea incasarilor si raportare Validarea datelor din evidente si rapoarteArhivare: Urmarirea si stabilirea fluxului de arhivareAlte atributii: Buna intelegere a contractelor de vanzare si legislatiei de TVA aplicabila vanzarii de unitati rezidentiale Urmarirea respectarii proceselor si mecanismelor contractuale Relationarea cu clienti rezidentiali. Urmarirea procesului de post-receptie a cladirilor de catre autoritati
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Economist /​ Facturare,​ Deconturi Si Furnizori


Candidatul ideal • Diploma de studii de trei ani in contabilitate sau conex• Experienta anterioara in poziție de economist facturare si/sau deconturi nu este obligatorie dar este depreferat• Abilitati organizatorice si atentie la detalii• Capacitatea de a face mai multe sarcini• Capacitatea de a respecta termenele intr-un mediu dinamic• Cunostinte avansate MS ExcelDescrierea jobului • Analiza contractului primit de la echipa de vanzari si stabilirea cotei de TVA aplicabila (5%, 19%, sau taxareainversa)• Emiterea facturii conform procedurilor interne• Urmarirea incasarilor primite de la clienți si transmiterea informatiei catre echipa de vanzari.• Arhivarea si indosarierea facturilor cat si a tuturor celorlalte documente.• Raspunzi pro activ oricaror solicitari din partea colegilor din echipa• Verificarea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli ale salariaților conform procedurilor interne de lucru• Comunicarea catre aceștia a diferentelor identificate• Urmarirea ca diferențele iden
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Manager Tehnic - Arges Mall


Candidatul ideal Managerul tehnic este responsabil pentru managementul integrat tehnico – operational al activelor din portofoliu.Cerinte: Studii superioare finalizate in domeniul tehnic. Cunostinte temeinice in domeniul electric, electromecanic, HVAC, instalatii sanitare. Cunostinte avansate in domeniul property management & facility management. Minimum 3 ani experienta relevanta intr-o pozitie similara. Spirit antreprenorial avansat. Abilitati avansate de comunicare si relationare. Utilizator avansat PC (MS Office) si soft-uri specifice administrarii cladirilor de birouri / centrelor comerciale. Carnet de conducere categoria B. Limba engleza – nivel avansat.Descrierea jobului Responsabilitati Coordoneaza si supervizeaza activitatea de intretinere tehnic/operationala a activelor din portofoliu. Coordoneaza si supervizeaza activitatea de preventie-stingere incendiu, sanatate si securitatea muncii, siguranta si mediu inconjurator, asigurand totodata implementarea cadrului legal ale aces
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Property Accountant - Iasi


Candidatul ideal Locul de desfasurare a activitatii: birouri in incinta ERA Mall, Luni-Vineri, 9-18:00 (program fix).Cunoștințe și experiență necesare: Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Experiența anterioara relevanta - minim 2 ani Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS ExcelDescrierea jobului Responsabilitati:Gestiunea clienților Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune. Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client. Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților. Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor Înregistrezi in programul de gestiune fact
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 21 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.