2 Locuri de Munca Relatii Clienti in Alba
2 Locuri de Munca Relatii Clienti in Alba
Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Alba si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Alba si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Customer Service Specialist |
Candidatul ideal Candidate ProfileExperience in the field of customer relations is not mandatory, but an advantageEnglish, written and spoken - advanced level; other international language is a plusCustomer oriented attitudeOrganizational skills; Good communication skillsGood IT skills - Excel, MS OfficeProblem-solving attitude and attention to detailsDescrierea jobului As a Customer Care Specialist, you will be working closely with customers and internal clients, as part of the Export Sales Team, to deliver best results through excellent client-oriented communication.We are looking for a very good communicator, highly motivated and ambitious person who will be in charge with: Works in close cooperation with all internal departments to obtain additional information related to open projects, whenever necessary Communicates with internal departments regarding orders, production capacity, transport and other issues related to the orders processing Informs the customer on any modification
SOLINA ROMANIA SRL
Operator Call Center |
Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.R.L.
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 2 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: