Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Secretara in Targoviste

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Secretara in Targoviste

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Targoviste si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Targoviste si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretar Birou Notarial


Candidatul ideal Persoana amabila, rabdatoare, organizata si atenta la detalii. Descrierea jobului Inregistrare documnete in regsitre notariale, electronic si pe hartie, gestionarea incasarilor si a casei de marcat, redactare documente.
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL FINTEANU DELIA - ELENA

Gestionar depozit


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul Ideal: Studii medii;Experienta minim 1 an într-o funcţie similară;Atentie la detalii,bune abilitati organizatorice;Cunostinte de operare PC la nivel mediu; Cerințele postului: Recepţionează corect marfa primită de la celelalte depozite sau furnizori si sesizează orice neconformitate persoanelor implicate;Urmăreste concordanţa între documentele de iesire a mărfurilor (avize, facturi) cu cantităţile livrate;Solicită livrare pentru comenzile de client cu transport, sau, după caz, emite comandă la curier;Urmăreste în mod permanent stocurile faptice din depozit si le confruntă cu stocurile scriptice;Este responsabil de marfa aflată în gestiunea punctului de lucru în care îsi desfăsoară activitatea; Verifică modul de aranjare si asezare a mărfurilor in depozit;
REGATA SRL

Gestionar Materiale De Constructii


Candidatul ideal Locatia: Sotanga, jud Dâmboviţa1 post disponibilCerinte: Experienta de minimum 2 ani in gestiunea materialelor de constructii Bune cunostinte de operare PC Cunostinte bune dе gestiune primara Persoana organizata si atenta la detaliiDescrierea jobului Responsabilitati: Tine zilnic evidenta materialelor receptionate pe santier de la furnizori si evidenta materialelor livrate catre subcontractori pe fiecare constructie in parte, pe procese verbale Verifica cantitativ si calitativ produsele receptionate in conformitate cu comanda efectuata, dar si cu actele de insotire a marfii. Informeaza furnizorul si urmareste solutionarea neconformitatilor aparute daca este cazul. Transmite catre Departamentul Cost control toate facturile la timp. Realizeaza lunar un inventar la toate materialele de pe santier. Stabileste, asigura si tine (scriptic si faptic) stocuri de materiale disponibile, conform calendarelor de lucrari ale constructiilor Raspunde pentru pagubele aduse in gestiune.
MARISTAR COM SRL

Angajam Lucrator Gestionar - Depozit Colete


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte •Atentie la detalii;•Rezistenta la un flux de lucru constant;•Disponibilitate la efort fizic;•Seriozitate si responsabilitate. Responsabilitati •Incarcare – descarcare marfa;•Sortare produse;•Etichetare si centralizare colete. Alte informatii Oferim: - Salariu atractiv;- Tichete de masa: 40 lei/tichet;- Bonus de performanta;- Transport asigurat tur-returProgram de lucru: Luni-VineriDetalii: 0720.900.708 Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Tichete de masa
Professional

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent Vanzari Altex


Candidatul ideal Experienta in vanzari constituie un avantaj;Studii medii absolvite (studiile superioare reprezinta un avantaj);Abilități de operare PC (MS Windows, MS Office);Limba engleză la nivel conversational (ideal);Capacitate de a lua decizii si asumarea responsabilitatii;Bune abilitati de comunicare, negociere și vânzare;Flexibilitate, ambiție, precizie, atentie la detalii;Descrierea jobului Vânzare de produse si servicii Altex Romania;Merchandising / afișarea prețurilor produselor magazinului;Pregătirea, verificarea și receptia produselor;Aranjarea produselor / comenzi / livrari / receptii;Rapoarte saptamanale si lunare;Participarea la inventare periodice.
ALTEX ROMANIA SRL

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: REGATA SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGOVISTE
REGATA SRL

Angajez Secretara


Angajez secretara firma constructii cu cunostinte de contabilitate primara.
Saba art edil

Angajam Gestionar Piese Magazie


Cautam persoana potrivita pentru magazie !Salariu atractiv ,program lejer de munca!!!
Targoviste Premium Auto 2012 SRL

Angajam Gestionar Depozit


Candidatul ideal: -Experienta anterioara in gestiune si activitatea din depozit,de preferat minim 2 ani; -Minim studii medii; -Bun organizator, ordonat, capabil sa lucreze sub presiune; -Cunoștințe PC și sau MS Office - nivel mediu; -Persoană dinamică și responsabilă, atenție deosebită la detalii; -Seriozitate si punctualitate. Descrierea jobului: -Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor; -Raspunde de gestionarea intregului stoc; -Coordoneaza activitatea in depozit; -Verifica orice iesire livrare de marfa in raport cu documentele de livrare; -Raspunde de bunurile gestionate,precum si de corectitudinea actelor intocmite.
SC REGATA SRL

Angajam Tehnician Veterinar/​asistent Medical/​ Medic Veterinar - Farmacie Veterinara In Piata 1mai


SC Intervet SRL, angajeaza cu contract de munca pe perioada nedeterminata, tehnician veterinar/asistent medical/ medic veterinar ptr.farmacie veterinara in Piata 1Mai Targoviste.Se ofera: salariu motivant, bonuri de masa, bonus din vanzari. C/v urile se pot depune pe adresa de email: ; detalii suplimentare la telefon:
Intervet SRL
Vezi alte joburi relevante

Administrator - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR - AJOFM | ANOFMAngajator: UNITATEA MILITARA 01263 - GARNIZOANA TARGOVISTEExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGOVISTE
UNITATEA MILITARA 01263 - GARNIZOANA TARGOVISTE

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Gestionar Punct Lucru Bolintin Vale


Candidatul ideal - Minim 3 ani experiență profesională într-un post similar;gestiune,logistica,contabilitate- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;- Competente in utilizarea pachetului MS Office;- Persoana organizata, muncitoare, amabila si punctuala;- Capacitate de a lucra in echipa;- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- Integritate, seriozitate si implicare;- Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala- Orientare catre client- Abilitati de negociere;Descrierea jobului Gestionarul este responsabil de coordonarea operatiunilor cu marfa in depozitul de care raspunde: receptie, pastrare in conditii optime, pregatirea livrarilor,coordonarea transporturilor. Asigura activitatile de gestiune pentru marfurile din depozitul punctului de lucru conform normelor si procedurilor in vigoare.Activitatea de lucru se desfasoara in localitatea Bolintin Vale - judetul Giurgiu, intr-o fabrica noua, ultramoderna.Responsabilitati principale :
SYMMETRICA SRL

Farmacist /​ Asistent Farmacie


Candidatul ideal Farmasept isi mareste echipa!Candidatul potrivit: Abilitati de comunicare si relationare Empatie fata de pacient Respectuos si atent cu nevoile pacientilor Absolvent al Facultatii de Farmacie sau Scoala de Asistenti de Farmacie Descrierea jobului Responsabilitati Farmacist: Respecta procedurile interne ale unitatii, elaborate in conformitate cu regulile de buna practica farmaceutica Elibereaza medicamente,retete compensate si gratuite Controleaza si executa operatiuni de gestiune ale farmaciei, dupa caz Asigura receptia produselor specifice la intrarea in farmacie Urmareste corectitudinea intocmirii documentelor specifice: retete,evize,facturi,etc. Urmareste valabilitatea produselor Identificarea nevoilor si consilierea pacientilor Cunostinte de operare PC Empatie si orientare catre nevoile pacientilorResponsabilitati Asistent Farmacie: Organizeaza spatiul de munca si activitatile specifice necesare distribuirii medicamentelor si materialelor sanitare Elibereaza medica
FARMASEPT S.​R.​L.​

Coordonator Confectii Metalice


Candidatul ideal -studii superioare tehnice in domeniul ingineriei mecanice;-experienta in domeniul confectiilor metalice (asamblare, sudare, prelucrari mecanice, montaj);-experienta privind coordonarea, planificarea, urmarirea si verificarea activitatilor pe fluxul de productie;-utilizare Microsoft Word, Excel-competente de comunicare;-rezistență la stress, implicatDescrierea jobului Responsabilități :Coordoneaza tehnic, organizatoric activitatea lacatusilor si sudorilor in atelierele din incinta firmeiRaspunde de lucrarile si de calitatea acestora, executate de oamenii din subordine, cu respectarea termenului de finalizare prevazut in contractul cu beneficiarulEste raspunzator de folosirea si gospodarirea corecta a materialelor, respectand cu strictete normele de consumPropune procurarea utilajelor si echipamentelor necesare executiei si productiei de structuri si tamplarii metaliceRaspunde de sistemul de evaluare a personalului din subordine, stabileşte programe pentru îmbunătăţirea
URBIO RO SRL

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: ELJ AUTOMOTIVE S.A.Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TITU
ELJ AUTOMOTIVE S.​A.​

Administrator Financiar - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


CRESA GAESTI Expira in 2024-05-08 LocatieDambovita NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt 1 POST ADMINISTRATOR FINANCIAR Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt : - nivelul studiilor pentru ocuparea postului - Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor economice; - vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului - minim 5 ani; Concursul se va organiza conform calendarului urmator : * 22 aprilie 2024 - 08 mai 2024 ora 16,00 termenul limita pentru depunerea dosarelor ; * 09 mai 2024 - 10 mai 2024 - selectia dosarelor ; * 16 mai 2024 ora 09.00 : proba scrisa la sediul Cresei Gaesti; * 20 mai 2024 ora 10.00 : proba interviu la sediul Cresei Gaesti CRESA GAESTI, Strada Fundatura 1 Decembrie Nr. 2 TEL 0720.024.710
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Gestionar Magazioner


Angajam Gestionar Magazioner pentru gestiunea fluxului fizic de piese componente din cutii de viteze si motoare - industria automotive. Efectuarea documentatiei specifice privind gestiunea stocurilor (intrari iesiri) Posturile sunt pentru Titu Dambovita on-site. Asiguram transport catre Titu - Dambovita cu plecare din Mioveni; Pitesti; Topoloveni; Gaesti; Targoviste; Ploiesti; Bucuresti. Profil: Absolventi studii medii: Scoli profesionale; Licee industriale. Spirit analitic Atentie la detalii Capacitatea de a asimila noi proceduri Experienta in gestiunea stocurilor si inventariere Beneficii: Contract perioada nedeterminata Pachet salarial motivant Tichete masa 30 RON zi Prime Paste si Craciun Abonament servicii medicale Parteneriat servicii stomatologice Parteneriat servicii oftalmologice Transport asigurat
AXALIS

Angajam Asistent Manager


Asista si sustine activitatea si necesitatile de organizare ale managerului coordonator; Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice, lucrari de secretariat, foloseste whatsup, skype si internet pentru rezolvarea necesitatilor de comunicare; Asistență în activitățile de contabilitate și de resurse umane; Întocmirea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajatilor, primirea si indrumarea lor; Suport la intocmirea de facturi si alte documente precum: chitante, avize, pv-uri, diverse documente de transport; Ajuta la intocmirea dosarelor lunare pentru contabilitate; Alte sarcini desemnate de manager; Coordonarea și implementarea procedurilor administrative, diverse proiecte administrative si de marketing; Asigurarea comunicării directe, clare și eficiente cu organizația; Sprijina medierea diverselor probleme si conflicte si ofera informatii si clarificari clientilor si colegilor; Comunicarea permanenta cu managementul companiei și cu diverse departamente; Intreti
SC PLASTICOM IMPEX SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.