Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

450 Locuri de Munca in Satu Mare - Joburi in Satu Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

450 Locuri de Munca in Satu Mare - Joburi in Satu Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant fonduri europene


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 5000 LEI pe lună
Descrierea postuluiConsultanta pentru realizarea de proiecte finantabile din diverse programe de finantare;Pregatirea documentelor necesare accesarii finantarii nearambursabile;Asistenta pe perioada implementarii.- Elaborarea si /sau completarea documentelor necesare contractarii finantarii / raspunde la solicitarile de clarificari emise de organismele intermediare si/sau alte organisme abilitate (studii de fezabilitate, planuri de afaceri, memorii justificative,cereri de finantare, etc).- Intocmire si realizarea corespondenta/comunicarea cu clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Cerințele postuluiStudii superioare; - Cunostinte avansate de Microsoft Office; - Abilitati de organizare, comunicare;- Cunostinţe sau experienţă în managementul proiectelor constituie un avantaj- Abilităţi de lucru cu documentaţiile specifice domeniului- Abilităţi conceptuale în realizarea de materiale scrise- Capacitate de abstractizare si
ARHIDOR SRL

Agent De Vanzari & Agent Backup


Candidatul ideal Ne marim Echipa de vanzari !!! avem nevoie de inca 3 colegi dornici de o noua aventura alaturi de noi !Ne dorim de la tine urmatoarele competente pentru a intra in echipa noastra:Experienta in procesul de vanzare si negociere;Orientare catre rezultat/ orientare catre client;Lucrul in echipa;Identificare si rezolvare probleme;Abilitati de planificare si organizare;Orientare catre client si rezultate;Urmareste ruta zilnica alocata;Implementeaza promotiile conform planificarii;Propune initiative de dezvoltare a clientului/rutei (plasari suplimentare, etc);Asigura respectarea conditiilor de credite in piata confom politicii comerciale;Descrierea companiei
DERSIDAN

Receptionist/​ Assistant Manager


Candidatul ideal We are looking for someone to be the ‘face’ and first point of contact of the most important premium car dealer in Satu-Mare, BMW Group West Motors.This role is predominantly at the front desk. From greeting visitors, handling telephone queries and managing all reception based duties; this person will be constantly juggling multiple tasks and responsibilities!Your Skills and Experiences: A high level of keyboard accuracy and confidence with the MS Office Suite – Excel, PowerPoint and Word; Bachelor's degree (administration, marketing or PR is advantage); Excellent English and Romanian communication skills, both written and verbal; Exceptional attention to detail and ability to juggle tasks; A bright, proactive personality and can-do attitude; Driving license – advantage; Previous experience in an administrative role is desirable, but not mandatory.Descrierea jobului Responsibilities: Enter in the register the documents that enter the company; Ensures that the flow
GROUP WEST MOTORS

Contabil - Economist


Candidatul ideal Cerințe:- studii superioare în domeniul economic;- cel puțin 5 ani experiență pe o poziție similară;- cunoștințe solide de specialitate în domeniul contabil și fiscal;- cunoștințe de salarizare constituie avantaj;- bună cunoaștere a utilizării MS Office (Word, Excel);- capabil să lucreze cu termene și date limită;- seriozitate, bune abilități de comunicare și lucru în echipă;- persoană organizată, meticuloasă, dinamică, proactivă, cu atitudine pozitivă, dorință de dezvoltare;Descrierea jobului - asigurarea evidenței contabile a stocurilor, a relațiilor cu terții, a trezoreriei, respectiv evidența veniturilor și cheltuielilor;- contabilizarea facturilor emise către clienții interni/externi;- înregistrarea facturilor de prestații a furnizorilor interni/externi;- înregistrarea încasărilor și plăților conform Extrasului de cont bancar;- operarea încasărilor și plăților în numerar conform Registrului de casă;- verificarea fluxului de stocuri în baza documentelor primite de
GROUP WEST MOTORS

Lucrator Depozit In Magazin Jysk Satu Mare


Candidatul ideal Esti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Esti super zambaret si prietenos, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Esti entuziasmat si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre procesul de re
JYSK ROMANIA

Director Magazin Satu Mare


Candidatul ideal Job-ul care iți dă motive să rămâi!Fiecare are motivele sale pentru care aplică la un job, dar motivele pentru care rămânem și ne place locul nostru de muncă sunt date și de echipă, manager și Companie.Aplică și tu la Deichmann pentru job-ul de Director de magazin și rămâi pentru: stabilitate și grija pe care ți-o vom purta pentru că zi de zi dezvolți ceva la tine ușurința cu care îți vezi rezultatele muncii tale a învăța cum să fii total independent a fi apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realizaLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pentru că înveți Retail!Pentru magazinul nostru căutăm:Director/toare dе magazinCăutăm persoane, cu sau fară experiență, cu dorința de a se dezvolta și a prelua în viitor managementul unui magazin. Noi te vom susține printr-un program intensiv de școlarizare și pregătire completă în care vei învăța sistemele și procedurile Deichmann și vei descoperi Compania.Totul se va face prin practică și prin metode interactive. Vei a
DEICHMANN

Asistent Vanzari- Vetis


Candidatul ideal CAUTAM COLEG/COLEGA PENTRU POSTUL DE ASISTENT VANZARI LA SEDIUL UNICARM DIN VETIS.-serios, dinamic , perseverent, punctual-abilitati excelente de comunicare si spirit de echipa-orientat spre rezultate si dezvoltare profesionala-cunostinte operare PC-experienta in domeniul vanzarilor constituie un avantaj Descrierea jobului Se ofera salariu si conditii de munca avantajoase.
UNICARM

Sef Transport Si Operational


Candidatul ideal SeriozitateProfesionalismDevotamentDescrierea jobului Planifică, organizează și coordonează activitățile legate de transportul mărfurilor; Urmărește desfășurarea procesului de transport pe tot parcursul lui și face ajustările necesare Optimizează rutele pentru șoferi; Verifică dacă sunt respectate cerințele legale referitor la înregistrarea și identificarea documentelor de transport; Asigură căi de comunicare cu partenerii, soluționează probleme apărute și actualizează date în sistem; Asigură transmiterea și verifică recepția informațiilor și a documentelor corecte și complete către șoferi, clienți și departamentele necesare; Raportează activitatea conform dispozițiilor primite. Organizeaza si mentine un program de service si intretinere al utilajelor din dotare Organizeaza si conduce Service-ul din dotare. Se ocupa de recrutare si angajare personal pentru service si logistica
ALPIN RECYCLING

Consultant/​debutant Finantari Nerambursabile


Candidatul ideal Oportunități de carieră în consultanță pe fonduri europene!Studii superioare;- Cunostinte avansate de Microsoft Office;- Abilitati de organizare, comunicare;- Cunostinţe sau experienţă în managementul proiectelor constituie un avantaj- Abilităţi de lucru cu documentaţiile specifice domeniului- Abilităţi conceptuale în realizarea de materiale scrise- Capacitate de abstractizare si organizare a situaţiilor reale- Capacitate de analiza si atentie la detaliu;- Orientare spre rezultate si flexibilitate- Experienta in redactarea aplicatiilor pentru fonduri europene-constituie avantaj- Capacitatea de a dezvolta relatii, empatie;- Capacitatea de a-si pastra calmul in situatii tensionate;- Schimbarea sa-l stimuleze si sa fie capabil de metode noi de abordare a activitatii;Persoana organizata, dinamica, si rezistenta la stres.- Bun coordonator si o buna capacitate de comunicare- Persona responsabila- Permis categoria B Descrierea jobului Asistenta in implementarea proiectelor- R
ARHIDOR

Casier Satu Mare,​ Drumul Careiului


Candidatul ideal Casier Satu Mare, Drumul CareiuluiDescrierea jobului Casier Satu Mare, Drumul Careiului
PEPCO RETAIL

Lucrator Comercial /​ Beauty Advisor


Candidatul ideal Vrei sa devii parte din misiunea unei companii care isi doreste reconectarea oamenilor cu natura? Esti pregatit sa descoperi o noua oportunitate in cadrul Rocher Group?Alatura-te brand-ului Yves Rocher! “From the plant to the skin” – noi controlam intregul proces al produselor noastre. A deveni angajat Yves Rocher inseamna a face parte dintr-o retea de oameni pasionati si pozitivi, angajati sa protejeze biodiversitatea, oferind in acelasi timp cele mai bune servicii clientilor nostri.Lumea se schimba, se transforma si Yves Rocher este pe deplin aliniat cu aceasta evolutie.Impreuna cu noi, vino si scrie o noua pagina in istoria Yves Rocher!Descrierea jobului Responsabilitățile tale vor fi:• Identificarea nevoilor clienților noștri și asigurarea unor servicii de calitate;• Garantarea unei consilieri profesionale oferita clienților în alegerea produsului căutat (sfaturi, recomandări);• Aranjarea produselor din magazin conform standardelor companiei (etichetare, expunere,
YVES ROCHER ROMANIA

Customer Relationship Officer - Ing Libertatii Satu Mare


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca:Ai studii superioare in domeniul economic;Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook;Relationezi si comunici foarte bine cu oricine;Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale;Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar.Vino in echipa ING Office. Te asteapta:Experiente de invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere;O organizatie orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete;Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, dedicate clientilor persoane fizice.Ce vei face in acest rol?Promovezi produsele si serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale);Participi activ la realizarea target-ului de vanzari si la atingerea obiectivelor calitative;Oferi consultanta clientilor si i
ING Bank

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Abilităţi avansate dе comunicare şi negociere- Disponibilitate pentru deplasări pe mai multe zile- Persoană dinamică, motivată, ambițioasă- Abilități sporite dе relaționare, echilibru emoțional;- Cunoştinţe operare PC (Windows, Word, Excel, Internet);- Deprinderi optime dе planificare și organizare a activiății;- Reprezintă un plus cursurile dе formare/ training-urile în domeniul comercial și al vânzărilor- Cunoscător al limbii engleze și a limbii maghiare la nivel vorbit și scris constituie avantaj- Reprezintă un plus experiența în vânzarea dе produse destinate animalelor dе companieDescrierea jobului • Gеstionеază și dеzvoltă portofoliul de cliеnți din aria de rеsponsabilitаtе (zonа X )• Fidelizеаză clienții din portofoliul alocаt;• Prospеcteаză zona arondаtă pеntru idеntificarea potеnțiаlului de vânzare;• Realizează obiectivele comerciale anuale/ trimestriale/lunare (target-ul);• Promovează brand-ul, imaginea și produsele firmei, în concordanță cu interesele acest
EXOTIC K

Cautam Colegi La Supeco Satu Mare


Candidatul ideal Lucrător Universal,Recepționer Marfă Pe lângă salariul lunar, ai beneficii de tot felul:- Tichete de masa;- Primă de vacanță si de fidelitate;- Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;- Asigurare privată de sănătate- Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;- Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;- Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;- Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.*Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Supeco, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.Descrierea jobului Lucrător Universal,Recepționer Marfă ​Pe lângă salariul lunar, ai beneficii de tot felul:- Tichete de masa;- Primă de vacanță si de fidelitate;- Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;- Asigurare privată de sănătate- Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;- Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;- Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale
SUPECO INVESTMENT

Analist Date - Business Intelligence


Candidatul ideal Studii superioare tehnice/economiceCunoștințe tehniceCunoștinte medii de limba engleză (B2)Abilități crescute de utilizare a aplicațiilor din suita Microsoft OfficeAbilități de comunicare, organizareDescrierea jobului Efectuează și urmărește instalarea, actualizarea și configurarea aplicațiilor interneParticipă la elaborarea documentațiilor specificeSupraveghează utilizarea eficientă a aplicațiilor interneContribuie la optimizarea aplicației pe baza feedbackului utilizatorilorOferă asistență și suport operațional utilizatorilor
AUTONET IMPORT

Lucrator Comercial ( Full Time) - Hervis Satu Mare


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente tehnice:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Motivаtie:• Dispоnibilitate la progrаm in turе si lucru in wееkend;• Cursuri de specializаrе in vаnzari;• Salаriu fix + bonuri de masа 20 lei/zi lucratoare + bonusuri pеrfоrmantа.Rеspоnsabilitati:• Intampinarea clientilor;• Intelegerea nevoilor clientilor;• Recomanda produsele potrivite;• Aranjeaza marfa la raft.
HERVIS

Business Analyst In Satu Mare


Candidatul ideal Fluent in English, preferably German speaking. Successfully completed studies in the field of information technology or business administration or comparable professional training. A minimum of 3 years of experience in business analysis or a related field. Strong knowledge and skills with different IT reporting tools, MS Office as well as desirable SAP skills, especially FI-CO and PS modules. Strong understanding of finance fundamentals including a background in a manufacturing environment. Ability to translate business solutions into system programs. Strong analytical skills and possession of a problem-solving drive and being detail-oriented and capable of delivering a high level of accuracy. Strong initiative, presentation skills, and ability to work under pressure. Team player and ability to work in a flexible way. Willingness to travel.Descrierea jobului Develop and implement standardized processes and reports within the organization in alignment with business requ
ADECCO RESURSE UMANE

Accounts Payables Accountant In Satu Mare


Candidatul ideal Adecco Human Resources is recruiting for one of his clients a multinational company from the automotive field, an Accounts Payables Accountant in Satu Mare Fluent in English, preferably German speaking. Knowledge of common ERP systems (SAP R3 FI and MM modules). Experience with digital invoice verification process for Account Payables (DokuWare). Good computer skills – MS Office. Knowledge of the legal framework of accounting & tax (VAT/input tax). Usually, professional experience of a minimum of 3 years in accounting. Very good understanding of numbers. Ability to think in a structured way and to recognize business relations. Team player and ability to work in a flexible way. Willingness to travel.Descrierea jobului Recording and maintenance of vendor master data in SAP. Invoice verification and posting. Processes and controls the GR/IR account; Monitors workflows in the SAP and DokuWare (system to record and verify invoices automatically). Preparation of payments and
ADECCO RESURSE UMANE

Controller Financiar


Candidatul ideal Te așteptăm să faci parte din echipa noastră dacă: ai studii superioare economice ai cunoștințe de legislație financiar contabilă comunici în limba engleză la nivel avansat ai capacitatea de a analiza situații de profitabilitate cunoști indicatorii de performanță din cadrul unei companii ai experiență în calcule de costuri, deviații ai cunoștințe de bază IT soft: office, windows, etc. ești o persoană comunicativă ești deschis/-ă la soluțiiDescrierea jobului Ce va trebui să faci: efectuezi analiza preliminară a variației veniturilor și cheltuielilor pe centre de cost verifici alocarea cheltuielilor pe centre de cost, le vei reloca unde este cazul efectuezi analize comparative lunare, trimestriale, anuale între costurile actuale versus cele bugetate, forecastate sau cele din perioadele anterioare și le raportezi echipei manageriale efectuezi diverse alte analize financiare și operaționale solicitate de Management determini ajustările de sales lunare, anuale și postarea a
SUMIRIKO AVS ROMANIA

Sap Business Analyst /​ Adab Developer In Satu Mare


Candidatul ideal Adecco Human Resources is recruiting for one of his clients a multinational company from the automotive field, an SAP Business Analyst / ADAB Developer in Satu Mare Successfully completed studies in the field of information technology or business administration or comparable professional training. Several years of professional experience with SAP system integration. Experience with the development and implementation of solutions in the area of SAP ECC (all modules) / S/4 HANA. Strong knowledge and skills with ABAP programming. Knowledge in the development and support of SAP as well as non-SAP interfaces. Ability to translate business solutions into system programs. Business fluent in German and English, both written and spoken. Strong initiative, presentation skills, and ability to work under pressure. Intercultural competence and willingness to travel.Descrierea jobului Understand the supported line of business from end-to-end and its impact in all business areas. Fac
ADECCO RESURSE UMANE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 450 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.