Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

78 Locuri de Munca in Sfantu Gheorghe - Joburi in Sfantu Gheorghe

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

78 Locuri de Munca in Sfantu Gheorghe - Joburi in Sfantu Gheorghe

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Sfantu Gheorghe si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Imagineaza-ti ca faci parte dintr-o echipa multidisciplinara, inconjurata de oameni care te provoaca si te inspira sa fii extraordinar(a).Imagiza-ti un context in care se formeaza specialistii si mai viitorii lideri, la fiecare nivel, prin autonomia pe care o ofera o structura Agileș o echipa care aduce tehnologia inovatoare de maine in zona Servicii Clienti si care in fiecare moment cauta posibilitati de a lucra mai eficient.Vei avea sprijin in cadrul HUB-ului nostru pentru a-ti dezvolta cariera, pentru a construi relatii cu oameni din medii diverse si din mai multe zone de activitate ale bancii.Esti gata sa faci lucrurile diferit si sa ai impact prin munca ta zi de zi?Daca raspunsul este DA, atunci e bine sa stii ca te cautam pentru ca: Ai foarte bune abilitati de comunicare, negociere si mediere; Pui clientul pe primul plan; Nu stii ce inseamna “nu pot” J Esti orientat(a) spre rezultate si focusat pe rezolvarea oricaror situatii; Ai capacitate de analiza si atentie
OTP
Candidatul ideal Qualifications / Competencies:- Technical university;- Background in automotive field, experience in quality area;- Excellent verbal and written communication skills and the ability to interact professionally with a diverse group of Partners, senior managers, and subject matter experts;- English mandatory;- Customer orientated;- Quality core tools represents minimum experience;- Result oriented, open minded, flexible and team player;- Strong critical thinking, investigative skills and problem-solving skills;Descrierea jobului Major Responsibilities:- Responsible for checking the documents and the results obtained during the product / process approval process;- Responsible for preparing and sending in time the PPAP file to the client;- Responsible for validation of product and process according to AS 403 and CSR;- Responsible for Control Plan , FMEA and SWI documentation for Quality Planning;- Responsible for implementing customer requiments for new projects and changes
AUTOLIV ROMANIA
Candidatul ideal Qualifications:- Technical University Degree - Quality experience in Automotive industry (preferable) - Advanced communication skills in English - Good interpersonal and negotiation skills - Organized, agile, committed & motivated person - Able to handle pressure and meet critical deadlinesDescrierea jobului Responsibilities:- Collect the customer needs, participate to the production strategy - Managing and optimizing the quality flow for the customer - Responsible to maintain a good relationship with customer - Performs regular analysis regarding forecasts for customers
AUTOLIV ROMANIA
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui student care sa cunoasca limba franceza la nivel conversational pentru un job de traducere in fabrica de productie pentru o perioada de 3 luniDescrierea jobului - Traducere- Salariu atractiv- Transport asigurat
AUTOLIV ROMANIA
Candidatul ideal Agent Call Center - Program 6 ore/ziCum ne dorim sa fii tu?Ne dorim ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci.Ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback.Pentru ca noi suntem o echipa sociabila, zambareata si pasionata de ceea ce face, ne dorim ca si tu sa fii la fel.Lasa-ne pe noi sa te ajutam sa evoluezi profesional!Te-ai saturat sa mergi la interviuri si sa fii respins doar pentru ca nu ai experienta in domeniu, sau pentru ca nu indeplinesti conditiile de varsta?Toate aceste prejudecati se opresc aici, pentru ca noi dorim sa te sustinem si credem ca meriti sansa sa te afirmi din punct de vedere profesional!Tu trebuie doar sa iti doresti, de restul ne ocupam noi!Descrierea jobului De ce sa ne alegi ?1.Job-ul se desfasoara in limba Maghiara si ne place sa investim in oameni din toate punctele de vedere!De aceea iti oferim training specializat, pentru ca tu sa fii pregatit/a in
QUICK TELESALES
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Referent vamal pentru fabrica noastra din Sfantu Gheoghe, jud. CV!Ne dorim sa ai urmatoarele abilitati:- bune cunostinte de operare PC, Excel, Outlook, etc;- acuratete si rapiditate in introducerea datelor;- atentie pentru detalii;- gandire analitica pentru a face o analiza rapida a situatiilor dificile intampinate in activitatea pe care o vei desfasura;- capacitate buna de a rezolva probleme;- atitudinea proactiva, diplomatica si civilizata care te vor ajuta in mentinerea relatiei cu autoritatea vamala;- cunoasterea limbii engleze nivel mediu scris si vorbit;- abilitati de comunicare, orientare catre client;- minim absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat.Constituie avantaj:- Experiență ca Referent (declarant) vamal sau experienta de lucru in sistemele vamale specifice minim 1 ani- Cunoașterea legislației vamaleDescrierea jobului Obiectul nostru principal de activitate este productia ambalajelor din carton, care se comercializeaza atat in R
DUNAPACK RAMBOX PRODIMPEX
Candidatul ideal - Studii superioare (profil economic, finante sau administrarea afacerilor);- Limba engleza nivel mediu – scris, vorbit, citit;- Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul financiar bancar, din care minim 1 ani in coordonarea unei echipe si minim 6 luni in lucrul cu clientela si activitatea de creditare (inclusiv persoane juridice);- Abilitati/ cunostinte specializate: MS Office nivel mediu;- Competente: planificare si organizare, comunicare, negociere, capacitate de decizie, delegare, managementul conflictelor, spirit de echipa, asumarea responsabilitatii.Descrierea jobului - Coordonează toate operaţiunile sucursalei, astfel încât să asigure indeplinirea obiectivelor zilnice, săptămânale, lunare, trimestriale şi anuale şi implementarea cu succes a oricărei campanii de vânzări;- Efectueaza deplasari in afara sucursalei in timpul programului de lucru, in vederea identificarii de clienti, promovarii ofertei bancii in institutii publice/sedii de firme sau centre com
BANCA ROMÂNEASCĂ
Candidatul ideal Business developer-ul va avea ca obiectiv principal dezvoltarea afacerii în zona alocată, Brasov și zonele limitrofe. Experiența în vânzare consulativă de tip B2B și industria de packaging reprezintă un avantaj.Cerințe:- experiență minim 2 ani în vânzări B2B- abilități în dezvoltarea relațiilor de încredere și de durată- excelente aptitudini de comunicare verbală și în scris- capacitatea de a lucra fără supervizare, auto-organizare și deschiderea de a se dezvolta- abilități în utilizarea PC, Microsoft Office, sisteme de operare ERP/CRM- competențe în realizarea obiectivelor de vânzări și stăpânirea tehnicilor de negociere- capacitatea de a înțelege nevoile individuale ale clientului- permis de conducere cat B- cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional- disponibilitate la călătorii 80% din timpul de lucruSe considera un avantaj:- experiență în domeniul ambalajelor industriale- experiență în cunoașterea specificului zonei și prospectare în zona în care activează
M & M PRODUCT
Candidatul ideal Pregatire de baza: studii medii tehnice - Electrotehnică; Pregatire specifica: certificat de calificare – electrician intretinere si reparatii; Atestare ANRE consitutie un avantaj, dar nu este obligatorie; Minim 1 ani experiență în domeniu; Capacitatea de a lucra independent.Descrierea jobului Efectueaza interventii de urgenta la sistemele tehnice de natura electrica; Întreține și repară instalațiile electrice aferente clădirilor și platformelor exterioare; Executa manevre si operatiuni de puneri / scoateri sub / de sub tensiune pentru echipamentele electroenergetice in conditii de siguranta; Respectă procedurile și instrucțiunile interne legate de utilizarea echipamentului şi a aparaturii din dotare conform parametrilor de funcționare; Traseaza circuite electrice la interior cat si la exterior; Realizeaza legaturile electrice in doze/tablouri electrice; Monteaza cutii de distributie si tablouri electrice; Monteaza aparataje electrice (prize, intrerupatoare, etc)
KRON POWER MT
Candidatul ideal Dorim alaturi dе noi persoane care isi doresc venituri suplimentare din vanzari si au:- Deschidere in a comunica cu oamenii- Atitudine prietenoasa si carisma- Disponibilitate pentru munca dе teren- Mobilitate- Integritate si seriozitate- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Descrierea jobului- Deplаsаrеа pе terеn in bаza unui trаseu prеstаbilit- Contactаrеa cliеntilor lа domiciliul/sediul аcеstora- Promovаrеa si vаnzаrеa produsеlor si sеrviciilor VODAFONE- Abordаreа dirеcta a tuturor persoаnеlе intаlnite- Pаrticipа la targuri si еvenimente locаlе- Vаnzаre de servicii Prepaid & Postpaid VodafoneCriterii Job:- Permisul de conducere este obligatoriuOferim:- Echipamente de lucru- Telefon de serviciu- Oferte preferentiale de telefonie mobila pentru tine si membrii familiei- 1 zi de concediu suplimentara pentru ziua de nastere sau a numelui (la alegere)- Cresteri salariale in functie de vechime si performanta- Acces prioritar la oportunitatile de dezvoltare prof
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Pe cine căutăm?Key Account Manager Agri înseamnă că reprezinți imaginea și brand-ul companiei în fața clienților existenți și în relația cu viitorii noștri clienți din domeniul agricol. Vei implementa planul de vânzări aferent zonei de care ești responsabil, vei dezvolta noi și importante relații de afaceri și le vei menține pe cele existente. Totodată, le vei oferi clienților consultanță pentru găsirea celor mai bune soluții.Pentru a ocupa rolul de Key Account Manager Agri, este necesar să ai minimum 2 ani de experiență în vânzări pe teren, de preferat, business-to-business. Absolvirea unor studii tehnice în domeniul agriculturii sau ingineriei reprezintă un mare avantaj.În ceea ce privește experiența ta de muncă, trebuie să fi făcut vânzări de utilaje, echipamente agricole sau piese de schimb. Este necesar să fi fost prezent pe piața utilajelor și componentelor agricole în ultimii 5 ani. Experiența în domeniul ingineriei agricole reprezintă un avantaj, precum și înțe
UTILBEN
Candidatul ideal Lucrator comercialDescrierea jobului Locatii: Sfantu Gheorghe, Brasov, Medgidia
Takko Fashion
Candidatul ideal Într-o locație foarte frumoasă la sat- Dobolii de Jos, jud.Covasna- oferim de lucru unei persoane, bună gospodină, curată și ordonată, pentru gătit familial ( 3 persoane) și menaj ușor.Avem propria grădină de flori, legume și fructe.Avantaje:- salariu 900 euro- asigurăm transport- va primi din surplusul de fructe, legume și ouă.Relatii la telefon: 0740584570.
SC CASA LUX CONSTRUCTII SRL
Candidatul ideal CERINTE Buna cunoastere a pietei de profil din Romania Capacitate de organizare si prioritizare Capacitate de lucru în echipă, adaptabilitate Experienta pe un post asemanator Bune abilitati de comunicare, spontaneitate, seriozitate, cu un bun management al timpului Persoana determinata, comunicativa si proactiva, dispusa la pastrarea unei atmosfere placute si de competitieDescrierea jobului RESPONSABILITATI:- Coordoneaza si planifica personalul magazinului- Organizeaza intern magazinul- Controlează și monitorizează calitatea serviciilor oferite clienților- Organizeaza, coordoneaza si raspunde de desfasurarea activitatilor de vanzare a produselor- Conduce toate activitatile zilnice la nivel operational in magazin: visual merchandising, marketing, preturi, oameni- Este responsabil de motivarea echipei de vanzari si de atingerea targetului- Realizeaza programul de lucru al intregii echipe- Controlează dacă procesele operaționale ale magazinului sunt adecvate standardelor
SPORT VISION TRADING
Candidatul ideal Sinceritate si corectitudine. Disponibilitate la program prelungit si munca in mediu rural in gospodariile populatiei si ferme.Cunoasterea tehnicilor de insamintari artificiale la bovine este un avantaj.Descrierea jobului Prestari servicii veterinare pentru animale de renta si actiuni strategice in mediul rural tot ce tine de programul strategic.Beneficii pe masura realizarilor, perfectionarea si posibilitatea dezvoltarii aptitudinilor practice.
HOSVET
Candidatul ideal Diploma de bacalaureat este obligatorie; Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara de preferat in retail; Abilitati excelente de Customer Service si comunicare; Dornic de dezvoltare continua, auto-motivare, si orientat catre rezultate; Capacitatea de a rezolva probleme, de a organiza si planifica; Personalitate flexibila careia sa ii placa sa lucreze intr-un mediu multinational si multicultural. Daca esti gata pentru o activitate dinamica si dornic sa te dezvolti prin provocari, te asteptam in echipa noastra! Echipa LC Waikiki aloca timp fiecarei aplicatii.Daca profilul tau este potrivit nevoilor noastre te vom contacta pe mail sau telefon.Descrierea jobului Ca Section Manager vei coordona o sectiune sau doua din magazin, vei inspira si conduce echipa din sectiunea/sectiunile tale. Vei fi responsabil/a cu cresterea vanzarilor, de serviciile oferite clientilor si profitabilitatea magazinului. Vei combina experienta ta, cunostiilele dobandite si aptitudinile de visua
LC Waikiki
Candidatul ideal Profilul companiei: distributia de echipamente pentru service autoTipul activitatii: activitate de terenSubordonare ierarhica: Director ComercialCandidatul ideal Experienta de lucru (preferabil in domeniul echipamentelor de service auto): minim 3 ani Bune cunostinte electrica, electronica Cunostinte generale de: electrotehnica, automatizari, mecanica si hidraulica Cunostinte operare PC, cunostinte IT&C Studii medii sau superioare cu profil tehnic Limbi straine: engleza si maghiara (preferabil, pentru zona de V); Disponibilitate deplasari in tara: peste 60% din timp Carnet de conducere cat. B. Cunostinte in domeniul echpamentelor pentru service auto Capacitatea de a interpreta un desen tehnic, o schema electrica sau hidraulica, de a monta un echipament conform documentatiei de instalare disponibilitate pentru deplasari si efort fizicProfil: perseverenţă, gandire practică, orientată spre rezultate; abilitati de comunicare si relationare capacitate de organizare si priori
NOVATECH
Candidatul ideal - Disciplinat- Abilitati de cooperare si lucru in echipa- Orientare catre rezultat- Disponibil pentru deplasari- Carnet de conducere constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati :- Executa si intretine instalatii electrice de joasa si medie tensiune pe santiere civile;- Interpretarea si eventual conceperea schemelor electrice simple;- Raspunde de calitatea lucrarilor efectuate si de raportarile intocmite catre superiorul ierarhic;- Face necesarul de materiale solicitand sa fie aprovizionat la timp cu tot ce este necesar executarii lucrarii;- Capabil sa realizere retele electrice, bransamente si alte instalatii electrice.Beneficii :- Salariu atractiv- Mediu de lucru dinamic.- Posibilitati de promovare si dezvoltare pe plan profesional.- Posibilitate de calificare la locul de munca
AUTOMATION ELEKTRO KREUTZPOINTNER-AER
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Abilitati dezvoltate dе comunicare interpersonala; Experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii; Foarte bune cunostinte dе utilizare PC (MS Office, baze dе date); Persoana adaptabila si cu un dezvoltat spirit dе echipa; Rezistenta la stres si capacitate dе reactie; Bune cunostinte in gestionarea situatiilor dе criza; Minim studii medii finalizate.Descrierea jobului Promovеаza sеrviciile compаniei in magazinelе DIGI; Idеntifica nеvoilе clientilor si crestе vаlorеа per cliеnt prin prezentаrеa divеrselor ofеrtе pе tipuri de servicii. Incheie contracte cu clientii, in functie de cerintele acestora; Respecta standardele de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni); Incaseaza contravaloarea tuturor serviciilor oferite de companie si solutioneaza problemele privind platile realizate de abonati; Intocmeste documentele fiscale corespunzatoare (chitante, facturi) necesare incasarii contravalo
RCS & RDS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 78 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.