Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Producator in Curtea de Arges

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Producator in Curtea de Arges

Cauta printr-o varietate mare de joburi Producator in Curtea de Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement, lider national recruteaza pentru unul din clientii sai, o companie care proiectează și produce scaune pentru autoturisme și vehicule comerciale ușoare, dar si structuri integrate din material textil și scaune pentru industria auto, un Specialist Dezvoltare Procese pentru locatia din Arges.Responsibilities:• Participă și ia decizii în fazele de testare ale procesului, evaluează fezabilitatea întregul proces de producție, inclusiv pentru componente (DFMEA);• Imbunatateste în mod constant procesul de productie, inclusiv eficiența, nivelul ergonomic și alte probleme de producție;• Pregăteste linis de producție și organizeaza locul de muncă;• Defineste și urmăreste planul SOP;• Pregăteste, întreține și actualizeaza linia de producție și a echipamentele de productie;• Organizeaza activități legate de PFMEA, KMS: standardizare, îmbunătățire continuă și reducere a costurilor;• Pregătirea, întreținerea și actualizarea instrucțiun
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal SALES ASSISTANT - BUZAU & PITESTI- Studii comerciale sau economice- Cunoştinţe în domeniul logisticii mărfurilor şi experienţă în prezentarea produselor- Interes faţă de modă şi tendinţele actuale din lumea acesteia- Construirea şi dezvoltarea relaţiei cu clienţii prin optimizarea serviciilor- Consultanţă în domeniul creării unui stil individual al clientelor noastre- Identificarea cu marca ORSAY şi promovarea acesteiaMarca ORSAY este garanţia modei care exprimă feminitatea şi bucuria de a oferi un stil individual. Produsele acestei mărci sunt efectul funcţionării unei companii moderne, flexibile, producătoare de confecţii care are peste 4500 de angajaţi şi o reţea de peste 600 de magazine în întreaga Europă. Fiind o companie tânără, caracteristica noastră de bază este stilul de conducere in care acordăm o atenţie deosebită dezvoltării angajaţilor noştri.Pentru intregirea echipei noastre căutăm candidaţi pentru magazinul din ARAD ATRIUM pentru postul SALES ASSISTANT.Al
GRAFIC X-press
Candidatul ideal Abilities- Maintain relationships and negotiate with suppliers - Analytical mind with excellent problem-solving abilitiesFinality- Manage and coordinate purchases for a product or a complete project, in liaison with the specialist teams and in line with the global corporate strategy, in compliance with Quality/Cost/Deadline/Innovation procedures and criteria. Descrierea jobului Main Missions1- Implement the Group's Purchasing strategies: Apply Commodity Purchasing strategies and coordinate ensuing action plans within the framework of his/her activity- Lead activities and supplier performance in compliance with project schedules, milestones and budgets- Interact with quality personnel (from Initial Samples to the Approval of Production Parts) regarding the qualification of suppliers throughout the product's service life- Inform the project group and commodity buyer of technical-economic solutions available on the market- Make decisions required to optimise resul
NOVARES AUTOMOTIVE ROMANIA
Oportunitatea pe scurtFabricile de ciment din Holcim România sunt recunoscute pentru profesionalism si inovatii in industria cimentului.Ca si beneficiar al programului de internship, vei avea oportunitatea de a da startul unei cariere tehnice, vei dobandi competente si abilitati necesare dezvoltarii tale si nu in ultimul rand vei avea acces la situatii reale si vei putea sa folosesti cunostintele teoretice dobandite in anii de studiu.Responsabilitățile taleParticiparea la realizarea programelor de revizii si reparatii la instalatiile si echipamentele mecanice.Participarea la activitatile de verificare ale echipamentelor mecanice conform cu documentatia tehnica.Participarea la actinile de imbunatatire permanenta in cadrul departamentului de mentenanta mecanica.Cooperarea cu inginerii de proces pentru imbunatatirea indicatorilor de performanta ai fabricii.Invatarea si respectarea procedurilor de calitate, Mediu si SSM.Experiența taStudent la o facultate cu specializarea Inginerie tehnolo
HOLCIM (ROMANIA)
Oportunitatea pe scurtFabricile de ciment din Holcim România sunt recunoscute pentru profesionalism si inovatii in industria cimentului.Ca si beneficiar al programului de internship, vei avea oportunitatea de a da startul unei cariere tehnice, vei dobandi competente si abilitati necesare dezvoltarii tale si nu in ultimul rand vei avea acces la situatii reale si vei putea sa folosesti cunostintele teoretice dobandite in anii de studiu.Responsabilitățile taleParticiparea la realizarea programelor de revizii si reparatii la instalatiile si echipamentele mecanice.Participarea la activitatile de verificare ale echipamentelor mecanice conform cu documentatia tehnica.Participarea la actinile de imbunatatire permanenta in cadrul departamentului de mentenanta mecanica.Cooperarea cu inginerii de proces pentru imbunatatirea indicatorilor de performanta ai fabricii.Invatarea si respectarea procedurilor de calitate, Mediu si SSM.Experiența taStudent la o facultate cu specializarea Inginerie tehnolo
HOLCIM (ROMANIA)
Candidatul ideal Advanced Microsoft Excel skills (e.g. Pivot Tables, Lookup functions);At least 3 years of experience working as a business analyst, financial, marketing or related analyst role;Ability to understand and interpret large sets of data;Great attention to detail;Excellent research skills;Fast learner with strong analytical and problem-solving skills;Great report writing & summarizing skills.Other skills we value highly, though are not mandatory:Experience working with databases (MySQL or Oracle);Very good English written communication skills;Experience in working with data visualization tools;Experience in the real estate industry;Basic knowledge of HTML and CSS;Strong project management skills.Descrierea jobului Research, analyze and interpret data about the North American real estate industry and market trends;Produce compelling research on the topics related to the residential rental market, user behavior or business metricsDeveloping and reporting on marketing KPIs and
MO-NE TEHNIC SERVICII
Candidatul ideal • Studii superioare inginerie;• Minim 2-3 ani experienta pe o pozitie asemanatoare, ideal in automotive;• Cunoasterea limbii Engleze;• Cunoasterea pachetului Office (Word, Excel, Access, Powepoint);• Aptutidini excelente de planificare si organizare.Descrierea jobului Adecco Permanent Placement, lider national recruteaza pentru unul din clientii sai, o companie care proiectează și produce scaune pentru autoturisme și vehicule comerciale ușoare, dar si structuri integrate din material textil și scaune pentru industria auto, un Specialist Dezvoltare Procese pentru locatia din Arges.Responsibilities:• Participă și ia decizii în fazele de testare ale procesului, evaluează fezabilitatea întregul proces de producție, inclusiv pentru componente (DFMEA);• Imbunatateste în mod constant procesul de productie, inclusiv eficiența, nivelul ergonomic și alte probleme de producție;• Pregăteste linis de producție și organizeaza locul de muncă;• Defineste și urmăreste planul SOP;• Preg
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - PITESTINoul nostru coleg trebuie să îndeplinească urmatoarele cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților.Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului AGENT SERVICII CLIENT - PITESTIActivitatea se desfasoară preponderent în jud. Arges, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții sp
Autonom rent a car
Candidatul ideal Dacă ești în căutarea unui job și vrei să te alături echipei epiesa.ro, aplică la noi pentru unul din posturile disponibile în Pitesti si Târgu Mureș!Cerințe minime ale postului de Consilier Vânzări Piese Auto:- Prezență agreabilă, excelente abilități de comunicare și prezentare;- Atitudine pozitivă, entuziasm;- Inițiativă, perseverență, simțul detaliului;- Flexibilitate și deschidere la sugestii;- Capacitate de lucru în echipă;- Cunoștințe operare calculator, internet;- Cunoașterea programelor de identificare a pieselor pe diferiți producători/furnizori auto reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Descrierea jobului:Consilierii de Vânzări au ca principală atribuție îndrumarea clienților către produsele mărcilor reprezentate, cu finalizarea procesului de vânzare. În atribuțiile de serviciu ale consilierilor intră de asemenea și următoarele responsabilități:- Stabileşte şi dezvoltă relaţii profesionale cu clienţii şi potenţialii clienţi;- Oferă consultanţă clienţilor î
DR. OFFICE GROUP
Candidatul ideal Studii superioare, preferabil în domeniul construcțiilor. Minim 3 ani de experienţă profesională în vânzări, preferabil în domeniul materialelor de construcţii. Foarte bune abilităţi de comunicare, prezentare şi negociere. Spirit de echipă şi orientare către client. Simţ financiar şi al afacerii. Autonomie, perseverență şi dinamism. Inițiativă și motivație pentru dezvoltare continuă. Cunoştinţe operare PC (MS Office) şi limba engleză (nivel mediu). Permis de conducere categoria B şi disponibilitate pentru călătorii.Descrierea jobului Responsabilități: Gestionează parametrii de afaceri pentru regiunea Sud. Menține și dezvoltă portofoliul de clienți, promovează produsele companiei. Identifică noi oportunităţi de afaceri în regiunea din responsabilitatea sa. Înțelege nevoile clienților, oferă suport tehnic și comercial acestora. Negociază contractele și urmărește derularea acestora. Gestionează procesul de colectare a creanțelor conform termenelor de plată agreate. Realiz
HOLCIM (ROMANIA)
Short company descriptionEASYDO is a technology company, spin off activity of a leading Technology Services company with + 80 employees. The team is managed by senior Partners and senior Experts. We are building next generation technologies applications including API, Data Governance, AI, blockchain, machine learning, IoT, AR, VR. We are focusing on 3 main activities: Software Factory & Innovative Business Solutions (in-house & partners’ applications), Data Governance & Cybersecurity, Applications & INFRA services. Working with top premium companies in several industries, we are operating projects in Romania and abroad. By joining EASYDO, You will be a member of a Romanian and international team, expert and complementary, which allows you to evolve in your career and succeed your projects. Requirements He/she should graduate a bachelor degree. Should have a more than one year experience using the Microsoft office such as excel, word and PowerPoint.Should think positi
EASYDO DIGITAL TECHNOLOGIES
Scurta descriere a companieiGi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.Cerinte Gi Group este in cautarea unui HR Business Partner pentru o partenerul sau, unul dintre primii 100 de furnizori de automobile din lume, care dezvolta și produce sisteme moderne de cablaje si componente electrice.Locatie: PiteștiProgram de lucru de luni pana vineri, de 8 ore.Profil candidat: -Minim 3 ani experienta intr-un rol similar;- Bune cunostinte MS Office – nivel avansat de Excel;- Studii superioare finalizate cu diploma obtinuta;- Limba engleza – nivel avansat;- Nivel bun si cunoștințe ERP (SAP)– ar fi un plus și cunoștințe legislația muncii; - Inițiativă personală, flexibilitate și abilități excelente de comunicare.ResponsabilitatiResponsabilitati:- Actio
Gi Group Professional
Candidatul ideal Persoana serioasa, etica, perseverenta, cu spirit de initiativa si observatie, capacitatea de a gestiona situatii urgente;Experienta practica in service de aparatura medicala (instalare, diagnosticare, reparare echipamente si aparatura medicala), constituie un avantaj important;Disponibilitate pentru deplasari in tara;Permis de conducere fara antecedente penale;Abilitati de comunicare si relationare;Capacitate de analiza si sinteza ;Descrierea jobului Responsabilitati:Interventii in perioada de garantie si post garantie a echipamentelor medicale;Instalarea și punerea în funcțiune a echipamentelor medicale furnizate;Asigurarea mentenanței aparaturii medicale;.Efectuarea reviziilor periodice;Orientare către rezolvarea problemelor clientului;Menţinerea unei bune relaţii de colaborare cu beneficiarii echipamentelor;Furnizarea de asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;Transmiterea constanta către companie informații cu privire la situațiile întâl
E.S. GARANTI DENTISTRY
Candidatul ideal Candidatul idealFirma Gehlen Schols Transport & Logistik GmbH din Eschweiler, Germania cauta sofer profesionist, posesor permis de conducere categoria C+E, cu experienta de minim 2 ani in conducerea camioanelor de mare tonaj (40 tone) semiremorca cu prelata, cartela conducatorului auto/card tahograf, atestat de transport marfa clasa 95 si de preferat atestat ADR, vorbitor de limba engleza si /sau germana la nivel de baza.Pachet beneficii:- contract de munca incheiat direct cu firma noastra de transport, Gehlen Schols Transport & Logistik GmbH din Germania- perioada de lucru de 4+2 (4 saptamani la munca in Germania cu 2 saptamani de repaus, acasa in Romania);- asigurari sociale germane (asigurare medicala germana, pensie etc);- asistenta si sprijin la intocmirea si depunerea dosarului de alocatii copii in Germania;- asistenta si sprijin la stabilirea si schimbarea clasei de impozitare;- dispecerat si in limba romana;- transport dus-intors cu avionul (bilet de avion dus-
GEHLEN SCHOLS TRANSPORT GMBH
Candidatul ideal Scoala profesionala de specialitate; Minim 5 ani experienta pe un post similar; Domiciliu sau relocare in Pitesti; Persoana dinamica, energica, ambitioasa, orientata spre performanta; Rigurozitate in planificarea si atingerea obiectivelor; Respectarea termenelor limita Spirit de echipa, flexibilitate; Atitudine pozitiva si proactiva;Descrierea jobului Verifica starea tehnica generala a autovehiculului in zona unde urmeaza a se efectua reparatia; Stabileste necesarul de reparatii impreuna cu tehnicianul de diagnoza si verifica daca acestea concura la remedierea defectiunilor reclamate de client; Utilizeaza scule, dispozitive prevazute in documentatia de reparatii si instructiuni; Intretinerea si repararea autovehiculelor in conformitate cu tehnologiile de producator si a documentatiei specifice de lucru; Raspunde si executa operatiile de reparatii in conformitate cu normele tehnice; Cooperarea cu seful de service pentru informarea clientului; Verifica lucrarea executata
ARENY ENERGIE ALTERNATIVĂ
Candidatul ideal Absolvent de Scoala Profesionala - de preferat in domeniu tehnic Calificare in meseria de prelucrator prin aschiere/ mecanic Minim 1 an experienta de Operator CNC pentru operatii de stunjure, frezare, polizare Experienta de lucru masina CNC( laser) sau centru de prelucrare (frezare / gaurire) piese metalice Cunostinte in legatura cu instrumentele de masurare Cunostinte de desen tehnic Abilitati de lucru cu PC Abilitati de comunicare si lucru in echipa;Descrierea jobului Preia comanda, indeplinind toti pasii necesari producerii acesteia; Pregăteşte maşina, sculele, dispozitivele, verificatoarele pentru operaţia ce urmează a fi executată; Verifică dimensional semifabricatul în concordanţă cu planul de operaţie; Măsoară şi verifică piesele folosind instrumentele de masură, în acord cu specificaţiile tehnice şi instrucţiunile de lucru; Anunţă supervizorul în cazul identificării unor probleme tehnice la funcţionarea maşinii; Încarcă şi manevrează componentele cu ajutorul ec
R.C.G. MODA EVI TOP
Producator confectii textile angajam croitor/croitoreasa pentru sectia din locatia Bradu, jud. ArgesCerinte: Experienta minim 6 luni in vederea realizarii produsului finit cap-coada (echipament protectia muncii, salopete, tricouri, halte, etc) Detalii suplimentare se pot solicita la nr. de telefon disponibil: L-V: 8:30 - 16:00.Salariu se discuta in functie de experienta. Oferim si cerem seriozitate!
Broart Cromatic
Producator de echipamente de lucru si protectie (tricouri, salopete, halate, etc) angajam pentru punctul de lucru din Geamana-Bradu, str. Tabacariei nr. 15A:Confectioner in industria textilaCerințe: Experienta intr-un post similar, minim 6 luni.Seriozitate.Condiții: Salariu atractiv, mediu de lucru prietenos.Program de lucru: L-V: 8:30 - 16:30Responsabilități: Activitate de confectionera/retusiera conform fișei postului.Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta prin mesaj privat sau la nr. telefon: ( L - V: 8:30 - 16:30 )
Broart Cromatic
Producator de folie cu sediul in Maracineni (Arges) angajeaza muncitori necalificati, cu sau fara experienta, in domeniul maselor plastice (productie folie). Program de lucru: L-V: in 3 schimburi; Sambata-Duminica: liber; Se asigura transportul.Salariu motivant + tichete valoriceMai multe detalii la telefon.
Royal Prod Activ
Compania noastra este distribuitor de aparatură medicală și materiale sanitare destinate terapiilor intensive și blocurilor operatorii, medicinei de urgen ă,recuperare, neurologiei,orl, imagistica. Oferim servicii premium si o gama completa de produse furnizate de cei mai mari producatori ai lumii. Pentru orice echipament comercializat, avem o pregatire vasta, astfel incat sa putem oferi consultanta si suport pentru utilizator. Dorința noastră de creștere, dezvoltare și de îmbunătățire constantă a serviciilor oferite ne-a adus parteneriate de care suntem mândri, cu spitale si clinici private din Romania.Responsabilitati :- Asigura in bune conditii: receptionarea, manipularea, colectarea si livrarea produselor;- Descarca marfa livrata in depozit de catre soferi.- Verifica marfa primita din punct de vedere calitativ si cantitativ.- Cunostinte de operare in softuri, inregistrare intrari-iesiri din gestiune, inclusiv facturare- Receptioneaza produsele in baza documentelor de livrare.- Efec
AlmedInvest
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.