Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Reprezentant Vanzari in Apahida

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Reprezentant Vanzari in Apahida

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Vanzari in Apahida si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Vanzari in Apahida si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Vanzari /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal Reprezentant vanzari / Consultant vanzari in Cluj-Napoca Studii superioare finalizate: Facultatea de Instalatii; Experienta cel putin 2 ani intr-un domeniu similar; Capacitate de planificare, analiza si control; Ablitati de comunicare, persuasiune, empatie, initiativa, perseverenta, dinamism; Promptitudine in luarea deciziilor, responsabil, eficient; Dorinta de autoperfectionare si dezvoltare personala continua; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Cladeste relatii cu zambetul pe buze; Ofera informatii tehnice si comerciale; Analizeaza si intocmeste cereri de oferta; Asigura suport tehnic pentru parteneri; Pregateste şi transmite documentatii tehnice, carti tehnice, avize clientilor; Completeaza certificate de garantie pentru produsele vandute; Asigura largirea portofoliului de clienti si dezvolta relatia cu clientii existenti.Beneficii oferite: Salar atractiv 5000-7500 ron Tichete de masa, bonus din vanzari, Decontarea transportului pe mijloacele de transpor
SECPRAL PRO INSTALATII S.​R.​L.​

Casier Pariuri Sportive (reprezentant Vanzari) – Job National


Candidatul ideal Suntem determinați să iți oferim o experiență autentică într-o echipă unită și un mediu de lucru profesionist.Te așteptăm în echipa Superbet!Așteptăm CV-ul tău, dacă ai: Studii medii Cunoștințe de operare PC - nivel mediuȘi Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții Dai dovadă de responsabilitate, corectitudine și seriozitate Te adaptezi cu ușurință într-un mediu care se dezvoltă constantDescrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții și interacționezi cu aceștia pentru a le asigura cele mai bune servicii Efectuezi operațiuni cu numerar sau POS (încasări și plăți de la/către clienți) Emiți și validezi tichetele de pariere Întocmești documentele de închidere ziSuntem pregătiți să îți oferim: Program de lucru flexibil, cu pauză de masă Salariu competitiv + tichete de masă electronice (40 lei/zi lucrătoare) Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată Program de formare profesională în agenție, timp de 30 zile și pract
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 3627 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Achizitor /​ Buyer


Candidatul ideal Ulma Packaging Production angajează Achizitor în cadrul departamentului de Achizitii.Dacă ai mai lucrat în domeniul achizițiilor sau aprovizionării și ai cunoștințe tehnice, vino să faci parte din echipa noastră.Descrierea jobului Cerințe:-Studii universitare, profil tehnic sau economic;-Persoană tehnică (cu sau fără studii de specialitate);-Cunoştinţe de operare PC și de utilizare ale pachetului Microsoft Office;-Orientare către rezultat și capacitate de rezolvare a problemelor apărute;-Abilități bune de organizare;-Adaptabilitate la diversele situații apărute în procesul de aprovizionare;-Capacitate bună de comunicare și spirit de echipă.-Cunoștințe de limba engleză, spaniolă (constituie avantaj);-Cunoștințe de citire a desenelor tehnice, reprezintă un plus;Responsabilități:-Monitorizarea furnizorilor: comenzi de achiziție, livrări, comenzi urgente, acorduri de aprovizionare și colaborare inclusiv procesarea returului la furnizor;-Determinarea corectă a specificațiil
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL

Consultant Vanzari Masini Noi


Candidatul ideal Consilier vanzari auto - Reprezentanta Auto in Cluj-NapocaConsultant Vanzari masini noi / Reprezentant vanzari Auto Experienta profesionala de cel putin 1 an intr-un post similar Cunostinte despre procesul de vanzare; Cunostiinte economice financiar- contabile; Persoana activa, dinamica, cu capacitate buna de exprimare, comunicare si relationare; cu abilitati de negociere, de rezolvare a conflictelor etc.; Competente dezvoltate de consultanta si consiliere; Capacitate de analiza avansata a sarcinilor si a actiunilor recomandate pentru indeplinirea lor; capacitatea de a genera noi proceduri si de a implementa politicile companiei; Capacitate de coordonare, planificare si organizare; Cunoasterea unei limbii straine de circulatie internationala (engleza, maghiara, iar germana constituie avantaj); Cunostinte operare PC Word, Excel, Outlook, Internet Explorer; Permis de conducere cat BDescrierea jobului Consultant Vanzari masini noiObiective post: Vanzari masini noi si alte
PROFI AUTO SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Agent vanzariDescrierea jobului Agent vanzari
ARO INTER CAPITAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2634 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Buyer /​ Specialist Achizitii


Candidatul ideal Buyer / Specialist achizitii in Cluj-Napoca Studii superioare in domeniul inginerie (studii tehnice); Experienta anterioara pe o pozitie similara de 1-2 ani; Abilitati de negociere cu furnizorii; Abilitati de analiza, sinteza si interpretare a informatiilor; Abilitati de analiza si evaluare a furnizorilor; Spirit de echipa, proactivitate, adaptabilitate; Cunostinte bune de utilizare MS Office; Cunostinte avansate de limba engleza (scris, vorbit);Avantaje: Experienta anterioara sau familiaritate cu echipamentele electrice; Cunostinte de limba germana; Cunostinte ERP Navision.Descrierea jobului Responsabilitati: Inregistrarea, analiza si negocierea ofertelor; Emiterea comenzilor catre furnizori; Urmarirea termenelor convenite; Verificarea si inregistrarea facturilor de la furnizori; Urmarirea stocurilor; Mentinerea legaturii cu furnizorii actuali; Contact permanent scris si telefonic cu furnizorii.Beneficii: Salariu competitiv + bonusuri de performanta; Program flexibil
ELECTROGLOBAL S.​A.​

Consilier Vanzari - Utilaje Constructii


Candidatul ideal Reprezentant vanzari / Consilier vanzari – Utilaje ConstructiiLocatie: Bulevardul Muncii 36, Cluj-Napoca Cerinte: Absolvent de Politehnica, USAMV, facultati cu profile tehnice; Cunostine si afinitate spre tehnic, Abilitati bune de comunicare si negociere; Orientare catre atingerea si depasirea obiectivelor de vanzari; Dorinta de a invata si de a se dezvolta intr-un mediu dinamic.Descrierea jobului Responsabilitatile tale: Cunoasterea produselor de constructii din portofoliul UTILBEN; Utilizarea tool-urilor si sistemelor informatice folosite in cadrul companiei; Identificarea nevoilor clientilor nostri pe baza feedback-ului primit de la vanzatorii nostri cu experienta; Tratarea cu obiectivitate si eficienta a obiectiilor pe care le au clientii; Ofertarea specifica a clientilor, in functie de nevoile acestora; Intelegerea procesului de vanzare a produselor de constructii.Beneficiile pe care ti le oferim: Bonus de performanta; Tichete de masa; Abonament de servicii de san
UTILBEN SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Specialist Achizitii / Buyer In Cluj-Napoca Experienta in domeniul achizitiilor; Cunostinte in utilizarea calculatorului si rapiditate de operare; Abilitati de negociere, analiza, sinteza, previziune si planificare; Cunoasterea limbii engleze; Permis de conducere cat. B; Abilitati de rezolvare a situatiilor neprevazute, rapiditate, promptitudine; Esti o persoana organizata si cu o mare atentie la detalii; Esti un foarte bun negociator si ai foarte bune abilitati de comunicare; Ai o atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.Descrierea jobului Responsabilitati: Se ocupa de identificarea si achizitionarea tuturor componentelor electronice necesare in procesul de reparatii; Intretine relatiile cu furnizorii existenti atat din tara cat si din strainatate; Efectueaza comenzi, urmareste termenele de livrare; Identifica furnizori noi si se asigura de cel mai bun raport calitate-pret; Solicita oferte de pret si se ocupa de comenzile de piese electronice; Negociaza constant
ULTRATECH INT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1650 de salarii introduse în Salario: 4998 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal - Gandire orientata catre rezultate si clienti bune abilitati de comunicare si caracter hotarat.- Folosire cu usurinta pachet MS Office, Excel, soft CRM.- Permis categoria BDescrierea jobului -Mentinerea legaturii cu clientii existenti si atragerea altor clienti pe proiectele Sali Sport,Sali Polivalente ,Stadioane.-Mentinerea legaturii cu beneficiarul si proiectantul.-Negocierea ofertelor.-Calculul si verificarea cantitatilor de materiale pentru incadrearea in valorile contractate.-Intocmirea comenzilor de materiale.-Verificarea situatilor de lucrari executate de subcontractori-Verificarea in santier a lucrarilor executate.-Calculul cantitatilor de materiale si urmarirea corectitudinii in cazul in care oferta este intocmita de departamenul ofertare.-Intocmirea comenzilor pentru echipamente /verificarea corectitudinii acestora in cazul in care sunt intocmite de alte departamente din cadrul firmei.-Programarea executarii lucrarilor,a livrarii materialelor..-Colectiv tana
SERATEL ELECTRONICS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 230 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Director Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in t
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 466 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Director Vanzari - Relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:- Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul energiei solare- Abilități excepționale de comunicare și negociere- Cunoștințe solide despre piața energiei solare- Permis de conducere valabil- Disponibilitate pentru deplasări la nivel zonalDescrierea jobului Responsabilități:- Identificarea și atragerea de noi clienți noi- Prezentarea și vânzarea panourilor fotovoltaice către potențialii clienți- Menținerea unei relații excelente cu clienții de afaceri- Monitorizarea tendințelor pieței și a concurenței- Colaborarea cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzareOferim:- Pachet salarial competitiv, cu bonusuri substanțiale în funcție de performanță- Program de formare complet, condus de profesioniști cu experiență în vânzări- Oportunități de dezvoltare profesională într-un sector în creștere rapidă
ADRIGOR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Director Vanzari Export-relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil ȋn domeniul economic, inginerie, management; Disponibilitate pentru deplasari frecvente si de a lucra in teren in proportie de 70% din timp; Disponibilitate pentru program prelungit de muncă; Disponibilitate pentru relocare; Un bun antreprenor, bine organizat/a si atent/a la detalii, cu respect pentru clienti si motivat/a sa ofere un serviciu impecabil acestora; O persoana smart, hotarata, care vede oportunitatile, stie ce isi doreste din perspectiva carierei si e dispusa sa faca eforturile necesare in vederea realizarii telului propus; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentr
NRG CABLES S.​R.​L.​

Director Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 584 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

Agent De VÂnzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VÂNZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: METRIA AMBALAJE SIGURE SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: APAHIDA
METRIA AMBALAJE SIGURE SRL

Agent De VÂnzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VÂNZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: SC OLD INDUSTRY SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INV. SUPERIOR FARA LICENTATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: APAHIDA
SC OLD INDUSTRY SRL

Agent Contractari Si Achizitii (broker Marfuri) - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT CONTRACTARI SI ACHIZITII (BROKER MARFURI) - AJOFM | ANOFMAngajator: ULMA PACKAGING PRODUCTION S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: APAHIDA
ULMA PACKAGING PRODUCTION S.​R.​L.​

Director Zonal Vanzari


Candidatul ideal Rodbun este in cautare de profesionisti gata să devină membrii cheie ai echipei, în calitate de Director Zonal pentru toate regiunile țării. Compania este în continuă expansiune, iar căutarea se îndreaptă către persoane ambițioase, cu abilități excelente de vânzare și o înțelegere profundă a pieței agricole locale.Candidatul potrivitUn bun vânzător cu o carieră stabilă și o experiență de minim 3 ani in vanzari;Un om ambițios, competitiv, cu putere de muncă, cu o atitudine de învingător;Un bun organizator, team-player,cu o atitudine pozitiva, sociabil, capabil;Carnet conducere categoria B obligatoriu;Este disponibil la călătorii pe parcursul anului în zona alocata;Experiența anterioară în agribusiness nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantajDescrierea jobului Principalele caracteristici ale poziției:Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și identificarea și atragerea de noi clienți;Prezentarea și promovarea eficientă a produselor
RODBUN GRUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 79 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.