Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Secretar in Jilava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Secretar in Jilava

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Jilava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Jilava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar


Candidatul ideal -Experienta de minim 2 ani;-Studii medii/ superioare;-Cunostinte de contabilitate primara;-Cunostinte de legislatie gestiune stocuri;-Cunostinte de operare MS Office;Descrierea jobului -Receptioneaza in gestiune bunurile( materii prime, materiale, obiecte de inventar, mijloace fixe), conform necesarului de aprovizionare primit;-Urmareste ca articolele sa fie conforme cu avizul de intrare si comanda de aprovizionare;-Intocmeste documentele specifice( fise de magazine, procese verbale de predare -primire, note de intrare- receptie, note de restituire);-Inregistreaza in programul ERP intrarile de marfa si materiale;-Elibereaza materialele destinate sectiei de productie sau uzului intern, respectand procedura de gestiune.-Efectueaza transferul marfurilor din magazie in unitatile de lucru (santier) si retur, doar in baza unor documente.- Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/ primire la zi.-Emite avize de expeditie pentru marfurile/ ma
METALPLAST CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1830 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Gestionar Depozit Piese Auto - Bucuresti Sud Si Ploiesti


Candidatul ideal Angajam: ​lucrator/gestionar depozit piese auto Bucuresti Sud; lucrator/gestionar depozit piese auto Ploiesti.Locatii: Municipiul Bucureşti Sectorul 4, Strada ACŢIUNII, Nr. 34; Municipiul Ploieşti, Bulevardul BUCUREŞTI, Nr. 84, Judet Prahova.Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri.•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice.•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare.•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.•Participa la activitatea de inventar derulata de companie.•Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu, procedurile de lucru.•Pastreaza in stare de functionare prin utilizarea corecta a spatiilor si/ sau instrumentelor de lucru pe care le utilizeaza
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Gestionar Depozit Piese Auto - Bucuresti Sud,​ Ploiesti,​ Targu Mures


Candidatul ideal Angajam: ​lucrator/gestionar depozit piese auto Bucuresti Sud; lucrator/gestionar depozit piese auto Ploiesti; lucrator/gestionar depozit piese auto Depozit Targu Mures.Locatii: Municipiul Bucureşti Sectorul 4, Strada ACŢIUNII, Nr. 34; Municipiul Ploieşti, Bulevardul BUCUREŞTI, Nr. 84, Judet Prahova; Municipiul Târgu Mureş, Str. BUDIULUI, Nr. 68, CORP C10, Judet Mureş;Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri.•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice.•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare.•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.•Participa la activitatea de inventar derulata de companie.•Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu, procedurile de lucru.•Pastreaza in stare
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: SOCAR PETROLEUM S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: JILAVA
SOCAR PETROLEUM S.​A.​

Contabil(a)-primar Secretar(a)


Angajam Contabil a-primar Secretar(a) care sa se alature echipei noastre. Candidatul Ideal: -capacitatea de a invata rapid, - atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa - studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; -experiență pe un post similar 2 ani; -cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); -abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); -flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; -permis de conducere. Descrierea jobului: -intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; - urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; -mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii confirmari de sold; -preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; -- -intocmeste contracte; - intocmire ordine de plata foi de v
HS SUPPLY SRL

Angajăm Gestionar


Descriere: Compania noastră caută un gestionar dedicat și eficient pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea abilități excelente de organizare, o atenție deosebită la detalii și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Responsabilități: Gestionarea eficientă a stocului de produse și materiale. Întocmirea și actualizarea registrului de inventar. Plasarea și urmărirea comenzilor de aprovizionare. Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în manipularea produselor. Colaborarea cu departamentul financiar pentru a menține un control riguros asupra costurilor și a bugetului alocat pentru stocuri. Rezolvarea eficientă a problemelor legate de gestionarea stocurilor. Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea stocurilor sau aprovizionării este preferabilă. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Atent la detalii și capabil să lucreze cu cifre. Abilități de comunicare și colaborare eficiente. Capacitatea de a lucra sub presiune ș
SIM MAT CONSTRUZIONI

Romtehnochim Angajeaza Asistent Manager


Romtehnochim angajeaza asistent manager. Cunostinte: operare PC, office word si excel, limba engleza scris vorbit. Sarcini: supravegherea desfasurarii activitatii in conditii optime, intocmire documentatii necesare desfasurarii activitatii zilnice, organizarea sarcinilor zilnice, indosariere si arhivare documente, verificare continut site documente (dupa caz). Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic la sau pe adresa - Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava Ilfov. Echipa tanara si moderna, cauta candidatul ideal care trebuie sa fie punctual si foarte organizat cu munca sa Salariul va creste in functie de performanta.
Romtehnochim
Vezi alte joburi relevante

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Secretara (contract Pe Perioada Determinata)


Candidatul ideal Vino sa iti implinesti propriul vis: sa ai un job sigur, intr-o echipa unde vocea iti este ascultata, sa fii incurajat si ajutat sa inveti!Acum este vremea ta!Cerinte:Studii medii sau superioare.Ai, de preferat, experienta in activitati precum secretariat, receptie, HR si/sau in zone de interactiune cu clientii/ asistenta clienti.Limba engleza.Utilizator MS Office (Word, Excel).Esti o persoana dinamica si entuziasta, ai o atitudine proactiva si bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala.Esti organizat/a si atent/a la detalii.Descrierea jobului Rolul tau:Coordonarea documentelor si corespondentei (corespondenta interna/externa, contracte comerciale, facturi samd).Asigurarea activitatilor administrativ-logistice corelate activitatii departamentale.La Alpha Bank ne bucuram de: Asigurare medicala (putem alege dintr-o gama de furnizori).Tichete de masa in format electronic.Zi de nastere libera si de multe altele...Demersul de recrutare se desfasoara in baza
ALPHA BANK ROMANIA SA

Secretara Front Office


Candidatul ideal -Experiența minim 1 an în recepție/secretariat - constituie avantaj experiență în clinică sau cabinet medical;- Studii medii finalizate- Cunoștințe MS Office- Atentie distributiva, corectitudine, respect fata de pacienti- Abilitati de comunicare, lucru in echipaDescrierea jobului Intampina pacientii, ii inregistreaza in sistem, ii indruma catre cabinetele medicale;Preia apelurile telefonice si furnizeaza informatii in legatura cu serviciile medicale oferite de clinica, rezultate analize, investigatii efectuate de catre pacienti;Efectueaza programari pentru consultatii/investigatii/Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale, elibereaza documentele aferenteOfera informatii pacientilor in ceea ce priveste pregatirea necesara in vederea efectuarii diferitelor investigatii medicale;Elibereaza documente medicale pacientilor.
CARDIO-REC SRL

Asistent Executiv/​ Secretara


Descrierea jobului Evident că as putea să aleg toate calitățile existente și să le pun la un loc și să spun că acesta este candidatul ideal pentru mine. Dar nu despre asta este vorba. Important este sa facem bine ce e relevant pentru post.Doresc un coleg/a care știe ce înseamnă să fii "un bun coleg", care știe să vorbească respectuos cu partenerii de la toate nivelurile ierarhice, fara frică, jenă sau ego pentru a-și atinge obiectivele:)Experiență pe o poziție similară ajută.Observatie: dacă nu ești o persoană ordonată și organizată oportunitatea aceasta nu e pentru tine.Responsabilități:- asigurari sprijin logistic şi administrativ managementului societății- redactezi documente, operezi si gestionezi date sensibile si valoroase in timp real- elaborarezi și redactezi documente și situații specifice cerute de management- întocmesti, modifici și gestionezi agenda personala si intalnirile Directorului general- asiguri documentele suport și protocolul pentru intalnirile Directorului genera
ROM WASTE SOLUTIONS S.​A.​

Secretara Front Office - Chitila


Candidatul ideal - studii medii finalizate, studii superioare in curs sau finalizate;- limba engleza mediu (scris si vorbit) - constituie avantaj;- cunostinte operare PC (outlook, excel) nivel mediu - constituie avantaj;- experienta in domeniu sau domenii conexe minim 6 luni constituie avantaj;- disponibilitate de o lucra program L-V 06.30-15.00 (se asigura transport cu masina companiei dus - intors din zona magazinului Sir, zona Lujerului-Militari)- persoana organizata, motivata, dinamica, amabila, serioasa, loiala si sociabila;- bune abilitati de relationare interpersonala si comunicare;- dorinta de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - receptionare si inregistrare corespondenta (interna, externa), cu firma terta sau curieri interni;- preluare si directionare apeluri telefonice si corespondenta;- asigurarea relatiei intre departamentele companiei;- activitati de secretariat pentru managementul firmei;- intocmire rapoarte;- inregistrarea facturilor primite la sediul societatii;
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA SRL

Secretara Companie Multinationala Si Joburi Asemanatoare


Candidatul ideal Va cautati un job office la o companie dе prestigiu?Ambitia va caracterizeaza si va doriti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti?Va invitam sa aplicati pentru oricare din pozitiile disponibile pentru o companie multinationala, cele full-time de secretariat sau cea de Asistent in departamentul de vanzari dar puteti fi selectat/a si pe alte pozitii asemanatoare din diverse departamente unde activitatea principala se desfasoara pe computer.Sunteti in primii ani de experienta in munca, sau in anii de studentie cand studiile va ocupa parte din timp? Sunteti persoana pe care o cautam, puteti aplica la unul din posturile oferite!Dorim o persoana motivata, la inceput dе cariera (absolventi pentru posturile full-time si studentii/ masteranzii pentru cele part-time sunt candidatii ideali, dornici sa invete rapid si sa evolueze in cariera), amabila, care sa aiba abilitati dе comunicare, sa cunoasca limba engleza si sa fie capabila s
AGENTIA DE FOTOMODELE SEQUOIA MODELS S.​R.​L.​

Secretara /​ Office Manager


Candidatul ideal Secretara / OFFICE MANAGERAtitudine pozitiva, abilitati de comunicare si lucru in echipa, adaptabilitate la schimbari , perseverenta,Absolventi studii medii sau superioare,Buna cunoastere si folosire a limbii romane,Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze,Cunostinte avansate : MS Office, Google, Google Drive,Abilitati de organizare si gasirea de solutii la diverse provocari,Dorinta de dezvoltare personala si profesionala Descrierea jobului Primirea vizitatorilor si indrumarea lor.Suport logistic pentru celelalte departamente ( contabilitate, casting, productie, dezvoltare film.etc),Primirea , distribuirea si arhivarea corespondentei fizice si electronice ,Redactarea si traducerea de documente.Ocazional asigurarea protocolului.Realizarea anumitor evidente.
SAGA FILM SRL

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal de preferat experienta 2 ani in domeniu, cunostinte foarte bune de operare PC (MS Office,Internet); avantaj cunostinte minime de contabilitate primara persoana organizata, dinamica, amabila, serioasa, loiala si sociabila; evidenta personal - centralizare si trimitere catre departamentul de contabilitateDescrierea jobului receptionare si inregistrare documente; preluare si transmitere apeluri telefonice si corespondenta; creerea de documente in Word sau Excel; activitati de secretariat pentru managementul firmei; organizare, gestionare si arhivare documente companie; gestionare corespondenta, activitati de birotica si secretariat; alte responsabilitati necesare pentru buna desfasurare a activitatii firmeiBeneficii: se asigura transport la locul de munca pachet salarial atractivDetalii suplimentare la telefon - 0747123962
GENERAL MANAGEMENT CONSTRUCTION GROUP SRL

Asistent Manager /​ Secretara - Zona Moara Vlasiei (ilfov)


Candidatul ideal Locația job-ului: Str. Statorniciei Nr 12A, Moara Vlăsiei, IlfovPentru noi, candidatul ideal: Este o persoană organizată și atentă la detalii; Este o persoană flexibilă și rezistentă la stres; Are o puternică orientare către client; Are o bună capacitate de coordonare și de a realiza multiple sarcini; Are cunoștințe de contabilitate primară; Are cunoștință de limba engleză; Cunoaște programele Office (Word, Excel, PowerPoint).Constituie avantaj: cunoașterea programului SmartBill; cunoașterea platformelor online WordPress și Merchant Pro; deținerea permisului auto categoria B.Nu aplica dacă: nu ești o persoană ordonată și atentă la detalii; nu îți place să comunici frecvent cu alte persoane.Descrierea jobului Principalele responsabilități ale job-ului vizează: Comunicare permanentă cu clienții noștri și asigurarea de asistență individuală în vânzarea produselor; Menținerea legăturilor cu diverși furnizori, colaboratori; Efectuarea recepției de marfă, etichetarea acestei
ALL INDUSTRIAL FV S.​R.​L.​

Asistent Executiv/​ Secretară


Descrierea jobului Evident că as putea să aleg toate calitățile existente și să le pun la un loc și să spun că acesta este candidatul ideal pentru mine. Dar nu despre asta este vorba. Important este sa facem bine ce e relevant pentru post. Doresc un coleg care știe ce înseamnă să fii "un bun coleg", care știe să vorbească respectuos cu partenerii de la toate nivelurile ierarhice, fara frică, jenă sau ego pentru a-și atinge obiectivele:) Experiență pe o poziție similară ajută. Observatie: dacă nu ești o persoană ordonată și organizată oportunitatea aceasta nu e pentru tine. Responsabilități:- asigurari sprijin logistic şi administrativ managementului societății- redactezi documente, operezi si gestionezi date sensibile si valoroase in timp real- elaborarezi și redactezi documente și situații specifice cerute de management- întocmesti, modifici și gestionezi agenda personala si intalnirile Directorului general- asiguri documentele suport și protocolul pentru intalnirile Directorului gene
ROM WASTE SOLUTIONS S.​A.​

Inspector/​coordonator Intern Ssm/​lucrator Ssm-su


Candidatul ideal Grup de firme, capital privat, ce desfasoara activitati de constructii, cu sediul in Jilava, angajeaza coordonator intern SSM/lucrator SSM-SU.Cerinte:-Studii medii sau superioare, profil tehnic;-Permis de conducere categoria B;-Experienta relevanta de 3 ani in domeniu SSM;-Disponiblitate la deplasari pe teritoriul national;-Specializarea Cadru tehnic PSI/inspector mediu/RSVTI constituie un avantaj;-Intiativa constructiva, identificarea solutiilor pentru oricare problema (argumentate legal) temperament nonconflictual, cunostinte legale temeinice in domenul SSM-SU, constituie cel mai mare avantaj!Descrierea jobului -Instruirea salariatilor;-Documentatie specifica SSM-SU;-Realizarea proiectelor atribuite in termenele stabilite dpdv cantitativ si calitativ;-Colaboreaza direct cu SEPP.Conditii de munca:-Program de munca 8h/zi;-Deplasari, aproximativ 50% din timpul de munca-Un total de aproximativ 400 salariati;-Salariul va fi negociat, in functie de experienta;-Autoturism,
E.​M.​ PRIME CONSTRUCT SRL

Coordonator Departament Tehnic


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare tehnice- Experienta intr-o pozitie similara intr-un departament de productie, constituie avantaj- Cunostinte tehnice solide privind procesele de productie- Cunostinte de limba engleza: scris/vorbit la nivel mediu- Foarte buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii- Persoana constiincioasa, dinamica, proactiva si comunicativaDescrierea jobului - Analizeaza si verifica documentatia tehnica, respectiv timpii de executie ai lucrarilor;- Ofera asistenta in implementarea proiectelor pe perioada de executie a lucrarilor;- Urmăreşte fluxul tehnologic şi oferă suport tehnic departamentului de productie;- Propune solutii pentru remedierea problemelor tehnice;- Coordonează şi supervizează activitatea din departament;- Intocmeste rapoarte specifice privind activitatea desfasurata
COVILRAM GRUP SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.