Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Relatii Clienti in Chiajna

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Relatii Clienti in Chiajna

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Jr.​ Reprezentant Asistenta Clienti - Call Center


Candidatul ideal Nu ai niciun fel de experienta? Aplica acum si noi iti oferim sansa de a incepe o cariera in cadrul unei echipe dinamice si entuziaste!Esti cel pe care noi il cautam daca:Iti place sa comunici si sa relationezi cu oamenii;Esti o persoana proactiva si entuziasta;Esti multumit/a cand rezolvi problemele celor din jurul tau;Esti student/a sau absolvent/a de facultate;Cunosti limba engleza la nivel conversational de baza.Descrierea jobului Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi!Astfel, misiunea ta va fi aceea de a asigura comunicarea telefonica cu clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti pentru a prelua si adresa solicitarile acestora.Vei participa la sesiunile de training organizate de catre banca, vei beneficia de tichete de masa si de suportul nostru permanent.BeneficiiMod de lucru hybrid!Tichete de masa;Echilibru viață pe
ALPHA BANK ROMANIA SA

Customer Service Toyota&honda


Candidatul ideal Cerinte: Bune abilitati de comunicare; Cunostinte de operare pe calculator. Vei lucra in Excel, Outlook si in programul CRM intern. Orientare catre client si atentie la detalii; Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, empatie; Experienta in call center reprezinta un avantaj; Studii medii sau superioare finalizate; Minime cunostinte tehnice auto reprezinta un avantaj. Important este sa iti doresti sa inveti, avem cativa colegi care te vor ajuta sa dobandesti cunostinte tehnice.Descrierea jobului Ce vei face?Activitatea se desfasoara in cadrul reprezentantei auto Honda&Toyota si este un post care implica activitati de repeat business prin serviciile oferite de reprezentanta. Te vei ocupa de programarile telefonice Mentii o relatie buna intre departamentele firmei - magazie, atelier, receptie Consiliezi clientul in toate problemele acestuia legate de service; sfatuirea/consultanta clientului asupra modurilor si a costurilor comenzii Preiei reclamatiile si te
ASKO INTERNATIONAL SRL

Responsabil Relație Clientii


Cerinte si Abilitati: - Abilitatea de a lucra cu oamenii/clientii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza. - Disponibilitate la deplasare in alte localitati,munca de teren,lucrul in echipa. - Prezenta placuta. Descrierea jobului - prezentarea și promovarea serviciilor RNT(Internet, Cablu TV) către persoanele fizice; - încheierea de contracte cu persoane fizice; - încasare abonament - distributia de pliante cu serviciile RNT Zona - Bucuresti-Ilfov (Clinceni - Domnesti - Chiajna) Oferta : - Contract de munca - Salariu fix + comision pentru fiecare serviciu oferit. - Transport asigurat , telefon (pentru interes serviciu).
RNT
Vezi alte joburi relevante

Consultant Relatii Clienti


Candidatul ideal - Studii medii;- Abilitati bunede utilizare a calculatorului;- Cunostinte minime de operare pachet Microsoft OfficeDescrierea jobului - Prelucrarea bazelor de date de la clienti;- Inregistrarea contractelor si a comenzilor in aplicatia interna;- Gestionarea conturilor de client si generarea rapoartelor recurente;- Asigura suport birourilor postale/ departamentelor in aplicarea procedurilor de lucru.
ILRA PINK POST OPERATIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 852 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:- Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;- Menține relațiile cu clienții ex
BANCA TRANSILVANIA SA

Operator Relatii Client Evaluare Daune


Candidatul ideal - Abilitati de comunicare ;- Planificarea si organizarea operatiunilor si a responsabilitatilor ;- Abilitati organizationale ;- Rezistenta la situatii de stres ;- Punctualitate ;- Lucrul in echipa.Descrierea jobului - Raspuns la solicitarile clientilor si rezolvarea situatiilor indicate de acestia ;- Abilitati de comunicare atat in limba romana, cat si in limba engleza ;- Gestionarea cererilor de despagubire ;- Gestionarea pre-autorizarilor ;- Implicarea in procesele departamentului Customer Care .Beneficii:- Pachet salarial corelat cu nivelul de experienta;- Asigurare medicala privata dupa evalurea performantelor la 6 luni de la angajare.
MEDIHELP INTERNATIONAL BROKER DE ASIGURARE S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Juridice


Candidatul ideal Ne dorim un coechipier care sa aiba: Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic Experienta de minimum 2 ani intr-un rol similar constituie un avantaj Orientare catre dezvoltarea segmentului PJ, printr-o atitudine proactiva Bune abilitati de relationare si comunicare Orientare spre atingerea obiectivelor de vanzari Atentie la nevoile clientuluiDescrierea jobului Te vei ocupa in principal de: Identificarea oportunitatilor de vanzare catre Clienti Persoane Juridice de tip Small Business- companii cu Cifra de Afaceri pana la 1 Mil. Euro) Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancare adresate segmentului Small Business Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilor bancare Procesarea intr-un mod responsabil a datelor si documentelor clientilor Participarea activa la realizarea obiectivelor de vanzari, atat cantitative, cat si calitativeTe vei bucura de: Oportunitatea de a lucra in cadrul unuia
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.​A.​

Key Account Desk /​ Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Suntem o echipa de Customer Service frumoasa si dinamica!Cautam un coleg care sa raspunda in scris si telefonic cerintelor clientilor intr-o maniera profesionista, pentru a proiecta o imagine pozitiva a companiei.Ne dorim de la tine:- sa ai cunostinte de utilizare PC;- sa ai abilitati de comunicare si de customer service- sa fii sociabil si empatic- sa fii o fire analitica si orientata spre rezolvarea problemelor clientilor Descrierea jobului Descrierea activitatii:- Gestioaneaza, analizeaza si ofera rezolutie tuturor solicitarilor primite de la clientii alocati in portofoliul KAD.- Păstrați legătura cu clienții pentru a dezvolta și menține relații pe termen lung cu clienții- Gestionați așteptările clienților explicând în detaliu produsele si procesele companiei, identificând și atenuând provocările și stabilind linii de comunicare clare- Oferiți informații complete despre produsele companiei clientilor din portofoliu.Punct de lucru Ilfov/ Magurele (asiguram transport)
CARGUS S.​R.​L.​

1.​ Ospatar /​2.​ Specialist Rezervari Si Relatii Clienti


Candidatul ideal 1. Ospatar /Ospatarita: Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii Experienta in industria ospitalitatii de min. 2 ani Calificare ospatar – reprezinta un avantaj Carnet de conducere si masina personala (se deconteaza combustibilul)2. Specialist Rezervari si Relatii clienti Experienta anterioara intr-un rol similar in industria ospitalitatii este un mare plus Orientare catre client si determinare de a depasi asteptarile acestora Abilitati excelente de comunicare, amabilitate, atentie la detaliiDescrierea jobului 1. Ospatar /Ospatarita: Servirea clientilor cu profesionalism si amabilitate Preluarea comenzilor si asigurarea unui serviciu rapid si precis Colaborarea cu echipa pentru a asigura o experienta placuta pentru clienti2. Specialist Rezervari si Relatii clienti Primirea si gestionarea rezervarilor preluate de la clienti (telefonic, online) Comunicare activa cu clientii, oferind asistenta si raspunzand prompt la solicitarile acestora (informatii l
PETRESCU ADINA-MIHAELA-CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Customer Service Representative - French


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, French and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Agent Call Center


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor oameni dinamici si orientati spre rezultate pentru a se alatura echipei noastre in dezvoltare. Compania noastra opereaza un magazin online de succes, listat pe marketplace-urile de top din Romania. Cautam un lider in vanzari care sa isi asume rolul in cresterea veniturilor si a cotei de piata a afacerii noastre prin gestionarea eficienta a echipei de vanzari si dezvoltarea relatiilor cu clientii si partenerii.Cerinte: Experienta demonstrata intr-un rol similar de vanzari poate fi un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a atinge obiectivele stabilite Orientare catre rezultate si spirit de initiativaDescrierea jobului Beneficii: Telefon si laptop de serviciu; Salariu fix competitiv si o grila motivanta de comisionare, in functie de performanta Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei Magazin Online listat pe Marketplace-uri de Top din Romania
MADVIUN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 280 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Referent Customer Service


Candidatul ideal Abilitati de comunicare scrisa si verbala; Atentie la detalii; Capacitate de analiza si proactivitate; Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office – Outlook, Excel, Power Point; Disponibilitate pentru lucrul in echipa; Rabdare si orientare catre clienti; Cunostinte de limba engleza (minim un nivel mediu); Atitudine pozitiva si disponibilitate pentru a invata.Descrierea jobului Monitorizarea livrarii expeditiilor; Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor/sesizarilor din partea clientilor; Comunicarea scrisa/verbala cu clientii si filialele companiei; Intocmirea de rapoarte specifice departamentului; Participarea activa la indeplinirea sarcinilor de echipa si ale departamentului.Ce oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus lunar de performanta; Tichete de masa; Coffee Corner; Training on the Job; Abonament Bookster; Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru poziția de Operator de Call Center ar fi o persoană cu următoarele caracteristici:1. Abilități excelente de comunicare: Capacitatea de a comunica clar, eficient și plăcut atât verbal, cât și în scris este crucială pentru a interacționa cu clienții într-un mod profesionist și convingător.2. Empatie și răbdare: Capacitatea de a asculta activ și de a înțelege nevoile și preocupările clienților, manifestând empatie și răbdare în soluționarea problemelor acestora.3. Orientare către satisfacerea clienților: Dorința de a oferi cea mai bună experiență clienților prin furnizarea de soluții prompte și adecvate și prin asigurarea unei interacțiuni pozitive în orice situație.4. Capacitatea de a lucra sub presiune: Abilitatea de a gestiona multiple apeluri și cereri simultane într-un mediu dinamic și rapid în schimbare, menținându-și calmul și profesionalismul.5. Atitudine proactivă: Inițiativa de a căuta activ soluții și de a contribui la îmbunătățirea proc
JRH EXPRESS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 291 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Call Center Sediul Militari Si Galati


Candidatul ideal Cum stii daca echipa Mathaus este pentru tine?Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Iti place sa asculti activ si sa gasesti rapid solutiile potrivite;Esti organizat, adaptabil și iti place sa rezolvi provocările de zi cu zi inainte ca ele sa devina probleme;Esti un bun observator si acorzi atentie detaliilor;Ai o atitudine pozitiva si ii energizezi si pe cei din jurul tau;Stii sa lucrezi cu PC-ul, in mod special cu Microsoft Word si Excel;Ai experienta in lucrul cu clientii;Nu strica daca ai experiența sau cunostinte de baza în domeniul materialelor de constructii;Ai studii medii sau universitare.Descrierea jobului Ce o sa faci in echipa Mathaus?Preiei apelurile telefonice din call center;Gestionezi solicitarile primite din partea clientilor;Colaborezi cu colegi din alte departamente pentru a rezolva solicitarile primite din partea clientilor companiei;Prioritizezi sarcinile pentru a fi cat mai aproape de clientii nostri;Promovezi produsele si servici
ARABESQUE SRL

Customer Support Agent


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și prezentareOrientarea către client și capacitatea de a se adaptaAtitudine plăcută si capacitatea de a raspunde cu amabilitate clientilor sau potentialilor clientiCapabil să rezolve probleme din proprie inițiativăCapacitate de luare a deciziilorAbilitatea de a se concentra sub presiuneAbilități de comunicare și interpersonaleLimba engleză fluent (oral și scris)MS -Office: cunoștințe de bază ale tuturor aplicațiilor necesare (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)Diplomă universitară / minimm 2 ani experiență în domeniul Serviciului Clienți.Descrierea jobului Gestionarea comenzilorIntroducerea in sistem a comenzilor primite prin EDI/ website propriu / telefon/ etcExpedierea acestora prin firme de curieratSprijină procesele zilnice, inclusiv fluxul de documente și clienții in solicitările lorUrmareste fluxul comenzilor pana la destinatarPăstrează contactul cu clienții cu privire la toate problemele legate de comenzi, facturi, retururiGestion
ROMFRACHT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Dispecer Trafic


Candidatul ideal FAN Courier, liderul pietei de curierat din Romania, se afla in cautarea unui Dispecer Trafic:Profilul candidatului: Permis de conducere (categoria B); Experienta in domeniul transporturilor (reprezinta un avantaj); Studii medii/superioare; Cunostinte de operare PC; Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office.Descrierea jobului Intocmirea rapoartelor si pregatirea documentelor de transport; Intretinerea listelor de plecare; Gestionarea autovehiculelor din flota; Verificarea valabilitatii actelor si a asigurarilor; Monitorizarea inspectiilor tehnice periodice ale autovehiculelor.Beneficii: Tichete de masa; Bonus de performanta; Contract nedeterminat; Echipa dinamica.
FAN COURIER EXPRESS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.