Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Secretara in Afumati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Secretara in Afumati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Afumati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Afumati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager /​ Secretara - Zona Moara Vlasiei (ilfov)


Candidatul ideal Locația job-ului: Str. Statorniciei Nr 12A, Moara Vlăsiei, IlfovPentru noi, candidatul ideal: Este o persoană organizată și atentă la detalii; Este o persoană flexibilă și rezistentă la stres; Are o puternică orientare către client; Are o bună capacitate de coordonare și de a realiza multiple sarcini; Are cunoștințe de contabilitate primară; Are cunoștință de limba engleză; Cunoaște programele Office (Word, Excel, PowerPoint).Constituie avantaj: cunoașterea programului SmartBill; cunoașterea platformelor online WordPress și Merchant Pro; deținerea permisului auto categoria B.Nu aplica dacă: nu ești o persoană ordonată și atentă la detalii; nu îți place să comunici frecvent cu alte persoane.Descrierea jobului Principalele responsabilități ale job-ului vizează: Comunicare permanentă cu clienții noștri și asigurarea de asistență individuală în vânzarea produselor; Menținerea legăturilor cu diverși furnizori, colaboratori; Efectuarea recepției de marfă, etichetarea acestei
ALL INDUSTRIAL FV S.​R.​L.​

Gestionar Depozit Ambiental/​refrigerat & Congelat | Afumati


Candidatul ideal persoana dinamica, organizata, cu abilitati de comunicare experienta minim 2 ani pe o pozitie similaraDescrierea jobului ATRIBUTII si SARCINI Primirea, pastrarea si eliberarea marfurilor primite in depozitul societatii; asigurarea conditiilor optime de manipulare si depozitare a marfurilor. Organizeaza si conduce activitatea in cadrul schimbului. Primeste in gestiune marfa, conform documentelor de insotire, aducand la cunostinta superiorului orice nereguli constatate (proces verbal de neconformitate si diferente). Supravegheaza si coordoneaza modul de incarcare, descarcare si depozitare a marfii. Supravegheaza si verifica corectitudinea pregatirii si livrarii marfii catre client, in conformitate cu documentele de insotire. Semneaza draftul de pregatire al marfurilor. Preda marfa pregatita catre soferi, agenti distribuitori sau clienti si semneaza documentele de iesire cu acestia Respecta graficul zilnic de incarcare / descarcare. Asigura gestiunea fizica a stocului de
MARATHON DISTRIBUTION GROUP SRL

Asistent Manager Logistica


Candidatul ideal SC TOYA ROMANIA SA ISI MARESTE ECHIPA!!!Candidatul idealPersoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale sunt obligatorii;Abilitati de comunicare orala si in scris;Limba engleza la nivel conversational;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte avansate operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Experienta anterioara – constituie avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:- Promovarea imaginii firmei, prin activitatea pe care o desfasoara;- Mentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucru;- Participa la inventarele periodice conform procedurilor interne ;- Intocmirea de rapoarte excel;- Tinerea evidentei documentelor specifice departamentului;- Oper
TOYA ROMANIA SA

Gestionar Depozit (afumati,​ Jud Ilfov)


Candidatul ideal Studii medii (minimum 10 clase absolvite)Experienta anterioara pe un post similarExperienta in lucrul cu liza manuala sau electricaAutorizatie de stivuitorist (constituie un avantaj, nu este obligatoriu)Abilitati matematice de bazaAtentie distributiva, corectitudine, implicareSeriozitate, spirit de echipa, atitudine profesionala pe durata orelor de lucru;Fara antecedente penaleDescrierea jobului Responsabilitati:- Capacitate de lucru individual, dar și în echipă;- Personalitate energica, pro activă, cu atitudine pozitiva- Sa asigure gestiunea fizica a stocului de marfa- Opereaza in stoc miscarile de marfa- Pastreaza documentele justificative legate de stocuri- Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa- Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din depozitul firmei- Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic- Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei- Respecta legislatia de gestiune
PREMIUM STORE SRL

Asistent Administrativ Si Contabil


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru această poziție ar trebui să fie o persoană motivată, cu o atitudine proactivă și orientată către rezultate. Ne dorim să lucrăm alături de cineva care să fie pasionat de domeniul economic și să fie dornic să învețe și să se dezvolte continuu. Abilitățile excelente de comunicare și gestionare a relațiilor interpersonale sunt esențiale, deoarece aceasta este o poziție în care interacțiunea cu colegii și clienții este constantă.Candidatul ideal ar trebui să fie organizat, atent la detalii și să aibă capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant. De asemenea, apreciem înalt atitudinea pozitivă și dorința de a contribui activ la succesul echipei și al companiei în ansamblu.Descrierea jobului Asistent Administrativ si ContabilaCerințe:Studii superioare în domeniul vanzărilor sau similar;Cunoștințe primare în vanzari și gestiune;Experiență sau familiaritate cu procesul de facturare;Abilități în gestionarea comenzilor pe website-ur
IDEAL GLAMOUR BUSINESS SRL

Asistent Manager (cu Competente De Contabil Primar)


Candidatul ideal - studii superioare, de preferat economice, juridice, resurse umane;- cunoasterea pachetul Microsoft Office, in special EXCEL, nivel avansat;- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat - CONDITIE de angajare;- eperienta in contabilitate primara;- experienta in achizitii reprezinta un avantaj;- disponibilitate pentru deplasari interne si externe, peste 30% din timp;- persoană atentă, organizată, implicată și serioasa.Descrierea jobului - Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc);- este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor;- Pastreaza legatura cu Vama;- Intocmeste contracte cu fabrici internationale;- Verifica respectarea termenelor de livrare contractuale;- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu pro
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CALIPSO SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: AFUMATI
CALIPSO SRL

Gestionar Depozit In Afumati,​ Ilfov


Cerințe: Persoana organizata, cu atenție la detalii. Gândire analitica, tactica si strategică Permis auto categoria B, Atributii de serviciu: pregatire comenzi clienti, receptie marfa, livrare marfa, inventariere marfa Beneficii: pachet salarial NET de inceput 3.000 lei, IN CRESTERE transport decontat Program de munca L-V 8.00-17.00
ASTROFIX

Gestionar Depozit


Angajam GESTIONAR depozit Principalele sarcini ale Gestionarului depozitului includ: Recepţionarea şi verificarea mărfurilor primite în depozit Organizarea produselor în depozit Monitorizarea stocurilor Pregătirea comenzilor pentru livrare și asigurarea unei ambalări corecte Colaborarea cu echipa logistică pentru a coordona transportul şi livrarea produselor Rezolvarea problemelor legate de stocuri și gestionarea retururilor Menţinerea curăţenia şi ordinea în depozit.
BATIATUS

Media netă estimată pe baza celor 887 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Angajez Asistent Manager


Angajam asistent manager Locatia se afla in Aflumati, Ilfov- Natura Center Program de lucru L-V 09-17 Domeniul: comert cu materiale textile Cerinte: Cunoștințe in PC (word, excel) Administrarea comenzilor si a stocurilor Contabilitate primara Limba engleza
ARTA FABRICS SRL
Vezi alte joburi relevante

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Contabil Primar /​ Secretara


Candidatul ideal capacitatea de a invata rapid, atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; experiență pe un post similar 2 ani; cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; permis de conducere.Descrierea jobului intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii/ confirmari de sold; preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; intocmeste contracte; intocmire ordine de plata/foi de varsamant; intocmirea registrului de casa, note de intrare receptie; indosariere documente; admini
TS ACTIVE SUPPLY S.​R.​L.​

Secretara /​ Office Manager


Candidatul ideal Secretara / OFFICE MANAGERAtitudine pozitiva, abilitati de comunicare si lucru in echipa, adaptabilitate la schimbari , perseverenta,Absolventi studii medii sau superioare,Buna cunoastere si folosire a limbii romane,Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze,Cunostinte avansate : MS Office, Google, Google Drive,Abilitati de organizare si gasirea de solutii la diverse provocari,Dorinta de dezvoltare personala si profesionala Descrierea jobului Primirea vizitatorilor si indrumarea lor.Suport logistic pentru celelalte departamente ( contabilitate, casting, productie, dezvoltare film.etc),Primirea , distribuirea si arhivarea corespondentei fizice si electronice ,Redactarea si traducerea de documente.Ocazional asigurarea protocolului.Realizarea anumitor evidente.
SAGA FILM SRL

Secretara Front Office - Chitila


Candidatul ideal - studii medii finalizate, studii superioare in curs sau finalizate;- limba engleza mediu (scris si vorbit) - constituie avantaj;- cunostinte operare PC (outlook, excel) nivel mediu - constituie avantaj;- experienta in domeniu sau domenii conexe minim 6 luni constituie avantaj;- disponibilitate de o lucra program L-V 06.30-15.00 (se asigura transport cu masina companiei dus - intors din zona magazinului Sir, zona Lujerului-Militari)- persoana organizata, motivata, dinamica, amabila, serioasa, loiala si sociabila;- bune abilitati de relationare interpersonala si comunicare;- dorinta de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - receptionare si inregistrare corespondenta (interna, externa), cu firma terta sau curieri interni;- preluare si directionare apeluri telefonice si corespondenta;- asigurarea relatiei intre departamentele companiei;- activitati de secretariat pentru managementul firmei;- intocmire rapoarte;- inregistrarea facturilor primite la sediul societatii;
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA SRL

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal de preferat experienta 2 ani in domeniu, cunostinte foarte bune de operare PC (MS Office,Internet); avantaj cunostinte minime de contabilitate primara persoana organizata, dinamica, amabila, serioasa, loiala si sociabila; evidenta personal - centralizare si trimitere catre departamentul de contabilitateDescrierea jobului receptionare si inregistrare documente; preluare si transmitere apeluri telefonice si corespondenta; creerea de documente in Word sau Excel; activitati de secretariat pentru managementul firmei; organizare, gestionare si arhivare documente companie; gestionare corespondenta, activitati de birotica si secretariat; alte responsabilitati necesare pentru buna desfasurare a activitatii firmeiBeneficii: se asigura transport la locul de munca pachet salarial atractivDetalii suplimentare la telefon - 0747123962
GENERAL MANAGEMENT CONSTRUCTION GROUP SRL

Secretara Front Office


Candidatul ideal -Experiența minim 1 an în recepție/secretariat - constituie avantaj experiență în clinică sau cabinet medical;- Studii medii finalizate- Cunoștințe MS Office- Atentie distributiva, corectitudine, respect fata de pacienti- Abilitati de comunicare, lucru in echipaDescrierea jobului Intampina pacientii, ii inregistreaza in sistem, ii indruma catre cabinetele medicale;Preia apelurile telefonice si furnizeaza informatii in legatura cu serviciile medicale oferite de clinica, rezultate analize, investigatii efectuate de catre pacienti;Efectueaza programari pentru consultatii/investigatii/Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale, elibereaza documentele aferenteOfera informatii pacientilor in ceea ce priveste pregatirea necesara in vederea efectuarii diferitelor investigatii medicale;Elibereaza documente medicale pacientilor.
CARDIO-REC SRL

Asistent Executiv/​ Secretara


Descrierea jobului Evident că as putea să aleg toate calitățile existente și să le pun la un loc și să spun că acesta este candidatul ideal pentru mine. Dar nu despre asta este vorba. Important este sa facem bine ce e relevant pentru post.Doresc un coleg/a care știe ce înseamnă să fii "un bun coleg", care știe să vorbească respectuos cu partenerii de la toate nivelurile ierarhice, fara frică, jenă sau ego pentru a-și atinge obiectivele:)Experiență pe o poziție similară ajută.Observatie: dacă nu ești o persoană ordonată și organizată oportunitatea aceasta nu e pentru tine.Responsabilități:- asigurari sprijin logistic şi administrativ managementului societății- redactezi documente, operezi si gestionezi date sensibile si valoroase in timp real- elaborarezi și redactezi documente și situații specifice cerute de management- întocmesti, modifici și gestionezi agenda personala si intalnirile Directorului general- asiguri documentele suport și protocolul pentru intalnirile Directorului genera
ROM WASTE SOLUTIONS S.​A.​

Secretara Companie Multinationala Si Joburi Asemanatoare


Candidatul ideal Va cautati un job office la o companie dе prestigiu?Ambitia va caracterizeaza si va doriti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti?Va invitam sa aplicati pentru oricare din pozitiile disponibile pentru o companie multinationala, cele full-time de secretariat sau cea de Asistent in departamentul de vanzari dar puteti fi selectat/a si pe alte pozitii asemanatoare din diverse departamente unde activitatea principala se desfasoara pe computer.Sunteti in primii ani de experienta in munca, sau in anii de studentie cand studiile va ocupa parte din timp? Sunteti persoana pe care o cautam, puteti aplica la unul din posturile oferite!Dorim o persoana motivata, la inceput dе cariera (absolventi pentru posturile full-time si studentii/ masteranzii pentru cele part-time sunt candidatii ideali, dornici sa invete rapid si sa evolueze in cariera), amabila, care sa aiba abilitati dе comunicare, sa cunoasca limba engleza si sa fie capabila s
AGENTIA DE FOTOMODELE SEQUOIA MODELS S.​R.​L.​

Secretar Birou Notarial - Experienta In Domeniul Notarial


Candidatul ideal Secretar notarial cu experiență în secretariat.Descrierea jobului Secretarul va trebui sa facă muncă de secretariat, sa înregistreze în registre, să răspundă la telefon, să preia documente de la clienții, să trimită și să răspundă la email-uri, etc. Va trebui sa fie capabil sa desluseasca raporturile reale dintre părți și sa dea lămuriri in acest sens. Programul biroului este de luni pană joi de la 9-17, iar vineri de la 9-16. Cautam o persoană dinamică, cu spirit de echipă și implicată.
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL BEANGA STELUTA LEONTINA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.