Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

379 Locuri de Munca in Satu Mare - Joburi in Satu Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

379 Locuri de Munca in Satu Mare - Joburi in Satu Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant fonduri europene


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 5000 LEI pe lună
Descrierea postuluiConsultanta pentru realizarea de proiecte finantabile din diverse programe de finantare;Pregatirea documentelor necesare accesarii finantarii nearambursabile;Asistenta pe perioada implementarii.- Elaborarea si /sau completarea documentelor necesare contractarii finantarii / raspunde la solicitarile de clarificari emise de organismele intermediare si/sau alte organisme abilitate (studii de fezabilitate, planuri de afaceri, memorii justificative,cereri de finantare, etc).- Intocmire si realizarea corespondenta/comunicarea cu clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Cerințele postuluiStudii superioare; - Cunostinte avansate de Microsoft Office; - Abilitati de organizare, comunicare;- Cunostinţe sau experienţă în managementul proiectelor constituie un avantaj- Abilităţi de lucru cu documentaţiile specifice domeniului- Abilităţi conceptuale în realizarea de materiale scrise- Capacitate de abstractizare si
ARHIDOR SRL

Director/​oare Magazin - Satu Mare


Candidatul ideal Job-ul care iți dă motive să rămâi!Fiecare are motivele sale pentru care aplică la un job, dar motivele pentru care rămânem și ne place locul nostru de muncă sunt date și de echipă, manager și Companie.Aplică și tu la Deichmann pentru job-ul de Director de magazin și rămâi pentru: stabilitate și grija pe care ți-o vom purta pentru că zi de zi dezvolți ceva la tine ușurința cu care îți vezi rezultatele muncii tale a învăța cum să fii total independent a fi apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realizaLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pentru că înveți Retail!Pentru magazinul nostru căutăm:Director/toare dе magazinCăutăm persoane, cu sau fară experiență, cu dorința de a se dezvolta și a prelua în viitor managementul unui magazin. Noi te vom susține printr-un program intensiv de școlarizare și pregătire completă în care vei învăța sistemele și procedurile Deichmann și vei descoperi Compania.Totul se va face prin practică și prin metode interactive. Vei a
DEICHMANN

Lucrator Depozit In Magazin Jysk Satu Mare


Candidatul ideal Esti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Esti super zambaret si prietenos, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Esti entuziasmat si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre procesul de re
JYSK ROMANIA

Customer Service


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs;Abilitatea de a comunica fluent in romana si engleza, ambele limbi atat in scris cat si oral sunt importanteCunoștințe de operare pe calculator (Microsoft Office tools si Google tools);Experienta anterioara constituie avantajDescrierea jobului Mentine legatura cu clientii si preia comenzile transmise de acestiaVerifica sistemul de gestiune integrat pentru colectarea de informatii referitoare la procesarea corecta a comenzilor sau la existenta stoculuiIntroduce si proceseaza comenzile cu acuratete, avand responsabilitatea deciziei folosirii unui tip de comanda sau altulActualizeaza date in sistem (introduce coduri sau clienti noi, actualizeaza datele clientilor)Creeaza documentele interne specifice inregistrarilor clientilor (ex. liste de preturi)Intelege si comunica clar si concis detaliile/instructiunile de livrare. Transmite catre depozit datele necesare livrarii comenzilor, desfasoara activitati track and trace;Urmareste stad
DELFINGEN RO-SATU MARE

Casier Satu Mare,​ Drumul Careiului


Candidatul ideal Casier Satu Mare, Drumul CareiuluiDescrierea jobului Casier Satu Mare, Drumul Careiului
PEPCO RETAIL

Asistent Vanzari Satu-mare


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR

Inginer Proiectant Apa-canal (satu Mare)


Candidatul ideal Companie romaneasca de inginerie si consultanta cu experienta solida in domeniu, cautam un Inginer constructii civile / hidrotehnice / mediu pentru consolidarea echipei de personal pentru zona Ardeal cu prezenta permanenta in punctul de lucru Satu Mare. Expertiza si experiența in domeniu sunt la dispoziția viitorului angajat prin personalul deja existent, rămânând ca dezvoltarea profesionala a viitorului nostru coleg sa depindă doar de voința si buna credința a candidatului.Conditii: Oraș de lucru: Satu Mare; Activitate desfasurata in Zona Ardeal; Nivel carieră: Entry level, Mid-Level (2-5 ani); Tip job: Full time; Permis conducere: B.Cerinte: Studii universitare absolvite în domeniul tehnic (constructii civile, constructii hidrotehnice, instalatii, CFDP); Reprezinta un avantaj experiența profesională specifică în proiectarea sistemelor dе alimentare cu apă și dе canalizare și/sau asistență tehnică pe perioada dе execuție a lucrărilor în conformitate cu prevederile Leg
ROMAIR CONSULTING

Cautam Colegi La Supeco Satu Mare


Candidatul ideal Lucrător Universal,Recepționer Marfă Pe lângă salariul lunar, ai beneficii de tot felul:- Tichete de masa;- Primă de vacanță si de fidelitate;- Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;- Asigurare privată de sănătate- Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;- Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;- Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;- Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.*Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Supeco, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.Descrierea jobului Lucrător Universal,Recepționer Marfă ​Pe lângă salariul lunar, ai beneficii de tot felul:- Tichete de masa;- Primă de vacanță si de fidelitate;- Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;- Asigurare privată de sănătate- Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;- Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;- Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale
SUPECO INVESTMENT

Consultant Vanzari - Showroom Satu-mare


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare și return
eMAG

Inginer Mentenanta


Estimare   3800 RON/Luna
Candidatul ideal Studii universitare tehnice (profil electrotehnic, electric sau automatizări); Experiență minimă de 3 ani în domeniul industrial; Capacitatea de intervenție rapidă și spontană; Experiență în planificarea mentenanței și în reparația utilajelor; Cunoștințe de interpretare a schemelor electrice; Limbaje de programe pentru PLC-uri Siemens, Telemecanique/Schneider și Allen Bradley; Abilitatea de a urmări și respecta termene; Capacitatea de decizie și inițiativă în acțiuni.Descrierea jobului Răspunde de organizarea și administrarea tuturor activităților de mentenanță necesare pentru asigurarea funcționării echipamentelor de producție și auxiliare; Răspunde de organizarea și administrarea tuturor activităților de mentenanță necesare pentru întreținerea adecvată a clădirilor, spațiilor de depozitare și a căilor de acces; Răspunde de diagnosticarea și repunerea în funcțiune a sistemelor și echipamentelor; Identifică și localizează defecțiunile, testează și calibrează elementele
SUMIRIKO AVS ROMANIA

Consultant/​debutant Finantari Nerambursabile


Candidatul ideal Oportunități de carieră în consultanță pe fonduri europene!Studii superioare;- Cunostinte avansate de Microsoft Office;- Abilitati de organizare, comunicare;- Cunostinţe sau experienţă în managementul proiectelor constituie un avantaj- Abilităţi de lucru cu documentaţiile specifice domeniului- Abilităţi conceptuale în realizarea de materiale scrise- Capacitate de abstractizare si organizare a situaţiilor reale- Capacitate de analiza si atentie la detaliu;- Orientare spre rezultate si flexibilitate- Experienta in redactarea aplicatiilor pentru fonduri europene-constituie avantaj- Capacitatea de a dezvolta relatii, empatie;- Capacitatea de a-si pastra calmul in situatii tensionate;- Schimbarea sa-l stimuleze si sa fie capabil de metode noi de abordare a activitatii;Persoana organizata, dinamica, si rezistenta la stres.- Bun coordonator si o buna capacitate de comunicare- Persona responsabila- Permis categoria B Descrierea jobului Asistenta in implementarea proiectelor- R
ARHIDOR

Referent Comercial


Candidatul ideal Iti place sa lucrezi in echipa?Iti place sa inveti?Te pricepi la desene technice?Iti place sa faci cunostinte cu oameni noi?Esti deschisa la noutati?Poti lucra in excel, word, outlook sau chier SAP?Daca raspunsurile tale e DA atunci te asteptam in echipa noastra.Descrierea jobului Principalele responsabiliati:- raspundere la cereri de oferte in e-mail sau pe telefon- inregistrare comenzi- facturare, generare AWB-uri- ajutarea agentilor de vanzari in regim back office- pregatirea marfii- verificarea cantitativs si calitativa a comenzilor, inainte de impachetare- pregatire rapoarte- vanzare din birou
EBT EURO-BORŞOD TRADE KERESKEDELMI SZOLGATATO UNGARIA SUCURSALATU MARE

Sef Transport Si Operational


Candidatul ideal SeriozitateProfesionalismDevotamentDescrierea jobului Planifică, organizează și coordonează activitățile legate de transportul mărfurilor; Urmărește desfășurarea procesului de transport pe tot parcursul lui și face ajustările necesare Optimizează rutele pentru șoferi; Verifică dacă sunt respectate cerințele legale referitor la înregistrarea și identificarea documentelor de transport; Asigură căi de comunicare cu partenerii, soluționează probleme apărute și actualizează date în sistem; Asigură transmiterea și verifică recepția informațiilor și a documentelor corecte și complete către șoferi, clienți și departamentele necesare; Raportează activitatea conform dispozițiilor primite. Organizeaza si mentine un program de service si intretinere al utilajelor din dotare Organizeaza si conduce Service-ul din dotare. Se ocupa de recrutare si angajare personal pentru service si logistica
ALPIN RECYCLING

Contabil


Candidatul ideal Ne dorim de la tine sa:- Ai studii superioare superioare de lunga durata in domeniul economic, finalizate cu diploma de licenta- Ai cunostinte solide privind legislatia in vigoare in domeniul financiar-contabil- Ai cunostinte solide in domeniul contabilitatii, consultantei fiscale, declaratii fiscale, bilanturi si gestiune- Stapanesti la nivel avansat limba engleza- Ai cunostinte SAP – reprezinta avantajDescrierea jobului Sarcinile tale:- Gestionarea activitatilor financiar-contabile ale companiei, potrivit conditiilor legale;- Intocmirea declaratiilor aferente;- Intocmirea si verificarea balantei, bilantului anual si a inventarului societatii;- Mentinerea legaturii cu bancile si cu alte institutii financiare;- Operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa;- Intocmirea si inregistrarea facturilor de la/ catre furnizori si clienti;- Intocmirea notelor contabile, registrelor contabile si documentelor justificative;- Pregatirea si intocmirea declaratiei
ROSENDAHL NEXTROM

Agent Servicii Client- Satu Mare


Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT- SATU MARENoul nostru coleg trebuie să îndeplinească urmatoarele cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților.Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiențăDescrierea jobului AGENT SERVICII CLIENT- SATU MAREActivitatea se desfasoară preponderent în jud. Satu Mare, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuț
Autonom rent a car

Senior Accountant


Estimare   4900 RON/Luna
Candidatul ideal studii superioare absolvite în domeniul Economic; experiență într-o poziție similară; cunoștințe solide privind legislația fiscală și financiar-contabilă; cunoștințe avansate de limba engleză; cunoștințe de operare PC: MS Office (Excel, Word, Outlook); abordare energică, orientat spre rezultate și proactiv.Descrierea jobului controlul și asigurarea acurateței evidenței contabile generale, întocmirea balanțelor de verificare lunare și a bilanțurilor contabile; evidența furnizorilor și a clienților; controlul intrărilor și ieșirilor din gestiune a mărfurilor; organizarea operațiunilor de inventariere periodică sau ocazională a patrimoniului companiei; pregătirea documentelor pentru auditul financiar; pregătirea declarațiilor financiare lunare; efectuarea raportării lunare SAF-T, în cooperare cu consultantul fiscal; persoană de contact pentru consultanții financiari; furnizarea de rapoarte contabile către managerul departamentului financiar; comunicarea cu celelalte depar
ZAUNER ROMANIA

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Abilităţi avansate dе comunicare şi negociere- Disponibilitate pentru deplasări pe mai multe zile- Persoană dinamică, motivată, ambițioasă- Abilități sporite dе relaționare, echilibru emoțional;- Cunoştinţe operare PC (Windows, Word, Excel, Internet);- Deprinderi optime dе planificare și organizare a activiății;- Reprezintă un plus cursurile dе formare/ training-urile în domeniul comercial și al vânzărilor- Cunoscător al limbii engleze și a limbii maghiare la nivel vorbit și scris constituie avantaj- Reprezintă un plus experiența în vânzarea dе produse destinate animalelor dе companieDescrierea jobului • Gеstionеază și dеzvoltă portofoliul de cliеnți din aria de rеsponsabilitаtе (zonа X )• Fidelizеаză clienții din portofoliul alocаt;• Prospеcteаză zona arondаtă pеntru idеntificarea potеnțiаlului de vânzare;• Realizează obiectivele comerciale anuale/ trimestriale/lunare (target-ul);• Promovează brand-ul, imaginea și produsele firmei, în concordanță cu interesele acest
EXOTIC K

Customer Relationship Officer - Ing Libertatii Satu Mare


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca:Ai studii superioare in domeniul economic;Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook;Relationezi si comunici foarte bine cu oricine;Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale;Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar.Vino in echipa ING Office. Te asteapta:Experiente de invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere;O organizatie orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete;Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, dedicate clientilor persoane fizice.Ce vei face in acest rol?Promovezi produsele si serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale);Participi activ la realizarea target-ului de vanzari si la atingerea obiectivelor calitative;Oferi consultanta clientilor si i
ING Bank

Analist Date - Business Intelligence


Candidatul ideal Studii superioare tehnice/economiceCunoștințe tehniceCunoștinte medii de limba engleză (B2)Abilități crescute de utilizare a aplicațiilor din suita Microsoft OfficeAbilități de comunicare, organizareDescrierea jobului Efectuează și urmărește instalarea, actualizarea și configurarea aplicațiilor interneParticipă la elaborarea documentațiilor specificeSupraveghează utilizarea eficientă a aplicațiilor interneContribuie la optimizarea aplicației pe baza feedbackului utilizatorilorOferă asistență și suport operațional utilizatorilor
AUTONET IMPORT

Reglor La Masini De Prelucrare Mase Plastice


Candidatul ideal Persoana dinamica, entuziasta cu spirit de echipa;Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi;Cunostinte mecaniceDeprinderi tehniceDeprinderi de gestionare a resurselorDescrierea jobului Face mentenanta primara a matritelor si a utilajelor de productieRaspunde de gestiunea sculelor si a uneltelor preluate in productie si a tuturor bunurilor in generalRecunoaste produsele neconforme si reactioneza promt conform procedurii la aparitia unor astfel de incidenteSeteaza utilaje de productie;Sustine/ intretine procesul de productieBeneficii:-pachet salarial motivant-tichete de masa 30 lei/zi-spor pentru munca de noapte si pentru orele suplimentare-transport gratuit Oar-Vetis, Boghis-Doba-Decebal, Odoreu-Satu Mare, Moftin-plata partiala a unei mese calde in cantina proprie-calificare la locul de munca cu posibilitatea de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei
DELFINGEN RO-SATU MARE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 379 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.