Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Programator in Voluntari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Programator in Voluntari

Cauta printr-o varietate mare de joburi Programator in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Programator in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Programator /​ Operator /​ Programator Cnc In Olanda


Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.​R.​L.​

Web Developer


Candidatul ideal - Bune cunoștințe de PHP și MySQL;- Cunoasterea unui framework CSS (Bootstrap, Material Design, etc)- Cunoasterea unui framework JS (Vue / React)- Cunoasterea unui CMS (Magento, Wordpress + WooCommerce, OpenCart)- Experiență practică în implementarea de interfețe web cross-browser cu HTML, CSS, Javascript, jQuery;- Cunoștințe de bază referitoare la realizarea de site-uri pentru campanii SEO;- Lucru cu API's Descrierea jobului • Realizarea de site-uri și interfețe web prin transformarea fișierelor;• Capacitatea de a găsi soluții pentru compatibilitatea aplicațiilor web existente si rezolvarea bug-urilor de programare;• Rezolvarea problemelor tehnice;• Implementarea măsurilor de securitate web;• Modificarea aplicațiilor web în funcție de brief;• Integrarea CSS Platforme Custom and CMS• PHP/MySQL;• PNG/PSD cu designul în pagini și site-uri, folosind HTML, CSS, Javascript, jQuery, astfel încât sa fie compatibile cu browserele desktop si mobile majoritare;• Realizarea d
SEO FACTORY SRL

Media netă estimată pe baza celor 746 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Store Manager Sinsay Lemon Voluntari


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitati:Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului;Realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli;Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine;Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei. Asteptari:Atitudine pozitiva si dorinta de dezvoltare;Atentie distribuitiva, orientare catre detalii;Bun organizator;Capacitatea de a rezolva sarcini multiple si de a respecta termene limita;Experienta in coordonarea unei echipe;Limba engleza scris si vorbit nivel mediu-avansat; ...Restul lucrurilor le vei invata pe parcurs! Beneficii:Contract de munca pe perioada nedeterminata;Bonus lunar in functie de categoria si de performantele magazinului;Tichete de masa in valoare de 40 de lei/zi lucrata;Asigurare medicala privata;25 la suta discount in toate magazinele LPP Romania;Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie;Posibilitati de avansare
LPP Romania Fashion SRL

Operator Calculator (cu Atributii De Contabilitate Primara)


Candidatul ideal Studii mediiCunoastere operare PC- MS OfficeCapacitate de organizare si planificarePersoana cooperanta si cu spirit de echipa;Punctualitate, disciplina, atentie distributiva, spirit de observatie si o buna memorieExcelente abilitati de comunicare;Experienta dе lucru intr-un program dе gestiune si contabilitate primara (Cunoastrea programului SMARTBILL constituie un avantaj)Descrierea jobului Receptia, expedierea si urmarirea de produse la/de la furnizor;Contabilizarea şi înregistrarea facturilor si a chitantelor emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate de companieVerificarea deconturilor si chitantierelor soferilorArhivarea facturilor livrate/ridicateIntocmirea condicii de prezenta si transmiterea ei in sistemIntocmirea diferitelor rapoarte contabile solicitatelocatie - depozit TUNARIBeneficii:Tichete de masăMediu de lucru motivant, tânăr, orientat spre realizări
AD AUTO TOTAL SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal ASISTENT BRAND MANAGER-studii superioare-experienta in domeniu sau intr-un domeniu similar-excelente abilitati de comunicare si relationare-capacitate de analiza si sinteza, influenta si convingere-orientare catre client, initiativa, dinamism-buna cunostere a limbii engleze-cunostinte bune Excel:VLOOKUPDescrierea jobului ASISTENT BRAND MANAGER-elaborarea si implemkentarea strategiei de brand/produs, analiza oportunitatilor din piata si identificarea produselor de succes pentru portofoliul alocat-plasarea precomenzilor de aprovizionare negocierea cu partenerii si asistenta oferita acestora in construirea precomenzilor-intocmirea si recomandarea planului de marketing, stabilind strategia de comunicare eficienta, sustinerea brandului in activitati specifice (promotii, oferte, prezentari)-implicarea in stabilirea strategiei si a planului de vanzari-analiza portofoliului, recomandari pentru rationalizare
SPORT PARTNER DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 4031 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager Bucuresti


Candidatul ideal - sa detina obligatoriu, cel putin studii medii- cunostinte in utilizarea calculatorului- abilitati de comunicare- abilitati de planificare si organizare- initiativa- insusiri de lider- onest, sociabil, dinamic.Descrierea jobului Descrierea jobului- promovarea numelui, a imaginii si a produselor companiei- produsele promovate sunt destinate vopsitoriilor auto (vopseluri, lacuri, chituri etc)- cautarea si stabilirea de contacte a potentialilor clienti- identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti- vizitarea clientilor, cu regularitate- maximizarea vanzarilor si a valorii adaugate- idei de promovare produse, oferte specifice;Beneficii:- masina de serviciu;- telefon;- participarea la training-uri;- participare la team building-uri;- zilele libere legale nu se lucreaza;- program de Luni pana Vineri (nu se lucreaza in weekend);- concediu de odihna 21 zile, cand doreste angajatul;- posibilitatea unei cariere pe termen lung.Pachetul salarial este motivant si este for
SELERON SRL

Area Sales Manager Microfinantare


Scurta descriere a companiei Agricover reunește într-un portofoliu complex linii de business, soluții și tehnologii de ultimă generație care aduc plus valoare în afacerile fermierilor, în activitățile de zi cu zi din fermă și, implicit, transformă agricultura din România.Agricover este un grup de companii ultraperformant în agribusiness-ul european, un generator de soluții inovatoare care transformă afacerile și viața fermierilor pe termen lung, precum și un motor al schimbării, creator de progres și prosperitate la scară socială.Agricover este liderul pieței de agribusiness din România. Pe parcursul celor peste 20 de ani de existență, Agricover a dezvoltat un model de business inovator și performant.Prin abordarea sa vizionară a agribusiness-ului, Agricover determină evoluția întregului domeniu și generează prosperitate socială la nivelul comunitații fermierilor români. Agricover dezvoltă ecosisteme digitale moderne care impulsionează progresul agriculturii românești, prin adoptarea c
Agricover

Specialist Recrutare


Candidatul ideal Experienta anterioara in activitati de recrutare de volum si selectie pentru diverse tipuri de posturi - reprezinta un avantaj;Cunoasterea proceselor de recrutare si abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan;Abilitatea de a planifica in mod eficient si de a lucra sub presiune;Atitudine flexibila si proactiva;Persoana pozitiva, autonoma si orientata catre rezultate.Descrierea jobului Obiectivele postului:Recrutarea si selectia necesarului de personal conform necesitatilor Companiei.Responsabilitati:- pregatirea si coordonarea intregului proces de recrutare si selectie de volum;- selectarea candidatilor in functie de profilurile discutate cu managerii;- identificarea celor mai potrivite si rentabile surse de recrutare;- redactarea si publicarea anunturilor de recrutare specifice;- monitorizarea pietei interne a muncii prin metode specifice - salarii, tendinte, pachete aditionale salariului;- oferirea suportului pentru managerii de locatii privind procesele int
MLS INVEST TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 1045 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Office Manager /​ Asistent Manager (sky Pipera-voluntari)


Candidatul ideal Daca esti: ambitioasa, dornica sa te faci remarcata, serioasa si muncitoare, cu care sa facem echipa buna comunicativa, organizata si creativa,Si detii: tehnici de editare fotografii (photoshop/corel), cunostinte program Saga / contabilitate primara, cunostinte DocProcess, cunostinte MS Office si aplicatii on-line.Asteptam un CV de la tine.Adresa: Voluntari, Bd. Pipera 17, cladirea Sky Pipera.Descrierea jobului Beneficii: Salariu Fix + bonusuri in functie de performante TelefonCe vei avea tu de facut: prelucrarea si gestionarea comenzilor din mediul on-line / marketplace-uri, cat si din vanzarile directe; facturarea si organizarea livrarilor, atat interne, cat si pentru export; verificarea stocurilor si actualizarea lor permanenta; editarea si listarea produselor noi si existente pe marketplace-uri; editarea (photoshop/corel) fotografiilor produselor in vederea listarii lor; pregatirea lunara a documentelor pentru contabilitate; sarcini in procesul de administrare a co
TECHNOWORKER GROUP S.​R.​L.​

Outbound Team Leader (coordonator Sector Outbound)


Candidatul ideal Coordonatorii de sector sunt responsabili de buna desfășurare a procesului de finalizare a comenzilor în întregul depozit în fiecare zi. Principala lor sarcină este de a gestiona numărul de manipulanti ("pickers") din fiecare sector pentru a asigura un proces de îndeplinire a comenzilor fără probleme. Pentru a putea aloca munca în mod eficient, coordonatorii utilizează date actualizate din sistemele noastre informatice cu privire la numărul de comenzi din fiecare sector. Pe lângă faptul că lucrează cu date, coordonatorii de departament trebuie să fie capabili să comunice asertiv. Ei trebuie să fie capabili să explice celorlalți angajați ai depozitului funcționarea de bază a fiecărui sector și transferurile necesare de personal între aceste sectoare.• Gestionarea numărului de operatori pe sector în funcție de volumul de muncă• Monitorizarea productivității operatorilor individuali• Generarea de idei pentru a îmbunătăți mediul de lucru și procesele individuale.• Comunica
COVRIG CROCANT S.​R.​L.​

Manager De Zona Budesti Nord


Candidatul ideal Acest rol comercial ți se potrivește dacă:Te interesează să te dezvolți în domeniul distribuției de inputuri agricole (îngrăşăminte, produse pentru protecţia plantelor şi culturilor, seminţe).Îți place să comunici și să negociezi.Ai experiență în domeniul vânzărilor.Ai studii superioare/medii și cunoștințe de Microsoft Office.Ai înclinație naturală și disponibilitate pentru vânzare directă pe teren (permis categoria B).Locuiești în județele / regiunea Bucuresti, Ilfov, Ialomita.Descrierea jobului Responsabilităţile jobului vizează:Creşterea volumului de vânzări de inputuri agricole în zona alocată.Gestionarea contractelor de vânzari întocmite, respectând conţinutul şi modul de circulaţie al tuturor documentelor necesare.Promovarea și reprezentarea companiei în zona de activitate.Actualizarea bazei de date a fermierilor.Informare cu privire la activitatea în piaţa de inputuri agricole.Soluţionarea promptă a solicitărilor care apar în relaţia cu fermierii.Aplicarea proce
AGRICOVER SRL

Account Manager Smb-digital – Vodafone RomÂnia


Descrierea jobului Recrutăm pentru că evoluăm! Despre Noi:Suntem o echipă dinamică și inovatoare, implicată în furnizarea unor servicii digitale de calitate pentru mediul de afaceri. În vederea extinderii echipei noastre, căutăm un Account Manager SMB Digital pasionat de relații cu clienții și orientat către rezultate. Scopul Postului:Asigurarea unui nivel înalt de satisfacție pentru clienții din mediul de afaceri, oferind servicii excelente de relații cu clienții și monitorizând proactiv suportul acordat. Obiectivul este creșterea loialității clienților și evitarea situațiilor cu potențial impact negativ asupra satisfacției acestora. Program de lucru: L – V, office, sediul Vodafone Globalworth Tower - Bucuresti Te invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă: Ai minimum 1 an experiență în departamente suport, vânzări, retail, account management, preferabil în industria IT&C; Ai studii medii, finalizate cu diplomă de Bacalaureat, studiile universitare reprezintă avantaj; Ai cun
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Sales Manager Of Medical Devices


Candidatul ideal All applications to reach [email protected] by 29 AprilWe are now looking for a Sales Manager to be based in our new office in Bucharest. As our Sales Manager, you'll be the key player in expanding our presence in Romanian market. Your primary focus will be on establishing and nurturing relationships with future clients and professionals in the implant industry, will be ensuring proper customer service in the scope of performing the tasks of create, maintain and expand the sales channel across the whole offering / potential customer base.What you will need - Qualifications: Minimum 1 year experience in a similar role - DENTAL IMPLANT Bachelor’s degree in business, marketing, or related field preferred. Proven experience in sales processes, specifically in dental products, or related medical sector. Strong existing network within medical sector, with a track record of successful sales. Ability to manage the sales focus from lead generation to the end of t
ULTRA DENTAL S.​R.​L.​

Operator Calculator Facturare


Candidatul ideal - experienta: minim 1 an in facturare si/sau contabilitate primara, reprezinta un avantaj;- cunoasterea pachetului MS Office reprezinta un avantaj;- abilitati de calcul, gandire analitica, persoana organizata;- persoana stabila si fidela in relatiile angajat-angajator.Descrierea jobului - asigura importul de comenzi in sistemul informatic;- emite avizele si facturile de vanzare a marfurilor;- proceseaza documentele de retur marfa;- intocmeste avizele de transfer marfa;- verifica stocurilor de marfuri;- furnizeaza diverse rapoarte solicitate periodic de catre conducerea companiei;Salariu: 3000 RONBonuri de masa in valoare de 40 RON/zi.Program in 2 schimburi: 7-15.30 si 13-21.Plan de crestere salariala dupa 6 luni de la angajare, in functie de performantele obtinute, de pana la 3500 RON + bonuri de masa.Firma isi desfasoara activitatea in Ilfov, Stefanestii de Jos, Linia de Centura, nr.22.Se asigura transport tur-retur din Bucuresti de la intersectia Fundeni-Colentina sa
TARGET MEDIA INTERNATIONAL SRL

Store Manager Sinsay Voluntari Lemon


Candidatul ideal Store Manager SinsayBeing fashion passionate with highly commercial approach to product, sales, merchandise.Minimum 1 year experience as a functional manager in store (store manager, deputy manager, VM)Proven track record in previous employment;Ability to plan, organize, and prioritize work;Ability to make decisions and solve problems;Ability to communicate verbally with people inside and outside of organization;Ability to obtain and process information;Ability to be assertive when needed;Handling pressure;Critical thinking;Experience with difficult personalities;Experience in people management and supervision;Proactive approach and experience in dealing with challenging situations;Ability to work in team and independently;Communicative in English;Descrierea jobului Store Manager SinsayResponsible for recruiting, training, coaching, supervising and assessment of the store team;Responsible for building a stable, competent and motivated sales team:Managing, supervising a
LPP ROMANIA FASHION SRL

Network Engineer


Candidatul ideal The Network Engineer in ACROM is responsible for analyzing, designing, installing, configuring, maintaining and troubleshooting the network infrastructure of the company’s customers to meet business objectives and SLAs.Skills and knowledge: Good knowledge of network principles and hands-on experience Technologies used: Cisco and Meraki Cloud Networks (nice to have) Cisco certification: CCNP Experience in implementing, administering, and troubleshooting network infrastructure devices, including: firewalls, routers, switches, wireless access points and wireless controllers Strong organizational skills and ability to multi-task Very good command of EnglishDescrierea jobului Day-to-day work: Design, installation and configuration of the LAN/WAN networks for the company’s customers. Implement and support various network infrastructure solutions Installation and configuration of network devices (routers, switches, firewalls, VPNs, access-points, wireless controllers, network
ANTECH CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 23 de salarii introduse în Salario: 7020 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:- Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;- Menține relațiile cu clienții ex
BANCA TRANSILVANIA SA

Specialist Epilare Definitiva Laser


Candidatul ideal Ne marim echipa si cautam Specialist Epilare Laser. Noi folosim ElysionPro U de la Cocoon Medical, dar suntem siguri ca experienta pe alte echipamente acreditate, te va ajuta sa te acomodezi repede cu laserul Elysion.Te rog sa aplici la acest anunt daca iti doresti sa lucrezi ca si terapeut la Lagoon Beauty - un salon de estetica faciala si corporala situat in zona Floreasca ( vecinatate Barbu Vacarescu, statia de metrou Pipera).Apreciem si recompensam experienta, incadrarea in timpii de lucru, capacitatea de a executa atat terapii de epilare laser cat si terapii de remodelare ( VelaShape 3, Venus Legacy, Cooltech, Eximia Platinum etc ) sau terapii faciale.Chiar daca nu ai lucrat cu astfel de terapii, putem sa-ti oferim o sansa, sa inveti sa lucrezi cu echipamentele noastre.Iti oferim training terapie epilare cu laser/ remodelare; trebuie doar sa iti doresti sa inveti si sa castigi bani!Pachet atractiv structurat in functie de experienta candidatului.🚊 Metrou statia P
LAGOON BEAUTY S.​R.​L.​

Reporting Specialist Ifn


Candidatul ideal To succeed in this role you need:2+ years’ relevant reporting experience;A keen eye for details;Proactive problem-solving skills;Effective communication and business writing skills;Fluent English;Descrierea jobului Your main responsibilities:Prepare quarterly stand-alone profitabily reports in accordance to IFRS (balance sheet, P&L per segments, products, regiune, etc)Prepare bank covenants reportsSignificant contribution in managing the relationship with the external auditor;Prepare ad-hoc reports or complex analyses as requiredSignificant contribution in the process of preparing the IFRS financial statements;Partake in the financial analysis and on-demand reports and leave your mark on the successful conclusion of relevant corporate events;Ensure compliance with financial reporting obligations assumed by the company;Active support in the cycle of analysis and improvement of financial processes - e.g. identifies automation opportunities; involved in defining related b
AGRICOVER SRL

Product Manager


Candidatul ideal Cautam persoane motivate pentru a ocupa postul de Product Manager Cunoștințe generale de afaceri. Studii superioare finalizate (de preferat in domeniu) Limba Engleza scris si vorbit, Experienta minima 2 ani in domeniul electro IT(distributie sau integratori IT) Cunostinte tehnici de vanzare, tehnici de negociere, tehnici de prezentare. Cunoștințe primare de operațiuni și documente financiar-contabile . Cunoașterea generală a mediului de afaceri din România, cunoștințele pieței de copiatoare, imprimante, calculatoare, software, precum și principalii concurenți vor constitui un plus. Abilități de comunicare la toate nivelurile, abilități de organizare și planificare. Cunostinte avansate de limba romana, engleza – scris si vorbit. Cunostinte PC - MS Office. Ușurință, claritate și coerență în exprimare, rezistență la stres, echilibru emoțional, adaptabilitate, atenție distributivă . Oferirea de consultanta si consiliere. Punctualitate, perseverență. Permis de conducere cat
ATLAS CORPORATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 257 de salarii introduse în Salario: 5900 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.