Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Secretar in Giurgiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Secretar in Giurgiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Giurgiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Giurgiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte MS Office;- Cunostinte de operare PC: Word, Excel, Powerpoint, Outlook etc- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Persoana dinamica, proactiva, rezistenta la stres, flexibila;- Cunostinte limba engleza nivel incepator;- Confidentialitate si responsabilitate.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Administrativ:- Aplicarea unor cunostinte de contabilitate primara;- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;- Reprezentarea companiei in relatia cu banca si autoritati de stat.Secretariat:- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei- Redactarea documentelor si a rapoartelor solicitate- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.),
PRODESIGN 2002 SRL

Media netă estimată pe baza celor 321 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte MS Office;- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Persoana dinamica, proactiva, rezistenta la stres, flexibila;- Cunostinte limba engleza nivel incepator;- Confidentialitate si responsabilitate.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Administrativ:- Aplicarea unor cunostinte de contabilitate primara;- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;- Reprezentarea companiei in relatia cu banca si autoritati de stat.Secretariat:- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei- Redactarea documentelor si a rapoartelor solicitate- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.),CERINTE:- cunostinte de operare PC: Word, Excel, Powerpoint, Outlo
CONGEB ACG SRL

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2400 până la 2800 LEI pe lună
Descrierea postuluiAsigurarea suportului administrativ pentru Manager în gestionarea activităților zilniceCoordonarea și monitorizarea proiectelor și sarcinilor în desfășurareOrganizarea întâlnirilor și a programului de lucru al ManageruluiÎntocmirea și gestionarea documentelor și rapoartelor necesareMonitorizarea și implementarea politicilor și procedurilor de mediu în conformitate cu reglementările legaleElaborarea și actualizarea planurilor de acțiune pentru protecția mediuluiCoordonarea și supervizarea activităților de gestionare a deșeurilor și a resurselor naturale Cerințele postuluiDiplomă de studii medii/ superioare într-un domeniu relevantExperiență anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantajAbilități excelente de comunicare și organizareCunostinte limba italiana si limba englezaCapacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultanAtenție la detalii și orientare către rezultateCunoștințe avansate de operare a calculatorului și a
PCM ROM SRL

Secretar Notariat - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR NOTARIAT - AJOFM | ANOFMAngajator: BIN NEAGOE MIHAELAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GIURGIU
BIN NEAGOE MIHAELA

Secretar Notariat - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR NOTARIAT - AJOFM | ANOFMAngajator: Birou Individual Notarial DragExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GIURGIU
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL DRAG

Secretar Notariat - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR NOTARIAT - AJOFM | ANOFMAngajator: BIN NEAGOE MIHAELAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 4Adresa locului de munca: GIURGIU
BIN NEAGOE MIHAELA

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent Vanzari Altex


Candidatul ideal Experienta in vanzari constituie un avantaj;Studii medii absolvite (studiile superioare reprezinta un avantaj);Abilități de operare PC (MS Windows, MS Office);Limba engleză la nivel conversational (ideal);Capacitate de a lua decizii si asumarea responsabilitatii;Bune abilitati de comunicare, negociere și vânzare;Flexibilitate, ambiție, precizie, atentie la detalii;Descrierea jobului Vânzare de produse si servicii Altex Romania;Merchandising / afișarea prețurilor produselor magazinului;Pregătirea, verificarea și receptia produselor;Aranjarea produselor / comenzi / livrari / receptii;Rapoarte saptamanale si lunare;Participarea la inventare periodice.
ALTEX ROMANIA SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: PCM ROM SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GIURGIU
PCM ROM SRL

Gestionar-operator Facturare


Cautam coleg colega pentru postul de gestionar depozit piese auto. Experienta constituie un avantaj. Așteptăm cu interes CV-UL dumneavoastră.
Inter cars

Angajam Asistenti Azil Germania


Angajam personal azil Germania ASISTENȚI ASISTENTE Detali suplimentare la telefon sau Wapp. zilnic între 8-17
HBM GMBH

Angajez Asistent Manager


Angajez (doamna/domnisoara ) pe postul de asistent manager pentru Depozitul de lenjerie - Serena Exim SRL cu punctul de lucru Adunatii Copaceni _ Giurgiu - Cunostinte excel - Permis de conducere - obligatoriu Salariul intre 3.500 - 4.000 lei
Serena Exim SRL
Vezi alte joburi relevante

Coordonator echipa - Depozit curierat - A1,​ km 19


Scurta descriere a companiei We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth. Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day. Cerinte Ce ar trebui să ai?- Abilitatea de a coordona echipa de manipulanti marfa;- Experiență anterioară în industria curieratului/transportului(reprezinta un avantaj);- Rezistență la stres și la un flux de lucru constant;- Dorință de perfecționare și capacitatea de a respecta procedura impusă de Team Leader;- Capacitatea de a fi ordonat, de a gestiona marfa;- Permis Cat. B + masina;- Disponibilitate pentru a
Sameday Courier

Coordonator Echipa - Depozit Curierat - A1,​ Km19


Descrierea jobului Descrierea jobului Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă. Ce zici, ți-ar plăcea să asiguri un flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și nu-ți scapă nimic? Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday? Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru. Ce ar trebui să ai?Abilitatea de a coordona echipa de manipulanti marfa;Experiență anterioară în industria curieratului/transportului(reprezinta un avantaj);Rezistență la stres și la un flux de lucru constant;Dorință de perfecționare și capacitatea de a respecta p
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Administrator - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECT HOUSE S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-SCOALA SPECIALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GIURGIU
DIRECT HOUSE S.​R.​L.​

Administrator Societate Comerciala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR SOCIETATE COMERCIALA - AJOFM | ANOFMAngajator: DAW UTILAJE SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GIURGIU
DAW UTILAJE SRL

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: C&A FRACHT TRANSPORT LOGISTIK SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GIURGIU
CA FRACHT TRANSPORT LOGISTIK SRL

Gestionar Depozit-bolintin-deal,​ Ctpark-km 23-autostrada A1


Candidatul ideal Cerinţe Studii medii absolvite; Cunoștințe limba engleză - nivel mediu ; Cunoștințe PC și/sau MS Office - nivel mediu; Orientare către client și atenție la detalii; Experiență în coordonare echipe; Persoană dinamică și responsabilă; Experiență pe un post similar sau în domeniul Logisticii - reprezintă un avantaj; Disponibilitate de a lucra în 2 ture: L-V în intervalele 6:00 - 14:30 și 13:30 – 22:00.Descrierea jobului Responsabilități Gestionează stocurile – responsabil/ă de acuratețea acestora în aplicațiile interne; Întocmește documentaţia spеcifică а stocurilor și verifică documentele specifice (CMR etc); Monitorizează și dezvoltă indicatorii de performanță și eficiență (KPI-uri); Coordonează echipa și turеle de lucru; Se asigură că echipa cunoaște și atinge/depășește indicatorii de performanță; Gestionează intrările de mărfuri; Se asigură că mărfurile sunt înregistrate și manipulate prin etichetarea tuturor coletelor primite; Responsabil de pregătirea comenzilor în
SCHENKER LOGISTICS ROMANIA S.​A.​

Asistent/​a Manager Divizie


Candidatul ideal Studii economice finalizate sau experiență profesională într-o poziție similara Experiența în domeniul resurselor umane constituie un avantaj Foarte bună cunoaștere a limbii germane scrise și vorbite, o bună cunoaștere a limbii engleze constituie un avantaj Abilități de organizare și un mod de lucru structurat Un mod de lucru precis, responsabil și demn de încredere Personalitate creativă și motivată Cunoștințe excelente de MS Office 365 Înțelegerea structurilor concernului reprezintă un avantaj Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Sprijinirea managerului de divizie în toate sarcinile administrative și organizatorice Pregătirea, coordonarea, organizarea și urmărirea întâlnirilor, ședințelor și evenimentelor. Crearea și pregătirea de prezentări și întocmirea de procese verbale în cadrul sedintelor conducerii diviziei Gestionarea eficientă a activitatilor de birou și a corespondenței interne și externe Gestionarea călătoriilor pentru conducerea diviziei Sprijin î
STRABAG SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.