Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Secretara in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Secretara in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretara Companie Multinationala Si Joburi Asemanatoare


Candidatul ideal Va cautati un job office la o companie dе prestigiu?Ambitia va caracterizeaza si va doriti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti?Va invitam sa aplicati pentru oricare din pozitiile disponibile pentru o companie multinationala, cele full-time de secretariat sau cea de Asistent in departamentul de vanzari dar puteti fi selectat/a si pe alte pozitii asemanatoare din diverse departamente unde activitatea principala se desfasoara pe computer.Sunteti in primii ani de experienta in munca, sau in anii de studentie cand studiile va ocupa parte din timp? Sunteti persoana pe care o cautam, puteti aplica la unul din posturile oferite!Dorim o persoana motivata, la inceput dе cariera (absolventi pentru posturile full-time si studentii/ masteranzii pentru cele part-time sunt candidatii ideali, dornici sa invete rapid si sa evolueze in cariera), amabila, care sa aiba abilitati dе comunicare, sa cunoasca limba engleza si sa fie capabila s
AGENTIA DE FOTOMODELE SEQUOIA MODELS S.​R.​L.​

Asistent Departament Import


Candidatul ideal - Experienta anterioara de minim 2-3 ani in domeniu- Cunostinte solide MS Office- Engleza avansatDescrierea jobului Responsabilitati:- Asigurarea relatiei cu furnizorii externi in probleme de import, cu accent pe China;- Gasirea furnizorilor noi, intocmirea cererilor de oferta, negocierea tarifelor cu acestia ;- Imbunatatirea conditiilor comerciale (pret achizitie, bonus, termen de plata, termen de livrare);- Operarea ofertelor de preturi in sistem;- Plasarea comenzilor catre furnizori si supervizarea stadiului acestora;- Urmarirea si verificarea conformitatii facturilor furnizorilor;- Asigurarea logisticii, organizarea si urmarirea transportului de marfuri, gasirea celor mai bune solutii de transport, precum si negocierea tarifelor- Coordonarea operatiunilor vamale necesare importului de marfuri- Raportarea rezultatelor activitatii de import; - Alte activitati conform solicitarilor superiorului ierarhicBeneficii:-Abonament servicii medicale-Prime de sarbatori-Tichete
INAPLAST DISTRIBUTION GROUP S.​R.​L.​

Asistent Medical /​ Asistenta Medicala Stomatologie (chirurgie) Bucuresti


Candidatul ideal Pentru a putea candida la acest post, candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: Diploma de bacalaureat Diploma de asistent medical generalist Experienta in cabinet stomatologic de minimum 2 ani, pe diverse specialitati (protetica, chirurgie-implantologie, ortodontie etc.) Empatie si rabdare fata de pacienti, Atentie la detalii si la nevoile pacientilor, flexibilitate Capacitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa echipa Alte cursuri in domeniul medical nu sunt obligatorii, dar constituie un avantaj. Cunostinte informatice de baza Disponibilitatea de a lucra in schimburi.Descrierea jobului Asigura suport pentru activitatea medicala si realizeaza toate procedurile necesare sustinerii investigatiilor initiale in vederea stabilirii planului de tratament cat si a monoperolor la scaun impreuna cu medicul, in functie de specificul fiecarui pacient in parte.Pregateste cabinetul si instrumentarul si se asigura ca stocul de materiale este complet, in f
DENTAL DISTRICT PG S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal - Abilitati personale dе comunicare, spirit energetic si punctualitate;- Abilitati de organizare;- Efort fizic minim solicitat in cadrul zilei dе lucru pentru receptie marfa si picking;- Bun spirit organizational;- Cunostinte solide al pachetului Microsoft Office - in special Excel- Seriozitate si initiativa;- Atentie la detalii;Descrierea jobului - Receptie marfа;- Inventariere importuri si stocuri folosind un program de gestiune intern;- Aranjarea produselor conform categoriei in gestiune;- Operare soft de gestiune (se va asigura training dupa angajare);- Pregatirea comenzilor pentru livrare, verificare cantitativa si calitativa- Posibilitatea avansare pe diferite posturi in cadrul firmei;Oferimpachet salarial atractiv;tichete de masa;contract pe perioada nedeterminata;loc de munca stabil.Activitatea se va desfasura in strada Leordeni 153, Popesti Leordeni - se va asigura transport pana la locatie.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de mas
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 468 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Medical Generalist - Policlinica Pallady


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte In Regina Maria, oferi pacientului tngrijire medicala de calitate si pentru a-l sprijini fizic si emotional. Esti veriga indispensabila tn relatia dintre pacient si medic. Prin ceea ce faci tn fiecare moment, pacientul si cei dragi lui s
Regina Maria

Asistent Manager /​ Receptie


Candidatul ideal Echipa Morad Foods isi mareste echipa si este in cautare de 1 persoana pentru postul de Asistent Manager/ Receptie.Esti o persoana care isi doreste sa faca parte dintr-o echipa dinamica si in continua ascensiune? Te asteptam alaturi de noi!Descrierea jobului Redirectionarea e-mailurilor primite catre departamentele in atentia carora sunt destinate;Preia si directioneaza apelurile telefonice externe/interneOrganizare intalniri;Gestionează diverse evenimente şi întâlniri în cadrul companiei;Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent.
MORAD FOODS S.​R.​L.​

Asistent De Farmacie In Bucuresti Si Ilfov


Descrierea jobului Ce oferim:Posibilitatea de a lucra intr-o farmacie in proximitatea casei tale;Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite;Beneficii excelente pentru angajati, cum ar fi tichete cadou de 8 Martie, Pasti, 1 Iunie si Craciun, asigurare privata de sanatate, card de reducere în farmaciile Dona, discount abonament World Class, Bookster, discount Therme;Perfectionare continua a cunostintelor prin intermediul programului integrat de instruire;Program consistent si integrat de instruire ce consta in module adaptate de training pentru perfectionare profesionala continua a asistentilor; Program de gestiune BizPharma modern si performant, adaptat nevoilor utilizatorului;Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipei;Ce profil cautam:Absolvent al Scolii Postliceale de Asistenti de Farmacie;Abilitati de comunicare si o atitudine proactiva;Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor;Capacitatea de organiz
S.​I.​E.​P.​C.​O.​F.​A.​R.​ SA

Operator Calculator /​ Asistent Productie


Candidatul ideal Studii - de preferinta superioare in domeniul: economic, comunicare ,relatii publice➡ Experienta in comercial: relatii clienti/furnizori➡ Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze➡ Experienta in utilizarea calculatorului: softurile de comunicare; Office – Word, Excel, Powerpoint➡ Cunoasterea produselor publicitare ale retailerilor (posibilitate training)➡ Inventivitate, initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate➡ Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking➡ Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucruDescrierea jobului Beneficii:- salariu in functie de experienta intre 3000 si 4000 RON NET- prime de sarbatori- masina de serviciu- telefon mobil, laptop, birou dedicat- abonament la World ClassProgram : L-V intre 8 si 17Responsabilitati:Coordonare flux productie si livrariSe documenteaza permanent despre client
PROFI PRINT PRODUCTION SRL

Sef Magazin /​ Asistent Sef Magazin /​ Casier


Candidatul ideal SEF MAGAZIN / ASISTENT SEF MAGAZIN / CASIERAcest anunt este disponibil pentru 2 pozitii:Sef Magazin si Casier.Candidatul ideal:- Persoana comunicativa cu spirit de initiativa si cu orientare catre client;- Experienta relevanta în domeniul vanzarilor si cu casa de marcat reprezinta un avantaj- Foarte bune abilitati de organizare; Descrierea jobului Responsabilitati Casier:- Se implica in vanzarea directa a produselor catre client;- Lucreaza cu casa de marcat;- Customer service;- Intocmeste actele de inchidere a magazinului (monetar, dispozitie plata, registru casa);Responsabilitati Sef Magazin:-Organizare magazin;-Coordonare angajati;-Orientare catre vanzari si atingerea targetului- Se implica in vanzarea directa a produselor catre client;- Lucreaza cu casa de marcat;- Customer service;- Intocmeste actele de inchidere a magazinului (monetar, dispozitie plata, registru casa);Oferta noastra:- Salariul minim net cuprins intre 2700 lei - 3500 lei + 600 lei bonuri de masa +
GERMAG TREND SRL

Lucrator Gestionar Depozit Piese Auto


Candidatul ideal Materom angajeaza LUCRATOR GESTIONAR DEPOZIT.Postul este valabil pentru : Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Ploiesti, Popesti-Leordeni (S4)Adresa depozitelor: str. Frunzisului, nr. 88, Cluj-Napoca, jud. Cluj str. Industriala, nr. 6, Logistik Park, Constanta, jud. Constanta str. Silozului nr.30, Cârcea, jud Dolj str. Marin Mehedinteanu, nr. 1G, Ploiesti, jud Prahova str. Pavel Ceamur 2b, (Popesti-Leordeni), Sector 4, Bucuresti📣Vrem sa te cunoastem daca: ai cunostinte de operare PC; esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa; ai etica profesionala si morala.Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca lucrator gestionar depozit: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi si confirmi produsele pe rafturi; participi la efec
MATEROM SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3799 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Studii :superioare- Experienţă în domeniu: minim 1 an .- Abilităţi de utilizare a PC (MS Office )- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala- Spirit organizatoric, dinamism şi adaptabilitate- Abilităţi de comunicare şi rezolvare rapidă a problemelor- Limba engleza: - nivel avansatDescrierea jobului Principalele atribuţii şi responsabilităţi:- Efectuează activităţi administrative în scopul eficientizării timpului de lucru al managerului- Înregistrarea intrărilor şi ieşirilor de documente.- Preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice.- Primirea şi trimiterea corespondenta, email , memo si repartizarea lor.- Asigurarea rezervărilor, cazării şi transportului pentru delegaţii interni şi externi.precum si in cazul deplasarilor in interes de serviciu ale angajatilor/partenerilor firmei.- Primeste persoanele din afara(client,parteneri de afaceri) asigurand protocolul aferent- Manifestă atenţie faţă de toate persoanele străine ,care vin în firmă, indiferent î
PRO OPTICA SA

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Back Office Support


Candidatul ideal Persoana dinamica, cu bune cunostinte de comunicare si relationare, atentie distributiva, capacitate de luare a deciziilor; Persoana organizata, cu bune abilitati de analiza; Studii superioare: Contabilitate/Management; Experienta in domeniu minim un an; Cunostinte MS Office si de preferat soft contabilitate primara Smart bill; Limbi straine: Engleza mediu-avansat; Atitudine deschisa, prietenuasa, cu capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Pentru pozitia de Back Office Support, vei fi responsabil de urmatoarele task-uri: Intocmirea si completarea documentelor primare, avize, facturi, incasari, plati; Completarea anumitor registre administrative, analizarea stocurilor, verificarea preturilor, pregatirea livrarilor; Introducerea datelor in sistem, si efectuarea operatiilor de verificare a acestora cu baza de date existenta; Operarea datelor in soft-uri specifice: Smartbill, CMR, etc; Mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii- comenzi; Gestionarea situatiilo
SIMPAK SERVICES S.​R.​L.​

Consultant Vanzari /​ Asistent Magazin - 2800 Ron Net


Candidatul ideal Persoana cu experient in vanzari care a lucrat in magazine si stie sa abordeze clientii si sa ii convinga sa cumpere.Are experienta in lucrul cu casa de marcat si stie sa ofere o experienta placuta clientului.O persoana indeminatica , organizata si activa.Descrierea jobului Manageriaza magazinul astfel incat sa isi atinga targetul lunar Asistentul trebuie sa faca inchiderea/deschiderea magazinului si este responsabil de consultantii din magazin. Incaseaza produsele vandute de el si scoate produse la raft din depozit. Receptioneaza marfa impreuna cu managerul de magazin Emite facturi si executa retururi. Ajuta managerului in preluarea si impachetarea produselor vandute online.Beneficii Lucrul in ture - programul se face impreuna cu angajatul Bonuri de masa Comision din Vanzari Pauze de tigara Orele suplimentare sunt achitate dublu Punct de lucru : Mall Parklake
HOMEVIBES S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: ASOCIATIA DRAGOMIR HOUSEExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: POPESTI LEORDENI
ASOCIATIA DRAGOMIR HOUSE

Angajam Gestionar - Lucrator Depozit - Agricultura


ITC SRL societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul cultivării cerealelor, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Popești-Leordeni, Jud. Ilfov. 1 post de Gestionar/ lucrător depozit in domeniul agriculturii - cereale Așteptări: Studii medii absolvite (diploma de bacalaureat); Abilitati de operare PC si Microsoft Office, experienta in operare sistem stocuri; Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara; Avantaj-Traininguri sau cursuri pentru cunosterea legislatiei in domeniu (Legea Gestiunii nr.22/1969); Candidatul ideal: Fire operaționala cu abilitati de gestiune; Cunostinte de gestiune stocuri; Aptitudini generale de invatare, comunicare, calcul si lucrul cu documente; Initiativa, memorie vizuala, abilitatea de a lucra in echipa, automotivare; Experienta in coordonare a unei echipe de cel putin 3 persoane; Descrierea postului Responsabilitati: Obiectivul postului este de a asigura conformitatea cantitatilor fiz
ITC

Asistent Manager


Util Smart Instal angajează o persoana pentru departamentul de secretariat cu experienta,în păstrarea relațiilor cu clienții,furnizori și colaboratori,program de lucru luni-vineri 9-17:30,se oferă salariu fix plus bonusuri,pentru punctul de lucru din Popești-Leordeni
Util Smart Instal

Media netă estimată pe baza celor 4026 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Angajam Asistent Manager Cu Atributii De Coordonator Logistica


Firma de distributie, situata in Popesti Leordeni, Ilfov, cauta o persoana responsabila, dedicata, atenta la detalii si organizata, pentru a gestiona atributiile venite de la directorul de vanzari. Job-ul principal este de gestionare date, rapoarte, atat in zona de logistica, cat si pe vanzari. Exemple: -centralizarea vehiculelor din parc cu toate datele necesare si urmarirea documentelor acestora. -raportare din programul OMV fleet -raportare din Evo Gps -centralizarea costurilor de service pe masini -centralizarea echipamentelor IT -organizarea rutelor externalizate saptamanale -inmatriculari radieri auto Program de lucru L-V 9-17:30 Se ofera salariu atractiv, bonuri de masa (40 ron zi), telefon, laptop, masina de serviciu. Cunostintele PC de nivel mediu sunt obligatorii! Permis cat B obligatoriu.
TUPLEX PLASTIC SRL
Vezi alte joburi relevante

Responsabil Administrativ /​ Achizitii


Candidatul ideal Spirit intreprinzator, atent la detalii, simt practic si pragmaticPersoana energica, organizata, riguroasaBune abilitati de comunicare cu diferite categorii de angajati si furnizoriCunostinte de management al proiectelorExperienta in managementul echipei de minim 3 aniExperienta in gestionarea resurselor si a contractelor (administrarea unei cladiri reprezinta un avantaj)Cunoasterea limbii englezeCalculator – Word, Excel, transfer de dateStudii superioare reprezinta un avantajPermis de conducere categoria BDescrierea jobului Atributii specifice:Aloca eficient resursele prin:- Coordonarea departamentului administrativ (curatenie, reparatii, securitate, IT)- Negocierea contractelor si stabilirea politicilor de achizitii- Asigurarea standardelor de protectie a muncii, prevenirea si stingerea incendiilorResponsabilitati ADMINISTRATIVE:Gestioneaza efficient bugetul operational al cladirii – mentenanta, reparatiiGestioneaza efficient bugetul de operare si intretinere al echi
FABRICA GRIVIŢA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.