Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

36 Locuri de Munca Secretara in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

36 Locuri de Munca Secretara in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretar Administrativ


Candidatul ideal Profilul candidatului ideal pentru postul de secretar-administrativ- minim studii medii, avantaj studii superioare;- experienta pe un post similar de minim 2 ani;- cunoștințe bune operare si viteza foarte buna de lucru pe PC: MS Office (WORD, EXCEL);- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- isteata, expeditiva, pozitiva, saritoare;- prezenta agreabila, tinuta decenta.Descrierea jobului Sediul se afla in Galati!Cerintele:-bune abilitati de comunicare; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;-desfășurarea activităților administrative si de protocol conform solicitarilor;-indeplinirea atribuțiilor de reprezentare în cadrul diferitelor activitati;-intocmirea și transmiterea corespondentei;-abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;-persoana proactiva, dinamică, agreabilă;-mentine o buna relatie si comunicare productiva cu toti colegii.Prezentarea unei scrisori de
INVICTUS FORCESAFE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 948 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Back Office Representative (french-speaking)–hybrid,​ Galati


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient or bilingual in French Are proactive, self-motivated, and solution-orientedIf you feel you don’t check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it’s this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll do content editing for our client. This position is hybrid in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other’s success and well-being, proudly united as our “game-changers." We're recognized with awards like "World's Best Workplaces," “Best Companies for
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal este un asistent manager cu abilitati bune de comunicare, spirit organizatoric, de preferat cu experiență dе minim 2 ani în secretariat.Cerinte: Seriozitate, spirit de echipa, atenție la detalii, implicare profesionala; Absolvent de Facultate limbi straine (engleza avansat); Experienta de minim 2 ani ca asistent manager; Cunoaste operare Microsoft Office(Word, Excel); Curs de asistent manager;Descrierea jobului Responsabilitati:- tine sub control documentele de corespondenta interne si externe primite;- asigura preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora, dupa caz, catre director sau angajati;- asigura expedierea corespondentei prin posta;- redacteaza adrese si alte documente solicitate de catre Director;- asigura aprovizionarea cu produse de birotica si papetarie conform solicitarilor;- tine evidenta formularelor cu regim special: avize, bonuri de consum, bonuri de transfer, bonuri de cantar, ordine de deplasare, fise de magazie;Benefici
LEMACONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Store Manager


Candidatul ideal Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj); Reprezinta un avantaj o experienta pe un post similar de minim 2 ani; Abilitatea de a planifica si a atinge obiective pe termen mediu si lung; Spirit de echipa si aptitudini organizatorice; Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate; Capacitate de analiza, adaptare rapida si de a lua decizii; Bune cunoștințe de operare PC : Office.Descrierea jobului Organizarea,planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli; Urmarirea indicatorilor KPI ai magazinului si realizarea unui plan de actiuni; Asigurarea unui management al stocurilor corect; Pregatirea si participarea la derularea inventarelor; Asigurarea unui nivel corespunzator de customer service; Respectarea standardelor de merchandising ale companiei; Completarea si gestionarea intregii documentatii a magazinului; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea,evaluarea si propunerea
MINISO HOME ROMANIA S.​R.​L.​

Office Manager @ Ing Galati


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Asistent Medical Stomatologie


Candidatul ideal Cum am dori să fie noua noastră colegă? ⤵️☑️ Absolventă al unei școli postliceale sanitare sau cu diplomă de asistent medical generalist☑️ Experiență anterioară într-un cabinet stomatologic constituie un avantaj☑️ Cunoștințe solide în domeniul stomatologiei și abilități practice în asistența medicală☑️ Abilități excelente de comunicare și relaționare cu pacienții și colegii de echipă☑️ Atitudine pozitivă, atenție la detalii și etică profesională exemplară☑️ Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona priorități multiple Descrierea jobului Beneficii✔️ Salarizare competitivă: unul dintre cele mai evidente beneficii este un salariu competitiv și adecvat pentru rolul de asistent medical, oferim o compensație echitabilă în funcție de nivelul de experiență și responsabilități.✔️ Instruire și dezvoltare profesională: oferim oportunități de formare și dezvoltare profesională pentru asistentul medical, ceea ce le-ar permite să-și dezvolte abilitățile și să-și
DENTOART S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana ideală pentru acest post: Cunoașterea pachetului Ms Office, Cunoștinte de contabilitate primară Cunostinte in SEAP – licitatii publice Cunostinte in REVISAL Limba Engleza Permis cat. B Atentă la detalii Personalitate energică, Gândire pozitivă, amabilitate și eficiență Persoană organizată, serioasă, responsabilă.Descrierea jobului Se oferă:Salariu motivant.Condiții foarte bune de muncă în cadrul unei echipe dinamice.
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 4040 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Farmacie-drogherie


Candidatul ideal Studii de specialitate finalizate- Experienta in farmacii cu circuit deschis - constituie avantaj;- Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor avizat pe anul în curs / Certificat de membru si aviz de libera practica valabil;- Abilitati de relationare si comunicare;- Cunoștințe operare calculator la nivel mediu;- Bune abilități de comunicare;- Amabilitate și empatie față de pacienți;- Integritate și etică profesională.Descrierea jobului ASISTENT FARMACIE:-Identifica nevoile pacientilor, formuleaza recomandari, consiliaza si fidelizeaza pacientii;-Informeaza pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;-Administreaza stocurile si urmareste termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice;-Participa la receptia cantitativa si calitativa a medicamentelor din farmacie.
Confidenţial

Farmacist/​asistent Farmacie


Candidatul ideal Studii de specialitate finalizate- Experienta in farmacii cu circuit deschis - constituie avantaj;- Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor avizat pe anul în curs / Certificat de membru si aviz de libera practica valabil;- Abilitati de relationare si comunicare;- Cunoștințe operare calculator la nivel mediu;- Bune abilități de comunicare;- Amabilitate și empatie față de pacienți;- Integritate și etică profesională.Descrierea jobului ASISTENT FARMACIE:-Identifica nevoile pacientilor, formuleaza recomandari, consiliaza si fidelizeaza pacientii;-Informeaza pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;-Administreaza stocurile si urmareste termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice;-Participa la receptia cantitativa si calitativa a medicamentelor din farmacie.
Confidenţial

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 246 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Sales Asistant /​ Consilier Vestimentar - Made By Society


Candidatul ideal Consultant vanzari / consilier vestimentar - Made By SocietyCandidatul idealIntra in familia Made By Society si pe langa toate responsabilitatile pe care le cere acest job si pe care le enumeram putin mai jos, vei avea ocazia sa-ti demonstrezi abilitatile intr-un mediu dе lucru cool, alaturi dе o echipa tanara si ambitioasa si vei face parte dintr-un brand care se contureaza intr-un ritm foarte rapid si care este in plina dezvoltare.Alaturi dе noi vei invata sa te bucuri dе realizarile mici, care duc spre rezultate marete.Calitatile dе baza pe care le cerem dе la viitorul membru al echipei Made By Society sunt :• orientare totală către cerinţele clienţilor• experienţă pe o poziţie similară în domeniul vânzărilor (2-3 ani în retail)• rezistenţa la sarcini repetitive şi stres• flexibilitate în gândire şi forţă dе decizie• simţ acut al responsabilităţii şi implicării; atenţie distributivă• capacitate dе organizare şi coordonare la locul dе muncă şi abilitate eficientă dе
VICOL GENERATION BUSINESS-ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Balneofizioterapie


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre în domeniul balneofizioterapiei. Dacă sunteți o persoană entuziastă, motivată și cu o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dvs. să vă dezvoltați cariera. Descrierea jobului Responsabilități:Monitorizarea și îngrijirea pacienților în timpul procedurilor terapeutice.Asigurarea unui mediu sigur și curatColaborarea cu echipa medicală pentru evaluarea și revizuirea progresului pacienților.Cerințe:Diplomă sau certificare în domeniul asistenței balneofizioterapeutice.Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu pacienții și colegii de echipă.Atitudine pozitivă, orientare către pacient și capacitatea de a lucra în echipă.Beneficii:Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și stimulant.Pachet salarial competitiv și alte beneficii adiționale.Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. actualizat la adres
FIZIOACTIV S.​R.​L.​

Angajam Asistent Balneofizioterapie


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre în domeniul balneofizioterapiei. Dacă sunteți o persoană entuziastă, motivată și cu o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dvs. să vă dezvoltați cariera. Descrierea jobului Responsabilități:Monitorizarea și îngrijirea pacienților în timpul procedurilor terapeutice.Asigurarea unui mediu sigur și curatColaborarea cu echipa medicală pentru evaluarea și revizuirea progresului pacienților.Cerințe:Diplomă sau certificare în domeniul asistenței balneofizioterapeutice.Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu pacienții și colegii de echipă.Atitudine pozitivă, orientare către pacient și capacitatea de a lucra în echipă.Beneficii:Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și stimulant.Pachet salarial competitiv și alte beneficii adiționale.Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. actualizat la adres
FIZIOACTIV S.​R.​L.​

Asistent Medical Recoltare


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Candidatul ideal: - Detii Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;- Experienta de minim 1 an in recoltarea probelor biologice la adulti si copii;- Ai excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile p
Regina Maria

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Asistent Farmacie


Candidatul ideal Studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie) si Certificat de membru;Cunostinte de Microsoft Office;Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Experienta de lucru in farmacie reprezintă un avantaj, dar suntem deschisi sa te cunoastem chiar daca esti la inceput de cariera.Descrierea jobului Consilierea si fidelizarea pacientilor;Informarea pacientilor despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;Participarea la receptionarea medicamentelor din farmacie si aranjarea acestora conform planogramei;Verificarea si controlul stocurilor farmaciei si termenele de valabilitate ale acestora;Participarea la derularea campaniilor promotionale.Beneficii:Salariul net 2500 lei;Tichete de masa in valoare de 30 lei/ zi (minim 630 lei/luna - in functie de numarul de zile lucrate)BONUS atractiv in functie de realizarile lunare/trimestriale;
MEDIMFARM TOPFARM S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 352 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Operator Back Office/​call Center - Lb.​ Italiana - Galati


Candidatul ideal Comdata Group Romania, companie multinationala de prestigiu, unul din leaderii de piata in sectorul BPO, este in cautarea de noi colegi pentru sediul din Galati.Daca vorbesti limba italiana si stii sa folosesti calculatorul, vino in echipa noastra!Cerinte:- Limba italiana la nivel avansat (scris si vorbit);- Cunostinte minine operare pc;- Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil;- Disponibilitate de lucru atat de la birou cat si de acasa;- Conexiune stabila la internet la domiciliu;- Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.Nu este necesara experienta in call center!Descrierea jobului Oferim:- Contract de munca pe perioada nedeterminata cu salariu fix;- Tichete de masa;- Orar flexibil cu posibilitatea de a lucra în ture;- Bonusuri in functie de performanta;- Asigurare medicala privata;- Posibilitatea de a lucra si promova intr-un mediu tanar si dinamic;- Training specializat.
COMDATA SERVICE SRL

Agent Vanzari Back Office/​teren


Candidatul ideal Beneficii:Masina de serviciu/ decontarea transportuluiTichete de masaPrime Craciun, Paste si ziua de nasterePosivilitatea de a avansa in cadrul companieiȘtii că ești potrivit(ă) pentru acest job dacă:• Ai experienţă în vânzări sau în lucrul cu publicul• Îţi place să comunici, eşti persuasiv(ă) şi lucrezi bine în echipă• Eşti o persoana organizată şi orientată către rezultate• Ai capacitate bună dе învăţare şi asimilare a noilor informaţii• Eşti dinamic, pozitiv şi responsabil• Ai minim studii medii şi te descurci foarte bine cu operarea în MS Office; detii cunostinte de lb. engleza;Descrierea jobului • Te vei implicа în activităţi gеnerate dе ofertаrea şi livrarеа dе produsе mеtаlurgice• Vеi promovа produsеlе marca Arkada Steel Map către potenţiali clienţi• Vei cunoaşte la nivel avansat gama de produse şi caracteristicile lor principale• Vei relaţiona cu alte departamente care se ocupă de gestionarea fizică şi de livrarea produselor• Vei fi responsabil de urmărirea pro
ARKADA STEEL MAP S.​R.​L.​

Asistent Farmacie


Candidatul ideal Studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie) si Certificat de membru;Cunostinte de Microsoft Office;Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Experienta de lucru in farmacie reprezintă un avantaj, dar suntem deschisi sa te cunoastem chiar daca esti la inceput de cariera.Descrierea jobului Consilierea si fidelizarea pacientilor;Informarea pacientilor despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;Participarea la receptionarea medicamentelor din farmacie si aranjarea acestora conform planogramei;Verificarea si controlul stocurilor farmaciei si termenele de valabilitate ale acestora;Participarea la derularea campaniilor promotionale.Beneficii:Salariul net 2500 lei;Tichete de masa in valoare de 30 lei/ zi (minim 630 lei/luna - in functie de numarul de zile lucrate)BONUS atractiv in functie de realizarile lunare/trimestriale;
MEDIMFARM TOPFARM S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 36 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.