Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Sales Manager in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Sales Manager in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Manager in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Manager in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager


Candidatul ideal - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani;- Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani;- Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD;- Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză;- Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată;- Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate.- Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp);Descrierea jobului - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire;- Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA și verifică disponibilitatea produselor CIO și a plasărilor secundare;- Stabilește rutele pentru dezvoltarea optimă a zonei alocate;- Coordonează și monitorizează activitatea persoanelor din echipa sa;- Participă la activarea și negocierea contractelor cu clienții
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal -orientat către clienți-are abilități foarte bune de comunicare și persuasiune-gândește critic și este atent la detalii-este organizat, responsabil și autonom-se adaptează rapid și este orientat spre dezvoltare-este un jucător bun de echipă-are experienţă în domeniul vânzărilor materialelor de constructii-are disponibilitate la program prelungit şi la deplasări-cunoștințe operare PC - word , excell , pptDescrierea jobului RESPONSABILITATI:- Vizitarea periodică a clienților în scopul păstrării și dezvoltării relației existente cu aceștia- Creșterea portofoliului de clienți și a vânzărilor din zona arondată- Recomandarea și vânzarea produselor noi- Pregătirea ofertelor- Monitorizarea și documentarea continuă a rezultatelor obținute de parteneri- Monitorizarea concurenței prin adunarea informațiilor actuale ale pieței despre prețuri, produse, produse noi, programe de livrare și tehnici de comercializare- Asistență în investigarea reclamațiilor- Participarea la evenimentel
MASTERPLAST ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 109 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Scurta descriere a companiei La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimbă jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust. Cerinte - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani; - Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani; - Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD; - Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză; - Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată; - Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate. - Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp); Responsabilitati - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire; - Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA
Compania Indiilor Orientale CIO

Media netă estimată pe baza celor 102 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager Bucuresti - Moldova - Dobrogea


Candidatul ideal Studii superioare Minim 3 ani de experienţă in vanzari Experienţă în vânzări in canalul Retail &DIY Experienţa în domeniul produselor pentru baie va fi considerată un plus Orientare catre client si capacitate de a intelege nevoile acestuia Ambitie si perseverenta in realizarea targetelor de vanzare Abilitati de negociere Excelente abilităţi de comunicare interpersonale Permis de conducere categoria B Disponibilitate pentru deplasăriDescrierea jobului Responsibilitati cheie : Promovarea intensiva a produselor si serviciilor Radaway in zona: Bucuresti -Ilfov - Moldova-Bucovina-Dobrogea Analiza pieţei pentru identificarea de noi oportunităţi de vânzare Identificarea , contactarea si implementarea de clienti noi Administrarea clienţilor din zona in responsabilitate Realizarea targetului de vânzări Gestionarea soldurilor clientilor Planificarea si raportarea activitatii proprii
RADAWAY ROMANIA SRL

Specialist Import /​ Marketing /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul idealPregatire si experienta:Studii in domeniuPreferabil 2 ani experienta pe un post asemanatorCunostinte necesare:Tehnici de cercetare a pieteiTehnici de negociereOperare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)Abilitati necesare:Atentie concentrataSpirit organizatoricEchilibru emotionalAbilitati de negociere in relatia cu clientiiDescrierea jobului Specialist importLocatie : Brasov● Negociaza contracte si asigura relatia cu organele vamale, comisionarii vamali si cu firmele de transport;● Solicita documentatia de specialitate in probleme de import-export;● Asigura relatia directa in probleme de import-export cu furnizorii externi alocati;● Asigura analiza indicatorilor activitatii de import;● Corespondeaza cu furnizorii externi in probleme de import-export;● Propune superiorului masuri de eficientizare a operatiunilor de import-export;● Asigura desfasurarea activitatii de import-export in conformitat
UNIOR-TEPID SRL

Area Sales Manager In Agribusiness /​ Zona De S-e A Romaniei


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui coleg pe postul de Area Sales Manager pentru regiunea Muntenia-Dobrogea (București, Ilfov, Prahova, Giurgiu, Ialomița, Călărași, Constanța, Tulcea, Brăila, Buzău).Ne dorim un coleg care sa aiba experienta in agribusiness (in special horticultura) si caruia sa ii placa vanzarile. Daca stii sa vinzi, sa comunici eficient, iti plac provocarile si munca de teren, te invitam sa aplici pentru acest job.Cerintele, pe scurt, ale candidatului ideal pentru acest post: are permis de conducere categoria B are experienta in agribusiness. ii plac vanzarile si provocarile aduse de acestea este organizat si stie sa isi planifice singur activitatea ii place sa castige pe masura muncii depuse cunoaste zona in care activeaza (bazine legumicole, rute, zone cu potential, etc) este o persoana increzatoare si de incredere este stabil din punct de vedere al joburilor si nu a schimbat 5 joburi in 3 ani ii place activitatea de teren si este o persoana activa vorbeste lim
MORAMI SRL

Sales Representative - Tobacco - Ploiesti


Candidatul ideal * Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor;* Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite;* Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren;* Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor);* Permis de conducere – categoria B (minimum 1 an vechime, fără incidente);* Constitue avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.Descrierea jobului Obiectivul principal:Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.Responsabilităţi principale:* Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;* Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate;* Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;* Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contrava
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Sales Representative - Tobacco - Ploiesti


Candidatul ideal * Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor;* Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite;* Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren;* Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor);* Permis de conducere – categoria B (minimum 1 an vechime, fără incidente);* Constitue avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.Descrierea jobului Obiectivul principal:Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.Responsabilităţi principale:* Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;* Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate;* Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;* Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contrava
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Key Account Manager Ika


Candidatul ideal Profilul candidatului:Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare catre client;Experienta in vanzari produse alimentare (industria carnii);Cunostinte foarte bune despre piata din industrie;Buna intelegere a comertului modern;Abilitatea de a identifica nevoile clientilor si de a construi parteneriate;Foarte bune abilitati de organizare a timpului si gestionare a resurselor;Sprit antreprenorial si disponibilitate pentru activitatea operativa, de teren;Cunostinte de operare MS Office;Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:Persoana proactiva, care sa ajute la realizarea obiectivelor de vanzari in canalul modern IKA, la cresterea numarului de clienti activi prin mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti si identificarea unor noi clienti si oportunitati;Identifica oportunitati pentru cresterea comenzilor pe categorii de produse si solutii de imbunatatire a portofoliului de produse;Aplica si evalueaza planurile de promovare a van
AGRICOVER SRL

Sales Representative & Key Account - Romania & Moldova


Candidatul ideal Do you have these ones?- BA/BS University degree, because we value education and we support it- Learning agility, because the digital world is supper fast- Previous experience in sales, while HR sales experience will definitely be a plus, because we are growing super fast- Capacity to relate to persons and communicate in an honest and supporting manner, while presentations should be the environment you feel like home, because in sales it is all about communicating, presenting and interpersonal skills- Fairness towards colleagues and clients, by playing by the rules and show support, because we value ethics and fairness above all else- Advanced English written/spoken, because we are an international platform and we appreciate foreign languages- Advanced Microsoft Office/Google Sheets knowledge, because we use the digital documents and we need knowledge on specific platforms- Knowledge of how to analyze and extract data from Excel, Google Analytics would be a plus, becau
UNDELUCRAM S.​R.​L.​

Area Sales Representative


Candidatul ideal - Absolvent / a studii medii / superioare ;- Abilități de analiză și planificare;- Focus ridicat asupra rezultatelor și eficienței proceselor;- Foarte bună abilitate de rezolvare a problemelor;- Excelentă capacitate de luare a deciziilor;- Experienta minima necesara: minim 4 ani de experienta in munca pe o pozitie similara, de preferabil in domeniu ( un avantaj);- Posesor permis de conducere – categoria B.- Cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet).Descrierea jobului - Urmareste atragerea permanenta de noi clienti si mentinerea portofoliului de clienti;- Raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu;- Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit;- Urmărește încasarea sumelor datorate de către clienți.- Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii organizatiei;- Intocmeste periodic materiale de sinteza (rapoarte, statistici);- Acorda asistenta tehnica si comerciala
KLINTENSIV S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 153 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Asistent Vanzari /​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal - Absolvent studii medii (bac) sau superioare;- Cunostinte de operare calculator- Abilitati de comunicare, organizare, sistematizare si prioritizare;- Capacitate de asimilare si procesare a informatiilor;- Orientare spre obtinerea de rezultate de calitate si la timp;- Rapiditate in analizarea si operarea documentelor;- Capabil sa lucreze individual dar si in echipa;- Disponibilitate imediata de angajare.- Salariul negociabil in urma interviuluiDescrierea jobului Asistent Vanzari / Consilier vanzariSuntem în căutarea unui Asistent Vanzari / Consilier vanzari pasionat de domeniul vânzărilor și dornic să se alăture echipei noastre dinamică. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către clienți și dornică să își dezvolte abilitățile în vânzări, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Responsabilitățile principale ale acestui rol includ asistarea clienților în identificarea nevoilor acestora, oferirea de consultanță specializată privind produsele sau s
Confidenţial

Reprezentant Vanzari - Ploiesti


Candidatul ideal - Experienta minima de 1-2 ani in zona de vanzari/distributie materiale de constructii, vopsele, detergenti- Cunostinte minime MS OFFICE- Cunostinte minime de limba engleza- Permis categoria BDescrierea jobului - Pachet salarial motivant (compus din salariul fix, bonuri de masa, asigurare medicala premium si bonus din vanzari);- Instrumente de lucru, autoturism, telefon, laptop.Responsabilitati:- Realizează planul saptamanal/lunar de vânzări pentru persoanele juridice/fizice.- Elaboreaza de la 0, reteaua de distributie, clienti - distribuitori de materiale de constructie, arhitecti, depozite- Efectueaza vizite la clienti si promoveaza produsele.- Prezintă și promovează direct produsele/serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții angajatorului.- Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora.- Întocmește rapoarte privind situația vânzărilor.- Urmărește încasarea comenzilor și face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi
NANO PACK SOLUTIONS SRL

Agent De Vanzari Pre-sell Prahova - Cash&candy


Candidatul ideal - Minim studii medii (liceu absolvit);- Caracter comunicativ, deschis, dinamic;- Hotarare si orientare spre rezultate;- Abilitati de planificare a muncii;- Experienta in vanzari nu este neaparat obligatorie;- Permis de conducere Categoria B (obtinut de minim 1 an);- Domiciliu stabil in judetul Prahova (nu neaparat in Ploiesti).Descrierea jobului Responsabilitati:- Vanzarea de dulciuri pentru copii (4-14 ani) catre toate magazinele din zona alocata (Judetul Prahova);- Vanzarea in sistem pre-sell, introducerea de comenzi pe tableta (Android) si incasarea prin chitante tiparite pe imprimanta de buzunar.Beneficii:- salariu de baza net de 2.500 RON- bonus lunar de performanta care poate varia intre 2.500 lei si >5.000 lei in functie de rezultate vanzari;- bonuri de masa de 30 lei/zi (aprox. 600 lei lunar);- asadar un venit mediu total lunar de peste >1.200 EUR net;- masina de firma full-time (Dacia Sandero si Logan).
CASH CANDY SRL

Consultant Vanzari Autovehicule Comerciale Usoare


Candidatul ideal Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania!Acest job ti se potriveste daca ai: Experienta de minim 2 ani pe un post similar - cerinta obligatorie; Studii superioare finalizate; Abilitati de negociere si vanzare; Atitudine pozitiva, entuziasm, incredere in fortele proprii; Pasiune pentru industria auto.Descrierea jobului Rolul job-ului: Prospectarea si dezvoltarea bazei de date de clienti prin contacte si intalniri, prin vanzari active in conformitate cu nevoile clientilor si cu strategia companiei; Oferteaza intreaga gama de produse in functie de nevoile clientului, precum si produse, servicii colaterale care pot fi necesare acestuia(accesorii, consumabile, etc); Cunoasterea si informarea clientilor privind configuratiile tehnice ale autovehiculelor precum si a ofertelor de finantare ale acestora; Participa la diverse evenimente, targuri specifice pietei auto in scopul identificarii si contactarii eventu
AUTOKLASS CENTER SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Studii și experiență:de preferat absolvent de studii superioare;experiență în activitatea de vânzări,Cunoştinţe şi abilităţi necesare:abilități de comunicare și negociere;abilități de lucru în echipă;orientare către cerințele pieței și nevoile clienților;cunoștinte și abilități de operare PC (MS Office);disponibilitate pentru deplasări în zona deservită, pe o rază de cca 50 km;permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Principalele responsabilități:asigură promovarea și vânzarea produselor oferite de societate în zona deservită;negociază contractele cu clienții și urmărește derularea lor până la recuperarea creanțelor, respectând mandatul de negociere stabilit prin procedurile societății;administrează și dezvoltă portofoliul de clienți existent în zona deservită;obține și centralizează informații din și despre piața specifică;În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. l
D.​Y INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3034 de salarii introduse în Salario: 3750 RON/Luna

Operational Buyer - Manufacturing,​ Ploiesti Based


Candidatul ideal We are looking for an OPERATIONAL BUYER - for our factory in Ploiesti.Responsibilities: He/she Is responsible for all operational purchasing activities for BOM (Bill of material) parts. Maintain ERP MRP purchasing flow Represent Bekaert plant towards suppliers. Works closely together with Production Planning/ Logistics to plan material demand. Supports the Global Procurement team in all kind of activities for all BOM parts and related products for production location Romania. Checks and transfers the MRP purchase requisitions into purchase orders and inquires. Keeps the ERP system updated with purchase related data (e.g. vendor data, safety stocks, etc.). Coordinate the purchasing activity through SAP and guarantee the consistency of procedures and information flow. Informs suppliers of future requirements, evaluate suppliers. Responsible for maintaining contract management for local suppliers in Romania. Responsible for following up all required procedures according t
BEKAERT HEATING ROMANIA S.​R.​L.​

Buyer


Candidatul ideal Technical University Degree;Previous working experience in Purchasing, Production Planning, Production Control, Customer Service, Technological Processes and Manufacturing;Industrial processes experience;Minimum 6 months of SAP experience in OTC, MM or PTP function;Good level of English skills both reading and writing;Good computer skills – MS Office platform;Analytical and problem-solving skills.Descrierea jobului Manage the allocated portfolio of products / suppliers according to established standards/procedures.Issue Purchase Orders, prepare and distribute documentation to the supplier; Prepare and distribute documentation for custom clearance; Follow-up to goods till delivery in Timken premises.Process to conclusion all disputed purchases of goods and services for the protection of organization and with fairness to the supplier.Maintain relationship with suppliers and contractors to ensure good, reliable and continue flow of supply.Support developing of new supplie
TIMKEN ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2614 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Agent Vanzari Horeca/​ Panificatie | Ploiesti


Candidatul ideal - proactiv,- cu abilitatati de comunicare si negociere,- spirit comercial dezvoltat,- orientare catre client,- abilitati de organizare- experienta in vanzari (preferabil in FMCG) constituie avantaj.- cunoasterea limbii engleze si MS Office prezinta un avantaj.- permis conducere cat BDescrierea jobului - este responsabil de indeplinirea planului de vanzare stabilit de conducerea companiei.- construieşte şi menţine relaţiile cu clienţii deja existenţi şi atrage clienti noiprezinta oferta companiei;- identifica oportunitati pentru cresterea comenzilor pe categorii de produse si solutii pentru dezvoltarea afacerilor clienților săi;- este dedicat, are initiativa si este condus de dorinta de performanta;- incaseaza contravaloarea comenzilor emise (cash sau instrument de plata );- monitorizeaza activitatea concurentei din zona alocata;- intocmeste rapoartele solicitate de superiorul ierarhic;BENEFICII: salariu fix + comision; masina, telefon
MARATHON DISTRIBUTION GROUP SRL

Reprezentant /​ Agent Vanzari Piese Camioane - Jud.​ Ph


Candidatul ideal Acest anunț se referă la postul de Reprezentant / agent vanzari piese camioane (o poziție) disponibil pentru zona jud. PRAHOVA.Cerințe: Studii superioare, de preferinta in domeniul tehnic/auto Experienta relevanta in identificare de piese AUTO in special pentru camioane (cataloage electronice) Proactiv, orientat spre obtinerea de rezultate. Creativ si organizat, determinat, cu capacitatea de a analiza și a optimiza procesele de identificare, vanzare si achizitie. Cunostinte avansate operare PC . Abilități de comunicare și relaționare.Descrierea jobului Reprezentant vânzări: Vizite în teren la portofoliul de clienți existent și prospectarea pieței pentru a identifica și contracta clienți noi Implementarea strategiei de vânzare a companiei Însușirea obiectivelor companiei și a targeturilor de vânzări propuse de aceasta Dezvoltarea de parteneriate sănătoase, de lungă durată cu clienții Gestionarea responsabilă a politicii de vânzare și a încasării soldurilor Promovarea și
MEC - DIESEL SEE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.