Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Secretara in Gherla

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Secretara in Gherla

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Gherla si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Gherla si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: KANTOR DINAMICCONSTRUCT SRL-DExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Primar-FARA STUDIITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GHERLA
KANTOR DINAMICCONSTRUCT SRL-D

Asistent Vanzari Export - Piata Italiana


Candidatul ideal Esti foarte bun. Stii asta. Dar ai nevoie de „locul potrivit” pentru a demonstra ceea ce poti.Iti plac provocarile si obiectivele indraznete; si ai curajul sa le propui si sa le implementezi.Daca te regasesti in aceasta descriere, poti deveni noul Asistent Vanzari/Export la Alidor.Ce ne dorim: Experienta intr – un rol similar constituie avantaj Cunostinte minime de contabilitate primara; Vorbitor de Italiana la nivel avansat (scris si vorbit): Sa aiba claritate si coerenta in exprimare, putere de concentrare si atentie distributiva; Persoana capabila de initiativa, proactiva, dinamica si perseverenta, cu bune abilitati de comunicare si negociere; Cu capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa; Persoana orientata catre client si catre rezultate, atenta la detalii. Absolvent studii superioare tehnice / economice – constituie avantaj; Cunostinte de operare PC/MS Office/Excel; Ai spirit pozitiv si vezi mereu partea buna a sit
ALIDOR S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Export - Piata Germana


Candidatul ideal Esti foarte bun. Stii asta. Dar ai nevoie de „locul potrivit” pentru a demonstra ceea ce poti.Iti plac provocarile si obiectivele indraznete; si ai curajul sa le propui si sa le implementezi.Daca te regasesti in aceasta descriere, poti deveni noul Asistent Vanzari/Export la Alidor.Ce ne dorim: Experienta intr – un rol similar constituie avantaj Cunostinte minime de contabilitate primara; Vorbitor de Germana la nivel avansat (scris si vorbit): Sa aiba claritate si coerenta in exprimare, putere de concentrare si atentie distributiva; Persoana capabila de initiativa, proactiva, dinamica si perseverenta, cu bune abilitati de comunicare si negociere; Cu capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa; Persoana orientata catre client si catre rezultate, atenta la detalii. Absolvent studii superioare tehnice / economice – constituie avantaj; Cunostinte de operare PC/MS Office/Excel; Ai spirit pozitiv si vezi mereu partea buna a situ
ALIDOR S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Export


Candidatul ideal Esti foarte bun. Stii asta. Dar ai nevoie de „locul potrivit” pentru a demonstra ceea ce poti.Iti plac provocarile si obiectivele indraznete; si ai curajul sa le propui si sa le implementezi.Daca te regasesti in aceasta descriere, poti deveni noul Asistent Vanzari/Export la Alidor.Ce ne dorim: Experienta intr – un rol similar constituie avantaj Cunostinte minime de contabilitate primara; Vorbitor de Germana la nivel avansat (scris si vorbit): Sa aiba claritate si coerenta in exprimare, putere de concentrare si atentie distributiva; Persoana capabila de initiativa, proactiva, dinamica si perseverenta, cu bune abilitati de comunicare si negociere; Cu capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa; Persoana orientata catre client si catre rezultate, atenta la detalii. Absolvent studii superioare tehnice / economice – constituie avantaj; Cunostinte de operare PC/MS Office/Excel; Ai spirit pozitiv si vezi mereu partea buna a situ
ALIDOR S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal O nouă oportunitate de angajare la Mureș Senior Village!Suntem în căutarea unei persoane dedicate și pasionate care să se alăture echipei noastre pe postul de 𝗔𝗦𝗜𝗦𝗧𝗘𝗡𝗧 𝗠𝗘𝗗𝗜𝗖𝗔𝗟 𝗚𝗘𝗡𝗘𝗥𝗔𝗟𝗜𝗦𝗧.Dacă ești pregătit să asiguri servicii de îngrijire și asistență medicală de înaltă calitate într-o rezidență pentru seniori, aplică la acest job și haide să ne cunoaștem!Cerințe:- Absolvent studii de specialitate, cu diplomă, deținera avizului de liberă practică (ALP) valabil, prin vizarea anuală a acestuia de către O.A.M.M.R. ;- Punctualitate, seriozitate, capacitatea de a lucra in echipă;- Persoană harnică, ordonată și responsabilă;- Atitudine prietenoasă, optimistă, orientată spre clienți.Descrierea jobului Responsabilități:- Administrează medicamentele rezidenților conform prescripțiilor medicilor;- Administrează tratamentele rezidenților conform schemelor de tratament;- Acordă asistență medicilor cu ocazia consultațiilor medicale de specialitate;Se oferă:
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2754 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: D.G.A.S.P.C. CLUJExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GHERLA
D.​G.​A.​S.​P.​C.​ CLUJ

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: SOVA TRANS SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Primar-FARA STUDIITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GHERLA
SOVA TRANS SRL

Asistent Personal Al Persoanei Cu Handicap Grav - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT PERSONAL AL PERSOANEI CU HANDICAP GRAV - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIMARIA MUNICIPIULUI GHERLAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GHERLA
PRIMARIA MUNICIPIULUI GHERLA

Angajăm Gestionar La Un Depozit De Mobilă


Angajăm gestionar la un magazin de mobilă din Gherla, județul Cluj. Salariu atractiv. Info la tel
Sc expert mobila outlet srl

Asistent Manager


Asistent manager operare pc localitatea gherla str dejului nr 540 e (MONDIAL) EXPERIENTA OBLIGATORIE INF TEL MUNCA DE BIROU program L-V 80,00-17,00
Aldomon translogistic

Media netă estimată pe baza celor 3887 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Secretara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1500 până la 2000 LEI pe lună
Candidatul IdealSecretara in Cluj-Napoca cu optiune Remote. Job part-time (4 ore)Studii superioare absolvite limbi straine: limba engleza sau germana reprezinta un atu. experienta profesionala minima cunoasterea in detaliu a pachetului Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) spirit organizatoric, adaptabilitate, abilitati de comunicare, atentie la detalii capacitate de multi-tasking bune abilitati de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca Descrierea jobuluiJob part-time 50 (4 ore) organizarea activitatii de secretariat a societatii conceperea si transmiterea corespondentei, stabilirea agendei, pregatirea intalnirilor organizarea bazei de date concrete si veridice a colaboratorilor si institutiilor cu care societatea are relatii inregistrarea intrarilor si iesirilor de documente, preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice, primirea si trimiterea email-urilor, repartizarea lor pregatirea facturilor redac
TITAN DATA HUB VALLEY S.R.L.

Secretară


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului Suntem în căutarea unei persoane serioase și responsabile pentru ocuparea postului de secretară în cadrul unui cabinet de avocat. Cerințele postului Sunt necesare cunoștințe de operare PC (Word, Excel), precum și deținerea unui permis de conducere categoria B. Responsabilitățile postului Întâmpinarea clienților, ținerea registrului de intrări/ieșiri, primirea și expedierea corespondenței, activități administrative de birou, redactare înscrisuri.
Cabinet de avocat

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Secretara in Cluj-Napoca cu optiune Remote. ​Job part-time 50% (4 ore) Studii superioare absolvite limbi straine: limba engleza sau germana reprezinta un atu. experienta profesionala minima cunoasterea in detaliu a pachetului Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) spirit organizatoric, adaptabilitate, abilitati de comunicare, atentie la detalii capacitate dе multi – tasking bune abilitati dе organizare a timpului, sarcinilor si locului dе muncaDescrierea jobului ​Job part-time 50% (4 ore) organizarea activitatii de secretariat a societatii conceperea si transmiterea corespondentei, stabilirea agendei, pregatirea intalnirilor organizarea bazei de date concrete si veridice a colaboratorilor si institutiilor cu care societatea are relatii inregistrarea intrarilor si iesirilor de documente, preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice, primirea si trimiterea email-urilor, repartizarea lor pregatirea facturilor redactarea contractelor deplasare la banca, finante, c
TITAN DATA HUB VALLEY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 392 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Assistant Manager /​secretariat


Candidatul ideal Abilitatile candidatului ideal :1. **Comunicare excelentă:** Capacitatea de a comunica eficient cu pacienții, colegii și alți profesioniști din domeniul medical este esențială.2. **Organizare:** Capacitatea de a gestiona programele de întâlniri, rezervările pacienților și alte aspecte administrative ale cabinetului.3. **Cunoștințe de bază în domeniul medical:** Deși nu este necesar să fie medic, o înțelegere a terminologiei și a proceselor medicale poate fi utilă în interacțiunile cu pacienții și colegii.4. **Abilități tehnice:** Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a software-ului de birou pentru gestionarea documentelor, programelor și a altor sarcini administrative.5. **Empatie:** Capacitatea de a trata pacienții cu respect, înțelegere și empatie în timpul interacțiunilor cu ei.6. **Confidențialitate:** Respectarea confidențialității și a regulamentelor privind protecția datelor medicale este esențială într-un mediu medical.7. **Gestionarea stresului:**
RADERM S.​R.​L.​

Arhivar/​secretar


Candidatul ideal ARHIVAR/ SECRETAR:- un post la sediul principal din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj,Conditii de participare:- studii medii- cunosţinţe de operare P.C.Descrierea jobului ARHIVAR/ SECRETAR:- un post la sediul principal din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj,Se ofera salariu net fix plus bonuri de masa.
CAMERA NOTARILOR PUBLICI DIN RAZA DE ACTIVITATE A CURTII DE APEL CLUJ

Secretara Companie Multinationala Si Joburi Asemanatoare


Candidatul ideal Va cautati un job office la o companie dе prestigiu?Ambitia va caracterizeaza si va doriti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti?Va invitam sa aplicati pentru oricare din pozitiile disponibile pentru o companie multinationala, cele full-time de secretariat sau cea de Asistent in departamentul de vanzari dar puteti fi selectat/a si pe alte pozitii asemanatoare din diverse departamente unde activitatea principala se desfasoara pe computer.Sunteti in primii ani de experienta in munca, sau in anii de studentie cand studiile va ocupa parte din timp? Sunteti persoana pe care o cautam, puteti aplica la unul din posturile oferite!Dorim o persoana motivata, la inceput dе cariera (absolventi pentru posturile full-time si studentii/ masteranzii pentru cele part-time sunt candidatii ideali, dornici sa invete rapid si sa evolueze in cariera), amabila, care sa aiba abilitati dе comunicare, sa cunoasca limba engleza si sa fie capabila s
AGENTIA DE FOTOMODELE SEQUOIA MODELS S.​R.​L.​

Secretar birou notarial


Scurta descriere a companiei Job Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori. Cerinte Cerințe:Experiență anterioară în domeniul notarial constituie un avantaj.Cunoștințe solide în legislația română și în procedurile notariale.Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii.Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită. Responsabilitati Responsabilități:Asistarea notarului în redactarea și întocmirea actelor și contractelor notariale.Verificarea documentelor în conformitate cu legislația în vigoare și cu cerințele notariale.Menținerea unei evidențe precise a documentelor și a arhivei biroului.Comunicarea eficientă cu clienții și asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate. Alte informatii Beneficii:Program de lucru stabil de la 8:30 la 16:30, de luni până vineri.Salariu atractiv, în intervalul
Job Consult

Secretara/​ Receptioner


Candidatul ideal Studii medii; Cunoştinţe bune de operare în MS Office (Word si Excel); Bune abilităţi de comunicare şi interrelaţionare; Persoană comunicativă, cu o atitudine pozitivă; Persoană dinamică, de încredere şi care lucrează în echipă; Capacitate de organizare şi planificare; Experienţa anterioară într-o poziţie similară constituie un avantaj; Cunoașterea limbi maghiare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Primirea și servirea oaspeților într-o atmosferă profesională și prietenoasă; Menținerea, urmărirea și gestionarea facturilor; Gestionează corespondența primită; Pregătirea și gestionarea corespondenței de ieșire; Diverse sarcini administrative, cum ar fi organizarea dosarelor, arhivarea, gestionarea apelurilor primite etc. Oferă suport administrativ diverselor departamente din cadrul organizatiei; Oferă numere de intrare si iesire pentru documentele companiei; Sprijin în organizarea evenimentelor și activităților.Oferim: Pachet salarial competitiv; Mediu de lucru plăcu
EAST GRAIN S.​R.​L.​

Arhivar/​secretar


Candidatul ideal ARHIVAR/ SECRETAR:- un post la sediul principal din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj,Conditii de participare:- studii medii- cunosţinţe de operare P.C.Descrierea jobului ARHIVAR/ SECRETAR:- un post la sediul principal din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj,Se ofera salariu net fix plus bonuri de masa.
CAMERA NOTARILOR PUBLICI DIN RAZA DE ACTIVITATE A CURTII DE APEL CLUJ
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.