Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

66 Locuri de Munca Secretar in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

66 Locuri de Munca Secretar in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent medical - stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Cautam asistent(a) medical(a) cu experienta pentru clientul nostru - Clinica stomatologica de top din Brasov. Oferim pachet salarial motivant si sanse reale de dezvoltare intr-o echipa de succes!Program de lucru in 2 schimburi, luni-vineri. Atributii:Ofera asistenta si suport permanent medicului de medicină dentară la efectuarea investigațiilor clinice uzuale;Completarea fișelor medicale ale pacienților la indicația medicului;Indrumarea pacientilor in vederea urmarii tratamentului recomandat;Asigurarea operațiunilor de curățare, dezinfecție, sterilizare, a spatiului si instrumentarului; Daca ai experienta, te consideri o persoană responsabila și punctuala, cu bune abilitati de comunicare si atitudine pozitiva, ai dorinta de a invata si a te dezvolta, nu ezita sa aplici!
HUMAN SOLUTIONS & PROVIDER

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Ești o persoană organizată, atentă la detalii și cooperantă, atunci te invităm să te alături echipei LIAMED pe postul de Gestionar depozit, în cadrul departamentului Gestiune și livrări.Cerințe:♦ Cunoștinte avansate operare PC și MsOffice;♦ Capacitate de lucru în echipă, flexibilitate;♦ Abilități de ascultare, înțelegere și comunicare;♦ Capacitate de a lucra organizat și eficient cu termene limită;♦ Atenție sporită la detalii;♦ Cunoștințe de limba engleză nivel mediu/avansat.Descrierea jobului Responsabilități:♦ Susținerea activității de livrare prin pregătirea și expedierea produselor împreună cu documentele specifice: Preluarea comenzilor și eliberarea facturilor aferente; Emiterea avizelor de expediție; Pregătirea produselor, respectând termenul de timp; Înregistrarea operațiunilor în platforma internă de lucru; Arhivarea documentelor justificative.♦ Gestionarea stocului fizic de produse, prin eficientizarea spațiului de depozitare;♦ Actualizarea constantă a stoculu
LIAMED SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal - Inteligenta- Integritate fizica- Atentie concentrata si distributiva- Initiativa- Memorie vizuala- Spirit organizatoric- Capacitate de a lucra cu oamenii- Rezistenta mare la stres- Punctualitate- Fara antecedente penale.Descrierea jobului Responsabilitati-Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa-Pastreaza documentele justificative legate de stocuri-Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei.-Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic-Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei-Respecta legislatia de gestiune a stocurilor-Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei-Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie-Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor-Urmareste ca marfa introdusa in stocul central sa fie sigilata-Preda marfa catre client conform documentelor e
CLASICO PAPER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1862 de salarii introduse în Salario: 3001 RON/Luna

Asistent Vanzari Brasov


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• bonuri de masa;• bonusuri de performanță;• mediu de lucru relaxant și
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Vanzari B2b


Candidatul ideal -abilitati de utilizare a calculatorulu si o buna cunoastere a programelor Office (word, excel, outlook)-experienta minim 1 an intr-o pozitie similara sau intr-un departament comercial constituie un avantaj-capacitate de sinteza si analiza-experienta in utilizarea SEAP/SICAP constituie un avantaj-bune abilitati de comunicare in scris si verbal-persoana organizata si disciplinata-buna cunoastere a limbii engleza-permisul de conducere categoria B constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati principale:-analiza zilnica a anunturilor de achizitie publicate pe SEAP/SICAP-intretinerea catalogului electronic SEAP (specificatii, pret, stoc)-pregatirea documentelor de calificare si ofertare-transmiterea si urmarirea ofertelor; inregistrarea lor in sistemul ERP.-preluarea comenzilor, inregistrarea in ERP si urmarirea facturarii si livrarii lor-programarea vizitelor la clienti pentru agentii de vanzari-asigurarea suportului, interfeti cu clientii B2B-asigurarea intefa
SPRINTER 2000 SA

Gestionar


Candidatul ideal Cerințe: Absolvent studii medii; Autorizatie ISCIR; Minimum 1 an experiență pe un post similar; Cunoștinte operare PC (Excel); Experienta de lucru intru-un sistem ERP – SAP (avantaj); Cunostinte de gestiune primară; Disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi.Descrierea jobului Responsabilități: Primește si recepționează materiale pe baza avizelor de livrare și a facturilor; Operează receptiile în sistem; Eliberează materiale către producție pe baza bonurilor de consum; Primește piesele finite, etichetează marfa și o pregătește pentru livrare.Beneficii: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Bonus al 13- lea salariu; Bonus pentru recomandare; Bonus pentru vechime; Bonus trimestrial de prezență; Acces la servicii medicale private printr-un abonament la Medlife sau Regina Maria; Ore suplimentare plătite cu un spor de 100%; Spor pentru orele de noapte; Tichete de masă; Tichete cadou pentru sărbătorile principale (Crăciun și Paște); Transport asigurat din Brasov și ma
JOYSONQUIN AUTOMOTIVE SYSTEMS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1820 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal GestionarIn cadrul Total Electric - distribuitor de materiale si echipamente electriceCerinte:Studii medii (liceul absolvit)Experienta pe o pozitie similara – constituie avantajExperienta in receptia si livrarea marfurilorPermis conducere CAT B obligatoriu,Cunostinte operare PCRezistenta la efort fizic, seriozitateBun organizator, ordonat, responsabilSpirit de echipa dezvoltatDescrierea jobului Gestioneaza marfa aflata in depozit, intocmind documentele necesare conform legislatiei in vigoare si procedurilor existente in societateParticipa la descarcarea/incarcarea marfii in/din depozitAranjeaza marfa la raft si intretine curatenia in depozitEfectueaza receptia marfii la intrarea în depozitPregateste livrarile conform dispozitiilor de livrare si documentelor de insotire a marfii (avize , facturi) si ocazional face si livrarea acestora.Realizeaza diverse rapoarte referitoare la stocuriBeneficii oferite:Pachet salarial atractiv corelat cu performantaTichete de masa 25 Ron
B.​D.​ PROSECOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1830 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Asistent Radiologie @ Dent Estet


Candidatul ideal Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!Te invităm să te alături echipei noastre din cadrul celui mai mare grup de clinici stomatologice din România și să profiți de șansa de a învăța, avansa și te perfecționa în cariera ta. La Dent Estet, căutăm un coleg dedicat, entuziast și bine pregătit pentru a sprijini medicii noștri în asigurarea succesului tratamentelor stomatologice.Ce implică această oportunitate?Execuția precisă a radiografiilor și utilizarea imagisticii avansate pentru un diagnostic excepțional!Descrierea jobului Cerințe: Certificarea pentru asistent de radiologie - obligatoriu; Studii medii finalizate; Absolvirea sau în curs de finalizare a studiilor în domeniul Asistenței Medicale Radiologice; Cunoștințe teoretice și practice solide despre radiografiile și imaginile pentru diagnosticul stomatologic (reprezintă un avantaj); Experiență în domeniu constitutie un avantaj; Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu;Profilul Psihologic: Deschidere pentr
DENT ESTET CLINIC S.​A.​

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal - persoana proactiva- organizata- cu bune abilitati de comunicare si relationare- diplomata si responsabila- cu atentie distributiva- pozitiva si zambareata- initiativa, resonsabilitate, implicare , lucru in echipaDescrierea jobului In orice interactiune cu pacientul, respecta principiile ingrijirii centrate pe pacient, cautand sa acorde o experienta cat mai placuta.Solicita pacientului documentele medicale care stau la baza investigatiei : biletul de trimitere de la medicul specialist, cu alte documente medicale relevante.Pregateste pacientul pentru investigatie.Asigura evidenta investigatiilor imagistice.Respecta sectretul profesional si codul de conduita etica si profesionala a asistentului medical.
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2720 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Farmacist Si Asistent Farmacist - Brasov


Candidatul ideal Studii superioare/medii de specialitate finalizateExperiență pe o poziție similară de min. 1 anAviz de liberă practică avizat pe anul în cursBune abilități de comunicareAmabilitate și empatie față de paciențiIntegritate și etică profesionalăDescrierea jobului Farmacia Tei angajeaza FARMACISTI si ASISTENTI FARMACISTI care sa:- Indrume adecvat pacientii in timpul eliberarii prescriptiilor medicale gratuite sau compensate si sa ofere consiliere privind administrarea medicatiei, efecte secundare si/sau riscuri ale acesteia- Identifice nevoile pacientului si sa formuleze recomandari individualizate, in functie de nevoile acestuia- Administreze stocurile, verifice termenele de valabilitate si sa isi asume gestiunea colectiva impreuna cu tot personalul din unitatea farmaceutica- Participe la cursuri de educatie profesionala continua, conform reglementarilor, atat in tara cat si in strainatate- Isi desfasoare activitatea conform reglementarilor profesionale si legislative in v
FARMACIA TEI SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Este un job care se va desfasura in regim mixt, birou si acasa, dar se poate lucra si doar de la birou.Candidatul trebuie sa vorbeasca engleza foarte bine, mai ales pentru partea de scris.De asemenea trebuie sa stapaneasca foarte bine Microsoft Office.La nivel personal, candidatul trebuie sa fie foarte organizat, foarte meticulos, foarte punctual, sa-si poata gestiona si manageria programul zilnic fara sa astepte prea multa coordonare din partea managerului. Este important sa fie o persoana curioasa, deschisa la provocari, cu o atitudine proactiva fata de sarcini si soft-uri diferite.Experienta cu design/administrare website/SEO/marketing digital/social media va fi un plus;Un aspect important este comunicarea deschisa si receptivitatea la orice tip de feedback.Descrierea jobului Asistentul personal va avea o lista eclectica de responsabilitati, care va varia de la un proiect la altul. In principiu, sarcinile principale vor viza aspecte de:- organizare a activitatilor o
ARENALIFE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana comunicativa, dinamica, responsabila, orientata spre rezultate si atenta la detalii.Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor.Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.Cunostinte foarte bune de Microsoft Office si navigare pe internet.Cunoasterea programului NeoSys pentru partea de salariati constituie un avantaj.Minim un an vechime in munca.Descrierea jobului Activitati specifice:Asigura legatura dintre managerul general si restul departamentelorSe ocupa de partea de protocolRaspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei si din afara ei si prin activitatea desfasurata.Activitati de secretariat:Asigura buna circulaţie a documentelor şi a informaţiilor la nivelul firmei, si in relatia cu partenerii (preluare apeluri telefonice contabilitate/furnizori, mailuri, corespondenta)Intocmeste si redacteaza adrese si alte
CLASICO PAPER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3902 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Reprezentant Comercial /​ Gestionar Piese De Schimb Brașov


Candidatul ideal Experiență relevantă în domeniul pieselor de schimb pentru utilaje agricole sau autoturisme experiență în identificare de piese și lucrul cu cataloage electronice de piese Cunoaşterea limbii engleze, în special termeni din domeniul mecanicii Abilităţi de comunicare cu clienţii Abilități de vânzare Atenţie la detaliiDescrierea jobului Misiunea postului:făcând parte din departamentul piese de schimb, reprezentantul comercial are un rol important în vânzarea pieselor de schimb asigurând identificarea pieselor de schimb, transmiterea de oferte către clienţi, efectuarea de comenzi, depozitarea și livrarea pieselor precum si primirea clienţilor la punctul de vânzare.Activitatea se desfășoară la punctul de lucru al companiei din Brașov, str. Târgului, nr. 10.Principalele responsabilități: Întâmpină clienții şi îi consiliază cu privire la piesele de schimb Identifică piesele de schimb solicitate de client cu ajutorul cataloagelor electronice Face oferte de preţ, participă la n
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK SRL

Asistent Vanzari Naturlich


Candidatul ideal Hallo!Iti doresti o noua oportunitate? Naturlich! angajeaza asistenti vanzare mobila si decoratiuni. Cautam persoane deschise, volubile, descurcarete, carora le place frumosul si sunt dispuse sa invete. Recompensele nu vor intarzia sa apara.Vei avea un avantaj daca ai experienta in vanzari si/sau in emitere facturi.Descrierea jobului Ce ai de facut? Stabilesti cu clientii nevoile si propui solutiile potrivite de mobilare, preiei si inregistrezi comenzile, finalizezi vanzarea, emiti factura, incasezi. Dupa un scurt training, vei vedea cat este de simplu!Vei beneficia de un pachet salarial atragator.Pentru mai multe detalii, te asteptam in magazin.
2B GROUP

Asistent Vanzari Bucuresti,​ Timisoara,​ Constanta,​ Brasov


Candidatul ideal Asistent vanzari Bucuresti, Timisoara, Oradea, BrasovDe mai bine dе 15 ani KITCHEN SHOP este furnizorul care hraneste pasionatii dе gatit, oferindu-le o gama larga dе produse moderne: aparate, ustensile si gadgeturi dе bucatarie ce te inspira sa transformi o simpla experienta in bucatarie, in arta culinara.Suntem o echipa tanara, dinamica, si pasionata, care doreste sa impartaseasca cu tine experiente intr-un mediu placut dе munca.- Iti place sa comunici cu oamenii, sa le oferi indrumari si sfaturi- Esti intuitiv, si poti intelege ce nevoi au persoanele din jurul tau- Ai spirit dе echipa, esti proactiv, si cauti un colectiv antrenant- Esti amabil fata dе client si colegi- Ai studiile medii finalizateAtunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Ce trеbuie sа faci? Intampini cliеntii si ii ajuti in alеgereа produsеlor perfecte pentru bucаtariа si stilul lor Tе implicit in toata аctivitateа dе vаnzare prin cunoаsterea produselor pentru a oferii cele mai bune inform
KITCHEN SHOP SRL

Asistent Vanzari & Asistent Manager


Candidatul ideal -Cautam noi colegi pe postul de ASISTENT MANAGER in magazinele noastre din Sun Plaza Bucuresti , Veranda Bucurresti si Supernova Pitesti cu experienta .-Căutam si noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru ca asistent vanzari , inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Prog
DECIMAS RUM SRL

Asistent Vanzari Sinsay


Candidatul ideal Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vânzări și respectarea bugetului de cheltuieli; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei
LPP ROMANIA FASHION SRL

Secretar I Cu Studii Superioare - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Universitatea Transilvania din Brasov Expira in 2024-04-23 LocatieBrasov NivelFunctii de executie Tip Temporar AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Universitatea Transilvania din Brasov organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea unui post contractual temporar vacant de secretar I cu studii superioare, pe perioada determinata de 3 ani, la Facultatea de Sociologie si Comunicare.Publicare in 17.04.2024Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs sunt:- studii superioare, minim studii universitare de licenta; - vechime in munca - minimum 7 ani; - cunostinte operare PC (Word, Excel, posta electronica); - cunoasterea limbii englezeConcursul se va organiza conform calendarului urmator:- 17.04.2024 - 23.04.2024 ora 15.00 - termenul limita pentru depunerea dosarelor- Cladirea Recorat cam.219 et.2; - 10.05.2024 proba scrisa - ora 08.00 - Facultatea de Sociologie si Comunicare, B-dul Eroilor nr. 25, Corpul T, Sala TII7- 17.05.2024 proba practica
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Secretar Instituţie De învăţământ Gr.​ I - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Unitatea Militara 01932 Brasov Expira in 2024-04-30 LocatieBrasov NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorUnitati militare CategorieFunctie contractualaAnunt 1 post de Secretar institutie de invatamant Gr. I in cadrul Biroului asigurarea calitatii in invatamant si atestare studii la Unitatea Militara 01932 Brasov Conditii specifice: Conditii de studii: studii superioare cu diploma de licenta Vechime in munca si in domeniul studiilor minim 6 ani si 6 luni Nivelul de acces la informatii clasificate: ,,Secret de serviciu" Presupune acordul scris al candidatului privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate, in cazul in care acesta este declarat ,,admis"; Abilitatile, calitatile si aptitudinile corespunzatoare specifice postului: - spirit de echipa, responsabilitate, rigurozitate, integritate, seriozitate, comunicativitate, sociabilitate, flexibilitate, rezistenta la stres, memorie, atentie distributiva Calendarul concursului: 1.Data-limit
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Back Office Moderator - Italiana Cu Engleza


Candidatul ideal Candidatul Ideal• Cunostinte de Limba Italiana - nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekend* Activitatea se desfasoara la sediul nostru din BrasovDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• B
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 66 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.