Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Resurse Umane in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Resurse Umane in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Resurse Umane in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Resurse Umane in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Specialist


Candidatul ideal Atuu-rile tale sunt empatia și comunicarea, atenția la detalii, ai abilități de analiză și iți plac cifrele?Inseamnă că ne potrivim și te asteptăm în echipa noastră!Ce ne așteptăm de la tine: Să ai experiență de 3 – 5 ani pe o poziție similară Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă Să te poți adresa în limba engleză Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, iar efortul să fie susținut de studii finalizate în domeniul resurselor umane, economic, drept sau sociologie/ psihologie Să ai o bună cunoaștere a legislației și a proceselor de resurse umane și salarizare Cunoștinte de operare într-o aplicație de resurse umane și salarizare – WizOne & WizSalary reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa:Vei asigura activitațile legate de administrarea de personal și salarizarea din cadrul societătii in conformitate cu politicile firmei și cu legislația specifică în vigoare.În detaliu, HR Specialist-ul:
NHR AGROPARTNERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 149 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Hr Admin & Training


Candidatul ideal Echipa de Resurse Umane a Diviziei de Constructii a Grupului Monnoyeur, caută un nou coleg/ă pentru locatia din Mogosoaia.Dacă sunteți o persoană proactivă și motivată, care dorește să isi dezvolte cariera în domeniul resurselor umane, vă încurajăm să aplicați pentru postul de Asistent HR Admin & Training. Aceasta poziție vă va oferi o experiență valoroasă și oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra organizației noastre.Asistent HR Admin & TrainingAceastă poziție vă va oferi o experiență valoroasă în domeniul resurselor umane, permițându-vă să dezvoltați abilități și cunoștințe esențiale care vă vor aduce beneficii in cariera din domeniul HR.Profil:Studii superioare în curs sau finalizate, domeniul socio - uman sau cursuri de resurse umane;Cunoștințe limba engleză la nivel mediu - avansat;Bune cunoștințe de operare PC, Excel;Foarte bune abilități de comunicare;Organizare, rigurozitate;Capacitate de a lucra în echipă;Conștiinciozitate, acuratețe și atenție
BERGERAT MONNOYEUR SRL
Vezi alte joburi relevante

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Locație: Sindrilita, AfumatiEști o persoană proactivă, diplomată și cu excelente abilități de comunicare? Ești gata să îți aduci contribuția într-un mediu dinamic și să te implici în activități variate în domeniul resurselor umane? Dacă răspunsul tău este "da", atunci te invităm să aplici pentru poziția noastră de Specialist Resurse Umane!Experiența și competențele de care veți avea nevoie Cursuri de specializare în resurse umane; Minim 1 an de experiență în radministrare de personal și/sau recrutare; Cunoștințe solide de operare a calculatorului, inclusiv MS Office și Outlook; Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu; Cunoștințe de operare Charisma constituie un avantaj.Descrierea jobului Care vor fi provocările tale?Administrare de personal: Faci legătura între furnizorul de servicii de personal și angajați; Gestionezi solicitările angajaților, oferind soluții și suport pentru rezolvarea acestora; Întocmești contracte de muncă, fișe de post, acte adiționale, decizi
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1516 de salarii introduse în Salario: 4462 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul Psihologiei / ResurselorUmane Experienta in domeniul resurselor umane de minim 2 ani- Cunostinte aplicate de Legislatia Muncii- Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor MS Office (Outlook, Excel, Word,Power Point);Descrierea jobului - Administrarea dosarelor de personal- Centralizarea documentelor specifice HR si inregistrarea acestora in bazele de date ale companiei;- Conceperea / actualizarea Fiselor de Post din Companie;- Gestionarea procesului de recrutare pentru personalul office: identificarea si intocmirea job description si job specification, redactarea si postarea anunturilor de recrutare, selectia candidatilor, sustinerea interviurilor cu acestia si oferirea de feedback tuturor celor implicati in urma fiecarei etape din procesOferim-pachet salarial atractiv;-tichete de masa;-contract pe perioada nedeterminata;-loc de munca stabil.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de m
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Candidatul IdealCompania noastră caută un Specialist Resurse Umane dedicat și pasionat, pregătit să se alăture echipei noastre.Dacă ești o persoană proactivă, cu abilități excelente de comunicare și organizare, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:Abilitati sociale si de relationareAbilitati de analiza si sinteza;• Abilitati de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;Persoana matura, echilibrata, cu atitudine proactiva, responsabilaInitiativa si abilitati de “Problem solving”;Rigurozitate si atentie la detalii;Aptitudini de comunicare scrisa si orala;Comportament etic/ probitate.Cunostinte:Absolvent al unei institutii de invatamant superior; Master in domeniul Resurselor Umane – constituie avantaj;Cunostinte de legislatia muncii; Atestat Inspector Resurse Umane – constituie avantaj;Cunostinte operare PC: Word, Excel, Power Point, Outlock. Experienta profesionala:Experienta pe un post similar minim 2 ani
KERN-LIEBERS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1499 de salarii introduse în Salario: 4489 RON/Luna

Recrutor - Resurse Umane - Reprezentant Hr


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;Atitudine proactiva si increzatoare.Spirit de observatie si capacitate de a face analiza comportamentala;Domiciliu PREFERABIL SA FIE IN DIN GIURGIU ORAS , TELEORMAN - ALEXANDRIA - SAU ZONA APROPIATA , DAMBOVITA -TARGOVISTE- TITU -GAIESTI , zona ARGES , COSTESTI , MOZACENI ETCDescrierea jobului Responsabilitati: - Preluarea apelurilor telefonice si pre-selectia candidatilor. - Desfasurarea proceselor de recrutare, selectie si inductie a personalului; - Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante; - Conceperea si postarea anunturilor de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente; - Selectarea candidatilor pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului; - Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie în paralel; - Contactarea candidatilor selectati in vederea programarii
LAUR EURO DREAM S.​R.​L.​

Specialist Salarizare Si Resurse Umane


Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare;- Minimum 3 ani experienta in administrare si salarizare;- Cunostinte ale proceselor si procedurilor standard de resurse umane;- Cunostinte legislative – cunostinte ale Codului Muncii;- Cunostinte de operare PC (MS Office - Word, Excel, Outlook);- Abilitati de comunicare si relationare interumana;- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;- Persoana ordonata, analitica, pragmatica.Descrierea jobului Responsabilitati:- Intocmeste actele aditionale, documentele de angajare/ incetare ale contractului contractului individual de munca;- Verifica, corecteaza si valideaza pontajele;- Intocmeste si transmite comanda tichetelor de masa;- Intocmeste rapoartele necesare calculului salarial;- Verifica calculul drepturilor salariale si al contributiilor unitatii;- Actualizeaza in permanenta modificarile legislative in procedurile interne ale companiei;- Opereaza la timp modificarile salariale;- Intocmeste dosarul de recu
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Inspector Resurse Umane – Branesti,​ Ilfov


Candidatul ideal - absolvent al unei unitati de invatamant superior cu profil juridic, economic sau administrativ- certificat de calificare ca Inspector resurse umane eliberat de o unitate acreditata, obligatoriu- cunostinte temeinice de legislatia muncii- experienta in domeniu, minim 1 an- persoana organizata si atenta la detalii, cu capacitate de sinteza, implicata, cu orientare spre rezultate- abilitati de comunicare, sociabil- capacitate de a lucra cu informatii confidentiale capacitate de planificare, gestionarea unor sarcini multiple in acelasi timpDescrierea jobului Responsabilitatile postului :- asigura respectarea legislatiei muncii si a politicilor interne in ceea ce priveste angajarea,dezvoltarea si gestionarea personalului- intocmeste contractele individuale de munca, actele aditionale, precum si documentele privind incetarea contractelor- gestioneaza dosarele de personal, completarea acestora cu actele prevazute de legislatie pentru fiecare angajat- tine evidenta concediil
SC MICROFRUITS SA

Inspector Resurse Umane Jilava


Candidatul ideal Atestat inspector resurse umane (OBLIGATORIU)Experienta in domeniul administrarii de personal minim 3 ani;Cunostinte de legislatia muncii, administrarea resurselor umane, abilitati de planificare: capacitatea de a-si organiza eficient timpul de lucru, respectarea termenelor limita;Experienta de lucru cu un numar de minim 250 de salariati,( constituie avantaj)Cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point)Cunostinte bugetare-contituie avantajAbilitati foarte bune de comunicare si relationare cu oamenii;Abilitati de lucru in echipa, atitudine proactiva;Descrierea jobului Administreaza si gestioneaza activitatea de Resurse Umane (intocmire / actualizare dosare de personal);Intocmeste si inregistreaza contractelor de munca, modificarile aferente contractelor de munca in baza de date si transmiterea Revisal-ului in termenele legale in vigoare;Centralizare orelor de munca (ore lucrate / concedii /absente etc), alocarea lor pe centre de cost.Intocmeste documentele necesare in
E.​M.​ PRIME CONSTRUCT SRL

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Compania GEALAN Romania , producator de profile PVC cu sediul in Bucuresti, angajeaza HR Admin intern, cu cel putin 1-2 ani experienta in domeniu, pentru sediul nostru din sector 6Te potrivesti acestui rol daca:CERINȚE:Experienta de cel putin 1 an in domeniul administrarii de personal;Ai experienta de lucru in REVISAL; (experienta in salarizare reprezinta avantaj);Ai cunostinte solide de legislatie;Orientare către oameni, atenție la detalii;Capacitatea de a transmite informații cu acuratețe, clare și precise;Cunoașterea limbii engleze la nivel conversational;Descrierea jobului CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN?Vei intocmi contracte, acte aditionale, decizii si alte documente pentru angajare, modificare sau incetare contract individual de muncaVei opera in REVISAL miscarile de personal, cu respectarea intocmai a termenelor legaleCE ÎȚI OFERIM?Mediu de lucru modern si dinamic, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, cu program de 8 ore (Luni - Joi 07:30- 16:30, Vineri 07
GEALAN ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 538 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Expert Ssm Constructii - Bucuresti


Candidatul ideal Absolvent cu diploma de licenta in stiinte ingineresti; absolvent curs in domeniul SSM cu o durata de ce putin 80 ore, precum si absolvent al unui program de invatamant postuniversitar in domeniul SSM cu o durata de cel putin 180 de ore. Minim 5 ani experienta anterioara in activitati SSM; prezinta avantaj experienta anterioara in santiere de constructii. Cunostinte solide privind legislatia SSM/PSI. Persoana cu bune abilitati de comunicare si lucru cu oamenii. Abilitatea de relationare cu oameni cu diverse nivele de educatie si socio-culturale. Bune abilitati de planificare si organizare a propriei activitati si de rezolvare a problemelor. Persoana proactiva si orientata spre rezultate. Capacitatea de a lua decizii rapide si eficiente in situatii de urgenta. Cunostinte limba engleza - fluent. Abilitati operare calculator - MS Office.Descrierea jobului Cautam colegi pentru extinderea echipei ce va fi implicata in executia unui proiect emblematic - proiectul Magistrala
SOMET S.​A.​

Responsabil Ssm


Candidatul ideal Tehnoclima General Contractor este in cautarea unui Responsabil SSM, care sa se alature echipei sale.Cerinte:-Studii tehnice superioare finalizate;-Cunostinte solide in domeniul legislatiei SSM;- Bune cunostinte ale pachetului Microsoft (Office, Excel, Outlook);- Persoana organizata, flexibila, atenta la detalii;- Abilitati foarte bune de comunicare;- Detine permis de conducere cat B;Descrierea jobului - Este responsabil de instruirea generala a personalului din santier;- Participa la evaluarea riscurilor privind securitatea angajatilor;- Elaborareaza instructiunile de prevenire si protectie;- Cerceteaza, inregistreaza si declara accidentele de munca constatate;- Verifica cunoasterea si aplicarea de catre toti angajatii a masurilor prevazute in planul SSM;- Intocmeste si actualizeaza periodic necesarul de acordare a echipamentelor individuale de protectie;Beneficii:- Salariu motivant corelat cu experienta profesionala;- Mediu de lucru stabil;- Activitate desfasurata in
TEHNOCLIMA GENERAL CONTRACTOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 249 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Field Recruiter (a1,​ Km19,​ Joita)


Candidatul ideal Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă.Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday?Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru.Ce ar trebui să ai?- Bune abilitati de comunicare si relationare;- Ambitie, motivatie si flexibilitate;- Capacitate de a lucra independent si de a iti organiza programul si activitatile de teren;- Orientare catre atingerea rezultatelor;​- Experienta in domeniu este binevenita insa, nu este un "must have"; te putem invata noi, trebuie doar sa iti doresti;- Permis categoria B;Descrierea jobului Ce ar trebui să faci?- Participi activ in cadrul pr
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Specialist Ssm


Candidatul ideal Specialistul SSM are ca principal obiectiv coordonarea si indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator.Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite la sediile din teritoriu ale companiei.Cerinte:Studii superioareCunostinte legislative in domeniuCurs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 orePermis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasariCunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in muncaCunostinte PC (World, Excel)Limba engleza nivel mediuCurs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj)ISO 45001 (prezinta un avantaj)CompetenteBuna capacitate organizatoricaFoarte buna comunicare si capacitate de formareResponsabilitate, seriozitate, spirit de echipaDescrierea jobului Raportarea catre Directorul Resurse Umane referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei;Colaborarea cu terte parti (colaboratori, cons
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Media netă estimată pe baza celor 228 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Inspector Resurse Umane Popesti Leordeni


Cautam Inspector Resurse Umane, licentiat si cu experienta.Caracteristici Domeniu activitate: Alte domenii Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: daFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Responsabil Ssm Si Mediu


Candidatul ideal Cunostinte legislative privind protectia mediuluiCunostinte legislative privind produsele si serviciile realizate de organizatieCunostinte legislative privind sanatatea si securitatea munciiCunostinte bune de utilizare MS OfficeCunostinte limba engleza, italiana (reprezinta avantaj)Abilitati de comunicareAbilitati de coordonareCapacitate de analiza si sintezaAbilitati de instruireCapacitatea de organizare si control diplomat, fără prejudecăţi, etic, cu spirit de observaţie şi de percepţie, flexibil, tenace, siguranta de sineDescrierea jobului Responsabilitati operative privind conformarea legislativa de mediuParticipa la elaborarea de proceduri/instructiuni specifice de mediu;Este la curent cu modificarile legislative si propune masurile/modul in care trebuie implementate in companie in vederea conformarii;Colecteaza si prelucreaza informatiile privind aspectele de mediu si intocmeste situatiile specifice;Monitorizeaza factorii de mediu (apa,aer,sol) conform dispozitii
ROTOLITO ROMANIA S.​A.​

Inspector Ssm -ilfov,​ Prahova


Candidatul ideal Nivel liceal in profil real sau tehnologic (studii superioare tehnice - constituie un avantaj) Curs de formare SSM – cu durata de min.80 ore Minim 2 ani experienta in SSM - experienta intr-o unitate cu mai mult de 150 de lucratori reprezinta un avantaj Abilitati de operare PC ( minim Word, Excel, Powerpoint ) Limba engleza nivel mediu Permis de conducere categ.B – minim 2 ani Persoana proactiva, dinamica , atenta la detalii, bun organizator Cadru tehnic PSI (obligatoriu pentru pozitia din Ilfov, constituie avantaj pentru pozitia din Prahova) Certificat pentru R.S.V.T.I. – constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati: Asigura indeplinirea tuturor sarcinilor ce revin Departamentului SSM conform prevederilor din Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.319/2006, aprobate prin HG nr.1425/2006 si a celorlalte acte de reglementare conexe, sub coordonarea Managerului de SSM Lucreaza la nivelul
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Recruitment Specialist


Candidatul ideal Suntem un IMM romanesc, axat pe activitatea de productie, care se dezvolta si extinde continuu, fiind in esalonul fruntas al domeniului nostru de activitate in Romania. Asa ca avem nevoie de ajutor, (recompensat pe masura, desigur 😊) pentru a face lucrurile sa se intample.Ca sa facem treaba buna impreuna, cu satisfactii de ambele parti, credem ca noul membru al echipei noastre HR ar fi ideal sa aiba: Studii superioare (de preferinta Psihologie / Sociologie); Minim 3 ani experiență pe o pozitie similară (recrutarea din domenii tehnice / industriale reprezinta un avantaj); Experiență în derularea integrala a proiectelor de recrutare si in utilizarea platformelor de recrutare; Cunostinte de legislatia muncii ; Empatie, interes si pasiune pentru natura umana si dezvoltarea organizationala; Curiozitate si disponibilitate de a invata si a se dezvolta continuu profesional ; Excelente abilitati de comunicare.Descrierea jobului JOBUL NOSTRU:Daca se simte bine in mijlocul oamen
GLOBAL MAT INSTALL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Recrutor Personal - Responsabil Hr


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;Atitudine proactiva si increzatoare.Spirit de observatie si capacitate de a face analiza comportamentala;Domiciliu PREFERABIL SA FIE IN DIN GIURGIU ORAS , TELEORMAN - ALEXANDRIA - SAU ZONA APROPIATA , DAMBOVITA -TARGOVISTE- TITU -GAIESTI , zona ARGES , COSTESTI , MOZACENI ETCDescrierea jobului Domiciliu PREFERABIL SA FIE IN DIN GIURGIU ORAS , TELEORMAN - ALEXANDRIA - SAU ZONA APROPIATA , DAMBOVITA -TARGOVISTE- TITU -GAIESTI , zona ARGES , COSTESTI , MOZACENI ETCResponsabilitati:- Preluarea apelurilor telefonice si pre-selectia candidatilor.- Desfasurarea proceselor de recrutare, selectie si inductie a personalului;- Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante;- Conceperea si postarea anunturilor de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente;- Selectarea candidatilor pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerin
LAUR EURO DREAM S.​R.​L.​

HR Recruitment Assistant with French


This role is based in the Michelin Corporate Business Services in Bucharest, where more than 800 colleagues deliver excellence in Purchasing, Finance, Logistics, Order to Cash, Personnel and Service Management. What we’re looking for: Bachelor’s Degree; Fluency in English and French (at least B2 level); Recruitment and administrative experience would be a plus; Communication skills; Strong organizational skills; Time management abilities.The Recruitment Assistant will:Working together with local recruitment team (from France), supporting the following activities: Schedule First and Second rounds of interviews with candidates; Manage the exchanges with all the participants in the recruitment panel (recruiters, hiring managers, HR BPs and others). Manage the candidate expenses reimbursements related to travel for recruitment purposes;Manage the employment contract preparation and the hiring process within Workday: Prepare the contract for all types of collaboration (CDD, CDI, blue and wh
Michelin Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.