Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

78 Locuri de Munca in Reghin - Joburi in Reghin

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

78 Locuri de Munca in Reghin - Joburi in Reghin

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Reghin si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Reghin si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sef Statie Betoane


Candidatul ideal SC FAR FOUNDATION SRL angajeaza SEF STATIE BETOANE - punct de lucru Solovastru, jud Mures Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor Competențe bune de operare calculator (MS Office) Permis de conducere cat. B Abilități foarte bune de organizare și planificare Abilități analitice excelente, atenție la detalii Experienta in domeniul managementului betonului constituie avantaj Abilitatea si capacitatea de a lucra in echipaDescrierea jobului Organizeaza si controleaza activitatea din statia de betoane in conformitate cu politica si strategia de functionare adoptata de companie; Coordoneaza activitatea de productie si de livrare din statia de betoane; Asigura receptia cantitativa a materiilor prime (ciment, agregate si aditivi), evidenta si inventarierea lunara a acestora (gestiunea materiilor prime); Se asigura de buna functionare a tuturor utilajelor din statia de betoane (instalatie de preparat beton, cife, incarcator frontal) si comunica in timp util event
FAR FOUNDATION

Farmacist Dr.​max - Reghin Si Sighisoara


Candidatul ideal Cum ne-am dori sa fii : Sa ai diploma dе licenta, adica titlul dе Farmacist/a; Sa detii Certificat dе Membru al Colegiului Farmacistilor, vizat pe anul in curs; Sa fii empatic/a si mereu cu zambetul pe buze - ne plac oamenii veseli si deschisi; Sa iti faca placere sa iti ajuti colegii, creand o atmosfera pozitiva; Sa iti doresti permanent sa te dezvolti si sa inveti lucruri noi; Experienta in farmacii cu circuit deschis constituie avantaj (suntem deschisi sa te cunoastem chiar si fara experinta).Descrierea jobului Responsаbilitatile tаlе : Vеi ofеri consulta dе spеciаlitatе pаcientilor/cliеntilor, in functie de nevoile acestorа; Vei fi implicat/а in derulareа cаmpаniilor promotionale; Vei verifica si vei tine evidentei stocului; Vei efectua receptia marfii; Vei verifica si vei centraliza retetele pentru Casa de Asigurari; Vei oferi suport Farmacistului Manager in vederea realizarii activitatilor administrative.Iti oferim : Pachet salarial motivant; Bonuri de masa; Card
SENSIBLU

Economist Departament Financiar-contabil


Candidatul ideal Studii superioare economice Cunoasterea foarte buna a pachetului Microsoft Office, in special in Excel Cunostinte de limba engleza nivel avansat Persoana capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele limita Organizata si atenta la detaliiConstituie avantaj: Experienta profesionala in domeniul contabilitate Cunostinte de opearare a programului cu baze de date - SAPDescrierea jobului Pregateste datele necesare pentru inchiderile de luna conform procedurii de contabilitate si OMFP nr 1802/2014 astfel incat balanta sa reflecte situatia reala a patrimoniului Se asigura ca sunt emise corect si la timp documentele contabile precum declaratii specifice activitatii societatii conform Codului fiscal Mentine relatiile cu autoritatile fiscale, asigurand o buna comunicare cu acestea Asigura suport pentru auditul financiar, auditul intern si alte solicitari externe de informatii, prin pregatirea documentelor necesare de fiecare data cand este necesar, corect si la timp
KASTAMONU ROMANIA

Coordonator Resurse Umane


Estimare   4500 RON/Luna
Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll. Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries: - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions) - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC) - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels) - PHARMA (all levels) Cerinte • Experienta de minim 5 ani in HR end-to-end(payroll, recrutare, admin, coordonare). Responsabilitati • planifica, organizeaza si supervizeaza activitatile de resurse umane; • organizeaza si coordoneaza intreg procesul de recrutare si selectie personal penru posturile vac
SALES CONSULTING

Inginer Calitate Productie Sample - Departament Calitate


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Am aprecia ca profilul tău să corespundă următoarelor cerințe: Studii Superioare Tehnice Limbi straine : Engleza – nivel avansat / Germana – reprezinta avantaj Experienta: in asigurarea calitatii / domeniul automotive reprezinta avantaj Abilitati dezvoltate de comunicare Munca in echipa, Atentie la detalii, Planificare si organizareDescrierea jobului Inginerul calitate productie Sample are următoarele sarcini: Se asigura ca produsele respecta specificatiile stabilite de client si ca toate procesele (tehnologice, de sistem) sunt conforme cu regulile interne si cu standardele sistemului de management al calitatii. Responsabil ca toti membrii segmentului din care face parte sa cunoasca cerintele si asteptarile clientului cu privire la Calitate. Responsabil sa urmareasca si sa auditeze departamentul de productie pentru detectarea neconformitatilor si sa participe la ciclul
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM

Electrician Mentenanta/​automatist In Tg.​ Mures


Candidatul ideal Cautam un coleg ambitios, motivat de dezvoltarea in acest domeniu, cu experienta sau dispus sa invete.Acesta va beneficia de un spectru bogat de experiente profesionale, care sunt completate de sprijinul unei echipe foarte bine pregatite.Ne dorim ca viitorul nostru coleg sa: - fie autonom pe partea electrica (circuite de forta, motoare),- sa aiba minima experienta in senzoristica, PLC, servodrivere, servomotoare sau experienta in mentenanta echipamente industriale de productie,- sa detina cunostinte de mecanica de baza (pneumatica, hidraulica sau sisteme de racire), orice alte competente sau experiente tehnice constituind un plus,Descrierea jobului Ce face ocupantul acestui rol?- urmareste functionarea echipamentelor, raporteaza anomaliile/nerespectarea parametrilor normali de functionare;- realizeaza interventii la sistemele electrice: reparatii minore, alte lucrari in conformitate cu procedurile interne ale companiei;- realizeaza inspectii / verificari periodice ale
FRIESLANDCAMPINA ROMÂNIA

Sef contabil


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll. Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries: - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions) - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC) - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels) - PHARMA (all levels) Cerinte - Absolvent de studii superioare - Experiență de minim 2-3 ani în contabilitatea companiilor de producție - Cunoștințe de Microsoft Office - nivel avansat - Abilități de comunicare, organizare, sistematizare și prioritizare Responsabilitati - Reconcilierea rapoartelor fin
SALES CONSULTING

Specialist Achizitii Terenuri


Candidatul ideal Calificări Persoană prietenoasă, deschisă, capabilă să construiască relații și să ofere încredere Puternic orientată spre identificarea și rezolvarea problemelor Disponibilitate pentru deplasări pe teritoriul țării 50% din timpul de lucru Experiență în obținerea avizelor și autorizațiilor necesare construirii 2 ani experiență în imobiliareDescrierea jobului Responsabilități Identifică terenuri care se pretează unui proiect imobiliar VISL, pe baza criteriilor stabilite Coordonează analiza tehnică a terenurilor selectate Coordonează elaborarea PUZ-urilor și obținerea CU pentru terenurile selectate Gestionează negocierea și semnarea antecontractelor si contractelor de vânzare-cumpărare pentru terenurile selectate
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING

Agent Vanzari Agricultura - Mures


Candidatul ideal - Studii superioare agronomice, finalizate cu diploma licenta;- Experienta in vanzari constituie avantaj;- Abilitati comerciale;- Cunoasterea agricultorilor din zona constituie un avantaj;- Posesor permis conducere categoria B - obligatoriu. Descrierea jobului RESPONSABILITATI ALE POSTULUI:- Activitati specifice vanzarii produselor din portofoliul firmei catre fermierii din zona arondata;- Oferirea de consultanta in domeniul fertilizarii, in vederea promovarii celor mai bune si moderne practici catre clientii companiei;- Urmarirea culturilor clientilor si propunerea de solutii adaptate nevoilor acestora;- Analize privind piata, concurenta;- Propunerea de solutii tehnice adecvate conditiilor meteorologice si pedologice din zona arondata.OFERTA:- Salariu fix plus comision din vanzari;-Programe de instruire si dezvoltare (exemplu – traininguri pentru dezvoltarea cunostintelor tehnice si abilitatilor comerciale);-Masina si telefon de serviciu
TIMAC AGRO ROMANIA

Secretariat Tehnic - Formare Profesionala


Candidatul ideal Căutăm o persoană dinamică pentru ocuparea postului de Secretariat și dept. Formare Profesională (cursuri de pregătire)Descrierea jobului Atribuții:- asistarea departamentului de pregătire / calificare și a managementului societății;- întocmirea de documente (de obicei tipizate) și situații;- comunicarea cu clienții și cu departamentele din cadrul societății;- comunicarea cu instituțiile de reglementare în domeniu;Cerințe:- preferabil studii superioare într-unul din domeniile: tehnic, juridic, economic;- abilități de comunicare;- cunoștine minime de tehnoredactarea de documente și de situatii;- cunostinte PC: word, excel, e-mail;- atentie si precizie la prelucrarea datelor;- permis de conducere cat.B (constituie avantaj);- dorinta de invatare (ocupantul postului beneficiaza de instruire specifica);
MULTIPRACTIC

Director Fabrica De Mobila Targu Mures


Candidatul ideal - Studii superioare, specializare in industria lemnului;- Experienta anterioara pe un post similar – minim 5 ani;- Competente de organizare a productiei;- Experienta in coordonarea unei echipe;- Limba franceza sau limba engleza - nivel avansat;- Abilitati de comunicare si de lucru in echipa;- Un grad ridicat de autonomie, responsabilitate si angajament.Descrierea jobului - Coordonarea si asigurarea intregului proces de productie in vederea realizarii si optimizarii productiei planificate, in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate ale firmei;- Supravegherea si coordonarea personalului direct productiv;- Planificarea activitatii de productie, in functie de planul de lucru stabilit, pentru a asigura realizarea integrala a indicatorilor de eficienta si QA;- Organizarea si controlul activitatilor de mentinere si dezvoltare a capacitatii de productie;- Asigurarea calitatii in activitatea de productie, conform procedurilor si standardelor existente.
ALURA CONSULTING

Agent De Asigurari


Estimare   2700 RON/Luna
Candidatul ideal Candidati eligibili :- varsta peste 18 ani • minim diploma de bacalaureat- dorinta de a invata in permanenta lucruri noi- atitudine pozitiva- cunostinte operare PCDescrierea jobului Broker Autorizat - asigurari, credite,vacante,bilete de avion📌Ai nevoie de un venit suplimentar sau de un job nou? Acum este perioada cea mai bună pentru a da un refresh carierei tale și pentru a te perfecționa!Îți propun să începi ACUM o carieră în domeniul asigurărilor => o activitate care poate fi desfășurată part-time/ full-time : Asistent în Brokeraj 💻💵Lasă-mi un mesaj și te pot ajuta!🎉De ce ai face această activitate?-poti începe de mâine- poți lucra de acasă ; 🏡- platformă de emitere ușor de folosit; 💻- cursuri online,training online 📖- program flexibil;- nu ai targhet;- venituri direct proporționale cu implicarea ta!Condiții minime: Absolvent liceu !Poți fi din orice localitate din România!Dacă tu crezi că poți sau că nu poți , ai dreptate!!!
SAICU M.​ ELENA AGENT DE ASIGURARE

Inginer Verificari Centrale Termice Ms,​ Hr,​ Ab


Candidatul ideal Educaţia necesară: Studii superioare finalizate cu diplomă de licența, specializare inginer profil tehnic; Experiența în domeniu: minim 1 an în domeniu gazelor naturale şi ale aparatelor de încălzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale ≤400 Kw; Cunoștințe IT: deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).Altele: Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerintele postului; Abordare analitică și structurată în rezolvarea problemelor; Abilităţi de comunicare interpersonale; Capacitatea de identificare soluții și asumare responsabilități; Capacitate de analiza, abilități organizatorice și analitice, capacitatea de a realiza schimbări și inovații; Detinator permis de conducere cat. B.*Vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu carac
E.ON ASIST COMPLET

Responsabil Verificari Tehnice Ms,​ Hr,​ Ab


Candidatul ideal - Studii superioare (licentiat), specializare inginer profil tehnic;- Atestat ISCIR RVT (constituie avantaj);- Experienţă practică necesară: minim 2 ani în domeniu tehnic;- Cunoştinţe obligatorii de legislaţie: legislaţie, normele ANRE şi prescripţiile tehnice ISCIR;- Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Ofice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);- Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerintele postului ;- Abordare analitică și structurată în rezolvarea problemelor;- Abilităţi de comunicare interpersonale ;- Capacitate de analiza, abilitati organizatorice si analitice, capacitatea de a realiza schimbari si inovatii ;- Detinator permis de conducere cat. B.*Vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (defi
E.ON ASIST COMPLET

Inginer Agronom


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal ​Locatie: Judetul Mures: Bala, Craiesti pana la SarmasuScopul:supravegheaza si coordoneaza activitatea de cultivare a pamantului in vederea obtinerii de cereale si culturi oleaginoase. Activitatea inginerilor agronomi este orientata spre utilizarea profitabila a terenului agricol si obtinerea de productii performantCerinte : capacitatea de coordona activitatea agricola, de a face vizite in teren, de a recomanda diverse solutii , de a stabili planuri de fertilizare si lucrari in camp , de a urmari executarea acestora , coordonare personal , cunostinte de operare PC, experienta in domeniu cartari agrochimice, supraveghere culturi paioase, leguminoase, oleaginoase.Canditatul ideal:-studii in domeniul agricol-experienta in domeniu-prezinta initiativa si dorinta de a excela-bune abilitati de a analiza si contabiliza-analiticDescrierea jobului Responsabilitati:• Organizarea si planificarea activitatii de productie a fermei;• Administrarea zilnica a tuturor activitatilor agri
TUŢU-TRANS

Consultant Pe Fonduri Europene/​nationale/​norvegiene


Candidatul ideal Cum ar trebui să fie această persoană? Să aibă experiență (minim 1 an) în elaborarea/realizarea și implementarea proiectelor europene/naționale în programele de finanțare pentru IMM-uri precum POR, POC, PNRR, POIM, Programe Norvegiene, fonduri naționale. Să fie foarte responsabil(ă)! Să aibă capacitate foarte bună de comunicare/relaționare/organizare Să fie foarte atent(ă) la detalii! Realizarea/implementarea proiectelor pentru obținerea finanțărilor nerambursabile necesită multă atenție, experiență și responsabilitate. Să vorbească și să scrie corect în limba română ! Să fie dispus(ă)să învețe, să participle periodic la cursuri de perfecționare . Să fie harnic(ă), sociabil(ă), optimist(ă) și persuasiv(ă) Să fie un bun profesionist care iubește munca pe care o desfășoară. Să aibă capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual. Să posede cunoștințe medii de IT: Word, Excel, Outlook, web Să fie o persoană calmă, știm cu toții că uneori cât de dificili e să lucrezi c
CENTRU DE ELABORARE PROIECTE UNIONALE

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Job In Grecia,​ Spania,​ Malta: Turism,​ Vanzari,​ Fotograf Hotelier


Candidatul ideal Job in Grecia, Spania, Malta: Turism, Vanzari, Fotograf HotelierNe căutăm colegi noi în echipă!Training gratuitContract pe perioadă nedeterminată.JOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorÎncasezi contravaloare serviciilorBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asiguratăSalariu motivant, bazat pe performanțăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiDescrierea jobului Turism, Vanzari, Fotografie, Fotograf, VanzariDespre PhotoHotelConceptul PhotoHotel a luat ființă în anul 2008 cu 2 structuri hoteliere și o echipă formată din 4 persoane, în insula Creta. Ulterior, conceptul s-a extins prin companiile partenere și în Spania, Malta și alte destinații din Grecia.Conceptul PhotoHotel este prezent în peste 100 de structuri hoteliere, companiile partenere însumând în totalitate peste 200 de angajațiÎncă de la început a exista
PHOTOHOTEL

Agent Asigurari


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști în vânzări cu oameni care sunt de părere că vânzările înseamnă mai mult decât contracte, înseamnă relaţii de durată, construite în jurul clientului şi nevoilor acestuia.Dacă îți dorești să îți construiești un portofoliu stabil de clienți, pe termen lung și un parteneriat cu noi, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Cautăm colegi agenți de asigurare cu: Experiență în vânzari Certificare ISF ca distribuitor de asigurări (cod RAF) – constituie avantaj Bune abilităţi de comunicare, colaborare și influențare, atitudine pozitivă, agilitate şi adaptabilitate Bune abilități de folosire a calculatorului Disponibilitate de invatareDescrierea jobului Ce face Agentul de Asigurare? Dezvoltă si gestionează portofoliul propriu de clienţi Identifică nevoile clienţilor si oferă cea mai bună soluţie pe baza nevoilor identificate Gestionează polițele vândute și portofoliul de clienți, urmărind încasarea ratelor la polițele î
GROUPAMA ASIGURARI

Kfc Cauta Colegi #pebune!


Candidatul ideal Te invitam sa faci parte din echipa noastra din restaurantul KFC preferat pe postul de Casier sau Lucrator in bucatarie!Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Pregatesti produsele tale preferate din pui; Te asiguri ca produsele sunt servite corespunzator; Estimezi necesarul de produse și participi la inventarele periodice; Pastrezi curatenia utilajelor si a locatiei.Ce iti oferim: Venit NET #PEBUNE de la 2900 lei* (*Venitul net lunar include salariul net, tichetele de masa si bonusul de performanta, din a treia luna de colaborare, conform criteriilor de acordare); Program de lucru variat si flexibil, in ture: 12h, 8h, 6h, 4h, weekend; Acces facil in locatie astfel incat sa ai mai mult timp pentru tine; Majorari salariale in raport cu timpul petrecut in companie: 1 an, 2 ani; Decont transport la tura de inchidere a restaurantului; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Numar zile concediu de odihna: 21; Bonus vechime 1 an in companie - 50% din salariu net; Program
KFC
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 78 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.