Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

412 Locuri de Munca in Satu Mare - Joburi in Satu Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

412 Locuri de Munca in Satu Mare - Joburi in Satu Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Casier Satu Mare Retail ParkCe oferim: Pachet salarial atractiv Bonusuri motivante Bonuri de masă Discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO Program de lucru flexibil Dezvoltare profesională și oportunități de promovare Suport din partea unei echipe prietenoase Printre atribuțiile tale: Asigurarea unui nivel corespunzător de customer service prin servirea amabilă și rapidă a clienților Operarea caselor de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar Recepționarea livrărilor de marfă Expunerea produselor respectând standardele de merchandising ale companiei Cerințe: Studii medii (studiile comerciale sunt un avantaj) Amabilitate în relația cu clienții Punctualitate și dorința de a lucra în echipă.Descrierea jobului Casier Satu Mare Retail ParkCe oferim: Pachet salarial atractiv Bonusuri motivante Bonuri de masă Discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO Program de lucru flexibil Dezvoltare profesională și oportunități
PEPCO RETAIL SRL
Candidatul ideal Cunoaște, înțelege și poate explica cerințele unui desen tehnic ale unui produs.Abilitati foarte bune de comunicare,Abilitati de multitasking si prioritizare.Are studii tehnice.Cunoștințe minime despre procesul de injecție mase plastice.Cunoștințe minime despre materialele folosite în procesul de injecție mase plastice.Cunoștințe medii de operare masini de injectie.Cunoștințe medii de operare roboți liniari utilizati în procesul de injecție mase plastice.Descrierea jobului -Urmărirea transferului proceselor, matritelor si produselor noi din faza de proiectare către procesul de producție de serie și monitorizarea timp de 6 luni după SOP a liniei de productie;-Urmărește și asigură lansarea fără incidente a proiectului către producția de serie;-Analizează și urmărește implementarea cerințelor specifice ale clienților în produsele și procesele lansate în fabrica.-Este reprezentantul proiectului în producție și în relațiile cu clientul. Raportează superiorului său despre st
DELFINGEN RO-SATU MARE
Candidatul ideal Sef de Tura Ardud, Judet Satu MareDescrierea jobului Sef de Tura Ardud, Judet Satu Mare
PEPCO RETAIL
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane recruteaza pentru unul dintre clientii sai, INGINER HIDRAULICA si INSTALATII SUB PRESIUNE, in Satu-Mare.Responsibilities:· Coordoneaza si livreaza lucrari de proiectare, realizeaza proiecte sau parti din acestea, propune solutii, verifica proiecte, intocmeste documentatii pentru studii si audituri;· Aplica si respecta prevederile si cerintele: Legii 319/2006 privind sanatatea si securitatea in munca;· Raspunde pentru respectarea normelor de proiectare, normativelor si standardelor de operare in· proiectele pe care le coordoneaza;· Studiaza, intelege si defineste scopul proiectului pentru a asigura cea mai buna solutie pentru proiectul atribuit;· Participa la colectarea si prelucrarea datelor referitoare la executia proiectelor in lucru;· Stabileste solutiile tehnice principale bazate pe datele de intrare din cerintele proiectului de engineering;· Ajuta la coordonarea si elaborarea desenelor de concept/desenelor de ansamblu/ des
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal STORE MANAGER: Minimum 2 years experience in Retail and 1 years experience as a Store Manager Good command of sales and negotiation skills Customer oriented Result oriented and have a positive attitude Ability to work in a multinational/multicultural environment Good knowledge of English (written & verbal) is a plusDescrierea jobului STORE MANAGER: The managerial structure of the store is: 1st Store Manager and 2nd Store Manager. The 1st Store Manager coordinates store tеam to аll LC Waikiki stаndards of pеrformаnce and bеhavior Efficiеnt work force scheduling Maximizes store productivity and еfficiеncy Estаblishes еxcellent customer service and satisfaction Establishes and maintain high standards of store layout and visual merchandising in line with the corporate standards Achievement of the given sales targets, productivity/m2 and bottom line profit objectives Achievement of the agreed/given Internal Audit Performance Controls the shrinkage rates and all expenses and
LC Waikiki
Candidatul ideal Casier Satu MareDescrierea jobului Casier Satu Mare
PEPCO RETAIL
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane recruteaza pentru unul dintre clientii sai, Manager Proiect, in Satu-Mare.Responsibilities:-Asigurarea managementului proiectelor derulate in companie, astfel incat activitatile sa se incadreze in termenele stabilite, in bugetul alocat si se asigura de atingerea obiectivelor stabilite pentru indicatorii de performanta aferenti;-Intocmirea planului de proiect in conformitate cu cerintele clientilor, a standardelor, a procedurilor si instructiunilor si a cerintelor legale si de reglementare aplicabile si urmarirea derularii acestuia;-Analiza fiecarei etape a proiectului, validarea etapelor, stabilirea si implementarea actiunilor corective, atunci cand acestea sunt necesare;-Generarea si arhivarea tuturor inregistrarilor proiectului;-Alocarea responsabilitatilor membrilor echipei de proiect, coordonarea si urmarirea activitatii acestora;-Comunicarea cu clientii, pe intreaga durata de dezvoltare a proiectului, utilizand metodele de
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Cu cunostinte si experienta in oprerare PC.Descrierea jobului Asiguram conditii de munca avantajoase si salariu atractiv.Activitatea se va desfasura in 3 schimburi.
UNICARM
Candidatul ideal RESPONSABIL IMPLEMENTARE PROIECTE NOI – LAUNCH MANAGERCe va trebui să faci: Asiguri interfața de comunicare și planificare activități, între firma noastră și centrele de dezvoltare și industrializare ale grupului din care facem parte, legat de noile produse și procese ce urmează a fi implementate; Stabilești programul de activități cu departamentele de Inginerie, Calitate, Producție și Logistică în vederea asimilării noilor produse și procese; Ai disponibil și actualizezi permanent programul de activități, urmărești realizarea în timp a acestora și semnalezi orice blocaje care apar; Fiind o funcție cheie în firma noastră, vei raporta direct șefului de Departament Inginerie și vei lucra foarte strâns cu ceilalți șefi de departament; Coordonezi intern crearea specificațiilor și a modurilor de operare pentru proiectele noi; Planifici activitățile inter-disciplinare de actualizare a documentației tehnice și calitate (Diagrame flux, Plan amplasament, Plan control pre serie
SUMIRIKO AVS ROMANIA
Candidatul ideal Agenția noastră, este în căutarea unui nou coleg în departamentul Human Resources! Avem nevoie să cunoști reglementările in vigoare din domeniul resurselor umane(diploma de IRU), să te descurci bine cu suita MS Office (Word, Excel) și să stăpânești bine limba engleză!Descrierea jobului Dacă ești curios de oferta noastră, te interesează cu siguranță și ce vei face zilnic la birou:•Selectezi candidații pe baza CV-urilor, in funcție de profilul candidatului și cerințele postului•Contactezi candidații selectați in vederea programării interviurilor•Participi activ in cadrul procesului de intervievare și selecție a candidaților•Evaluezi și faci propuneri cu privire la candidații selectați către factorii de decizie•Administrezi și actualizezi baza de date cu candidați•Informezi candidații cu privire la rezultatul procesului de selecțieLucrăm 5 zile pe săptămână, de luni până vineri, de la ora 08:30, la ora 17:00, in orașul Satu Mare. Musai să aduci cu tine buna dispoziție și
NETHERLANDS JOBS
Candidatul ideal • Studii superioare finalizate;• Experienta minima in domeniu - 2 ani;• Fara antecedente penale;• Permis categoria B si experienta rutiera;• Cunostinte nivel mediu de operare PC, abilitati manageriale, viziune si gandire strategica, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de comunicare, abilitati de vanzare si negociere, abilitati numerice, spirit de initiativa.Descrierea jobului Propune si sustine implementarea planificarii strategice a activitatii de vanzare a subdistribuitorilor din zona alocata, cu scopul de a creste profitabilitatea si vizibilitatea produselor din portofoliu; Verifica si raporteaza gradul de implementare si realizare al obiectivelor subdistribuitorilor din zona alocata. Negociaza cu clientii contracte de vizibilitate, imagine si target, conform Politicilor si programelor puse la dispozitie de catre Companie. Monitorizeaza responsabil bugetul alocat pentru semnarea contractelor ; Defineste clar impreuna cu managerul direct bugetul comercial de
Interbrands
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să detină urmatoarele calităţi şi aptitudiniComunicare: sunteţi capabil/ă să comunicaţi clar şi concis, atât în scris cât şi verbal, şi recunoaşteți faptul că pentru o bună comunicare trebuie să ştiţi să ascultaţi şi să extrageţi informaţia necesară.Leadership: vă asumaţi responsabilitatea de a atinge obiectivele impuse şi luaţi initiativa fară ca să vi se spună ce trebuie să faceţi.Orientare spre rezolvarea problemelor: sunteţi capabil/ă de a identifica şi analiza o problemă existentă/potenţială şi găsiti soluţii potrivite pentru fiecare situaţie în parte.Încredere: Vă cunoaşteţi punctele tari şi ştiţi de ce sunteţi capabil şi ce puteţi realize.Flexibilitate: vă adaptaţi uşor în funcţie de situaţie şi sunteţi deschis către noi idei şi persoane.Energetic/ă: vă place să munciţi şi sunteţi dispus/ă să investiţi timp şi efort pentru a vă atinge obiectivele.Lucrul in echipă: vă place lucrul în echipă şi de asemena puteţi lucra indiviualCerinte-Mini
PROIMUNITI 2013
Candidatul ideal - absolvent de studii superioare - cunostințe operare pe calculator – Pachetul MS Office- cunostințe de limba maghiară și limba engleză- abilități de comunicare- spirit de observație- capacitate de analiză și planificare- creativitate și inițiativă- flexibilitate și spirit de echipă- permis de conducereDescrierea jobului - explorează noi resurse și canale de recrutare- cercetează piața fortei de muncă, face muncă de teren și delegații- derulează și gestionează campanii de recrutare pentru pozițiile vacante din companie, inclusiv pentru filiale- urmărește creșterea permanenta a calității procesului de recrutare și integrare a noilor angajați- reprezintă compania la evenimente de promovare a brandului de angajator (târguri de carieră, evenimente de HR, evenimente organizate de instituțiile de invățamânt)- evaluează candidații în vederea selectării celor mai potriviți candidați pentru pozițiile vacante- urmărește atingerea indicatorilor de performanță specificiPachet de b
AUTONET IMPORT
Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare si putere de convingere;- Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;- Orientarea spre client, dar si spre consumator;- Foarte buna orientare spre rezultate;- Spirit de organizare si capacitatea de automotivare;- Disponibilitate pentru un post cu activitate 100% de teren, dinamica;- Reprezinta avantaj experienta profesionala;- Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat;- Permis de conducere categoria B, minimum 1 an vechime.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Plasarea materialelor temporare de comunicare (postere, leaflet, vizualuri plasate in PPOSM) la punctul de vanzare (POS);- Curatarea PPOSM (rafturi de expunere, counter unit, restiere) plasate in cadrul POS;- Asigurarea PPOSM (rafturile de expunere, plasma) la conditii optime de functionalitate;- Comunicarea eventualelor probleme tehnice / electrice aparute la PPOSM-urile plasate în cadrul POS;- Implementarea planogramelor, în conformitate cu obiectivele
Interbrands
Candidatul ideal Vino alături de noi, în rolul de Sales Advisor!Dacă:ești pasionat de tehnologie;comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising;ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional;diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Descrierea jobului Te vrem în echipa noastră!În Vodafone vei găsi o echipă de Sales Advisors entuziaști, alături de care vei oferi consultanță spre vânzare clienților, în magazinele specializate, promovând produsele și serviciile companiei.Rolul tău este de a: crește experiența brandului Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor; oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora; răspu
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Ești o persoană proactivă care adoră provocările și dispune de un flux dinamic în realizarea de noi task-uri cu înclinări spre inovație. Ești familiar cu lumea cifrelor și ai cunoștințe minime de contabilitate. Acest loc de muncă nu este unul obișnuit, static, care devine repetitiv, ci este o oportunitate de a te reinventa pe tine ca persoană prin contactul continuu cu diverse domenii de activitate ce presupun o mână responsabilă dispusă la noi provocări.Îți oferim posibilitatea să evoluezi într-un ritm rapid și eficient, înarmat cu zâmbetul pe buze și dovadă de implicare, dăruire și pasiune pentru munca depusă.Dezvoltă-ți orizonturile spre o cariera stabilă și de lungă durată chiar aici în echipa noastră!Îți garantăm confortul unui loc de muncă stabil, într-o echipă mică dar eficientă, bazată pe productivitate, cu un aer dinamic, activă, tânără și ambițioasă.Descrierea jobului Întocmirea facturilor și gestionarea acestora.Monitorizare și actualizare cash flow.Întocmir
PROMOCRAFT YELLOW
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele condiții:- student/ă asistent medical generalist (minim an I) sau diplomă de absolvent asistenți- capacitatea de a se integra lucrului în echipă- excelente abilități de comunicare și relaționare- seriozitate și profesionalismExperiența nu este necesară, dar seriozitatea este obligatorie. Procedurile specifice medicinei dentare se vor învăța în cadrul clinicii noastre.Descrierea jobului Angajam Asistent/a Medicala Clinica Dentara pentru program de lucru full time.Cautam o persoana pozitiva, dinamica, ordonata, punctuala, orientata catre gasirea de solutii si cu abilitati de lucru in echipa.Experienta constituie avantaj.Mediu de lucru prietenosCerinte si responsabilitati:- sterilizarea si pregatirea instrumentarului- pregatirea cabinetului pentru manopere- mentinerea curateniei in cabinete inainte si dupa manopere- verificarea permanenta a stocului si a necesarului de materiale utilizate
CRISNOEMIA DENT
Candidatul ideal Candidatul ideal Studii superioare tehnice, de preferat Hidrotehnica/Energetica/Constructii Limba engleza la nivel avansat Cel putin un proiect finalizat in calitate de Reprezentant Antreprenor sau Inginer Rezident in cadrul programelor POS sau POIM in domeniul infrastructurii de apa-canal Domiciuliul in zona sau disponibilitate relocare in Satu MareDescrierea jobului Responsabilitati Monitorizarea fizică a evoluției proiectului Monitorizarea financiară a evoluției proiectului Coordonare si supervizare subcontractori/prestatori de servicii Întocmirea documentelor aferente proiectului de investiții: jurnale zilnice de șantier, rapoarte lunare, fișe de aprobare materiale si echipamente, fise de receptie materiale si echipamente, graficele de executie, rapoartele de progres fizic si financiar, situatii de lucrari, procese verbale aferente lucrarilor executate, revendicari, intocmirea tuturor adreselor de corespondenta, orice alte documente aferente investitiei.Beneficii S
THETYS PUMPS
Candidatul ideal EXPERIENTA IN DOMENIUABILITATI IN PLANIFICAREA SI CONDUCEREA ACTIVITATII.Descrierea jobului RASPUNDE DE ACTIVITATEA DE PRODUCTIE.URMARESTE GESTIONAREA MATERIILOR PRIME.
MIRODAN COMPANY
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane recruteaza pentru unul dintre clientii sai, Responsabil IT, in Satu-Mare. Responsibilities:-Asigura functionarea sistemului informatic;-Administreaza intregul sistem informatic din firma;-Asigura instruirea utilizatorilor pe specific de activitate-Asigura functionarea la parametrii a infrastructurii hardwaresi software;-Mentine buna functionare a statiilor de lucru: devirusari, rezolvarea diverselor probleme de soft/hard (inlocuire componente);-Instalarea/configurarea de pachete software, instalare/configurare periferice si rezolvarea eventualelor evenimente tehnice;-Mentinerea relatiei cu furnizorii pe IT. Candidate Profile:-Studii superioare;-Experienta 2 ani pe un rol similar;-Cunostinte software, hardware;-Cunostinte My SQL.
ADECCO RESURSE UMANE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 412 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.