20 Locuri de Munca Sofer in Adjud
20 Locuri de Munca Sofer in Adjud
Cauta printr-o varietate mare de joburi Sofer in Adjud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Sofer in Adjud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Soferi Curierat - Marea Britanie |
Descrierea jobului INSTA SOURCE GROUP România recrutează șoferi cu permis categoria B pentru servicii de curierat in Marea BritanieOfertă valabilă minim 6 luni• salariu 90£-145£/zi• Autoutilitară, carburant oferite de firmă• ajutor cazare dacă va fi nevoieCerinţe:• permis de conducere categoria B cu vechime de minim 1 an• Document de identitate• adeverință medicală• cazier judiciarPentru a profita de ofertele noastre de muncă, te rugăm completează formularul de înscriere accesând link-ul de mai jos:Pentru detalii suplimentare: +4031 226 55 35Și grăbește-te, pentru că locurile sunt limitate, iar interesul este mare!
INSTA SOURCE GROUP
![]() |
Sofer C/ce - Contract Olanda |
Candidatul ideal Sofer C/CE - contract Olanda- detinator de permis cat. C sau CE, card tahograf, cod 95- minim un an experienta pe camion 40 tone sau 12, 18 tone- limba engleza sau olandeza la nivel conversational- masina personala pentru deplasarea de la locul de munca la cazare- disponibilitate pentru o colaborare de lunga durataDescrierea jobului Sofer C/CE - contract OlandaCe oferim- contract de munca olandez, cu plata saptamanala- concediu platit (25 de zile pe an) si bonus de concediu de 8,3 % din salariul total anual- cazare contra cost care dispune de toate utilitatile, aceasta fiind dedusa automat din salariu- ore suplimentare si de weekend bonusate cu 30%, 50%, 100%- pensie in sistem olandez dupa primele 8 saptamani lucrate- asigurare medicala prin firma Holland ZorgCerinteTransportarea diferitelor marfuri in functie de sectorul in care veti lucra.- Sa lucrati in siguranta, eficient si sa fiti la timp- Sa incarcati si sa descarcati atunci cand este necesar- Livrarea produselo
ONETODRIVE
![]() |
Dispecer / Fleet Manager Eschweiler, Germania |
Candidatul ideal Cautam un Dispecer / Fleet Manager pentru flota noastra proprie de camioane din Eschweiler, Germania.Cerinte:- experienta in domeniu, intr-un post operational al unei societati de transport, casa de expeditie sau departament de logistica/transport;- studii medii sau superioare;- obligatoriu limba engleza sau germana (vorbit, scris si citit) - nivel mediu spre avansat;- persoana comunicativa si rezistenta la stres, cu atentie distribuitiva si capacitate buna de concentrare, orientata spre rezolvarea problemelor si capabila sa se integreze si sa lucreze bine in echipa;- abilitati de lucru foarte bune cu programul MS Office, Internet etc;- disponibilitate pentru relocare imediata in Germania si de a va stabili aici pe termen lung;Descrierea jobului Responsabilitati:- sa monitorizati in permanenta incarcarile si descarcarile programate;- sa supravegheati, coordonati si sa mentineti legatura permanent cu conducatorii auto;-sa verificati timpii de conducere si de odihna a so
GEHLEN SCHOLS TRANSPORT LOGISTIK GMBH
Vezi alte joburi relevante
![]() |
Sofer Distributie Cat.b Zona Vn |
Candidatul ideal studii medii absolvite responsabil, serios si perseverent capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita permis de conducere categoria B (minim 1 an)Descrierea jobului incarcarea si getionarea marfii in masina predarea completa si corecta a comenzilor la clienti gestioneaza si raspunde de documentele care insotesc marfa menține și răspunde de starea de funcționare și de starea de curățenie a autoutilitarei
EMCOS COM
![]() |
Sef Logistica |
Candidatul ideal Lider, mentor, hands-on, can-do;Organizat, ferm, serios, profil etic;Experiența in gestionare stocuri, tranzacții etc;Cunoaștere pachet Office, Excel - nivel avansat;Promotor al schimbării;Excelenta in comunicare: se face ușor înțeles, recepționează si compilează rapid mesajele primite;Hard and smart working – fast learning;Descrierea jobului -Coordoneaza, organizeaza, optimizeaza si supervizeaza activitatea Depozitelor prin verificarea si asigurarea indeplinirii urmatoarelor puncte:introducerea datelor zilnice (receptie, livrari, stocuri, incasari, etc) si aplicarea corectiilor, in baza de date electronica;verificarea concordantei datelor din baza de date cu cele din documentele primare primite de la sectorul de productie conf. produselor receptionate si depozitate;verificarea zilnica/lunara a situatiilor intrari-livrari-stocuri;verificarea calitativ/cantitativa a produselor receptionate si a etichetarii corespunzatoare a acestora;organizarea depozitarii produselor pe
VRANCART
![]() |
Soferi Profesionisti Cat. C+e, Adr, Clasa 1 |
Candidatul ideal * Experienta in domeniu min 1 an.* Cunosterea si respectarea legislatiei rutiere.* Abilitati de manevrare si conducere a autovehicului.* Abilitati de lucru in echipa.Descrierea jobului Cerinte:· Cunostinte minime de limba germana sau engleza.· Atestat profesional de transport marfa.· Permis de conducere categorii C+E.· Certificat ADR:*colete,*cisterna,*Clasa 1.· Card tahograf.· Cazier judiciar.· Respectarea obligatorie a programului de lucru si de odihna.· Executarea adecvata a comenzilor de transport.· Dorinta de a lucra.
DARK MARCAFFE
![]() |
Sofer distributie |
Scurta descriere a companiei POVESTEA NOASTRĂ ÎNCEPE AICI! Înfiinţată în anul 1949, Beciul Domnesc este unul dintre cei mai mari producători de vinuri din România. Compania exploatează astăzi peste 1.500 de hectare cultivate cu viţă de vie nobilă, amplasate în renumitele podgorii: Cotești, Odobești, Panciu și Huși. Cea mai renumită dintre crame este Crama Beciul Domnesc, construită în secolul al XV-lea, cramă monument istoric, inclusă în patrimoniul cultural al României. Aici sunt păstrate peste 100.000 de sticle de vin, cele mai vechi datând din 1949, numărul lor crescând an de an. În plantațiile noastre regăsim struguri negri, roze și albi, din soiuri care ne pot oferi vinuri neutrale, semi-aromate sau aromate, pe care le vinificăm pentru a obține vinurile seci, demiseci, demidulci sau dulci din portofoliu. Din totalitatea soiurilor existente în plantațiile noastre, le amintim pe cele mai reprezentative, astfel: Fetească Neagră, Cabernet Sauvignon, Pinot Noir, Merlot, Traminer, Busui
BECIUL DOMNESC
![]() |
Șofer – Posturile vacante în administrația publică din România |
Serviciul Public de Transport Local de Persoane Adjud Expiră azi LocatieVrancea NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractualăAnunt Bibliografie si tematica În conformitate cu art. 1, art.7 alin. (2) din Hotărârea de Guvern nr. 286/2011 pentru aprobarea regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, scoate la concurs:1 post funcție contractuală de execuție vacantă de Șofer, din cadrul Serviciului public transport local de persoane, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Adjud, județul Vrancea;Durata normală a timpului de lucru: 8 ore/zi;40 de ore/săptămână. Concursul se organizează la sediul Primăriei Municipiului Adjud, cu se
Locuri de munca la stat
![]() |
ȘOFER I – Posturile vacante în administrația publică din România |
SERVICIUL PUBLIC DE ILUMINAT MUNICIPAL ADJUD Expiră azi LocatieVrancea NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractualăAnunt Bibliografie si tematica În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice,SERVICIUL PUBLIC DE ILUMINAT MUNICIPAL ADJUD organizează în data de 31 mai 2023 ( proba scrisă), ora 10:00, concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție vacantă de șofer I în cadrul Serviciului public de iluminat municipal Adjud. Durata normală a timpului de lucru: 8 ore/zi;40 de ore/săptămână.Concursul se organizează la sediul Serviciului public de iluminat municipal Adjud, cu sediul în Adjud, str. Stadionului nr.2 și constă în următoarele etape:a)selecţia dosarelor de înscriere;b)proba scrisă;c)interviul.Condiții de pa
Locuri de munca la stat
![]() |
Șofer – Posturile vacante în administrația publică din România |
Serviciul Public de Transport Local de Persoane Adjud Expiră azi LocatieVrancea NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractualăAnunt Bibliografie si tematica ROMÂNIAJUDEŢUL VRANCEASERVICIUL PUBLIC DE TRANSPORT LOCAL DE PERSOANECUI 45641102 ANUNŢÎn conformitate cu art. 1, art.7 alin. (2) din Hotărârea de Guvern nr. 286/2011 pentru aprobarea regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, scoate la concurs:1 post funcție contractuală de execuție vacantă de Șofer, din cadrul Serviciului public transport local de persoane, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Adjud, județul Vrancea;Durata normală a timpului de lucru: 8 ore/zi;40 d
Locuri de munca la stat
![]() |
Șofer – Posturile vacante în administrația publică din România |
Primaria Comunei Mera, județul Vrancea Expiră maine LocatieVrancea NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorPrimării CategorieFuncție contractualăAnunt 1 post de sofer, în cadrul Primariei Comunei Mera, județul Vrancea; studii minime- studii generale/medii; să aiba vârsta de minim 25 ani; minim 5 ani vechime in funcția de șofer sau operator buldoexcavator; permis de conducere categoria B+E, C+E; disponibilitate imediată pentru intervențiile în situații de urgență
Locuri de munca la stat
![]() |
Șofer (autobasculantă) – Posturile vacante în administrația publică din România |
Comuna Dumitrești, județul Vrancea Expiră in 2023-05-30 LocatieVrancea NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorPrimării CategorieFuncție contractualăAnunt Comuna Dumitrești cu sediul în Dumitrești, jud. Vrancea, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, după cum urmează:DENUMIREA POSTULUI: Șofer (autobasculantă), treapta II NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție COMPARTIMENT: Administrativ DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână PERIOADA: nedeterminatăCondiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:• Studii: Absolvent de Școală gimnazială; • Permis de conducere: Categoriile B, C, CE; • Vechime în muncă: nu se solicită.Calendarul de desfășurare a concursului ce va fi organizat la sediul instituției:Nr. crt. Activităţi Data si or
Locuri de munca la stat
![]() |
Manipulant Bagaje Aeroport Germania - 1700 - 2500 € |
Candidatul ideal “Welcome Week “ - angajatorul invita candidatii timp de 5 zile pentru a vedea conditiile de la locul de munca si locul de cazare . ( bilet de avion , hotel si masa asigurate de angajator ). Curs gratuit de limba germana! Contract de munca DIRECT cu aeroportul pe perioada nedeterminata! Bonus de relocare in valoare de 1000 EURO. CAZARE : asigurata 1 an cu mic dejun inclus. TRANSPORT : transferul din Romania în Germania este gratuit.CONDITII OBLIGATORII !!! Permis de conducere categoria B; Continuitate in munca/studii in ultimii 5 ani; Cazier judiciar curat , fără antecedente; Cunoștințe de limba germană la nivel A2; Limba engleză la nivel mediu este un avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITATI : Incărcarea și descărcarea bagajelor din / în aeronave; Luarea bagajelor de pe banda de bagaje; Codarea și distribuirea bagajelor; Sortarea bagajelor; Fixarea și asigurarea bagajelor; Conducerea și operarea echipamentelor și vehiculelor de manipulare.
ALLEMANN RECRUITMENT
![]() |
Manipulant Bagaje Aeroport Germania - 1700 - 2500 € |
Candidatul ideal “Welcome Week “ - angajatorul invita candidatii timp de 5 zile pentru a vedea conditiile de la locul de munca si locul de cazare . ( bilet de avion , hotel si masa asigurate de angajator ). Curs gratuit de limba germana! Contract de munca DIRECT cu aeroportul pe perioada nedeterminata! Bonus de relocare in valoare de 1000 EURO. CAZARE : asigurata 1 an cu mic dejun inclus. TRANSPORT : transferul din Romania în Germania este gratuit.CONDITII OBLIGATORII !!! Permis de conducere categoria B; Continuitate in munca/studii in ultimii 5 ani; Cazier judiciar curat , fără antecedente; Cunoștințe de limba germană la nivel A2; Limba engleză la nivel mediu este un avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITATI : Incărcarea și descărcarea bagajelor din / în aeronave; Luarea bagajelor de pe banda de bagaje; Codarea și distribuirea bagajelor; Sortarea bagajelor; Fixarea și asigurarea bagajelor; Conducerea și operarea echipamentelor și vehiculelor de manipulare.
ALLEMANN RECRUITMENT
![]() |
Munca Olanda La Depozit Imbracaminte De Lux! 12,99 € Pe Ora! |
Candidatul ideal Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei GXO care lucrează cu articole vestimentare și încălțăminte! 😃Aplică acum și descoperă Olanda!Locație: Wessem, OlandaGXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Wessem vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii.Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. ✅ Vei lucra de luni până vineri în 2 schimburi de la 06:00 la 15:00 și de la 15:00 la 00:00, cu posibilitate de ore suplimentare în zilele de sâmbătă.✅ Atenţie! Pentru turele de seară și zilele de sâmbătă, vei primi indemnizații. În cazul în care comenzile vor fi reduse, ai posibilitatea de a lucra la depozitul din Roermond.✅În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru
OTTO WORK FORCE ROM
![]() |
Receptioner Depozit Deseuri Metalice Si Nemetalice |
Candidatul ideal Sunteti candidatul ideal daca: Sunteti absolvent de studii medii liceale; Aveti cunostinte tehnice; Aveti o vechime in munca de minim 5 ani; Aveti cunostinte solide de operare PC - Microsoft Office (MS Excel); Aveti excelente abilitati organizatorice, atentie la detalii, munca in echipa; Aevti o atitudine energica, pozitiva si proactiva.Descrierea jobului Descrierea jobului Primeste, pastreaza si elibereaza marfurile din depozitul de deseuri metalice si nemetalice; Participa la primirea marfurilor asigurand receptia cantitativa si calitativa a acestora;Beneficii: Contract individual de munca pe durata nedeterminata; Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Pregatire si traning de specialitate; Dezvoltare profesionala; Oportunitati de promovare.
Rematholding Co
![]() |
Magazinele H&m: Asistent Vanzari Part-time |
Candidatul ideal Magazinele H&M: Asistent vanzari part-timeRecrutăm! Bine ați venit la H&M! Un loc de muncă în care poți fi tu însuți & mult mai mult!Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Pe lângă dezvoltarea personală și creșterea individuală, veți primi, de asemenea, beneficii substanțiale și generoase, cum ar fi: Reduceri de 25% la toate brandurile din grupul H&M Concediu medical plătit și concediu anual Card de servicii medicale Voucher de Crăciun Program de lucru flexibil Card tichete de masăBonus pentru recomandarea noilor colegi Descrierea jobului Magazinele H&M: Asistent vanzari part-timeCe faci: Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. Vei ajuta la întreținerea suprafeței de v
H&M Romania
![]() |
Reprezentant Vanzari / Incasari Magazin |
Candidatul ideal Abilitati dezvoltate dе comunicare interpersonala;Experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii;Foarte bune cunostinte dе utilizare PC (MS Office, baze dе date);Persoana adaptabila si cu un dezvoltat spirit dе echipa;Rezistenta la stres si capacitate dе reactie;Bune cunostinte in gestionarea situatiilor dе criza;Minim studii medii finalizate.Descrierea jobului Promovеаza sеrviciile compаniei in magazinelе DIGI;Idеntifica nеvoilе clientilor si crestе vаlorеа per cliеnt prin prezentаrеa divеrselor ofеrtе pе tipuri de servicii.Incheie contracte cu clientii, in functie de cerintele acestora;Respecta standardele de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni);Incaseaza contravaloarea tuturor serviciilor oferite de companie si solutioneaza problemele privind platile realizate de abonati;Intocmeste documentele fiscale corespunzatoare (chitante, facturi) necesare incasarii contravalorii servici
RCS & RDS
![]() |
Consilier Vanzari Magazin Focsani |
Candidatul ideal - Persoană sociabilă, empatică, atentă la detalii, responsabilă, punctuală, organizata si orientata catre rezultate;;- Experienta in vanzari (constituie avantaj);- Experienta in domeniul vanzarilor de tamplarie si sisteme de protectie solara (constituie avantaj);- Abilitati de negociere si comunicare;- Amabilitate in relatiile cu clientii, claritate in exprimare;- Spirit de echipa;Descrierea jobului - Vanzari de tamplarie PVC, sisteme de protectie solara (jaluzele, rulouri textile, rulouri exterioare, obloane), usi de garaj, etc., in magazine specializate;- Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare;- Identificarea nevoilor actuale si viitoare ale clientilor si recomandarea celor mai potrivite produse si servicii;- Gestionarea portofoliului de clienti existenti;- Cresterea numarului de clienti noi;- Preluarea apelurilor telefonice;- Redactarea ofertelor şi a contractelor;- Emiterea de facturi
AROSA
![]() |
Facturist / Gestionar Depozit Pvc |
Candidatul ideal • Cunostinte operare PC- Microsoft Office (Excel ,Outlook si Word);• Experienta obligatorie in utilizarea softului de contabilitate/gestiune AttoSOFT• Abilitati de comunicare si interrelationare;• Spirit de echipa, rezistenta crescuta la sarcini de rutina, atentie distributiva, capacitate de organizare si disciplinare in propria activitate.Descrierea jobului • Gestioneaza documente specifice activitatii de vanzari STICLA (introducere comenzi, emitere facturi proforme, avize/facturi);• Activitati caserie ( incasari clienti, intocmire registru de casa, eliberare numerar pentru deconturi trezorerie);• Emite registru de casa zilnic;• Inregistreaza si urmareste in registrul de evidenta a reclamatiilor, procesele verbale de reclamatii primite de la clienti;• Comunica clientilor informatii despre promotii, schimbari de preturi, oferte noi, documentatie tehnica despre produsele din protofoliu.
PALMEX CM
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: