Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

72 Locuri de Munca in Reghin - Joburi in Reghin

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

72 Locuri de Munca in Reghin - Joburi in Reghin

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Reghin si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre daca: Ai cunostinte de operare calculator si gestiune, Iti place sa lucrezi in domeniul comertului a produselor alimentarea si bauturi alcoolice. Iti doresti un loc de munca stabil; Iti place sa interactionezi cu oamenii; Esti o persoana corecta, dinamica si flexibila;Te invitam sa aplici la acest anunt daca-ti doresti o cariera in domeniul comercial.Descrierea jobului Primeste, verifica si receptioneaza marfa conform documentelor de insotire. Participa ori de cate ori este solicitat la amenajarea marfii în depozit, in vederea depozitarii si stocarii conform standardului FIFO (primul intrat, primul iesit), Participa la efectuarea inventarelor, Se ocupa de organizarea turelor si impartirea sarcinilor catre lucratorii comerciali Intocmeste si supervizeaza pontaje, rapoarte de stocuri si alte rapoarte Verifica lucratorii comerciali in indeplinirea sarcinilorBeneficii: Salariu competitiv + bonuri de masa; Loc de munca stabil intr-o atmosfera prof
NASTICOM IMPEX
Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare (Ingineria mediului, Protectia Mediului, etc)Cunostinte foarte bune de utilizare a pachetului MS Office (Excel, Word, PowerPoint);Cunoașterea limbii engleze – nivel conversaționalAbilitati de comunicare, organizare si orientare spre rezultateAtitudine pozitiva, gandire analitica si adaptare la situatiePersoana dinamica, deschisa, cu capacitate de lucru in echipa si spirit de intiativaPersoana responsabila, capabila sa lucreze in conditii de stres si cu termene limitaCunostinte legislative in domeniul protectiei mediului si a managementului deseurilor, inclusiv a ambalajelorConstituie avantaj:Experienta in domeniuCurs de calificare Responsabil de mediu, managementul gestiunii deseurilorPermis de conducere categoria BDescrierea jobului Intocmirea documentatiei pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor specifice.Elaborarea rapoartelor si raportarilor catre organele de reglementare si alte unitati de specialitate in domeniu.Elaborarea programulu
KASTAMONU ROMANIA
Candidatul ideal Disponibilitate la deplasare in zona alocata Experienta, min 1 an, in vanzari Atentie la detalii Abilitati de comunicare adaptive functie de interlocutor Sa utilizeze si sa respecte standardele companiei Bun conducator auto, permis auto categ B; Abilitati de negociere si vanzare.Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement , lider national recruteaza pentru unul din clientii sai, o companie reprezentativa ce oferă clienţilor săi o gamă completă de echipamente, maşini, consumabile şi accesorii pentru sudare şi tăiere, un Manager Zonal Vanzari pentru Centrul tarii.Responsibilities:Contactati clienti noi si existenti pentru a discuta nevoile lor si pentru a explica cum aceste nevoi ar putea fi satisfacute de portofoliu de produse si servicii al companiei.• Raspundeti la intrebarile clientilor/prospectilor despre produse/servicii in limitele competentelor tehnice, prețuri/tarife, disponibilitate, conditii comerciale. • Solicitati colegilor cotatii de pr
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Te regasesti usor in interactiunea cu oamenii, ai initiativa si vrei sa te dezvolti profesional? Atunci locul tau este alaturi de noi!Suntem o echipa, dinamica, tanara, ne plac interactiunile cu oamenii si intotdeauna suntem in cautare de noi modalitati de a imbunatati activitatea.Daca esti orientat catre experienta clientului, competitiv si motivat sa realizezi ceea ce iti propui te asteptam cu drag sa te alaturi echipei noastre.Cerintele postului: disponibilitate pentru deplasari saptamanale atat in judet cat si in tara studii superioare sau studii medii; experienta in activitatea cu numerar; experienta bancara constituie un avantaj; abilitati de comunicare scrisa si verbala.Descrierea jobului suplineste administratorii de cont din unitatile retelei in perioadele de concediu de odihna sau medical, in cazul fluctuatiilor de personal sau varfurilor de activitate, la solicitarea Sefului ierarhic participa la realizarea obiectivelor de vanzari; cunoaste si promoveaza pro
PATRIA BANK
Candidatul ideal CERINTEStudii superioare, finalizate sau în curs, preferabil juridice sau economice;Experiență în promovarea produselor / serviciilor financiar-bancare, destinate ariei Retail;Cunoștințe de analiză financiară privind segmentul de clienți persoane fizice;Certificare de pregătire profesională în domeniul distribuției de asigurări - reprezintă un avantaj;Limba engleză - nivel intermediar;Bune cunoștinte MS Office (Word, Excel).CAUTAMOnestitate, responsabilitate, proactivitate și orientare spre rezultate.Atenție la detalii, rigurozitate, o bună capacitate de organizare și spirit de echipă.Abilități de negociere și vânzare, abilități de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitate de respectare a deadlineurilor și atingere a obiectivelor stabilite.Descrierea jobului CE VEI FACE, PE SCURTIniția, menține și dezvolta relațiile cu clienții existenți și potențiali din segmentul Retail.Participa la realizarea obiectivelor de vânzări, urmărind maximizarea profitabilității p
Alpha Bank
Candidatul ideal CENTRUL GENERAL DE ARHIVARE, companie specializată in domeniul serviciilor de arhivare si depozitare documente, angajeaza pentru județul Mureș.Descrierea jobului 1.ARHIVISTCerinte:-studii superioare(finalizate sau in curs)-gandire analitica, logica, concentrare, excelente abilitati de concentrare si relationare, seriozitate, implicare, initiativa, abilitati de planificare si organizare2.ARHIVARCerinte:-studii medii sau superioare-cunostinte de operare PC si operare MS Office-gandire analitica, logica, concentrare, bune abilitati de comunicare si relationare, implicare, seriozitate, initiativa, abilitati de planificare si organizare3.LEGATOR MANUALCerinte:-studii medii sau superioare-gandire logica, analitica, concentrare, implicare, seriozitate, abilitati de concentrare si relationare, initiativa
CENTRUL GENERAL DE ARHIVARE
Candidatul ideal Studii techniceExperienta relevanta intr-un mediu competitivCapacitate de organizare si planificarePersoana dinamicaDisponibilitate pentru deplasari in tara si strainatatePermis de conducere cat BPregatit pentru lucrul sub presiune si rezistenta la stresCunostinte bune de operare in MS Office (Word si Excel)Aptitudini de comunicare verbala si scrisa in limba romanaBune abilitati de comunicare si interrelationareDescrierea jobului Prospectarea pieteiUrmarirea trendului pieteiColectare de informatii legate de piataIntocmirea de rapoarte specifice activitatiiNegociere cu clientiiMentinerea relatiei cu clientii (vizite, participare la targuri etc.)Promovarea produselor noi ale companiei, ofertelor speciale etc.Emiterea ofertelor catre clienti
TECHNICAS MS
Candidatul ideal Cerinte: Studii in domeniul silvicultura, exploatari forestiere Persoana comunicativa, dinamica si entuziasta Abilitati foarte bune de comunicare si negociere Persoana receptiva, organizata, responsabila si orientata spre rezultatConstituie avantaj: Studii superioare cu specializarea Inginerie Silvica / Silvicultura Experienta anteriorara intr-o companie multinationala din industria lemnului in domeniile achizitii sau vanzariDescrierea jobului Responsabilitati: Achizitionarea cantitatii, tipului si calitatii materiei prime stabilite (material lemnos) Mentinerea unei stranse colaborari cu societatile private furnizoare de materie prima si cu exploatarile forestiere Intocmirea si verificarea rapoartelor zilnice, saptamanale si lunare ale cantitatilor de material lemnos receptionat Efectuarea verificarilor din teren legate de calitatea materiei prime Efectuarea calculelor de costuri pentru achizitionarea de materie prima Identificarea de noi resurse pentru achizitionarea
KASTAMONU ROMANIA
Descrierea jobului - Studii superioare (licentiat), specializare inginer profil tehnic;- Atestat ISCIR RVT (constituie avantaj);- Experienţă practică necesară: minim 2 ani în domeniu tehnic;- Cunoştinţe obligatorii de legislaţie: legislaţie, normele ANRE şi prescripţiile tehnice ISCIR;- Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Ofice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);- Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerintele postului ;- Abordare analitică și structurată în rezolvarea problemelor;- Abilităţi de comunicare interpersonale ;- Capacitate de analiza, abilitati organizatorice si analitice, capacitatea de a realiza schimbari si inovatii ;- Detinator permis de conducere cat. B. *Vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră. E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (
E.ON ASIST COMPLET
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal Inginer - Ajutor Șef ȘantierResponsabilități:Oferirea de suport șefului de șantier în organizarea și coordonarea lucrarilor din șantierOferirea de suport șefului de șantier în evaluarea, planificarea, supervizare și monitorizarea execuției lucrărilorSupravegherea funcționării utilajelor și instalațiilor la punctul de lucruUrmărirea menținerii disciplinei, precum și respectarea procedurilor și a regulamentului internImplicarea în instruirea angajaților conform procedurilor interneÎntocmirea antemasuratorilor si a neconformitatilor din proiectPregătirea și trimiterea comenzilor de materialeRealizarea altor activități administrative specifice domeniuluiCerințe:Studii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe operare PC – Execel/ Word; Autocad. Constituie avantaj cunoasterea legislatiei in domeniul constructiilor cat si cunostiinte de operare Primavera si Microsoft ProjectsProfilul candidatului:Abilități de planificare, organizare si comunicareUrmărirea
PSITEST EXPERT SRL
Candidatul ideal Cerinte- studii superioare;- cunoastere fluenta a limbilor romana si poloneza (atât verbal, cat si scris);- experienta de lucru in comert/finante/administrare constituie un avantaj;- minte analitica;- abilitati interpersonale;- incredere si responsabilitate;- bune cunostinte de operare calculator;- disponibilitate pentru calatorii de afaceri;- permis de conducere categoria B - utilizare activa.Descrierea jobului Responsabilitati- cooperare cu tari straine- cu companii din grupul de capital si cu colaboratorii.- traduceri romano-poloneza / poloneza-romana – verbale si scrise;- intocmirea rapoartelor pentru Consiliul de Administratie;- analiza datelor;- sprijinul Consiliului de Administratie in indeplinirea sarcinilor;- controlul corectitudinii procedurilor interne si circulatiei documentatiei;- crearea colaborativa a materialelor de marketing si informare ale Companiei.Noi oferim- o munca atractiva, pe baza de contract de munca, intr-o companie cu o pozitie bine stabili
VIKINGPROFIL
Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 3 ani Experienta in vanzarea de inputuri pentru agricultura constituie un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Spirit de observatie si initiativa Orientare spre client si spirit comercial Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre rezultate Disponibilitatea de a se deplasa in teritoriul arondat Studii superioare in Stiinte Agronomice constituie un avantaj Bune cunostinte de oprare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Mentinerea relatiilor comerciale cu clientii activi Prospectarea pietei, identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona arondata Prezentarea si promovarea directa a produselor pe care societatea le comercializeaza: inputuri pentru agricultura si carburantiNegocierea si incheierea contractelor si acordurilor comerciale Incasarea in termen a creantelor de la clientii cu care colaboreaza Respectarea si urmarirea procedurilor interne la nivel de
ADIDANA
Candidatul ideal Inginer Șef ȘantierResponsabilități:Organizarea și coordonarea lucrului pe șantierÎntocmirea și asigurarea necesarului de resurse materiale, umane și de utilajeSupravegherea funcționării utiliajelor și instalațiilorAsigurarea respectării riguroase a tehnologiilor de execuție și a instrucțiunilor privind exploatarea și întreținerea mijloacelor și uneltelor de producțieStabilirea soluțiilor de recuperare a întârzierilor din graficul de execuțieInstruirea personalului conform prevederilor regulamentelor în vigoare, pentru lucrările pe care aceștia urmează să le executeEfectuarea periodică a instructajului de protecția munciiPreintampinarea evenimentelor care pot supune la risc siguranța și sănătatea angajațilorComunicarea eficienta și promptă cu toți factorii implicați în proiect (RTE, SSM, diriginte, beneficiar, proiectant, manager proiect)Cerințe:Experiență minim 3 ani într-un post similarStudii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe privind manage
PSITEST EXPERT SRL
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Candidatul ideal Minim studii medii in domeniul constructiilor civile Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara, in coordonarea echipelor de muncitori proprii sau subcontractori in cadrul unor proiecte de constructii complexe si de anvergura Cunostine limba rusa la nivel avansat Carnet de conducere categoria BDescrierea jobului Electrogrup își propune dublarea Rețelei Metropolitane de Fibră Optică a Municipiului București în următorii 4 ani. În același timp, se va ocupa de mentenanța rețelei existente și de supervizarea instalării în subteran a cablurilor de către operatorii telecom.Deschidem o noua oportunitate de a te alatura echipei noastre:Sef Echipa/Maistru in Constructii- Bucuresti -Misiune: Coordonarea lucrarilor de constructii civile in cadrul proiectelor de telecomunicatii, smart city si dezvoltare urbanaResponsabilitati: Urmareste respectarea specificatiilor proiectului tehnic si cerintelor de calitate, si este raspunzator de respectarea acestora Studiaza documentatia proi
ELECTROGRUP INFRASTRUCTURE SA
Candidatul ideal Мінімальна середня освіта за спеціальністю цивільне будівництво Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді, в координації команд власних робітників або субпідрядників у складних і масштабних будівельних проектах Володіє російською мовою на високому рівні Посвідчення водія категорії ВDescrierea jobului Electrogrup має на меті подвоїти столичну волоконно-оптичну мережу в Бухаресті протягом наступних 4 років. У той же час вона буде піклуватися про обслуговування існуючої мережі та нагляд за підземним монтажем кабелів операторами зв'язку.Ми відкриваємо нову можливість приєднатися до нашої команди:Керівник групи / Майстер будівництва- Бухарест -Місія: Координація будівельних робіт у рамках телекомунікацій, розумних міст та проектів розвитку містОбов'язки: Стежить за дотриманням технічних умов технічного проекту та вимог якості та несе відповідальність за їх дотримання Вивчити проектну документацію та надіслати депутату або керівнику сайту будь-які виявлені
UKRAINE JOBS BY EJOBS
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal -limba engleza SAU germana la nivel conversational bun ;-experienta minima un an pentru pozitia la care se aplica ;-cazier curat ;Descrierea jobului JOB AGENCY CTN selecteaza pe tot parcursul anului personal hotelier (ospatari, cameriste, barmani, barwaiteri, receptioneri, bucatari, nightwatch, coafeza, maseuri,etc.), pentru vapoare de croaziera in Europa.Cerinte:-limba engleza SAU germana la nivel conversational bun ;-experienta minima un an pentru pozitia la care se aplica ;-cazier curat ;-salarii intre 1100 euro - 3500 euro + prepaid tip + table / cabin tip ;!!! PLECARI RAPIDE SI SIGURE, SERIOZITATE MAXIMA !!!
SAINT ANGEL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 72 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.