Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Secretar in Medias

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Secretar in Medias

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Medias si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Medias si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretara


Candidatul ideal • Absolvent studii superioare ( constituie avantaj);• Excelente abilitati de comunicare si relationare;• Orientare catre client;• Foarte bune abilitati organizatorice;• Rezistenta la stres si program flexibil;• Engleza nivel conversational;• MS Office (Word, Excel),email.Descrierea jobului • Desfasurarea de activitati generale de secretariat si receptionist pentru sediul central;• Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor si a partenerilor de afaceri;• Facilitarea comunicarii telefonice intre conducerea societatii si terte persoane;• Primirea, distribuirea si inregistrarea corespondentei;• Redactarea si fotocopierea documentelor primite prin fax, mail, posta;• Asigurarea serviciul de protocol;Asigurarea respectarii de catre Societate a tuturor normele legale aplicabile activitatii cu incidenta in domeniul Departamentului Personal si Resurse Umane.
DIGI ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 269 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Farmacist - Dr.​max Medias


Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr.Max, linia de retail a Dr.Max România este în căutarea unui Asistent Farmacist pentru orașul Mediaș!Ce așteptăm de la tine? Să ai studii de specialitate (Școala Postliceală de Asistenți de Farmacie); Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis minim 6 luni sau practică de lungă durată pe perioada școlarizarii; Să ai aviz de Liberă Practică avizat pe anul în curs; Să ai abilități de relaționare și comunicare.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitățile postului? Vei asista farmacistul de pe tură în consilierea pacienților și în eliberarea de medicamente și produse non-pharma pentru a răspunde nevoilor acestora; Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei participa la derularea campaniilor promoționale; Vei controla stocurile (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare.Ce iți oferim? Mediu de lucru într-o companie
DR.​MAX S.​R.​L.​

Asistent Team Leader - Depozit Sibiu (program De Noapte)


Descrierea jobului Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă. Ce zici, ți-ar plăcea să asiguri un flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și nu-ți scapă nimic?Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday? Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru. Ce ar trebui să ai?Abilitatea de a coordona echipa de manipulanti marfa;Experiență anterioară în industria curieratului/transportului reprezinta un avantaj;Experiență anterioară în coordonarea unei echipe - minim 6 luni;Cunoștințe minime de operare PC;Cunoasterea pachetului MS Office
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Balș, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Mangalia, Mediaș, Oradea, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Slobozia, Târgoviște, Târgu Mureș, Tulcea, Turda și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Vanzari JYSK MEDIAS - Full-Time


Descrierea locului de muncă Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! CE ITI OFERIM Ai posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici . Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete d
JYSK

Asistent Vanzari JYSK MEDIAS - Full-Time


Descrierea locului de muncăTe entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele:Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe .Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masuraIesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinareUn program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars LarsenTichete de masa, tich
JYSK

Asistent vânzări Mediaș - Full-Time


Allgemeine Information: Îți dorești un job sigur și stabil? Atunci vino în echipa Deichmann, o afacere de familie înființată în 1913 și devenită Nr.1 în comerțul cu încălțăminte din Europa. Berufserfahrung: Einsteiger mit geringer Berufserfahrung Tätigkeit: La noi, toți membrii echipei sunt implicați în activitățile din magazin – de la angajații în pregătire, până la directorul de magazin: vânzare activă și consilierea clienților, proceduri la casă, preluarea mărfii și expunerea ei la raft Asigurarea respectării garanției de service Realizarea prezentării corespunzătoare a mărfii și implicare în menținerea ordinii și curățeniei în magazin Trebuie să fii în formă – suntem permanent în mișcare Voraussetzungen: Ești o persoană deschisă și amabilă, cu o slăbiciune pentru pantofi Reprezintă un avantaj dacă ai experiențe anterioare în vânzări, turism sau gastronomie Îți face plăcere să consiliezi clienții și să vinzi Ești orientat către service și ești proactiv Ești dedicat muncii și deschis
Deichmann

Secretar Administrativ


Pregatire - Bacalaureat sau studii superioare - Cunoștințe de limba germana la nivel avansat Responsabilitați - Preluarea si direcționarea apelurilor telefonice - Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - Preluarea, înregistrarea, distribuirea corespondenței la compartimentele implicate - Îndosarierea si arhivarea corespondenței primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - Redactarea corespondenței de afaceri necesar desfașurarii activitații zilnice - Asigurarea transmiterii documentelor prin poșta, fax, e-mail - Procurarea de consumabile de birou și alte materiale necesare funcționarii biroului - Convocarea participanților la sedințele firmei - Participarea la sedințele de lucru și redactarea minutelor întîlnirilor - Verificarea corectitudinii facturilor primite pentru toate achizițiile - Redactarea și arhivarea documentelor de fabricaţie însoţitoare - Menţinerea contactului cu contabilitatea, transmiterea datelor către conta
Electrometalurgie SRL

Media netă estimată pe baza celor 745 de salarii introduse în Salario: 3071 RON/Luna

Angajare Asistent Secretariat Birou Notarial


Birou notarial situat în Mediaș angajează personal cu atribuții de secretar notarial. Activitatea presupune muncă pe calculator, motiv pentru care sunt necesare cunoștințe de nivel mediu de operare în programele Office Word si Excel și în aplicațiile de gestionare mesaje email. Se oferă salariu competitiv, bonuri de masă. Program luni -vineri, 8:30-16:30 Ne bucurăm să te avem alături de noi!
B.​I.​N.​ HELJU DANIELA

Angajare Personal Secretariat Birou Notarial Mediaș


Birou notarial situat în Mediaș angajează personal cu atribuții de secretar notarial. Activitatea presupune muncă pe calculator, motiv pentru care sunt necesare cunoștințe de nivel mediu de operare în programele Office Word si Excel și în aplicațiile de gestionare mesaje email. Se oferă salariu competitiv, bonuri de masă. Program luni -vineri, 8:30-16:30 Ne bucurăm să te avem alături de noi!
B.​I.​N.​ HELJU DANIELA

Angajăm Bucătar Ospătar Asistent Manager


Restaurant Select Mediaș angajează: Bucătar Ospătar Asistent Manager Femeie de Seriviciu ajutor bucătar. Salariu atractiv, mediu de lucru modern și prietenos. Contract de muncă încheiat pe perioadă nedeterminată. Telefon:
Select Gurmand Promenada
Vezi alte joburi relevante

Asistent Manager /​ Secretariat Cu Germana


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Secretar Procuratura - Sibiu


Candidatul ideal • Student sau absolvent studii juridice;• Atentie la detalii si bune abilitati de organizare;• Persoana perseverenta, capabila sa livreze in termene stranse;• Bune abilitati in lucrul cu calculatorul;• Permis de conducere categ B poate constitui un avantaj.Descrierea jobului • Furnizeaza servicii-suport pentru specialistii din domeniul juridic privind activitatile de comunicare, documentare si de coordonare interna;• Aplica cunostintele de specialitate privind terminologia si procedurile legale;• Prelucreaza informatiile in sistemul informatic intern;• Efectuează rapoarte privitoare la rezultatele obtinute.
EOS KSI ROMANIA SRL

Inginer Coordonator Productie


Candidatul ideal studii superioare in domeniul tehnic; capacitate de planificare, organizare/convingere si argumentare; experienta in conducerea echipelor; cunostinte avansate Operare PC; cunostinte bune de management de productie; capacitate de decizie si documentare; atentie la detalii, abilitati organizatorice, implicare si orientare spre rezultate; experienta in domeniul tamplariei PVC este un avantaj.Descrierea jobului Planificarea activitatii de productie, urmarind indeplinirea indicatorilor cantitativi si calitativi; Coordonarea si urmarirea intregului proces de fabricatie, precum si a resurselor umane si materiale pentru a asigura o productie eficienta si de calitate; Supervizarea si gestionarea personalului de productie cu ajutorul Sefilor de Schimb pentru a asigura respectarea programului, planificarii si a cerintelor de calitate; Monitorizarea fluxului de lucru si identificarea eventualelor blocaje in productie, luand masuri corective pentru a se asigura ca termenele de livr
ATERM SRL

Consilier Juridic /​ Secretar Birou Notarial


Candidatul ideal CANDIDATUL IDEAL- experiența în domeniul notarial nu este obligatorie;– studii superioare, de preferat absolvent/ă al/a facultății de drept;– excelente abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate și deschidere față de clienți, răbdare, atenție la detalii, capacitate de organizare);– seriozitate și discreție cu privire la datele prelucrate;– cunoștințe avansate de operare, în special Word (rapiditate și acuratețe în redactarea documentelor, abilitatea de a tasta cu o viteză bună de tehnoredactare);-vă rugăm să aveți în vedere că activitatea notarială presupune un contact permanent cu clienții, ce implică efortul de a vorbi mult și de a rezolva probleme multiple în același timp, inclusiv capacitatea de prioritizare a activitățiilor;- abilități de comunicare și munca în echipă Descrierea jobului DESCRIEREA JOBULUI– realizarea relației directe cu publicul;– redactarea de acte notariale: declarații, procuri, contracte etc;– verificarea și păstrarea docume
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL BEXA MIHAI

Coordonator In Materie De Securitate Si Sanatate In Munca (studii Superioare) - Ajofm | Anofm


Ocupatia: COORDONATOR IN MATERIE DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: TRANSGEX SAExperienta: Experienta putina Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: MEDIAS
TRANSGEX SA

Arhivar Si Arhivisti Cu Experienta


Candidatul ideal Suntem în căutarea a 10 arhivari/ arhivisti dedicati și organizati pentru a se alătura echipei noastre.Dacă ești pasionat de gestionarea documentelor și ai o atenție deosebită la detalii, aceasta ar putea fi o oportunitate excelentă pentru tine.Abilități de organizare: Organizarea și gestionarea documentelor într-un mod eficient și accesibil, pentru a le gasi rapid si gestionarea activitatii . Crearea unui sistem de arhivare bine structurat conform nomenclatorului. Colaborarea cu colegii si clientii intr-un mod clar si concis, pentru a asigura fluxul eficient al informațiilor. Abilități de analiză: Arhivarii trebuie să poată analiza documentele și să identifice informațiile importante. Abilități de cercetare: Arhivarii trebuie să poată căuta informații relevante într-un mod eficient. Abilități de gestionare a timpului: Arhivarii trebuie să poată gestiona timpul în mod eficient pentru a îndeplini sarcinile în termenele limită.Cerințe: Experiență în domeniul arhivării sa
IDEAL COMPANY S.​R.​L.​

Agent Back-office Cu Limba Germana


Candidatul ideal ​Suntem in cautarea unui coleg dedicat pentru a se alatura echipei noastre din Sibiu!Daca esti o persoana organizata, cunosti limba germana (nivel B1-B2) si ai experienta in pachetul Microsoft Office, atunci acest post este pentru tine!Descrierea jobului Te asteptam alaturi de noi pentru: Verificarea si corectarea facturilor Prelucrarea datelor referitoare la consumul de energie Monitorizarea si procesarea cererilor de schimbare furnizorCe vei primi in schimb? Un salariu atractiv pentru a-ti rasplati abilitatile magice Asigurare privata de sanatate Bonusuri de performanta pentru a-ti recunoaste eforturile si rezultatele Prime de Paste si Craciun pentru a aduce bucurie in viata ta Tichete de masa in valoare de 30 Lei pentru a te bucura de gustari delicioase Program de lucru hibrid, cu posibilitate de lucru atat de la birou, cat si de acasa Oportunitati de training si dezvoltare pentru a-ti perfectiona abilitatile si cunostintele Acces exclusiv la platforma 7Card pentru
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Reprezentant Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.